Zadnje iz eTrgovine

719.20€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

V Puli je te dni potekala tradicionalna, že petindvajseta mednarodna regata Sveti Nikola, ki se je vsako letu udeleži tudi veliko število slovenskih jadralcev. Letos se je v Puli zbralo več kot 400 jadralcev iz razredov optimist, laser 4.7, laser radial in laser standard. V zimskih razmerah, ki so vladali v Puli je organizatorju uspelo izpeljati štiri plove.

V razredu optimist je odlično jadral Luka Zabukovec (JK Jadro), ki je v konkurenci več kot 300 optimistov zasedel drugo mesto (enako število točk kot prvo uvrščeni Buba Pulek iz Hrvaške). Izvrsten peti je bil tudi Martin Fras (JK Izola), ki je na koncu končal na petem mestu. Uvrstitve preostalih 43 slovenskih jadralcev najdete tukaj.

V razredu laser 4.7 smo imeli Slovenci 11 predstavnikov, ki so v konkurenci več kot 50 jadralcev prav tako dosegli zelo dobre rezultate. Osmi je bil Klemen Petrovič (JK Jadro), deveti Gašper Strahovnik (JK Burja), deseti pa Janez Zabukovec (JK Jadro). Uvrstitve ostalih lahko najdete tukaj.

V razredu laser radial je najvišjo slovensko uvrstitev dosegla Kim Pletikos (YC Portorož), ki je bila druga med dekleti in zasedla skupno 8. mesto. Nicolo Kravanja (JK Burja) je bil 19., Lin Pletikos (YC Portorož) pa 27. (odjadrala le dva plova).

Vir: JZS.si

Ponedeljek 11 Dec 2017

Trenutna situacija: 24.12.2017 ob 10:00     Mesto Ekipa Razdalja do cilja     1.  MAPFRE  76,00 nmi     2. Dongfeng +...
Ponedeljek 11 Dec 2017

Včeraj je pred južnoafriškim mestom Cape Town potekala že tretja priobalna regata.

Vremenska napoved je obetala zanimivo regato. V poletnih temperaturah okrog 24 C so pihali zahodniki s hitrostjo med 20 in 25 vozli. V zalivu so postavili dvoja vrata, ki so jih morale ekipe prepluti trikrat.

Regato je najbolje začela ekipa Turn the Tide on Plastic. Najslabše je pričela ekipa MAPFRE, ki je tik pred startom naredila napako in pričela dobrih 200m za ostalimi. Ekipa Vestas, ki je plula na levem delu regatnega polja, je bila najhitrejša na prvem obratu. Z 18 sekundami zaostanka je druga obrnila ekipa Dongfeng. Ekipi Scallywag in Brunel sta obrnili s 30 sekundnim zaostankom, ekipa Turn The tide on Plastic, ki je pričela najbolje, pa si je na desni strani regatnega polja nabrala že 40 sekund zaostanka. Ekipa MAPFRE, ki je pričela najslabše, se je uspela približati ekipi Akzonobel.

Pri plovbi z vetrom proti drugi plovki, je ekipa Vestas povečevala svojo prednost. Na polovici poti do obrata je prednost pred zasledovalno ekipo Dongfeng znašala že 160 m. Kitajska ekipa se ni predala. Pluli so brez napak in svoj zaostanek na obratu zmanjšali. Kot tretja je presenetljivo obrnila ekipa MAPFRE, ki je uspela odlično pluti z vetrom. Proti tretjemu obratu je ekipa Dongfeng zmanjševala zaostanek za ekipo Vestas in še pred obratom prešla v vodstvo. Obe ekipi sta pluli izjemno dobro. Plovni poti sta se križali in prvič je morala popustiti ekipa Dongfeng ter zapluti za ekipo Vestas. Tik pred tretjo plovko pa je bila situacija obratna. Ekipa Vestas je bila prisiljena zapluti za ekipo Dongfeng, ki je plula z desnimi uzdami. Dongfeng je tako obrnila kot prva, Vestas pa le z minimalnim zaostankom kot druga. Tudi MAPFRE in Akzonobel sta pluli odlično. Zaostanek za vodilnima ekipama sta močno zmanjšali.

