Včeraj opoldne se je v zadarskem arhipelagu zgodila težka pomorska nesreča. Gliser je trčil v jadrnico. V nesreči je bilo poškodovanih več oseb.

Včeraj ob 12:48 uri je komercialno podjetje za pomoč na morju, Seahelp, klicalo v Center za iskanje in reševanje na morju. Po njihovih informacijah, naj bi se zgodila težka pomorska nesreča. V tem trenutku center še ni imel nikakršnih informacij o dogodku. Le dve minuti kasneje so prejeli Distress klic oddane preko radijske postaje. Prejeli so tudi lokacijo dogodka, na katero so nemudoma napotili plovilo Luške kapitanije Zadar. Le nekaj trenutkov za tem se je z jadrnice »Malatesta« javil skiper. Povedal je, da je v njih trčilo motorno plovilo in da se nahaja 2 nmi od točke, kjer je prišlo do nesreče. Motorno plovilo se je zaradi poškodb trupa začelo potapljati. Posadka se je rešila s skokom v morje. Na kraj nesreče so hitro prišli privatni gliserji, ki so bili v bližini. Vse brodolomce so vkrcali na svoja plovila in jih prepeljali na kopno. Motorno plovilo se je potopilo.

Na kraj nesreče je kmalu priplulo tudi službeno plovilo, ki je podrobno pregledalo področje, v kolikor še niso rešeni vsi člani posadke. Po informacijah naj bi bilo več oseb poškodovanih.

 

 

 

 

 

Foto: FB Rent A Boat Bibinje-Sukosan

 

 

 

 

Petek 21 Jul 2017

Pomorska nesreča je izreden dogodek na morju pri katerem je prišlo do materialne škode, ogrožanje človeških življenj ali onesnaženja morja. Vsaka oseba, ki povzroči pomorsko nesrečo, opazi onesnaženje morja ali pa nesrečo, ki lahko povzroči onesnaženje morja, je po zakonu dolžna nemudoma o tem obvestiti Upravo za pomorstvo, Luško upravo, njeno izpostavo ali prijaviti nezgodo v klicnem centru 112. (2. točka 31. člena Pravilnika o čolnih in plavajočih napravah (Uradni list RS, št. 25/08 in 3/10).

Med naloge luških kapitanij spadajo tudi nadzor plovbe, iskanje ter reševanje na morju. V kolikor želijo svoje delo opravljati učinkovito, jim moramo v primeru pomorske nesreče posredovati pravilne podatke, na podlagi katerih bodo lahko ustrezno ukrepali. Od udeleženca ali očividca pomorske nesreče bodo zahtevali naslednje podatke:

  • točen čas, ko se je zgodila pomorska nezgoda
  • kakšna nezgoda se je zgodila
  • vrsta plovnega objekta, njegova velikost in če je poznano ime pomorskega objekta
  • število oseb na objektu
  • lastnik oziroma uporabnik objekta
  • natančna pozicija
  • smer in hitrost plovbe ali gibanja objekta ter njegova oddaljenost od ostalih pomorskih objektov
  • stopnja ogroženosti človeških življenj, podatki o poškodovanih in možnosti za pomoč poškodovanim
  • vrsta in tip tovora na objektu in kakšne nevarnosti lahko le ta povzroči za morsko dobro
  • obseg poškodb plovnega objekta
  • izvedene aktivnosti za zmanjšanje nevarnosti

Kot udeleženec pomorske nesreče bomo morali o nezgodi napisati poročilo. V poročilu bo potrebno navesti naslednje podatke:

  • podatki odgovorne osebe na plovilu (ime in priimek, naslov, telefon,..)
  • kraj, datum in čas pomorske nezgode
  • aktivnost pri kateri je prišlo do nezgode
  • vrsta nezgode (eksplozija, požar, izpust nevarnih snovi,.,..)
  • število oseb, ki so bile udeležene v nezgodi
  • število preminulih
  • število ranjenih
  • aktivnost, ki so bile zvedena
  • vzroki za nezgodo
  • posledice za okolje

Primeri poročil o pomorski nezgodi: 

 

Seznam pomorskih uprav, luških kapitanij in izpostav v Sloveniji, Hrvaški, BIH in Črni Gori.

