MP BOATS, charter, salona, Split, Kaštela

MP Boats je podjetje, ki se ukvarja z izposojo plovil. Imajo lastno floto plovil in številne partnerje, zato lahko ugodijo vsako vašo še tako zapleteno željo.  

MP Boats je čarter podjetje. Njihova baza je v marini v Kaštelih, na severovzhodni obali Kaštelskega zaliva, na pol poti med prelepima dalmatinskima mestoma Splitom in Trogirjem.

Marino Kaštela od slabih vremenskih razmer ščiti hrib Kozjak, polotok Marjan in otok Čiovo, ter s svojim položajem in bližino splitskega letališča, ki je oddaljen vsega 7 km od marine, ter bližino dalmatinskih otokov Brača, Hvara, Šolte, Visa… ustvarja odlično izbiro za začetek dopusta in križarjenja.

Če potrebujete pomoč pri izbiri povila za vaš dopust, se obrnite na MP Boats in priskočili vam bodo na pomoč, ter vam pomagali najti jadrnico, motorno barko, katamaran ali luksuzno jahto iz njihove flote ali partnerske. Potrudili se bodo, da bo plovilo zadovoljilo vse vaše potrebe in želje, da bo cena ugodna in vaš dopust enkratno in nepozabno doživetje.

Flota plovil MP Boats je zelo dobro vzdrževana. Trudijo se da je najem plovila pri njih na najvišji ravni. Plovila so vedno čista, na krovu je veliko inventarja, zaradi česar na dopustu, ne boste pogrešali prav ničesar. Kljub temu, da je flota plovil vsako leto posebej skrbno pripravljena pred sezono, je verjetnost kakršnih koli okvar na plovilih med sezono zelo majhna. Ker pa vsi navtiki vemo, da na morju ne moremo predvideti vsega, bo za vašo varnost poskrbele njihova tehnična pomoč na kopnem in na morju. V vsaki situaciji  vam bodo pomagali s koristnim nasvetom ali informacijo.

Team MP Boats vam je vedno na razpolago tako, da skrb o vsem prepustite njim, saj so tu za vas, vi pa se samo sprostite in uživajte v zasluženem dopustu na morju.

Preverite in jih povprašajte za ponudbo. Za vsa vaša vprašanja je na voljo ga. Tina Milešič, vodja rezervacij, ki je dostopna na vseh spodnjih kontaktih:

MP BOATS – Morske priče j.d.o.o.,  http://www.mpboats.hr/hr/

Tina Milišić, Booking manager, Gsm: +385 91 37 44 218, Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. (rezervacije)

Marina Kaštela, Kaštel Gomilica, Franje Tuđmana 213, 21213 Kaštel Gomilica

 

Dve izjemni plovili iz njihove ponudbe, ki jih lahko rezervirate direktno pri operaterju (brez posrednikov):

 

Salona 42 (3 kabine)

MP BOATS, charter, salona45, Split, Kaštela
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Salona 42 (3 kabine)

MP BOATS, charter, salona45, Split, Kaštela
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Sobota 17 Mar 2018

Metka Bradetić, Dalibor Cvitković, Sebastjan Zmrzljak, Mercedes-Benz Mountain Bike World Cup Lošinj, Lošinjska regatna pasara

V Ljubljani je 15. marca 2018 na predstavitvi »Pomlad v znamenju kolesarjenja na Lošinju« predstavljena bogata pomorska dediščina Lošinja, s poudarkom na prihajajočem Mercedes-Benz Mountain Bike World Cup Lošinj.

V posebnem ambientu Makalonce, na reki Ljubljanici, sta po pozdravnem govoru direktorice predstavništva Hrvaške turistične skupnosti v Sloveniji Metke Bradetić in direktorice občine Trbovlje Urše Poznić Goršek, direktor Turistične skupnosti Mali Lošinj Dalibor Cvitković in predstavnik MTB Trbovlja Sebastjan Zmrzljak (glavni organizator Mercedes-Benz Mountain Bike World Cup Lošinj) predstavila ponudbo otoka vitalnosti in prihajajoče svetovno tekmovanje v kolesarjenju. Predstavitvi ponudbe otoka Lošinja sta se pridružili Valentina Muškardin iz Lošinj Hotels & Villas in Barbara Božić predstavnica podjetja Lošinjska plovba in turizem.

