Zadnje iz eTrgovine

899.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

V soboto, 20.1.2018 svoja vrata odpira eden največjih slonov plovil v Evropi, Boot Dusseldorf. Če si sejem želite ogledati, smo vam v sodelovanju z podjetjem Just Prfect, ki ja zastopnik plovil Jeanneau v Sloveniji, zagotovili brezplačno vstopnico za sejem.

Ladjedelnica Jeanneau bo na letošnjem sejmu predstavila števila svoja plovila. Poudarek bo na plovilih serije Sun Odyssey, ki so v zadnjih letih močno prenovili. V novi generaciji plovil si boste lahko ogledali povsem nove modele Sun Odyssey 319Sun Odyssey 440 in Sun Odyssey 490.  Pri snovanju novih plovil so upoštevali številne želje kupcev. Plovila imajo vgrajene številne rešitve, ki jih bomo na jadrnicah videli prvič.

Jadrnica ladjedelnice Jeanneau Sun Odyssey 440 je nominirana za Evropsko plovilo leta 2018!

Vašo brezplačno vstopnico, ki jo podarja zastopnik plovil Jeanneau v Sloveniji, prevzamete na tej povezavi.

Torek 16 Jan 2018

Preteklih nekaj dni se je v Miamiju odvijalo Severnoameriško državno prvenstvo v razredu 470, ki sta se ga kot del priprav na prihajajočo sezono, predvsem pa na prvo letošnjo regato za svetovni pokal, ki se v Miamiju začne naslednji teden, udeležili tudi Tina Mrak in Veronika Macarol. V treh tekmovalnih dneh so organizatorji uspeli izpeljati 9 plovov. V mednarodno bogati konkurenci sta Tina in Veronika tekmovanje začeli nekoliko bolj zadržano, v prvih štirih plovih nista uspeli nobenega plova končati v deseterici (10., 11., 13., 10), potem pa sta z dvema šestima in enim drugim mestom pokazali, da sodita med najboljše posadke te regate. V zadnjem plovu nista tekmovali. Prvenstvo sta zaključili na osmem mestu. Zmagala je nizozemska posadka Zegers in Van Veen.

Tina in Veronika sta tekmovanje komentirali:

“Prvi dan so prevladovali šibki vetrovi in organizator je imel veliko težav s štarti, ki smo jih morali kar nekajkrat ponavljati. Izpeljali smo dva plova, saj je za tretji plov veter preveč spreminjal smer in bil nekonstanten. Organizatorji so ga dvakrat poskusili izpeljati, a so ga vedno kasneje prekinili. Preostala dva dneva je pihal srednji do močen veter. Jadrali sva boljše. Tekmovala je tudi večina posadk, ki bodo na regati svetovnega pokala naslednji teden. Regata je bila zelo dober trening pred prihajajočo regato.”

Vir: JZS.si

Torek 16 Jan 2018

Konjske širine ali subtropske širine so področje šibkih vetrov ali brezvetrje med 30° in 38° zemljepisne širine, tako na severni kot na južni polobli. V tem delu zemeljske atmosfere prevladuje subtropsko področje visokega pritiska, ki preprečuje nastajanje oblakov. V področju tako vladajo vetrovi spremenljivih smeri in brezvetrje.

Zaradi pomanjkanja pitne vode so konje zmetali v morje

Konjske širine so povezane z subtropskim anticiklonom in veliko količino zraka, ki se spušča iz visokih zračnih tokov, ki se premikajo proti Zemljinima poloma. Ko zrak doseže tla, se razširi proti ekvatorju v smeri severovzhod-jugozahod na severni polobli oziroma jugovzhod-severozahod. To povzroči nastanek dveh pasov, ki segata okrog celotne zemlje. V Konjskih širinah prevladuje toplo sončno vreme z malo padavinami. Pasova sta razlog za večje puščave kot je Sahara v Afriki, Arabska in Sirska puščava, puščavi Moyave in Sonoran v ZDA in severni Mehiki, ter puščave Atakama, Kalahari in Avstralska puščava na južni polobli.

Legende o Konjskih širinah

O izvoru imena obstajajo različne legende. Po prvi naj bi področje dobilo ime v času španskih osvajanj kolonij. Med matično državo in kolonijami so na ladjah pogosto prevažali konje. Ko so zapluli v področje, so lahko v njem obtičali več dni. Ker se je potovanje močno podaljšalo, je na krovu začelo zmanjkovati vode. Konji so začeli zbolevat in umirati. Posadka jih je morala zato zmetati v morje.