Trenutna razvrstitev po treh priobalnih regatah:

  Mesto Ekipa / Regata Alicante Lisbon Cape Town Skupno  
  1 MAPFRE 7 6 6 19  
  2 Dongfeng Race Team 6 5 7 18  
  3 Team Brunel 4 7 2 13  
  4 Vestas 11th Hour Racing 5 3 4 12  
  5 team AkzoNobel 2 4 5 11  
  6 Team Sun Hung Kai/Scallywag 3 2 1 6  
  7 Turn the Tide on Plastic 1 1 3 5  

V nadaljevanju je Dongfeng povečeval svojo prednost. Vestas je zaostaja in si na obratu nabrala že eno minuto zaostanka. Za tretje mesto sta se bok ob boku borili ekipi MAPFRE in Akzonobel. Bili smo priča tehnično zelo zahtevnem jadranju saj sta pluli le nekaj metrov narazen. Obe sta obrnili s približno dvema minutama zaostanka. Pri plovbi proti cilju, je imela ekipa Vestas težave z genakerjem. Ko so dvigovali jadro se je zavozlalo v zgornji tretini in se ni hotelo razpreti. Vestas je tako povečevala zaostanek za vodilno ekipo Dongfeng, ekipa MAPFRE pa se jim je nevarno približevala. Hitrost plovbe Vestas je znašala med 15 in 16 vozli, medtem, ko je MAPFRE uspela proti cilju pluti s hitrostjo 20 vozlov.

Po 57 minutah in 33 sekundah je ekipa Dongfeng prečkala ciljno črto. Zasledovalne ekipe so prehiteli za več kot pol milje. Kljub najslabšemu startu, je druga prečkala ciljno črto ekipa MAPFRE. Akzonobel je izkoristil napako ekipe Vestas in priplul kot tretji in si zagotovil stopničke v Cape Town-u. Ekipa Vestas je s triminutnim zaostankom pristala na četrtem mestu. Sledila je ekipa Turn the Tide on Plastic in nato brunel. Ekipa Scallywag je priplula kot zadnja. Zadnji del regate so se dobesedno predali in v cilj zapluli le z glavnim jadrom.

Pričetek tretje etape Cape Town - Melbourne v nedeljo, 10.12.2017 ob 14.00

Nadaljevanje regate Volvo Ocean Race je jutri. Tretja etapa bo potekala iz Cape Towna preko Južnega oceana do Melbourna v Avstraliji. Čaka jih 6500 nmi plovbe a tokrat le skozi eno klimatsko področje. Večino časa bodo pluli v zahodnih vetrovih in verjetno bodo doživeli tudi več neviht. Napoved za jutrišnji pričetek regate so močni zahodniki, ki bodo dosegali hitrosti do 35 vozlov, sunki pa bodo še močnejši. Ekipe bodo prečkale štartno linijo, obplule dve oznaki pred Cape Townom, nato pa zaplule proti vzhodu. Pričetek regate bo izjemno hiter in zelo zanimiv.

 Posnetek 3. priobalne regate v Cape Town-u

Sobota 09 Dec 2017

Nova luksuzna jadrnica Alpha bo lahka in hitra jadrnica in bo pravi Aston Martin na vodi.

S temi besedami, je britanska ladjedelnica napovedala izdelavo nove 33 m dolge luksuzne in hitre jadrnice, ki bo nosila enostavno a zgovorno ime Alpha.  V celoti bo izdelana iz karbonskih vlaken. Za izdelavo tako smelega produkta se je ladjedelnica Oyster Ychts povezala z ameriškim studiem Reichel-Pugh.

David Tydeman, direktor podjetja Oyster Yachts je ob predstavitvi projekta pojasnil razliko med njihovo jadrnico Oyster 118, ki je trenutno najbolje prodajan njihov produkt in novo Alpho:

»Izbira je podobna, kot da se odločamo med vožnjo z Range Roverjem (Oyster 118) ali Aston Martinom (Alpha). Prva bo odlična izbora za prevoz do bližnjega golf kluba, a druga bo prava izbira za daljšo vožnjo po Škotskemu višavju«.

Jadrnica bo na voljo v dveh različicah. Ena bo imela bolj tradicionalno obliko krova, druga bolj smelo in moderno. Izbira bo lastnikova. Pod krovom bodo štiri luksuzne kabine v katerih se bo lahko udobno namestilo osem gostov. Lastniška kabina bo v premcu in se bo raztezala preko celotne širine plovila. Pod krovom bodo tudi prostori namenjeni šest članski posadki in velik, prostoren salon. Pri oblikovanju plovila je sodeloval tudi vsem poznani navtični arhitekturni biro Humphreys Yacht Design, ki je sinonim v navtičnem oblikovanju. S Skupnimi močmi bo jadrnica prvič zaplula že leta 2020. Lastnik plovila je znan kupec, ki je že stranka podjetja Oyster Yachts.

Petek 08 Dec 2017

Nizozemska ladjedelnica Amels je izdelala novo megajahto Amels 206.

