Zadnje iz eTrgovine

24.90€

V enem letu je slovenski solo jadralec Jasmin Čaušević na svoji tretji etapi, t.i. Pacifik 2018 z barko Indigo (Bavaria 34), preplul 9023 NM. Odrinil je s Karibov iz otoka Martinik in plul po Karibskem morju do otokov ABC (Aruba, Curacao, Bonaire), ter potem od tu zaplul na  nov kontinent, Srednjo Ameriko. Obiskal je otoke San Blas v Panami, kakor tudi sam del Paname z velemestom Panama City. Tukaj je prvič na svojo barko vzel sojadralca. Preplula sta Panamski prekop in prešla v Tihi ocean. V njem sta najprej zaplula do otokov Las Perlas, ter preplula 4204 NM čez del Tihega oceana brez kopnega. 40 dni in 22 ur sta plula neprekinjeno iz Paname do otoka Hiva Oa, 30 dni ali 2932 NM sta neprekinjeno jadrala, saj sta imela še samo cca 40 litrov goriva, ki je služilo za rezervo. Dosegla sta Markeško otočje v Francoski Polineziji, kjer je Gregor po  zapustil barko.

Po obisku in ogledu otokov Hiva Oa, Nuku Hiva, Fatu Hiva, Tahuata in Ua Pou je odjadral za arhipelag Tuamotu, ter se ustavil na atolih Kauehi in Fakarava. Naslednji na poti so bili Družbeni otoki z otokom Tahiti, Moorea, Raiatea, Taha`a, Bora Bora in Maupiti. Skoraj 700 NM je potreboval do Cookovih otokov in atola Palmerston, ter zaplul še nadaljnjih 700 NM proti otočju kraljevine Tonga in se največ zadrževal v skupini otokov Vava`u, na koncu pa je obiskal še Tongatapu.

Vse zgoraj navedeno je strnil v nov, njegov že tretji potopis, ki ga je naslovil Skriti paradiž. Kot je sam enkrat napisal, so pacifiška otočja skriti biseri in kot je najdražji črni biser Tihega oceana, tako je njemu najdražja in najlepša prav zadnja plovba. Vse o skritem raju, lahko preberete na 384 straneh te knjige, ter si ogledate več kot 300 barvnih fotografij. Knjiga je opremljena kot vse tri njegove prejšnje knjige v trdi vezavi, je šivana in je knjiga za vse večne čase.

Jasmin Čauševič: Skriti paradiž

Zadnji video

Ranieri Cayman 38.0 Executive Trofeo

Italijanska ladjedelnica Ranieri International je predstavila novi model ogromnega gumenjaka, ki bo zadovoljil tudi najzahtevnejše kupce.

Ranieri Cayman 38.0 Executive Trofeo

Cayman 38.0 Executive je luksuzni gumenjak, ki v dolžino meri 11,70 m. Temu primerna je tudi širina 3,80 m, zaradi česar je to gumenjak na katerem bo dovolj prostora za vse. In ko rečemo vse to tudi mislimo. Plovilo lahko na krov sprejme kar 24 oseb in zanje se vedno najde primerno mesto. Na premcu je velika sončna ploščad in okno za zračenje kabine pod krovom. Kot smo pri Ranieriju že vajeni, je celotno oblazinjenje izdelano iz vodoodpornih materialov zaradi česar voda nikoli ne prodre v blazine. Hkrati so materiali odporni na UV svetlobo zato tudi na močnem soncu ne bodo spreminjali svoje barve.

V premcu se skriva tudi prostorna kabina. Vhod je skozi centralno konzolo. Na voljo so štiri ležišča in ločena kopalnica.

Krmi del plovila je namenjen druženju. Velika sedežna garnitura je v obliki črke U. Bočne stranice so od krmnega dela plovila pa vse do njegove sredine dvignjena in zagotavljajo dodatno varnost pri prehodu s premca na krmo in obratno. Varni bodo tudi otroci. V sredini sedežne garniture je velika miza. Nameščena je na hidravlično nogo. Le s pritiskom na gumb jo lahko spustimo do polovice in sedežno garnituro spremenimo v veliko sončno ploščad. Če na krmi potrebujemo veliko prostora, mogoče celo plesišče, pa mizo spustimo v najnižjo pozicijo, kjer se poravna z dnom krova.

Plovilo lahko primerno opremimo z močjo. Namestimo lahko dva motorja, ki bosta dovolj za pogon plovila, če pa si želimo hitro plovbe pa lahko namestimo tudi tri motorje z močjo do 400 KM ali skupno do 1200 KM. Da ne bomo kar naprej na črpalkah, je vgrajen 750 litrski rezervoar za gorivo.

Tehnični podatki:

  • Dolžina plovila: 11,70 m
  • Širina plovila: 3,80 m
  • Premer tubusov: 0,65 m
  • Število oseb na krovu: 24
  • Število ležišč: 4
  • Število motorjev: 2-3
  • Največja moč motorjev: 1200 KM
  • Rezervoar goriva: 750 l
  • Rezervoar vode: 150 l
  • Fekalni tank: 85 l
  • CE kategorija: B

Test plovila

Testno plovilo Ranieri Cayman 38.0 Executive je bil v izvedbo Trofeo z luksuznimi dodatki. Kljub temu, da je komaj prišel iz ladjedelnice, so pri The Boat Show že izvedli test plovila. Testni model je  imel nameščena dva motorja Suzuki s po 350 KM s po dvema propelerjema, ki se vrtita v obratni smeri.

Plovilo je izgliseralo pri hitrosti 12 vozla. Motorji so bili v skrajni spodnji legi in so se vrteli s 2800 obrati na minuto (Kako pravilno izglisiramo si lahko preberete na tej povezavi). Hitrost 25 vozlov doseže pri 3600 obratih motorjev ne da bi spreminjali naklon motorjev. Poraba pri tej hitrosti je znašala 60 l/h (2,4 l/nmi). Pri 30 vozlih poraba naraste na 100 l/h (3,3 l/nmi). Če se poigramo še s trimom motorjev, se hitrost poveča na 34 vozle. Poraba tako pade na 2,9 l/nmi. Ko povečamo plin do konca, plovilo izjemno hitro pospeši. Razlog je tudi izjemno majhna teža plovila, ki prazno tehta zgolj 3,5 t. Pri 6100 obratih motorjev v minuti plovilo pospeši do hitrosti 50 vozlov.

Več o plovilu Cayman 38.0 Executive na tej povezavi.

Zastopnik Ranieri International za Slovenijo: Moto-Nautika d.o.o.

Vir: Ranieri International, youtube (The Boat Show)

Fotogalerija 

Komentarji