Metka Bradetić, Dalibor Cvitković, Sebastjan Zmrzljak, Mercedes-Benz Mountain Bike World Cup Lošinj

Zahvaljujoč odličnemu sodelovanju med Slovenskim MTB Trbovljem, mestom Mali Lošinj in Turistično skupnostjo mesta Mali Lošinj bo med 19. in 22. aprilom 2018 na Lošinju potekala edinstvena ekstremna kolesarska dirka Mercedes-Benz Mountain Bike World Cup Lošinj. Približno tristo tekmovalcev iz vsega sveta bo nastopilo v ekstremni kolesarski dirki. To je prvi primer tekmovanja v svetovnem pokalu po urbanih predelih Veloga Lošinja, s ciljem na obali. Direktor organizacije Mercedes-Benz Mountain Bike World Cup Lošinja in član MTB Trbovlje – Sebastjan Zmrzljak je pohvalil sodelovanje slovenskega MTB Trbovlja in hrvaškega kluba AK Lošinj:

»World Cup bo zagotovo nekaj posebnega za Lošinjce in za tekmovalce, glede na izredno tehnično zahtevno pot, ki jih čaka. Glede na dosedanje informacije lahko pričakujemo veliko število slovenskih tekmovalcev. Največje spletne strani, ki predstavljajo kolesarjenje, se zanimajo za napoved tega dogodka zaradi edinstvenosti dirke in samega zaključka steze, ki je za nekatere kontroverzen, ker se nahaja na rtu, kar se bo zgodilo prvič na svetovnem pokalu. Na omenjenih stezah so že trenirali svetovni prvaki Loic Bruni, Miranda Miller in drugi.«

»Znano je, da so Slovenci številni gostje na Hrvaškem. V Sloveniji pa je morda bolj znano, da je Lošinj otok z večino slovenskih gostov. Lani so prav Slovenci dosegli rekordno število prenočitev in prihodov in upamo, da se bodo tudi letos ponovili odlični lanskoletni rezultati« je dejala Metka Bradetić in obenem poudarila, da se slovenski gosti radi odzovejo na predstavitve Lošinja in kljub temu da jim je aktivni oddih in ponudba Lošinja dobro znana, vedno radi slišijo novosti v ponudbi priljubljenega Otoka vitalnosti.

Poleg zanimive športne ponudbe, Lošinj svojim obiskovalcem ponuja tudi bogato pomorsko dediščino, ki je predstavljena skozi vse leto v muzejih in festivalih. Lošinj je namreč bil edini kraj na vzhodnem Jadranu, kjer so bile posebej izdelane jadrnice za regate in so se uporabljale tudi za izlete in ribolov. Iz teh pasar je nastala nacionalna klasa jadrnic tipa L-5, ki jo je projektiral Lošinjec Anton Martinolić. Ravno na podlagi starih fotografij, ki so prikazovale regate pasar v malološinjskem zalivu in po izvirnih načrtih sta bili izdelani dve lošinjski regatni pasari. Tako je v okviru predstavitve slavna Lošinjska regatna pasara zaplula po Ljubljanici ter vse gledalce in mimoidoče zapeljala v Lošinjski pomorski svet.

Metke Bradetić, Dalibor Cvitković, Sebastjan Zmrzljak

Številni obiskovalci so imeli tudi priložnost, da okusijo lošinjske dobrote v izvedbi vrhunskih kuharjev Melkiora Bašića in Zlatka Belužića ter sommelierja Kristijana Meraskamija. Posebnem doživljaju je prispevala tudi glasbena izvedba lošinjske klape Čikat.

