Zadnje iz eTrgovine

899.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

V svoji ogromni floti plovil, ki jo ponuja kanadski proizvajalec gumenjakov GRAND, se skriva tudi simpatičen gumenjak Corvette, ki nam omogoča da se lahko z njim popeljemo po morskih ali celinskih vodah in pri tem ne rabimo skrbeti za registracijo plovila. Grand Corvette serija, je odlična izbira čolnov za katere želite da vam zavzamejo malo prostora in tudi malo stroškov. Corvette je namreč izdelan tako, da ga lahko v parih minutah zložimo, pospravimo v prenosno torbo, naložimo v prtljažnik avtomobila in ga odpeljemo kamorkoli si želimo.

Gumenjaki serije Corvette imajo neverjetno okretnost in zmogljivost, zaradi česar so primerni za ribolov, taborjenje ali družinsko zabavo. Vsi modeli izpolnjujejo vse zahteve mednarodnih standardov, saj je varnost in zanesljivost gonilna sila podjetja. Da lahko zagotavljajo najvišjo kvaliteto svojih izdelkov, uporabljajo najkvalitetnejše materiale evropskega porekla, evropsko tehnologijo, znanje in natančnost.

Specifikacije čolna:

  • Dolžina: 299 cm (910")
  • Širina: 167 cm (56")
  • Potniki: 4
  • Največja moč motorja: 15 HP (11 kW)
  • Dolžina motorne gredi: kratka (15)
  • Teža čolna: 55 kg (121 lbs)

V kolikor čoln kombinirate z motorjem do 5KM ne potrebujete registracije.


V kompletu prejmete:

  • 2x torbo za prenašanje
  • 1x tlačilko
  • 1x set za popravilo gume
  • 2x veslo

Več informacij ali ogled Corvette C300 in Yamaha F5 izvenkrmnega motorja - najdete na spletni strani www.moto-nautika.com, preko telefona - 02 629 04 00 ali obiščete največji center navtične opreme na Štajerskem MOTO - NAUTIKA - Ptujska cesta 63, 2204 Miklavž na Dravskem polju.

Več informacij o gumenjaku na tej povezavi. 

Več informacij o izvenkrmnem motorju na tej povezavi.

Sreda 16 Avg 2017

Povečan nadzor plovbe na hrvaškem je potekal 10.8.2017. V akciji je sodelovalo vseh osem  luških kapitanij in njihovih 72 izpostav. Cilj akcije je bil povečati varnost plovbe med sezono. Kot vsako leto so bili tudi letos najbolj pozorni na prekrške glisiranje preblizu obale, ki običajno povzročijo večino pomorskih nesreč s hujšimi posledicami.

V akciji nadzora plovbe je na celotnem področju republike Hrvaške sodelovalo 32 plovil. V enem samem dnevu so pregledali 350 plovil od katerih je bilo kar 146 takih, ki so kršila pravila plovbe.

Pregledano je bilo 33 potniških ladij, 261 čolnov in jaht (146 registriranih v RH in 115 pod drugimi zastavami) ter 24 sidrišč s koncesijo.

Pri pregledu čolnov in jaht so bili najbolj pozorni na prekršek glisiranja v pasu 300 m od obale, kjer je to prepovedano. Zaustavili so 76 plovil in vsem izrekli denarne kazni. Ostali prekrškovni nalogi so se nanašali na manj nevarne dogodke, kot so pomanjkljiva dokumentacija na plovilu, pomanjkljiva obvezna oprema, nepoznavanje predpisov in podobno. Za vse prekrške so izstavili plačilne naloge v višini 307.810 HRK (41.600 EUR).

Statistika akcije: 

Sreda 16 Avg 2017

Pretekli teden je zagorelo na 24m dolgi motorni jahti Lori.

Sredi noči je izbruhnil požar na luksuzni motorni jahti Lori. Privezana je bila na privezu ene izmed gostiln v zalivu Kobaši pri kraju Ston. Ogenj naj bi zajel strojnico plovila ob približno drugi uri zjutraj. Ko je voditelj plovila to opazil, je prižgal motorje in izplul s priveza proti sredini Stonskega zaliva in jahto zasidral. O dogodku so nemudoma obvestili center za reševanje na morju. Na kraj nesreče je odplulo plovilo Luške kapitanije Dubrovnik in nemudoma evakuiralo voditelja jahte z gorečega plovila. Pričelo so z gašenjem požara, ki je hitro zajel celotno plovilo. Ker jim požara ni uspelo pogasiti, je jahta pogorela vse do vodne gladini in se nato potopila. Ker je na jahti ostalo približno 2,5 t goriva, so nemudoma izvedli vse aktivnosti, da zaščitijo okolje pred eventualno ekološko katastrofo.