Petek 21 Jul 2017

Luške kapitanije in njihove izpostave so zadolžene za nadzor plovbe v notranjih in teritorialnih vodah posamezne države. Izvajajo iskanje in reševanje oseb na morju, inšpekcijski nadzor nad pomorskim dobrom, v registre vpisujejo in iz njega brišejo plovila, vodijo registre plovil izdajajo pomorske knjižice, izvajajo strokovne izpite usposobljenosti pomorcev in drugo.

Slovenija

     
Uprava  za pomorstvo Ukmarjev trg 2 6000 Koper 386 5 66 32 108
Izpostava Izola Veliki trg 12 6310 Izola 386 5 66 32 150
Izpostava Piran Dantejeva 4 6330 Piran 386 5 67 10 190
       

Hrvaška

     
Luška kapetanija Naslov kraj telefon
Pula Riva 18 52100 Pula 385 52 222 037
Rijeka Senjsko pristanište 3 51000 Rijeka 385 51 214 031
Senj Obala kralja Zvonimira 12 53270 Senj 385 53 881 301
Zadar Liburnska obala 8 23000 Zadar 385 23 254 880
Šibenik Obala Franje Tuđmana 8 22000 Šibenik 385 22 217 214
Split Obala Lazareta 1, p.p. 317 21000 Split 385 21 362 436
Ploče Trg kralja Tomislava 24 20340 Ploče 385 20 679 008
Dubrovnik Obala Stjepana Radića 37 20000 Dubrovnik 385 20 418 989
       

Izpostave luških kapitanij Pula

     
Umag Josipa B. Tita 3 52470 Umag 385 52 741 662
Novigrad Porporela 6 52466 Novigrad 385 52 757 035
Poreč Obala m. Tita 17 52440 Poreč 385 52 431 663
Rovinj Obala P. Budicina 1,p.p.60 52210 Rovinj 385 52 811 132
Raša Trget 11a 52223 Raša 385 52 875 127
Rabac Obala m. Tita 39 52221 Rabac 385 52 872 085
       

Izpostave luških kapitanij Reka

     
Unije Unije bb 51562 Unije 385 51 235 726
Lopar Arena 1 51281 Lopar 385 51 775 286
Mošćenička Draga Šetalište 25. travnja 2 51417 Mošćenička Draga 385 51 737 501
Opatija Zert 3 51410 Opatija 385 51 711 249
Bakar Senjske ulice 372/II 51222 Bakar 385 51 761 214
Kraljevica Obala kralja Tomislava 5 51262 Kraljevica 385 51 281 330
Crikvenica Trg Stjepana Radića 1/I 51260 Crikvenica 385 51 242 321
Novi Vinodolski Obala kneza Branimira 3 51250 Novi Vinodolski 385 51 244 345
Omišalj Knačinar 1 51513 Omišalj 385 51 842 053
Malinska Lina Bolmarčića 22 51511 Malinska 385 51 859 346
Krk Trg bana Jelačića 1 51500 Krk 385 51 221 380
Punat Obala 86 51521 Punat 385 51 854 065
Baška Palada 88 51523 Baška 385 51 856 821
Šilo Lokvišća 1 51515 Šilo 385 51 852 110
Cres Jadranska obala 1 51557 Cres 385 51 571 111
Mali Lošinj Priko 60 51550 Mali Lošinj 385 51 233 845
Nerezine Obala nerezinskih pomoraca bb 51554 Nerezine 385 51 237 380
Susak Susak 97 51561 Susak 385 51 239 205
Rab Biskupa draga 1 51280 Rab 385 51 725 419
       

