Zadnje iz eTrgovine

719.20€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Po dosedanjih informacijah je bilo v trku vlačilca in manjše potniške ladje poškodovanih 11 oseb.

Nesreča se je zgodila v petek v luki Mar del Plata v Argentini. Nesrečo je posnel eden izmed potnikov na potniški ladji. 32 metrov dolg vlačilec Cuarteador je trčil v levi bok manjše potniške ladje, ki je prevažala številne otroke, ki so bili na poti v šolo. V nesreči je bilo poškodovanih 11 otrok in ena odrasla oseba.

Foto: www.shipspotting.com

Ponedeljek 14 Dec 2015

Peter Lin Janežič in Anže Podlogar športnika mesta Ljubljane

Prejšnji teden je Športna zveza Ljubljane na slavnostni podelitvi priznanj Športnik Ljubljane 2015 v Festivalni dvorani podelila priznanja in nagrade najuspešnejšim športnikom Mestne občine Ljubljana. Med dobitniki priznanj sta tudi mlada uspešna slovenska jadralca Peter Lin Janežič in Anže Podlogar (JK MIPC), ki sta v letošnjem letu postala mladinska svetovna podprvaka v razredu 29e.

Vasilij Žbogar med športniki leta 2015

Na osrednji prireditvi Športnik leta je tudi letos Olimpijski komite Slovenije-Združenje športnih zvez podelil najvišja priznanja najbolj uspešnim športnicam in športnikom ter njihovim trenerjem.

Velike statue za športnike in zlate plakete za trenerje so najvišja priznanja, ki jih Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez vsako leto podeljuje za vrhunske športne dosežke. Veliko statuo je za tretje mesto na svetovnem prvenstvu olimpijskega razreda finn v letu 2015 prejel slovenski jadralec Vasilij Žbogar, z zlato plaketo pa je bil nagrajen njegov trener Jure Žbogar.

Vir: JZS.si

Ponedeljek 14 Dec 2015

19. december 2015 je dan, ko Božiček obišče največji prodajno servisni center na Štajerskem - MOTO NAUTIKO.

Kot vsak navaden delovnik, se bodo tudi na ta dan vrata odprla ob 9.00 uri. Ker pa nas marsikdo ne bo uspel obiskati v dopoldanskem ali popoldanskem času, bomo svoja vrata zaprli šele ob 21.00 uri. Torej, kaj nas vse čaka?

Skozi celoten dan nas tako čaka pravo božično vzdušje! Ker je božič čas obdarovanja in čas ko si zaželimo vse najboljše, bomo skupaj nazdravili s kozarčkom penine katerega vam bo postregla naša hostesa. Ne pozabite pa s seboj pripeljati tudi vaših najmlajših navtikov, za katere bo Božiček postavil pod našo smrekico marsikaj zanimivega. Seveda bo na ta dan tudi dodaten popust na vso navtično opremo blagovnih znamk DEVOCEAN in JOBE. Izbirali boste lahko med neoprenskimi oblekami, rešilnimi jopiči, lajkra oblačili, wakeboardi, smučkami, tubami, ter še mnogo več!

PREDSTAVITEV novega modela vodnega skuterja YAMAHA FZS SVHO®
Vodni skuter FZS,  tako kot njegov brat FZR, zagotavlja adrenalinsko vožnjo za eno osebo - namenjen pa je tudi 3 osebam, ki lahko skupaj uživajo v razburljivi in izjemno hitri vožnji. Ne zamudite priložnosti in izkoristite božično soboto za ogled najhitrejšega vodnega skuterja WaweRunner, v našem salonu! Naši svetovalci vam bodo podali vse informacije, nasvete in trike in profesionalno svetovali pri nakupu vodnega skuterja, gumenjaka, ipd. Prav tako si boste lahko ogledali vsa ostala plovila na razstavi - gumenjake YAMAHA, gumenjake GRAND (serije - Golden Line, Silver Line, Corvette, Ranger).

Ob prazničnem vzdušju bomo za vas pripravili marsikatero presenečenje, zato vabljeni na našo spletno stran (www.moto-nautika.com) ali facebook skupino (facebook.com/moto.nautika), kjer boste vedno na tekočem z novostmi.

Velika izbira, najmodernejši trendi, osebno svetovanje in VIP razvajanje.
Samo enkrat na leto! Cel dan!

VABLJENI - 19. december 2015 | 09-21. ure

Sreda 09 Dec 2015

V ponedeljek so opravili prve teste futuristične ladje USS Zumwalt DDG 1000.

V Atlantski ocean je prvič zaplula nova ladja USS Zumwalt. Futuristična vojaška ladja je namenjena za opravljanje različnih vojaških operacij. Izdelana je z uporabo stealth tehnologije, zaradi katere jo je težko ali celo nemogoče zaznati na radarju, sonarju, infrardečih kamerah in tudi s prostim očesom. Ime je dobila po admiralu Elmu Russell Zumwaltu, ki je  kot eden najmlajših ameriških pomorskih oficirjev, vodil navtične operacije v obdobju vojne v Vietnamu.