Druga razlaga za nastanek imena razloži tako severni, kot južni pas in temelji na navtični terminologiji. Včasih so rekli da je ladja »horsed« kadar ni dovolj vetra za jadranje in je plula zgolj s pomočjo morskega toka. Izraz »horsed« naj bi najbolj opisal plovbo z oceanskim tokom, ker je podoben kot jahanje na konju.

 

 

Torek 16 Jan 2018

S ciljem spodbujanja povečanja prometa potnikov in nekaterih vrst osebnih avtomobilov na otoke izven sezone, je Agencija za obalni linijski promet v sodelovanju z Ministrstvom za morje, promet in infrastrukturo, pripravila poskusni projekt zmanjšanja cen trajektnih vozovnic v višini 20 odstotkov glede na cene izven sezonskih vozovnic med vikendi oziroma od petka do nedelje.

Zmanjšanje cen trajektnih kart za 20% med vikendi:

Ukrep se bo izvajal v obdobju od 19. januarja do 18. marca 2018. Priporočilo upravnega odbora agencije pa so sprejele "Rapska plovidba" in "Jadrolinija".

Cene vozovnic bodo v tem času nižje za:

  • potniki
  • otroci od 3 do 12 leta
  • osebni avtomobili (do 9 sedežev) do 5,00 m dolžine in/ali 2,00 m višine
  • osebni avtomobil (do 9 sedežev) daljših od 5,00 m in/ali 2,00 m višine
  • motorji, moped
  • motorji s prikolico, trikolesnik, štirikolesnik
  • kolo

V kolikor bodo učinki tega projekta obrodili sadove, bodo na hrvaškem razmislili o dolgotrajnejših ukrepih, ki bodo otoške destinacije še bolj približali izven sezonskim gostom.

Ponedeljek 15 Jan 2018

Prvi večer enega največjih salonov plovil v Evropi, Boot Dusseldorf, vsako leto mine v pričakovanju razglasitve plovila leta. Zmagovalca razglasijo na podlagi testiranj, ki jih opravijo navtični  novinarji največjih evropskih navtičnih revij...
Ponedeljek 15 Jan 2018

V soboto je prišlo do hude pomorske nesreče. Trčila sta tovorna ladja, ki pluje pod zastavo Hong Konga in tanker, ki pluje pod Panamsko zastavo. Do trka je prišlo ob vzhodni obali Kitajske.

Nesreča se je zgodila okrog 20.00 po lokalnem času nekje 160 nmi vzhodno od kitajske obale. Tanker SANCHI, ki pluje pod panamsko zastavo je v Iranski lasti. Prevažal je 136.000 ton nafte. Plul je iz Irana v Korejo. Zaradi trčenja ladij, je na tankerju zagorelo. Vseh 32 članov posadke je pogrešanih. 21 člansko posadko tovorne ladje CF CRYSTAL, ki je prevažala 64.000 ton razsutega tovora, so uspeli rešiti.

Kitajske oblasti so na kraj nesreče nemudoma napotile osem reševalnih plovil med njimi tri za čiščenje oljnih madežev. Z gašenjem požara so pričeli nemudoma po prihodu na lokacijo nesreče. Po dveh dneh gašenja požara je na tankerju prišlo do močne eksplozije, ki je reševalce prisilila, da so prenehali z gašenjem. V reševanje posadke je bilo vključenih še preko 12 reševalnih plovil, ki so preiskale 3.100 km2 področja ter iskale pogrešane člane posadke.

Kitajske oblasti so sporočile, da gre za manjše onesnaženje morja. Ker je tanker prevažal naftni kondenzat, je izjemno hlapljiv, hlapi pa hitro gorljivi. Zato večina kondenzata zgori. Zaradi visokih temperatur je konstrukcija tankerja že zelo šibka. Kljub naporom gasilcev, ognja na tankerju niso uspeli pogasiti. Zaradi poškodb trupa je tanker včeraj ob 15.00 potonil.

Reševalci so do sedaj našli zgolj dve trupli članov posadke, 30 pa jih še vedno pogrešajo. Možnosti, da najdejo preživele, so zelo majhne.