Motorna jahta Lori je bila v lasti Italijana S.C. in je plula pod italijansko zastavo.

Kako se preventivno zaščititi pred požarom na plovilu?

Preventivo se lahko pred požarom zaščitite z avtomatskimi gasilnimi aparati, ki se bodo aktivirali, ko bodo prišli v stik z ognjem. S tem boste zavarovali svoje življenje, življenje vaše družine, posadke in svoje plovilo. Izjemno učinkovit in biološko razgradljiv gasilni aparat je PYRoff.

Vse o aparatu si lahko preberete na tej povezavi: PYRoff - gasilni aparat

Gasilni aparat PYRoff lahko naročite na tej povezavi: Naroči PYRoff!

 

 

 

 

 

 

Sreda 16 Avg 2017

Italijasnki jadralec Enrico Cassutta je plul po Jadranu in za eno izmed nočitev izbral idilični otok Silba.

Italijan je s svojo družino plul na 10 metrski jadrnici. Lepega poletnega dne so se odločili, da bodo sidrali pred otokom Silba in tam preživeli noč. Ker je kot dober skiper preveril hrvaško zakonodajo, se je zasidral na razdalji 200m od sidrišča Drage. Za sidrišče, ki je tik pred luko Mul, na vzhodni strani otoka Silba, je za letošnje leto podeljena koncesija. Privez na bojo je potrebno plačati. Po hrvaški zakonodaji se je prepovedano zasidrati v sidrišču, od sidrišča do obale in 150m proti odprtemu morju. Italijan se je zato odločil, da se zasidra 200m od koncesijskega področja, zaradi česar mu priveza seveda ni potrebno plačati.

No pa temu ni bilo tako. Do jadrnice je priplul koncesionar in od Italijana zahteval plačilo v višini 50% zneska za privez na bojo. Popust mu je odobril, ker je sidral na lastnem sidru (Več o zaračunavanju v sidriščih v članku: Pravila obnašanja v navtičnih sidriščih). Ker je Italijan poznal zakonodajo, je zavrnil plačilo. Koncesionarja je to tako močno razburilo, da je jadrnici dvignil sidro in jih odvlekel stran. Seveda ni manjkalo sočnih besed kot so: “Pička ti materina, budaletino, ubit ću te. Samo mi takni čamac”.

Dogajanja v sidrišču so posneli. Oglejte si video:

Kakšno je ozadje in kako se je pričela zgodba, ni razvidno iz posnetka in nimamo informacij. Vsekakor pa ima vsaka medalja dve plati.

 

Sreda 16 Avg 2017

V neposredni bližini otoka Sveta Neđelja v Črni gori so ulovili morskega psa, ki je v dolžino meril 2,2m in tehtal 135 kg.

Morskega psa so ulovili v nedeljo. Gre za vrsto Mako, ki ga imenujejo tudi iglozobi pes, ker ima velike iglaste zobe, podobne ukrivljenim žebljem. Ta vrsta morskega psa lahko zraste v dolžino tudi do 4 metre. Prehranjue se z ribami in glavonožci ter le redko zaide v plitvejše morje in še redkeje v bližino obale. Napadi na človeka so zelo redki. Človeku so najbolj nevarni, kadar se jih ujame. Po statistikah je bilo od začetka beleženja srečanj z morskimi psi do sedaj zabeliženih le 9 napadov morskega psa vrste Mako na človeka in le eden je imel smrtni izzid.

Kot vidimo na fotografiji, je morski pes končal na krožnihih.

Na Hrvaškem je to vrsto morskega psa prepovedano ubijati.

Vir: pomorac.net

Sreda 16 Avg 2017

Na Gardskem jezeru se je z zadnjima dvema plovoma danes uspešno zaključilo odprto Evropsko mladinsko prvenstvo razredov 420 in 470. V razredu 420 sta nastopala tudi Matej Planinšič in Jaka Romih.

Zadnji tekmovalni dan je postregel z močnim, tudi do 25 vozlov močnim vetrom. Matej in Jaka sta plova zaključila na 13. oziroma 19. mestu in prvenstvo zaključila na 21. mestu, oziroma 19. mestu med Evropejci. Zmagala sta Italijana Demetrio Sposato in Gabriele Centrone.