V ponedeljek je ameriška mornarica opravila prve teste ladje. Kapitan ladje je James A. Kirk. Vsaka podobnost z kapitanom James T. Kirk-om iz znanstveno fantastične serije Star Trek je zgolj slučajna. Ladjo so testirali v različnih pogojih in poizkušali ugotoviti če je pripravljena, da se pridruži floti Ameriške vojne mornarice kot bojna ladja.

Zumwalt je največji rušilec, ki je bil zgrajen do sedaj. Ima nenavadno obliko, ki zmanjšuje vidnost na radarju in je primerljiva z majhnim čolnom. Je tudi zelo tiha. Proizvaja hrup, ki je enak kot pri podmornicah razreda Los Angeles. Radarji in senzorji ladje so skriti pod krov. Ladja ima vgrajenih kar največ sodobnih avtomatskih sistemov. Na njej bo posadka le 140 mornarjev, kar je polovica manj kot na primerljivih rušilcih razreda Arleigh Burke. USS Zumwalt je prva površinska ladja Ameriške mornarice, ki jo poganjajo električni motorji. Vgrajene ima tako močne sisteme za proizvodnjo električne energije, da lahko poganja motorje, v prihodnosti pa bo lahko napajala tudi nova orožja, kot so elektromagnetni topovi in laserji. Kolikšno moč proizvedejo generatorji ni natančno znano, proizvajalec pa pravi, da je je dovolj za potrebe manjšega mesta.

V planu je bilo izdelati kar 32 ladij. Zaradi visoke cene pa je Ameriška mornarica zaenkrat naročila le tri.

Gradnja ladje: 

Prva plovba:

Vir: U.S. Navy, General Dynamics Bath Iron Works, wikipedia.com

Sreda 09 Dec 2015

Najnovejši model BlueCube AQ-BC-5BT je izjemen predvajalnik glasbe namenjen uporabi na plovilu.

BlueCube AQ-BC-5BT je robusten, vodoodporen predvajalnik glasbe, ki ga lahko vgradimo v plovilo in je lahko skrit očem. Glasbo predvaja brezžično preko Bluetooth povezave z vašega pametnega telefona ali MP3 predvajalnika. Omogoča tudi žično povezavo z izvorom glasbe preko analognega RCA vhoda. V predvajalnik je vgrajen močan ojačevalnik skupne moči 288W. Ker je ojačevalec prilagojen za nizke upornosti, lahko nanj priključimo osem zvočnikov. Upravljamo ga lahko preko pametnega telefona, tablice ali pa MP3 predvajalnika, ki pa mora imeti Bluetooth povezavo. Na voljo so tudi dodatni bezžični upravljalniki in žični upravljalniki, ki jih lahko vgradimo na komandni konzoli plovila. Daljinski upravljalnik je potrebno dokupiti.

BLUECUBE tehnični podatki:

- Način upravljanja: Bluetooth ali daljinski upravljalec.
- Vhod: Bluetooth, RCA stereo.
- Izhod: 4 kanalni, 1 pre-out RCA stereo (4V).
- Moč (max): 4x 45W (4 Ohm), 4x 72W (2 Ohm).
- Vododpornost: IP65
- Opcija: 29.548.78 Daljinska upravljalna enota

Cena:

Predvajalnik BlueCube AQ-BC-5BT  - 130,00 EUR

Daljinska kontrola AQ-WRBC-5BTF – 120,00 EUR

Torek 08 Dec 2015

Že tradicionalno se jadralci v jadralskem dvobojevanju srečajo v Trstu na Christmas Match race-u. Tokrat se je standardni ekipi Eureke (Rajar Bojan, Miran Pavlič in Rok Korošec) priključil še naš najvišje rangirani krmar Dejan Presen. Nazadnje sta oba izkušena krmarja jadrala skupaj pred skoraj šestimi leti in z ekipo za takratne čase uprizorila skoraj epsko zmago proti krmarju America’s Cup-a Ianu Ainsliju. Tako tudi tokrat uspeh ni smel izostati.

V petek ni bilo dvobojev zaradi brezvetrja. V soboto zjutraj pa se je že na ogrevanju pokazalo, da je naši ekipi dorasla samo najvišje rangirana ekipa iz Poljske. Z malce nerodnosti regatnega odbora in obilo brezvetrja so v sončnem vremenu izvedli le en dvoboj. Eureka si je z zmago priborila prvo točko. Precej slabše se je godilo Poljakom, ki so zgrešili cilj. Ja prav ste prebrali. Cilj je bil namreč postavljen nestandardno na drugi strani regatne barke. Po prečkanju napačne, torej štartne linije, niso imeli dovolj prednosti za popravek in italijanska posadka je z nekaj sreče uspela prva prečkati ciljno črto.