Kako se preventivno zaščititi pred požarom na plovilu?

Preventivo se lahko pred požarom zaščitite z avtomatskimi gasilnimi aparati, ki se bodo aktivirali, ko bodo prišli v stik z ognjem. S tem boste zavarovali svoje življenje, življenje vaše družine, posadke in svoje plovilo. Izjemno učinkovit in biološko razgradljiv gasilni aparat je PYRoff.

Vse o aparatu si lahko preberete na tej povezavi: PYRoff - gasilni aparat

Gasilni aparat PYRoff lahko naročite na tej povezavi: Naroči PYRoff!

 

 

 

 

 

 

Ponedeljek 15 Jan 2018

Miran Tepeš, ki ga vsi poznamo, kot vrhunskega smučarskega skakalca, je v zadnjih letih svojo smučarsko športno pot zamenjal z jadralsko. Tako kot večina je pričel v Jadranu, ki pa mu je kmalu postal premajhen. Izzivi in večji cilji so ga vodili v svet. Podal se je na plovbo okoli sveta, ki ga je obplul že dvakrat. Svoja doživetja je strnil v knjigah Z vetrom in Proti soncu. Leta 2014 se je podal na Grenlandijo, leta 2016 pa v Avstralijo. Lani je svojo plovbo nadaljeval in zaplul do Tasmanije, preplul celotno južno Avstralije in pot končal na rtu Leeuwin.

Po treh mesecih in pol sem se v družbi Zlate in Gregorja vrnil na Tasmanijo. Po dvodnevnem potovanju smo iz Slovenije enajstega aprila prileteli na Tasmanijo in zvečer prišli na našo barko v Hobartu.

Skokica nas je pričakala sveže oprana in čista kot še nikoli. Kaže, da je v preteklih dneh tukaj veliko deževalo, zrak pa je tukaj na jugu seveda čist in se v preteklih mesecih na barki ni nabralo nič prahu in začuda tudi nič ptičjih drekcev. Celo za podvodni del barke kaže, da ni kaj dosti obraščen.

Zbudili smo se v lepo, a hladno jutro, saj je na Tasmanijo že prišla jesen. Prvi dan smo namenili pripravi Skokice za jadranje, sprehodu po Hobartu ter nakupu hrane in pijače za naslednjih nekaj dni, ki jih nameravamo preživeti v neobljudeni divjini juga Tasmanije.

S samokolnico sem zjutraj z bližnje bencinske črpalke v posodah na barko navozil 60 litrov nafte, z vodo s pomola pa smo napolnili tudi vodne rezervoarje na Skokici. Za dostop do interneta smo spotoma med ogledom Hobarta poskrbeli z nakupom nove avstralske podatkovne SIM kartice.

Malo pred sončnim zahodom smo odvezali vrvi in odjadrali proti otokom južno od Hobarta. Skokico smo zvečer po štirih urah plovbe privezali na bojo pred marino pri Ketteringu nasproti otoka Brunny, kjer sem se pred nekaj meseci že potepal.

Na gričih otokov se bohotijo mogočna evkaliptusova drevesa

V četrtek me je jutranje sonce zgodaj spravilo iz postelje, Zlata in Grega pa se še prilagajata na avstralski čas in sta spanec podaljšala. Odvezal sem vrv z boje in z rahlim vzhodnikom odjadral po prelivu med Tasmanijo in Brunnyjem. Morje je bilo le rahlo nakodrano in Skokica je mirno drsela proti jugu. Po nekaj urah sem premišljeval, da bi se ustavili v katerem od lepih zalivov, vendar Zlate in Gregorja še ni bilo na spregled, zato sem pač nadaljeval z lahkotnim počasnim jadranjem proti jugu Tasmanije.

Vremenska napoved za zvečer obeta prehod hladne deževne fronte, ki bo s seboj prinesla tudi kar precej vetra, zato bomo morali popoldne najti primeren zaliv, da prehoda fronte ne bi doživeli na morju.

Otoki ob poti so še vedno lepo zeleni, in v gozdovih še ni videti jesenskih barv. Na gričih in hribih otokov se bohotijo mogočna evkaliptusova drevesa, ob obali pa je videti kmetije s polji in sadovnjaki.