Nova lepotica v dolžino meri 204 čevljev (62,5 m) in prihaja iz linije Amels Limited Edition in je izdelana na osnovi uspešnega modela Amels 199. Za zunanjo podobo je poskrbel oblikovalski studio Tim Heywood, ki je sledil željam naročnika. Ima vertikalen premec, avantgardno a estetsko oblikovan krova in funkcionalno razporeditev prostorov v notranjosti. Jahta ima šest kabin na petih krovih. V zgornjem krovu je krmarnica in velika lastniška kabina. Krov niže je velika sončna ploščad in klubski prostor za druženje, ki imata direktno povezavo s kabinami, ki so še krov niže. Na glavnem krovu sta na obeh bokih dva zložljiva balkona, ki ponujata dodaten prostor za uživanje med plovbo ali na sidru.

Tehnične lastnosti:

  • Dolžina čez vse: 62,50 m(205 čevljev)
  • Širina: 10.30m
  • Ugrez: 3,55m
  • Teža: 116 t
  • Najvišja hitrost plovbe: 16,5 vozla
  • Potovalna hitrost: 13 vozlov
  • Doseg pri potovalni hitrosti: 5000 nmi
  • Število oseb: 12
  • Posadka: kapitan + 13 oseb

Četrtek 07 Dec 2017

Francoski kajtar Alexandre Caizergues je postavil nov hitrostni rekord v kajtanju. Na deski mu je uspelo doseči hitrost 57,97 (107 km/h) vozla.

Francoz je rekordni dosežek postavil 13.11.2017 na 500 m dolgi progi v francoskem kraju Salin de Giraud. Progo je prekajtal v 16,8 sekundah s povprečno hitrostjo 57,97 vozla. Prejšnji rekord, ki ga je postavil leta 2013, je znašal 56,62 vozla.

Dosežek je prejšnji teden potrdila organizacija WSSR, ki bdi nad rekordnimi jadralskimi dosežki.

Videoposnetek rekordnega dosežka

Četrtek 07 Dec 2017

V naslednjih letih po potekal razvoj enotrupnih jadrnic, ki bodo uporabljala hidrokrila ter lebdela nad vodo, kot smo že vajeni pri katamaranih Pokala Amerike. Leta 2012 bo tekmovanje potekalo v novozelandskem Aucklandu. Organizatorji tekmovanja so že pripravili vizijo dogodka, kjer bomo verjetno prvič videli enotrupne jadrnice pluti visoko nad vodno gladino.

Četrtek 07 Dec 2017

Konec meseca novembra je zaplula največja do sedaj izdelana jahta namenjena športnemu ribolovu, ki je izdelana zgolj iz karbonskih vlaken.

Jahto so izdelali v novozelandski ladjedelnici Yachting Developments iz Aucklanda. Projekt z imenom 1015 je leta 2015 naročil lastnik, ki je izjemen športni ribič in obiskuje tekmovanja po celem svetu. Za to novozelandsko ladjedelnico se je odločil, ker slovi po znanji in izkušnjah pri izdelavi plovil iz karbonskih vlaken. Želel je, da je plovilo lahko in izjemno hitro. Pri dolžini 39,5 m za pogon zadostujeta dva motorja MTU z močjo 3.100 KM. Za mirno plovbo skrbijo VEEM žiroskopski stabilizatorji. Zunanjost plovil aje oblikoval Michael Peters Yacht Design, za notranjost pa je poskrbel oblikovalski studio Naylor Booth Associete, ki je upošteval vse želje lastnika.

Jahta ima tri krove. Štiri kabine so namenjene gostom, ena lastniku. Šest ležišč je namenjenih posadki plovila. Lastnik bo jahto prevzel do konca leta.

Četrtek 07 Dec 2017

Kardinalne oznake označujejo različne nevarnosti za plovbo (plitvine, čeri, razbitine ...) in nam jih pomagajo zaobiti, saj nakazujejo stran, po kateri je potrebno pluti. Oznake so črno-rumene barve, na njih je vrhnje znamenje v obliki dvojnega stožca, ki je najpomembnejši element kardinalnih oznak podnevi. Na njih je tudi bela luč, ki je najpomembnejši element kardinalnih oznak ponoči.

 Kardinalna oznaka

Slika zgoraj prikazuje kardinalno oznako sever (N), ki se nahaja 50 m severno od otoka Srednjak v Supetarski Dragi na otoku Rab. Označuje plitvino, ki jo moramo obpluti po severni strani.