Direktor Turistične skupnosti mesta Mali Lošinj Dalibor Cvitković je poudaril odlično sodelovanje predstavništva Hrvaške turistične skupnosti v Sloveniji in Turistične skupnosti mesta Mali Lošinj. Že vrsto let so slovenski gosti najbolj zvesti obiskovalci otoka Lošinja. Posebej so pomembni v obdobju pred in posezone, ko so, zahvaljujoč ponudbi, najštevilčnejši lošinjski gosti. Slovenski delež v prenočitvah znaša 26%, v lanskem letu pa se je iz Slovenije povečalo tako število prenočitev kot tudi prihodov. Radi bi, da tako tudi ostane oziroma da te številke letos še narastejo. Upamo, da bomo v prihajajočem obdobju zabeležili dober odziv glede na pripravljene dogodke v predsezoni na otoku Lošinj.

Predstavitev je pripravljena v sodelovanju mesta Mali Lošinj, Turistične skupnosti Malega Lošinja, predstavništva Hrvaške turistične skupnosti v Sloveniji, podjetja Lošinj Hotels & Villas in MTB Trbovlje ter Atletskega kluba Lošinj.

Sobota 17 Mar 2018

Nesreče na morju se dogajajo. Kljub stalnemu izboljševanju ukrepov za večjo varnost plovbe, do nesreč še vedno prijaha. V ladijskem tovornem prometu se letno z ladjami preko morja pretovori preko 100 miljonov kontejnerjev blaga. Po dostopnih statističnih kontejnerjih letno v morju konča 1500 kontejnerjev. Če pomislimo na samo številko je ta izjemno velika. Nekateri kontejnerji potonejo, nekateri  plavajo ob vodni gladini in ogrožajo pomorski promet, vsi pa močno onesnažujejo morsko okolje. Če na številko pogledamo z drugega zornega kota, glede na število pretovorjenih kontejnerjev pa je odstotek izjemno majhen. Pa poglejmo v kakšnih pomorskih nezgoda je v zadnjih 10 letih končalo največ kontejnerjev v morjih.

Hyundai Fortune

1. Ladja Hanjin Pennsylvania (slika zgoraj)

Ladja Hanjin Pennsylvania je bila leta 2002 stara zgolj eno leto. Med plovbo iz Singapurja proti Nemčiji, je v bližini obal Šri Lanke prišlo do eksplozije v tovornem prostoru ladje. Štiri dni po eksploziji je prišlo do ponovne eksplozije. Razneslo naj bi kontejner poln ognjemetov. V nesreči sta življenje izgubila dva člana posadke, ladja je bila popolnoma uničena a se k sreči ni potopila. Kasneje so jo rešili, obnovili is sedaj zopet pluje.

2. Hyundai Fortune

Hyundai Fortune je bila 274 m dolga ladja. Meseca marca 2006, ko je ladja plula v Adneskem zalivu, je na krovu eksplodiralo. Številne kontejnerje je odneslo v morje. Ostanke so našli na področju 5 nmi okrog ladje. Ladja je gorela več dni. Vseh 27 članov posadke je bilo pravočasno evakuiranih z ladje. Poškodovano ladjo so odvlekli v Salalah v Omanu. Poškodovanih naj bi bilo med 1000 in 3000 kontejnerji.

MSC Napoli

3. MSC Napoli

MSC Napoli, 275 m dolga ladja je bila na plovbi iz Belgije proti Portugalski. V Angleškem kanalu jo je zajelo slabo vreme z visokimi valovi. Trup ladje se je prelomil in vanjo je pričela udirati voda. Posadko ladje so evakuirali, ladjo pa je odneslo proti obalam v bližini Cornwalla v Angliji. Z ladje so nato odstranili tovor in gorivo in jo poizkušali sploviti . Ker je bila preveč poškodovana, so jo z eksplozivom razrezali na tri dele in nato vsakega posebej odstranili. Celotna operacija je trajala več kot 900 dni.

 

Rena Ship

4. Rena

Oktobra leta 2011 je 224 m dolga ladja Rena trčila ob greben Astrolage na Novi Zelandiji. Ker je proti grebenu plula s hitrostjo 17 vozlov, se je močno poškodovala in povzročila veliko okoljsko škodo. Januarja 2012 se je na grebenu razpolovila. Reševalnik ekipam ni preostalo drugega, kot da ladjo na lokaciji razrežejo in po kosih odstranijo z grebena.