Torek 15 Avg 2017

V Aarhusu na Danskem se je s plovi za odličja uspešno zaključila testna regata za naslednjeletno Svetovno prvenstvo v olimpijskih razredih, kjer se bodo jadralci potegovali za prve vozovnice za Olimpijske igre v Tokiu. Regate sta se udeležili tudi dve slovenski posadki, Tina Mrak in Veronika Macarol v razredu 470 in Peter Lin Janežič ter Sebastian Prinčič v razredu 49er.

Tina Mrak in Veronika Macarol sta v današnjem plovu za odličja jadrali odlično in ga končali na drugem mestu, kar ju je v skupni razvrstitvi pripeljalo do odličnega skupnega tretjega mesta. Regato sta komentirali:

“Pogoji v Aarhusu so zelo zahtevni. Danes smo imeli tudi veter iz obale z veliko obrati vetra. Dobro je, da sva tukaj in se privadiva na tukajšnje pogoje. Svetovno prvenstvo drugo leto bo zagotovo zelo zanimivo in zahtevno.”

Zmagali sta Švicarki Fahrni in Siegenthaler pred poljsko navezo Skrzypulec in Gliszczynska.

V razredu 49er sta Peter Lin Janežič in Sebastian Prinčič končala že v petek in si prijadrala skupno 24. mesto. Zmagala sta Avstrijca Benjamin Bildstein in David Hussl.

Torek 15 Avg 2017

V Bourgasu v Bolgariji se je zaključilo odprto evropsko prvenstvo v jadralnem razredu Optimist, ki je potekalo med 30. julijem in 6. avgustom 2017.

Pri dekletih je med 100 dekleti iz Evrope prvakinja postala Britanka India Page-Wood pred Švicarko Natascho Rast in Avstrijko Johanno Schmidt. Odlična šesta je bila Celestina Sabadin, Alenka Valenčič je končala na 33. mestu, mesto za njo Špela Hajdinjak in Caterina Sedmak na 36. mestu.

Pri fantih je med 130 nastopajočimi iz Evrope prvak postal Srb Stefan Yuill pred Poljakom Igorjem Kuczysom in Grkom Iakovos -  Dimitrios Dedesntentopoulosom. Slovenski reprezentant Ivan Vakhrušev si je z odličnim jadranjem prijadral končno 18. mesto, Dan Belinger 15. mesto v srebrni skupini (skupno 57. mesto) in Toni Benčič 23. mesto v srebrni skupini (skupno 65. mesto).

Torek 15 Avg 2017

V belgijskem Nieuwpoortu je med 19. in 24. julijem 2017 potekalo mladinsko svetovno prvenstvo v razredu laser 4.7., kjer so Slovenijo med 235 jadralci iz 45 držav zastopali Janez Zabukovec, Klemen Petrovič in Peter Milivojevič, vsi člani JK Jadro Koper.

Naši mladinci so se na začetku prvenstva držali v prvi polovici. Po končanih kvalifikacijah se je 235 jadralcev razdelilo v štiri skupine: zlato, srebrno, bronasto in emerald. Najbolje se je odrezal Janez Zabukovec, ki je v srebrni skupini osvojil 47. mesto, v bronasti skupini pa se je Klemen Petrovič uvrstil na 25. mesto ter Peter Milivojevič na 49. mesto.

Vodja ekipe Matija Čok je po zaključku povedal: “Razmere so bile iz jadralnega vidika odlične, večino dni je veter pihal z močjo 20 vozlov, prisoten je bil tudi relativno velik val in le dva dni nas je zmot(č)il dež. Žal za moje jadralce to niso idealni pogoji, saj se bolje znajdejo v šibkejših vetrovih in mirnejši vodi. Na splošno lahko prvenstvo ocenim kot dobro izkušnjo, predvsem zato, da zdaj vemo, da bo za boljši rezultat potrebno veliko več dela.”

Četrtek 27 Jul 2017

V letošnjem letu se je odprlo novo sidrišče na skrajnem jugu otoka Cres. Gre za eno prvih sidrišč, ki ne nudi le boje, temveč  privez z muringom na pontonski pomol, vodo, elektriko in dostop do interneta. Zaliv Jadriščica je na jugozahodn...
Četrtek 27 Jul 2017