Izpostave luških kapitanij Zadar

     
Biograd n/m OBALA KRALJA PETRA KREŠIMIRA IV BR. 30 23210 Biograd n/m 385 23 383 210
Starigrad Paklenica DR. FRANJE TUĐMANA 45 23 224 Starigrad Paklenica 385 23 369 262
Pag GOLIJA 1 23250 Pag 385 23 611 023
Preko KOD SV. ANTE 2 23273 Preko 385 23 286 183
Sali K.BR. 91 23 281 Sali 385 23 377 021
Božava K.BR. 18 23 286 Božava 385 23 311-278
Silba K.BR. 7 23 295 Silba 385 23 370 410
       

Izpostave luških kapitanij Senj

     
Sveti Juraj Selo 2 53284 Sveti Juraj 385 53 883 006
Jablanac Bana Stjepana Šubića 21 53287 Jablanac 385 53 887 049
Karlobag Obala V. Nazora 14 53288 Karlobag 385 53 694 030
Novalja Ul. Kralja Tomislava 1 53291 Novalja 385 53 661 301
       

Izpostave luških kapitanij Šibenik

     
Murter Butina 2 22243 Murter 385 22 435 190
Tisno Velika Rudina 1 22243 Tisno 385 22 439 313
Vodice Obala matice hrvatske 16 22211 Vodice 385 22 443 055
Primošten Porat 2 22202 Primošten 385 22 570 266
Rogoznica Obala HRM 2 22203 Rogoznica 385 22 559 045
       

Izpostave luških kapitanij Split

     
Trogir Obala bana Berislavića 19 21220 Trogir 385 21 881 508
Omiš Fošal 13 21310 Omiš 385 21 861 025
Makarska Kralja Tomislava 1/a 21300 Makarska 385 21 611 977
Rogač Obala Svete Tereze 8 21430 Rogač 385 21 654 139
Supetar Porat 4 21400 Supetar 385 21 631 781
Milna Riva 7 21405 Milna 385 21 636 205
Sumartin Porat 13 21426 Sumartin 385 21 648 222
Hvar Obala Fabrika 29 21450 Hvar, p/p 35 385 21 741 007
Jelsa Mala banda, p/p 25 21465 Jelsa 385 21 761 055
Stari Grad Šetnica Don Šime Ljubića 1 21460 Stari Grad 385 21 765 060
Sućuraj Trajektna 1 21469 Sućuraj 385 21 773 228
Vis Stara Issa 6 21480 Vis 385 21 711 111
Komiža Riva sv. Mikule 33 21485 Komiža 385 21 713 085
Bol Loža 18 21420 Bol 385 21 635 903
Kaštela Put kupališta 8 21213 Kaštela 385 21 223 441
       

Izpostave luških kapitanij Polače

     
Metković Trg kralja Tomislava 5 20350 Metković 385 20 681 681
       

Izpostave luških kapitanij Dubrovnik

     
Orebić Trg Mimbelli 13 20250 Orebić 385 20 714 069
Cavtat Obala Ante Starčevića 10 20210 Cavtat 385 20 478 065
Slano Trg Ruđera Boškovića 23 20232 Slano 385 20 871 177
Sobra Sobra 26 20225 Sobra 385 20 745 040
Ston Od Stoviša 2 20225 Ston 385 20 754 026
Trpanj Žalo 13 20240 Trpanj 385 20 743 542
Korčula Obala Franje Tuđmana 1 20260 Korčula 385 20 711 178
Vela Luka Obala 3 20270 Vela Luka 385 20 812 023
Lastovo Obala Lastovskih Ribara 6/3 20 289 Ubli - Lastovo 385 20 805 006
Trstenik Kraj 6a 20244 Trstenik 385 20 748 100
Mestna luka Dubrovnik Ribarnica 1 20000 Dubrovnik 385 20 321 234
Marina Komolac Komolac bb 20236 Mokošica 385 20 452 421
       