 

5. MSC Flamina

MSC Flaminia, nemška kontejnerska ladja je leta 2012 v severnem Atlantiku doživela tragično nesrečo. V mesecu juliju je prišlo do močne eksplozije v tovornem prostoru. Ladjo je zajel močan požar in pet članov posadke je izgubilo življenje. Ostali člani posadke so se uspeli rešiti z goreče jahte. 300 m dolga ladja je gorela več dni.

 

MOL Comfort

6. MOL Comfort

Leta 2013 se je ladja MOL Comfort prelomila na pol. Nesreča, ki se je zgodila v Indijskem oceanu 17.6.2013 velja za največjo nesrečo kontejnerske ladje. Vsi člani posadke, so ladjo zapustili pravočasno. Po nesreči sta obe polovici ladje še vedno pluli na površini Krmi del se je potopil po 10 dnevih. Premčni del ladje so uspeli privezati in so ga hoteli odvleči proti obalam. Žal je na delu ladje izbruhnil požar in premčni del se je potopil nekaj tednov po nesreči. Skupno je v morju končalo kar 4293 kontejnerjev.

 

 

 

 

 

 

Petek 16 Mar 2018

Včeraj je Libijska mornarica zasegla Grški tanker »Lamar«, ki sicer pluje pod zastavo Toga, zaradi suma tihotapljenja goriva.

Po zbranih informacijah naj bi tanker nelegalno tovoril nafto iz severne Afrike. Libijska zahodna obala je znana kot odhodna točka za izvajanje takšnih nelegalnih operacij. Nafto tovorijo v sosednje države, kot sta Tunizija Malta in druge, kjer jo prodajajo po mnogo višjih cenah. Ladjo so zasegli 8 nmi stran od mesta Abu Kamash, blizu Tunizijska obale. Posadka ladje ni imela nikakršnih dovoljen Libijske vlade. Osem članska grška posadka je aretirana.

Libijska mornarica je izjemno okrnjena zaradi razmer v državi. Zaseg tihotapske ladje je zelo redek, kljub temu, da se v področji izvajajo številne nelegalne aktivnosti.

Vir: Thomson Reuters 2018, foto: marinetraffic.com

Petek 16 Mar 2018

WORK ON BOAT - JACHT

Te delo na morju privlači? Imaš strast do upravljanja večjih plovil? Poznaš zakonitosti, ki veljajo na morju in pravila za varno plovbo? Potem se nam pridruži kot

MORNAR MOTORIST (26 m) (m/ž)

Vaše odgovornosti bodo:

  • Konstantna plovba od aprila do septembra po naročilu in željah uporabnika
  • Varna plovba pod različnimi vremenskimi pogoji in obvladovanje plovila v vseh situacijah
  • Vzdrževanje, privez in skrb za brezhibno stanje motornega čolna tekom vseh letnih časov
  • Skrb za varnost celotne posadke in gostov
  • Izvajanje aktivnosti v skladu s področja varovanja morja pred onesneževanjem

Od vas pričakujemo:

  • Vsaj V. stopnjo izobrazbe ustrezne smeri
  • Izkušnje z upravljanjem večjih plovil
  • Izpit za voditelja čolna
  • Izpiz za upravljanje z radijsko postajo VHF
  • Aktivno znanje hrvaškega jezika

Zaposlitev je za določen čas enega leta z možnostjo podaljšanja, delo poteka na novejšem večjem plovilu, v manjši ekipi in z prijetnim uporabnikom, ki si želi dobrih odnosov na plovilu. Plovilo se nahaja v Novigradu na Hrvaškem, pluje pa se večinoma po hrvaškem morju.

in

SOBARICA NA PLOVILU (m/ž)

Vaše odgovornosti bodo:

  • Prisotnost na plovilu od maja do septembra
  • Odgovornost za čistočo in red celotnega območja na ladji – od spalnice gostov do površin za posadko
  • Priprava osnovnih in enostavnih jedi, skrb za založenost kuhije in čistočo le-te
  • Pomoč glavnemu mornarju motoristu pri manj zahtevnih nalogah
  • Skrb za nemoten potek aktivnosti gostov na ladiji

Od vas pričakujemo:

  • Izkušnje z opravljanjem podobnih del
  • Aktivno znanje hrvaškega jezika

Zaposlitev je za določen čas štirih mesecev, delo poteka na novejšem večjem plovilu, v manjši ekipi in z prijetnim uporabnikom, ki si želi dobrih odnosov na plovilu. Plovilo se nahaja v Novigradu na Hrvaškem, pluje pa se večinoma po hrvaškem morju.