Imamo štiri različne kardinalne oznake za sever (N), jug (S), vzhod (E) in zahod (W). Če se hočemo izogniti nevarnosti pred katero nas opozarja, moramo oznako obpluti po strni, ki jo nakazuje. Oznaki za sever in jug lahko logično zelo hitro prepoznamo. Oznaka za sever ima oba stožca obrnjena navzgor in oznaka jug ima oba stožca obrnjena navzdol. Nekoliko težje pa si zapomnimo katera kombinacija stožcev pomeni zahod in kateri vzhod. Če ne bomo vedeli, kaj oznaka natančno pomeni, se lahko hitro zgodi pomorska nezgoda. Če nismo prepričani, kaj oznaka pomeni, ustavimo plovilo, se prepričamo in šele nato nadaljujemo s plovbo.

Razpoznavanje po smeri gibanja sonca

Prvi način je razpoznavanje kardinalnih oznak za zahod ali vzhod po smeri gibanja sonca glede na morski horizont. Predstavljajte si, da so vrhovi stožcev vedno usmerjeni v smeri gibanja sonca.

Sonce zahaja na zahodu in pada proti morskemu horizontu. Slika dveh stožcev, kjer sta oba njuna vrhova usmerjena eden proti drugemu asociira na padanje sonca proti morskemu horizontu in posledično na sončni zahod. Na podlagi tega lahko pravilno sklepamo, da vidimo kardinalno oznako za zahod. V primeru sončnega vzhoda sonce raste in se dviga nad morski horizont. Stožca pri kardinalni oznaki za vzhod sta nasprotno usmerjena (dol in gor od njunega stičišča). Na podlagi tega lahko pravilno sklepamo, da vidimo kardinalno oznako za vzhod.

Razpoznavanje s črkama W ali E

Kardinalna oznaka za zahod ima dva stožca, obrnjena eden proti drugemu. Če  njun obod orišemo po desni ali levi strani, dobimo črko W, ki je angleška kratica za zahod (angl. West). Na podlagi tega lahko pravilno sklepamo, da vidimo kardinalno oznako za zahod.

Kardinalna oznaka za vzhod ima dva stožca z nasprotno usmerjenima vrhovoma. Če njun obod orišemo po desni ali levi strani, dobimo črko E, ki je kratica za vzhod (angl. East). Na podlagi tega lahko pravilno sklepamo, da vidimo kardinalno oznako za vzhod. Ponavadi opazujemo kombinacije usmerjenosti dveh stožcev na vrhu kardinalne oznake šele takrat, ko smo dovolj blizu kardinalni oznaki. Voditelj čolna mora kardinalno oznako pravilno razpoznati vedno in takoj, tako podnevi kakor tudi ponoči, sicer obstaja tveganje, da zapluje proti oviri in tvega najmanj nasedanje plovila.

Sreda 06 Dec 2017

Po uspehu modela 370 in odlični predstavitvi 290, je čas za Ranieri International Next 240 SH: isti stil v 8 metrih.

Predstavitev bo na navtičnem sejmu v Parizu 2017 (2.-10. december) in bo zagotovo  dvignila ogromno prahu. To je seveda tudi za pričakovati, kar lahko sklepamo po uspešni zgodbi velikega Next 370 in toplem sprejemu Next 290. Odškrnili so meter in pol, obdržali enak stil, korporativno identiteto proizvajalca in tako je nastal Next 240 SH.

Ranieri International Next 240 SH: skoraj 8 metrov
Ustvarjen za en ali dva motorja, Next 240 SH združuje najboljše stilske prednosti obeh predhodnikov in reinterpretira njuno obliko v krajši različici, zaradi česar smo prepričani, da bo čoln izredno dostopen Next model, tudi finančno gledano.

Čoln ne bo le cenejši, pač pa nekoliko manj močnejši motor pomeni tudi manjšo porabo in večje prihranke.

Že na prvi pogled so vidne značilne karakteristike Ranieru International: odlična postavitev v kokpitu, velika ploščad za sončenje in prostorna kabina z ločenim toaletnim delom. Pri tej dolžini so še kako koristne izkušnje ladjedelnice, ki so si jih izdelovalci nabrali pri Atlantis seriji, ki je pravzaprav najbolje prodajan model tega segmenta. Mizica na zadnjem delu se hitro pospravi s pomočjo zložljive klopi na strani. Dva ločena sedeža sta na voljo za voznika in sovoznika, armaturna plošča pa se primerja z večjimi modeli. Kabina z dvojno posteljo se lahko pretvori v jedilni kot. Toaleta je povsem opremljena.

Več na: www.ranieri.si

Sreda 06 Dec 2017