BIH

     
Neum Dr. Franje Tuđmana 88390 Neum  
       

Črna Gora

     
Lučka uprava Crne Gore Muo, Peluzica 1 85330 Kotor 382 32 325-414
Luška Kapitanija Bar Obala 13 jula 18 85000 Bar 382 30 312 733
Luška Kapitanija Kotor Benovo bb 85330 Kotor 382 32 304 313
Izpostava Budva Slovenska obala Budva 382 33 451 227
Izpostava Ulcinj Pristan bb Ulcinj 382 30 421 780
Izpostava Tivat Pine Tivat 382 32 671 262
Izpostava Virpazar Virpazar bb Virpazar 382 32 304 312
Petek 21 Jul 2017

Danes se je v francoski Bretaniji zaključilo Svetovno prvenstvo v jadranju na deski razreda T293Plus, kjer je Toni Vrščaj po včerajšnji zmagi v zadnji regati in današnjem dobrem jadranju v skupnih rezultatih končal na odličnem 5. mestu. V razredu T293Plus, ki je tudi mladinska olimpijska disciplina, so v kategoriji U19 potekale tudi kvalifikacije za mladinske olimpijske igre v Buenos Airesu 2018.

Po uspešnih pripravah v jadranju na deski razreda T293Plus na polotoku Pelješac se je Toni Vrščaj (WSC Črnomelj) udeležil svetovnega prvenstva v Franciji, kjer je naskakoval uvrstitev v deseterico. Prvenstvo se je pričnlo 15.7 v Bretaniji v Saint Pierre Quiberonu, zaključilo pa 20.7.  Toni Vrščaj je po včerajšnji zmagi v zadnji regati v niz dodal še eno zmago danes ter  v skupnih rezultatih končal na odličnem 5. mestu.

V razredu T293Plus, ki je tudi mladinska olimpijska disciplina, so v kategoriji U19 potekale tudi kvalifikacije za mladinske olimpijske igre v Buenos Airesu 2018. Spomnimo se, da se je Toniju na prejšnjih MOI 2014 v Nanjingu na Kitajskem uspelo zavihteti na 10. mesto. Tokrat pa je Toni tekmoval že v članski kategoriji.

Kot kaže se v WSC Črnomelj prebuja tudi dekliški del ekipe, saj se je Toniju na pripravah na Pelješcu pridružila tudi njegova dvanajstletna sestra Marina z jadrom 5.8m2 (U15) in vsakodnevno izpopolnjevala vaje na kopnem in na morju.

Po svetovnem prvenstvu v Franciji sledi kratek odmor, nato pa že priprave za svetovno člansko prvenstvo v jadralnem razredu laser radial na Nizozemskem v mestu Medemblik med 19. in 26. avgustom. Udeležila se ga bosta Maks in Toni Vrščaj, ki bosta še prej opravila priprave na polotoku Pelješac.

Četrtek 20 Jul 2017

Svetovno prvenstvo v razredu optimist na Tajskem se je zaključilo. Zadnji dan organizatorjem ni uspelo izpeljati nobenega plova zaradi premalo vetra in močnih tokov. Po finalnih regatah so naši trije reprezentanti v zlati skupini še občutno izboljšali rezultat in svetovno prvenstvo zaključili z odličnimi končnimi uvrstitvami na 22. mestu Luka Zabukovec, na 25. mestu Daniel Cante in na 34. mestu Martin Fras. V končnih skupnih rezultatih je Alja Petrič osvojila 177. mesto, Gašper Strahovnik pa 197. mesto.