Vabljeni vsi, ki vas veseli razgibano delo v prijetni ekipi. Vaše prijave sprejemamo na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. Prijave obravnavamo diskretno.

Sreda 14 Mar 2018

Yamaha WaveRunner

Tehnologija vodnih plovil, ki ji zaupajo povsod po svetu!

Vodni skuterji WaveRunner zaradi svoje zanesljivosti in vsesplošne zmogljivosti uživajo sloves vodilnih plovil, ki so si ga prislužili v preteklih letih. Z revolucionarnim razvojem učinkovite 4-taktne tehnologije je Yamaha bila vedno na čelu.

Kakšen je rezultat? Prekašali so vsa druga plovila.

Yamahini modeli se ponašajo z vrhunsko inovativno zasnovo, tehnologijo in izdelavo, saj so opremljeni z revolucionarnim sistemom RiDE, lahkim trupom iz materiala NanoXcel2® ter 4-taktnim motorjem s prostornino 1812 cm3 in turbopolnilnikom.
Ker so pozorni tudi na najmanjše podrobnosti in poskrbijo za kakovostno izdelavo, so k temu paketu dodali še razkošje. Rezultat tega pa je čarobna zmes zmogljivosti in udobja, ki je primerna tako za križarjenja kot športne aktivnosti.

PREDNOSTI YAMAHA VODNIH SKUTERJEV

Visokozmogljiv 3-valjni motor TR-1 s prostornino 1049 cm3
Manjše modele poganja visokozmogljiva različica inovativnega 3-valjnega motorja TR-1 s prostornino 1049 cm3. Ta kompakten in lahek motor daje vse od sebe, omogoča živahne pospeške ter veliko moči pri visokih vrtljajih, poleg tega pa je zanesljiv in varčen. Majhna teža tega motorja pripomore k odličnemu upravljanju, okretnosti in ravnotežju.

1812 cm3 motor SVHO (Super Vortex High Output) s turbopolnilnikom
Večje modele poganja ta izjemen motor, ki proizvaja enakomerno in prilagodljivo moč, odlikujejo pa ga tudi izredno učinkoviti sistemi hlajenja in vsesavanja ter močni notranji deli. Velika, visokopretočna pogonska turbina pripomore k pretvorbi te moči v izjemen pospešek, sistem za elektronsko vbrizgavanje goriva (EFI) pa poskrbi za gladko in učinkovito izhodno moč.

 MODELE IN BARVE ZA LETO 2018

 

Klik na sliko za ogled cenika! 

NanoXcel2®. Največja moč – najmanjša teža
Edinstven Yamahin material NanoXcel2® je zavidljivih 18 % lažji od revolucionarnega originalnega materiala NanoXcel®, vendar enako trden in močan. Že tako vznemirljiv športni trup skuterja (npr. FX SVHO) je tako veliko lažji, zato so pospeški večji, maksimalna hitrost višja, poraba goriva pa še bolj varčna.

Sistem RiDE (vzvratna vožnja z intuitivnim elektronskim zaviranjem)
Revolucionarni sistem RiDE poskrbi za še več užitkov med vožnjo, saj izboljša samozavest tako začetnikom kot profesionalnim voznikom. Za vožnjo naprej in pospeševanje preprosto povlecite ročico plina na desnem ročaju krmila, za upočasnitev ali vzvratno vožnjo pa povlecite ročico na levem ročaju. Tako preprosto je.

Nadzor plina "Drive-by-Wire"
Yamahin dovršen sistem elektronskega nadzora plina vas bo navdušil s "pametnimi" funkcijami. Tempomat "Cruise-Assist" uporabljajte za nastavitev in ohranjanje določene hitrosti med vožnjo, funkcijo "No Wake" pa za enostavno upravljanje skuterja na območju, kjer je obvezna počasna vožnja. Tu je še elektronska vzvratna prestava z nadzorom števila vrtljajev, ki olajša manevriranje v ozkih predelih.