V tako mirnem dopoldnevu si je težko predstavljati, da bo vreme že čez nekaj ur postalo precej živahno, a oblaki nad hribi na jugu Tasmanije že napovedujejo spremembo. Napoved vremena za prihodnji teden tudi pravi, da vreme na jugu Tasmanije ne bo zelo prijazno, zato upam, da bo zahodnik jutri prehodno dovolj popustil, da bomo še pred prihodom neprijaznega vremena lahko nadaljevali z našo potjo in pred viharji na jugu ob zahodni obali Tasmanije pobegnili proti severu.

Plovba po Avstraliji in Tasmaniji z Miranom Tepešem 2. del

Dosedanje dogodivščine Mirana Tepeša lahko preberete tudi v:

   

Z vetrom

AKCIJA -33%

 Proti soncu Proti Avstraliji  Veliki trije

 

Četrtek 11 Jan 2018

Ranieri Cabin Line Atlantis 20 je še en prekrasen čoln Atlantis linije, ki vas bo očaral. Primeren je za manjše družbe do 7 ljudi, v dolžino meri dobrih 6 metrov, poganja pa ga motor z močjo do 200KM. H.I.S sistem trupa bo p...
Sreda 10 Jan 2018

»Keel Servant« je revolucionarna rešitev za izvedbo premične oziroma dvižne kobilice. Teleskopski sistem vsebuje fiksno plavut in dvižno utež oziroma balast.

Nova rešitev za dvižno kobilico je namenjena široki paleti plovil. Konstrukcija je podobna klasični kobilici s plavutjo in balastom. Zagotavlja boljše plovbe lastnosti kot klasična kobilica v obliki plavuti in enake kot kobilica z večjim ugrezom. Sistem za spreminjanje globine kobilice je elektromehanski zato ni potrebna vgradnja dodatnega hidravličnega sistema. Mehanizem je fiksen in zavzema zelo malo prostora. Število gibljivih delov je minimalno, zato je delovanje sistema zanesljivo in potrebno je zgolj minimalno letno vzdrževanje.

Poleg električnega mehanizma ima sistem tudi ročnega, ki ga lahko uporabimo v primeru okvare električnega ali v primeru, ko na plovilu ostanemo brez električne energije. Sistem za nastavljanje višine kobilice je izjemno natančen. Omogoča nastavitve do milimetra natančno. Izdelan je tako, da zagotavlja tekoče premikanje kobilice. Na svoji zgornji in spodnji poziciji se zaklene, zaradi česar ne povzroča vibracij in hrupa med plovbo.

Konstrukcija sistema zadovoljuje vsem standardom tudi v primeru nasedanja in to v obeh skrajnih legah kobilice, spuščeni ali dvignjeni. Omogoča plovbo v obeh skrajnih položajih kobilice in vseh položajih med tema legama pri vseh hitrostih tako pri plovbi na motor ali z jadri.

Trenutno so na voljo štiri različne velikosti in teže sistema, ki so primerne za plovila z dolžinami do 80 čevljev. Najmanjši je namenjen plovilom do 45, nekoliko večji različici za 55 ali 65 čevljev največji sistem pa za plovila do 80 čevljev. Najmanjši sistem omogoča premik kobilice za 70 cm in težo balasta do 4t, največji pa za 160 cm in 13t.

Več na spletni strani proizvajalca: https://thekeelservant.it/

Sreda 10 Jan 2018

Španski oblikovalec Eugeni Quitllet je predstavil svoj idejni projekt luksuzne jahte oziroma pomožnega plovila, ki bo pozlačen.

Nova superjahta bo nosila ime Dune. Bo hibrid med jadrnico in motorno jahto. Iz obeh svetov bo podedovala lastnosti, ki bodo zagotavljale največjo učinkovitost. Za izdelavo bodo uporabili najluksuznejše in najdražje materiale, med drugim tudi izdatno količino zlata. Cena plovila bo predvidoma znašala 70 mio EUR.

Ime Dune naj bi predstavljalo naraven tok linij s tikom obdelanega krova, ki elegantno zakriva navigacijske kontrole in močno spominja na obliko puščavskih sipin (ang. dune = sipina). Veliko zlata se bo porabilo za obdelavo elementov v šestih kabinah. Še več pa ga bo na krovu. Zlato bo roza barve in se bo dobro ujemalo z srebrno kovinsko barvo plovila.

Torek 09 Jan 2018