Slovenska reprezentanca za Svetovno prvenstvo v razredu optimist je med 11. in 20. julijem na Tajskem tekmovala med najboljšimi na svetu v, kot pravijo organizatorji, rekordno številčni konkurenci 281 mladih tekmovalcev iz 62 držav. Že prvi dan je naša reprezentanca pokazala vrhunsko jadranje, nekaj pa je bilo tudi smole. V skupnih rezultatih prvega dne sta blestela na 15. mestu Luka Zabukovec, naša najobetavnejša jadralka v razredu optimist Alja Petrič pa na 19. mestu.  Zelo dobro je jadral tudi Martin Fras in se uvrstil na 48. mesto. Nekaj smole je imel naš lanskoletni najboljši jadralec v razredu optimist, Daniel Cante, ki je po prvem dnevu končal na 103. mestu, na 204. mestu pa se je uvrstil Gašper Strahovnik. Po treh dneh jadranja so se zaključile kvalifikacije. V zlato skupino so se uvrstili na 32. mestu Luka Zabukovec, na 56. mestu Daniel Cante in na 61. mestu Martin Fras. Alja Petrič je bila po zaključenih kvalifikacijah na 172. mestu, Gašper Strahovnik pa na 188. mestu. Sledilo je ekipno svetovno prvenstvo, nato pa še finale posamičnega prvenstva, ki se je zaradi premalo vetra in močnih tokov danes zaključilo brez izpeljanih plovov na zadnji dan. Po finalnih regatah so vsi trije reprezentanti v zlati skupini še občutno izboljšali rezultat in svetovno prvenstvo zaključili z odličnimi končnimi uvrstitvami na 22. mestu Luka Zabukovec, na 25. mestu Daniel Cante in na 34. mestu Martin Fras. V končnih skupnih rezultatih je Alja Petrič osvojila 177. mesto, Gašper Strahovnik pa 197. mesto.

Četrtek 20 Jul 2017

V nedeljo popoldne je zagorelo na gliserju pri otoku Maun. Madžarska posadka je takoj po izbruhu ognja, poklicala na pomoč. Z gorečega gliserja so se prekrcali na pomožno plovilo, kjer so čakali na reševalno plovilo Luške kapitanije Zadar. V bližino je kmalu priplulo privatno plovilo, ki je brodolomce prevzelo na svoj krov in jih še pred prehodom reševalcev odpeljalo v kraj Šimuni na otoku Pag. Na kraj nesreče je odplulo gasilsko plovilo. Le ti so morali gasilsko akcijo prekiniti predčasno, ker je področje zajelo izjemno slabo vreme. Ob 14.00 je plovilo zgorelo, ostanki pa so nasedli na obalo otoka Maun pri zalivu Kolanski porat. Lastnik plovila mora pogorele ostanke gliserja odstraniti z obale takoj ko bodo to omogočali vremenski pogoji.

V večernih urah, ko so po Jadranu divjale številne nevihte, ja na francoski jadrnici, dolgi 13m, odpovedal motor. Na krovu je bila šestčlanska posadka z dvema otokoma. Močni sunki burje so jih nekontrolirano nosili od obale mesta Makarska. Zaradi izjemno slabih pogojev so v akcijo vključili ribiško ladjo. Lastnik ladje N.P., hrvaški državljan, je izplul na lokacijo, ter uspešno privezal jadrnico na svoje plovilo. Po treh urah borbe z močnimi vetrovi in visokimi valovi, je ob 00.45 uri uspel jadrnico in nepoškodovano posadko privleči v luko.

Kako se preventivno zaščititi pred požarom na plovilu?

Preventivo se lahko pred požarom zaščitite z avtomatskimi gasilnimi aparati, ki se bodo aktivirali, ko bodo prišli v stik z ognjem. S tem boste zavarovali svoje življenje, življenje vaše družine, posadke in svoje plovilo. Izjemno učinkovit in biološko razgradljiv gasilni aparat je PYRoff.

Vse o aparatu si lahko preberete na tej povezavi: PYRoff - gasilni aparat

Gasilni aparat PYRoff lahko naročite na tej povezavi: Naroči PYRoff!

 

 

 

 

 

Fotografija je simbolična!

Sreda 19 Jul 2017

Vsak GALA čoln je zasnovan v kanadskem koncernu Gala Marine International, pod budnim očesom 20 letnih izkušenj in razvoja prvovrstnih napihljivih in zložljivih čolnov s trdim dnom. Vsaka zasnova in vsak izdelek na tem področju dosega kanadske, ameriške in evropske regulative in standarde. Gala proizvodne kapacitete se nahajajo tudi v Evropi z dostopom do najboljših evropskih materialov, kadrov in tehnologije, ki zagotavljajo najvišjo kvaliteto.