Daljinsko zaklepanje s funkcijo "Low-RPM Mode™"
Ta inovativni sistem je prvi Yamahin sistem na tem področju. En pritisk na gumb daljinskega upravljalnika vklopi funkcijo "L" (nizki vrtljaji), ki omeji najvišjo hitrost. To je odlično za kontrolirano manevriranje. S pritiskom na drugi gumb onemogočite vžig motorja in preprečite naključni zagon ali nedovoljeno uporabo vodnega skuterja. Tako bo poskrbljeno za vašo varnost in brezskrbnost.

YAMAHA je predstavila modele 2018, ki so v primerjavi z lanskimi modeli tudi cenovno dostopnejši. Pri nekaterih modelih smo lahko opazili nove barvne preobleke, vrača pa se tudi model VX, ki bo letos v zanimivi zeleni barvni različici.
Modeli so že dobavljivi - svojo ponudbo pa lahko pridobite na naslednji povezavi: ŽELIM PONUDBO

 

Sreda 14 Mar 2018

Seatags - MOB

SeaTags je pametna zapestnica, ki bo rešila kočljivo situacijo pri padcu članov posadke s krova v morje.

SeaTags je pametna zapestnica, ki jo nosijo vsi člani posadke. Tehnologija je razvita na osnovi EPIRB-a. Zapestnica je povezana z enima ali več pametnimi telefoni na krovu na katere je nameščena aplikacija. Preko bluetooth povezave stalno pošilja signal. V premeru, da pride do prekinitve signala se sproži alarm in zabeleži GPS pozicija. Zapestnica avtomatsko pošlje sporočilo na pametni telefon. Na telefonu se prikaže pozicija osebe, katere signal je prekinjen, pozicija plovila in pot, ki ji moramo slediti, da priplujemo do osebe, ki je padla s krova plovila.

Prednosti:

  • Vsako zapestnico lahko nadziramo z več telefoni
  • Posebna namestitev opreme na plovilu ni potrebna
  • Primerna za nadzor gibanja otrok na krovu
  • Primerna za nočno navigacijo
  • Deluje povsod – tudi sredi oceanov
  • Ne potrebuje GSM omrežja

Na posamezni telefon lahko povežemo več zapestnic članov posadke. Zapestnica je vodoodporna po standardu IP67. Napaja se z eno baterijo tipa CR2032, ki zadostuje za 600 ure delovanja. Rešitev je primerna za plovila velikosti do 15m, doseg sistema na odpetem pa je do 100 m.

Oprema je namenjena pomoči v situaciji MOB (človek v morju), kadar je na krovu več članov posadke (2 ali več). V primeru, da je na krovu samo ena oseba, je učinkovito delovanje zgolj, kadar se telefon nahaja v področju, ki je pokrit s GSM signalom. Naprava v primeru MOB preko telefona pošlje SMS osebi, kateri želimo poslati informacijo. Le ta lahko nato o dogodku obvesti reševalne službe.

Rešitev je cenovno ugodna. Ena zapestnica SeaTags stane zgolj 89,00 EUR, aplikacijo pa si brezplačno naložite na vaš telefon na njihovi spletni strani. Na voljo so tudi paketi z večjim številom zapestnic, ki so cenovno še ugodnejši.

SeaTags zapestnica je dobila prestižno nagrado DAME za inovativno navtično rešitev.

Seatags - MOB

Več o izdelku na: https://sea-tags.com

Sreda 14 Mar 2018

Španska tovorna ladja je nasedla pred pristaniščem v Lizboni. Nasedla je na plitvini pri izlivu reke Tagus.

Španska ladja Betanzos je v torek okrog polnoči izplula iz terminala Beato poleg Lizbone in se napotila na plovbo proti pristanišči Casablanca v Maroku. Kmalu po izplutju je ta 118 dolga ladja izgubila pogon in kontrolo nad plovilom. Morski tok in veter sta jo odnesla na plitvino pri izlivu reke Tagus. Po nezgodi so vse člane posadke evakuirali z ladje.

Ladjo so že poizkušali sploviti ob primerni plimi. Prvi poizkus ni uspel, ker se je sidro ladje zakopalo tako globoko v morsko dno, da ga niso uspeli izvleči. Reševanje ladje bodo nadaljevalo, ko rešijo problem sidra in bo zopet nastopila plima.

Trenutno ne preti ekološka nevarnost. Ladja na krovu tovori le pesek.

Vir: REUTERS/Rafael Marchante

Sreda 14 Mar 2018

V Cádizu v Španiji se je začelo Evropskego prvenstvo, ki se ga udeležuje 96 jadralcev razreda finn iz 33 držav, med njimi je 12 olimpijcev iz Ria, trije nekdanji svetovni prvaki in trije nekdanji evropski prvaki, tudi branilec naslova evropskega prvaka Jonathan Lobert iz Francije in bronasti medalist iz Londona leta 2012. Kar 30 udeležencev tekmuje v kategoriji U23, kar pomeni največjo mladinsko floto Evropejcev doslej. Iz Slovenije se evropskega prvenstva udeležujeta brata Jan in Liam Orel.

Od ponedeljka do petka, 12. do 16. marca, organizatorji nameravajo izpeljati 10 regat – po dve na dan, nato pa bo v soboto, 17. marca, sledila regata za medalje. Po tem, ko je bila v nedeljo zaradi trimetrskih valov po nevihti odpovedana poskusna regata, so lahki in nestanovitni vetrovi zaznamovali otvoritveni dan prvenstva v ponedeljek, 12. marca, tako da so organizatorji prvi dan uspeli izpeljati le eno regato.

Liam Orel se je uvrstil na 57. mesto, Jan Orel pa na 74. mesto. Zmagal je Nicholas Heiner iz Nizozemske je zmagal, Caleb Paine iz ZDA in Facundo Olezza iz Argentine pa sta si delila drugo mesto, na četrtem mestu pa je po prvem dnevu branilec evropskega prvaka, Jonathan Lobert iz Francije.

Torek 13 Mar 2018

S 1.3. eNavtika izhaja tudi v angleškem jeziku (eNavtika ENG). V kolikor imate prijatelja iz tujine, ga lahko brez zadrege povabite, da pride do koristnih informacij tudi v angleškem jeziku. Verzija bo nekoliko okrnjena a ponuja večino funkcionalnosti spletne strani. Trenutno ni na voljo »VARNA PLOVA« - članki z nasveti in angleški opisi pri posameznih lokacijah. Vse ostale funkcionalnosti so enake.

Vodnik po Jadranu

Segment Vodnik po Jadranu je bil deležen največjih sprememb. Poleg dosedanjih elementov (marin, luk, sidrišč, gostiln, bencinskih črpalk in zanimivosti) smo začeli dodajati še svetilnike, pomorske oznake, razbitine, ribogojnice, servise, suhe marine in navtične trgovine, mejne prehode in luške kapitanije. Skupno je predstavljenih že preko 1800 točk.

Enostavno iskanje

V delu VODNIK PO JADRANU lahko iščete informacije prikazane na grafični karti. Vse vrste točk so prikazane takoj, ko odprete stran. Če želite pregledati le določene vrste točk (samo marine ali samo gostilne), v okvirju PRIKAŽI izberite samo želen tip točk. V kolikor želite določene točke skriti s karte, jih lahko kliknete v LEGENDI in točke se bodo skrile s karte, Če jih želite ponovno prikazati, kliknite ponovno. (Prikaz na zgornji sliki)

Če želite iskati na podlagi iskalnega niza (naprimer: punat) v okvir ISKANJE vnesite "Punat". Iskalnik vam bo sam ponudil rezultate iskanja s pripisanimi tipi lokacije (marine, luka, svetilni,….). Kliknite na izbrano in prikazale se bodo podrobne informacije o točki. Če želite rezultate le med tipi lokacije marina, izberite v okvirju PRIKAŽI  tip MARINA in na karti se bodo prikazali le rezultati tipa MARINA.