Gala je razvila in trgu ponudila unikaten patent trupov z zmogljivostjo, ki ni primerljiva s predhodnimi izvedbami. Varjen aluminijasti trup je še posebej izrazit del podaljšanega zadnjega dela, ki lajša vožnjo in ponuja hitrejše potovanje. Vožnja še vedno ostaja povsem suha, prav tako pa se zmanjša škropljenje za čolnom.

ČOLN ZA KATEREGA NE POTREBUJETE REGISTRACIJE

ATLANTIS serija tenderjev predstavlja začetek obširne ponudbe visokokakovostnih RIB čolnov z aluminijastim dnom, ustvarjenem v GALA Kanadi. Primeren je za vse, ki iščejo najlažji, najbolj vzdržljiv in prostoren tender čoln, ki se ponaša z večfunkcionalnostjo in večnamembnostjo.

Na zalogi so 4 različne dolžine v treh različnih verzijah:

  • LIGHT verzija (A270) – nizka teža in trup iz enega dela,
  • HYPALON verzija (A240 Hypalon) – nizka teža in trup iz enega dela,
  • DOUBLE DECK verzija (A300D, A360D - potrebna registracija) – modeli z dvojnim trupom ‘V’ oblike in ploskim dnom z vodnim zbiralnikom

VEČ INFORMACIJ IN POVPRAŠEVALNI OBRAZEC

 

ČOLN ZA OSTREJŠE MORSKE POGOJE IN VISOKE VALOVE

VIKING V500 je na čelu GALA linije. Ta model predstavlja nove razsežnosti RiB čolnov z aluminijastim dnom, primernim za ostrejše morske pogoje in visoke valove. S svojimi 5 metri je primeren za 100KM izvenkrmni motor.

Karakteristike:

  • Predal na premcu z blazino in sedež zadaj.
  • Privarjena aluminijasta volanska konzola s sedežem spredaj.
  • Aluminijast sedež za voznika z dvema predaloma za shranjevanje, tremi ograjami in zložljivim sedežem.
  • Širok sprednji sedež z zložljivim naslonjalom in velikim predalom za shranjevanje.
  • Dve ploščadi zadaj z motorjem dajeta prijeten občutek udobja in varnosti.

Čoln vključuje nekaj edinstvenih elementov GALA dodatne opreme:

  • Originalni GALA T-top z aerodnamičnim profilnim okvirjem.
  • Vlečni lok za zahtevnejšo rabo z dvema vlečnima očesoma in drogom za vleko smučarja na vodi.

Te katakteristike zagotavljajo, da je ta model odlična izbira za vodne športe, družinske izlete ali samo sproščujočo vožnjo čez valove.

Čoln je na voljo v dveh opcijah tubusov: HYPALON ali VALMEX s široko izbiro barvnih opcij in originalnim GALA izledom.

VEČ INFORMACIJ IN POVPRAŠEVALNI OBRAZEC

Če iščete eleganten in stilski pomožni čoln k vašemu plovilu ali okreten čoln za družinske izlete, je Gala zagotovo vaša izbira!

Kontaktirajte podjetje Moto-Nautika d.o.o., ki je generalni uvoznik za Slovenijo, Hrvaško, Srbijo, Bosno in Črno Goro. Za več informacij in celotno ponudbo, obiščite spletni naslov:  http://moto-nautika.com/gala-boats/

Sreda 19 Jul 2017

Iščete edinstveno jadralsko avanturo? 

Kaj pravite na jadralski odklop, kjer se naučite jadrati ali nadgradite svoje jadralsko znanje?   

V terminu od 2. do 9. septembra smo za vas pripravili intenzivni eno tedenski tečaj jadranja. Prijavite se lahko sami, s partnerjem, družino ali prijatelji. Tečaj je primeren tako za začetnike kot tudi za bolj izkušene jadralce, ki želijo nadgraditi svoje znanje, saj se vsebina tečaja prilagaja izkušnjam in predhodnemu jadralskemu znanju udeležencev! V tečaj je vključeno tudi spoznavanje teoretičnih osnov jadranja, večino časa pa bomo pridobivali praktične jadralske izkušnje. 

Ključne informacije:

  • Termin: 2. - 9. september 2017
  • Kje: Marina Šibenik
  • Koliko časa bomo jadrali: Cel teden (7 nočitev)
  • Cena: 490 EUR na osebo 

Kaj vse je vključeno v tečaju jadranja? To in ostale informacije najdete TUKAJ!

Poleg aktivnega jadranja vas čakajo zabava, prijetno druženje in nova poznanstva! 

*organizator si pridržuje pravico do spremembe razpisanega programa zaradi vremenskih razmer

Informacije: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. / 051 604 395 - Sandi / 041 975 246 - Ana

Sreda 19 Jul 2017

SUPerGANGWAY je napihljiv mornarski mostiček in SUP v enem.

Novost prihaja iz slovenskega podjetja Pinair. SUPerGANGWAY je napihljiva platforma, ki jo lahko uporabimo za številne namene. Že samo ima pove, da je najbolj primeren za uporabo kot napihljiv mornarski mostiček (pasarela) in SUP.

Ste ob izplutju iz matične marine vzeli s seboj lesen mornarski mostiček, ki je bil večino časa na plovilu le v napoto in ste ga uporabili le za nekaj postankov v lukah ali marinah? SUPerGANGWAY je več kot to. Na privezu ga lahko uporabljate kot mornarski mostiček z nosilnostjo 200 kg. Ko izplujete, ga lahko spustite, da ne zaseda prostora na plovilu in ga po potrebi zopet napihnete. Na sidrišču pa se začne zabava. Uporabljate ga lahko kot SUP, kot pomožno plovilo za prevoz do obale, kot platformo za čiščenje plovila ali pa kot surf.

SUPerGANGWAY v dolžino meri 250cm in v širino 90 cm. Nosilnost kot mornarski mostiček je 200 kg, kot SUP pa 300 kg, kar bo zadostovala za celo družino. Napihnemo ga lahko z ročno ali električno zračno tlačilko. Teža znaša 10 kg, z vso dodatno opremo, ki jo lahko zložite v priročno torbo, pa znaša 12 kg.

Dodatne informacije na: www.pinair.eu, tel.: (041) 627 414 ali Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Torek 18 Jul 2017

Toni Vodišek, lanskoletni evropski in svetovni mladinski prvak v razredu formula kite v kategoriji do 18 let, se je pomeril v evropski konkurenci v kajtanju do 18 let pomeril v kategoriji slalom, ki je postala kategorija mladinskih olimpijskih iger prihodnje leto v Argentini. To sicer ni kvalifikacijska tekma za MOI, je pa bilo to prvo večje prvenstvo v tej kategoriji za mladega Koprčana, ki se bo podal na pot kvalifikacij v prvi polovici prihodnjega leta. Na prvenstvu se mu je pridružila tudi mlajša sestra Marina Vodišek.

Evropsko prvenstvo v kajtanju TT:R European Continental Championship je potekalo med 11. in 16. julijem na jugu Italije v mestecu Gizzeria na lokaciji Hang Loose Beach.

V konkurenci med 112 mladimi kajtaši iz 21 držav je Toni Vodišek med mladinci osvojil srebrno kolajno. Toni je z rezultatom zadovoljen, kot pravi, pa sta ga napaki OCS prehiter start in ena napačna odločitev glede velikosti kajta stali še višje uvrstitve. Vseeno je zelo zadovoljen, saj je bila to odlična priložnost izkusiti kakšen je nivo konkurence, ki se bo borila za nastop na mladinskih olimpijskih igrah v Buenos Airesu 2018. Tudi Marina je jadrala dobro in je prvi dan prišla do prve polovice, prvenstvo pa je zaključila na 24. mestu.

Torek 18 Jul 2017