Rezultati iskalnika v delu VODNIK PO JADRANU so le točke, ki so v vodniku. Če želite poiskati posamezno točko tudi med drugimi vsebinami, potem uporabite iskalnik na vrhu spletne strani. Vnesete lahko ime lokacije in iskalnik vam bo poiskal vse vsebine na spletni strani, ki ustrezajo vašemu iskanju. Če na primer vnesete »marina punat«, vam bo iskalnik poiskal vse rezultate, ki ustrezajo. Najprej bodo izpisane točke na karti VODNIK PO JADRANU, nato dogodki v tem kraju ali bližini in nato še članke v katerih govorimo o lokaciji. Rezultati iskanja bodo prikazani z imenom lokacije, regijo ali otokom, kjer se nahajajo in tipom lokacije (marina, luka, gostilna, svetilnik,…) v obliki IME LOKACIJE / OTOK ALI REGIJA / TIP LOKACIJE. Orodje vam bo pomagalo, ker imajo na Hrvaškem številni zalivi enaka imena a se nahajajo na različnih otokih ali predelih obale. 

Z iskalnikom lahko iščete tudi vse lokacije v posamezni regiji ali na otoku. V primeru, da vnesete iskalni niz »RAB«, vam bo iskalnik izpisal vse lokacije na otoku Rab.

Prikaz "V bližini" posamezne lokacije

Prikazi posamezne točke – mikrolokacije

Vsak teden v vodnik dodajamo različne lokacije. V kolikor je za lokacijo posnet videoposnetek, se ta avtomatsko prikaže v okvirju s slikami. Če si želite ogledati videoposnetek zgolj kliknite na gumb »PREDVAJAJ«. Za ogled fotografij, kliknite na enega izmed kvadratkov v sivem pasu, ki je prikazan v desnem spodnjem delu galerije in prikazale se bodo fotografije. S klikom na posamezno sliko, se odpre galerija slik v polni velikosti. Primer: Luka Rab

Podatki o marini, zaščita marin luk in sidrišč pred vetrom in vreme ostajajo enaki, kot so bili, v levem delu strani. V desni del pa smo dodali okvir "V BLIŽINI", pomanjšano karto okolice z vsemi točkami v bližini. S klikom na prikazane ikone, spremenite prikaz na novo izbrano točko. Karta na desni omogoča še več. Če pod karto kliknete na »VETER«, se prikažejo trenutni vetrovi na lokaciji. Prikazana je smer vetra in hitrost z barvno skalo. Kakšni vetrovi bodo pihali v prihajajočem obdobju, si lahko pogledate s premikom drsnika nad karto za poljubno časovno obdobje. Podobno si lahko pogledate tudi morske tokove, oblačnost in temperaturo na področju.

Pod mapo so prikazane tri najbližje lokacije, pri MARINAH, LUKAH in SIDRIŠČIH pa še tri najbližje lokacije, ki nudijo zaščito pred vetrovi, ki je ne nudi zaliv, ki je prikazan. Primer: Luka Rab

V skrajnem desnem delu je prikazana cena prenočevanje v marini, luki ali sidrišču. Aktualno ceno dodajate uporabniki. Če ste obiskali to marino, luko ali sidrišče in ste plačali drugačno vsoto, jo objavite, da bodo tudi drugi navtiki vedeli, kaj lahko pričakujejo.

Rezervacija marine luke in sidrišča

S 1.4.2018 bomo ponudili storitev rezervacije priveza v marinah, lukah in sidriščih, ki to omogočajo. Nekatere priveze bo možno rezervirati v realnem času. Ko boste opravili rezervacijo in plačilo priveza, bo privez  na lokaciji čakal na vas. V vašo luko ne bo več potrebno hiteti ob 14.00 ali 16.00 uri, temveč vas bo privez čakal dokler ne boste pripluli.

Dogodki

Na spletno stran stalno dodajamo dogodke. Povezani so z objavljenimi lokacijami. Pri vsaki lokaciji tako objavimo še šest dogodkov, ki se bodo odvijali v bližini v naslednjih dneh. Če veste za dogodek, ki se bo odvijal v kratkem, ga lahko dodate tudi sami in o tem obvestite tudi druge navtike. Dogodke objavite lahko brezplačno na povezavi: OBJAVI DOGODEK

Torek 13 Mar 2018