Tudi v nedeljo je na regatnem polju vladalo brezvetrje. Jasno je postalo, da bo program skrajšan in glavna naloga regatnega odbora je bila, zagotoviti minimalno potrebno število izvedenih dvobojev za veljavni dogodek. V prvem dvoboju dneva se je Eureka srečala s favoriti skupine. Mlada simpatična švedska posadka je kmalu začela zaostajati. Do prvega obrata si je Eureka prijadrala lepo prednost, ki pa jo je z obratom vetra na boji žal izgubila. Švedi so obrnili s premcem tik za krmo slovenske jadrnice. Do konca dvoboja je Eureka jadrala odlično in si zopet nabrala neulovljivo prednost.

Po naslednji zmagi z italijansko posadko je bilo že jasno, da je Eureka zmagovalec skupine. Ker dvoboji druge skupine do 13. ure niso bili končani, je bilo že več ali manj jasno, da dvoboja s Poljaki ne bo. Slovenska ekipa je držala pesti, da se pred iztekom časa odpluje še en dvoboj, kar bi pomenilo veljavnost regate in njihovo zmago. Pičle pol ure pred koncem je vendar veter pokazal milost in 15 minut pred iztekom so se zadnji dvoboji začeli. Italijanska ekipa je dvoboj izgubila.  Eureka je bila edina ekipa s 100% izkupičkom zmag.

Vir: JZS.si, Bojan Rajar, Eureka, Foto: osebni arhiv Bojan Rajar

Torek 08 Dec 2015

Vsako plovilo mora biti vpisano v register plovil. Vpisujejo se ladje, čolni in plavajoče naprave.


Vpis ladij v register

V register ladij mora biti vpisana vsaka ladja. Med ladje štejemo trgovske ladje, jahte, ribiške ladje, javne ladje, ladje v gradnji in vojaške ladje. Jahta je ladja, ki je namenjena športu ali razvedrilu, ne glede na to ali se uporablja za osebne ali gospodarske namene in sme poleg posadke prevažati do 12 potnikov. V register se lahko na zahtevo lastnika vpišejo tudi ladje, ki se še gradijo v slovenski ladjedelnici.


Vpis čolna v register

V vpisnik čolnov morajo biti vpisani vsi čolni, razen:

1. čolna, ki pripada ladji ali drugemu plovilu;
2. športnega veslaškega čolna, kajaka ali podobnega plovila;
3. čolna, krajšega od 3 metrov, razen če ima motorni pogon z močjo več kot 3,7 kW.

Čoln je plovilo, ki meri v dolžino manj kot 24 metrov. Med čolne sodijo tudi gliserji, vodni skuterji in rafti. Gliser je čoln, ki s pomočjo motorja drsi po vodni površini. Vodni skuter je čoln do 4 metre dolžine na motorni pogon in vodno turbino, ki ga upravlja oseba ali več oseb, stoje, sede ali kleče. Raft je plovilo, ki se po celinskih vodah uporablja za športne aktivnosti spustov.

Kje se vpisuje čoln v register?

Morski čolni se vpisujejo v vpisnik morskih čolnov, ki ga vodi Uprava RS za pomorstvo, Koper in njeni izpostavi v Izoli in Piranu oziroma v vpisnik čolnov celinske plovbe pri upravni enoti, na območju katere se čoln nahaja in uporablja. Pred poletno sezono se vpisi vršijo tudi v Ljubljani in Mariboru. Kraj in datum je objavljen v sredstvih javnega obveščanja.

Dokumenti potrebi za vpis čolna v register

Za vpis čolna mora lastnik čolna vložiti Zahtevo za vpis čolna v register. Zahtevo se vloži pri Upravi RS za pomorstvo, njeni izpostavi oziroma upravni enoti. Zahtevi je potrebno priložiti listino, ki dokazuje lastništvo čolna in motorja.

Listine so:

- račun za čoln oziroma za motor,
- overjena kupoprodajna pogodba za čoln oziroma motor,
- carinska deklaracija za čoln oziroma motor, ki je bil nabavljen v tujini,
- spričevalo (certificate of conformity) o gradni čolna, ki ga izda priznani klasifikacijski zavod (glej spodaj - Klasifikacijski zavodi v Sloveniji),
- listina (document of conformity) o ustreznosti gradnje, ki jo izda proizvajalec,
- potrdilo o izbrisu čolna iz drugega vpisnika, v kolikor je plovilo predhodno že bilo vpisano,
- dokazilo o sklenjeni pogodbi o zavarovanju.

Za plovilo je potrebo skleniti le zavarovanje odgovornosti za škodo povzročeno tretjim osebam zaradi smrti, telesne poškodbe in prizadetega zdravja. Veljavno zavarovanje je mogoče skleniti pri zavarovalnici, ki ima dovoljenje za opravljanje zavarovalnih poslov pod oznako D - Zavarovanje lastnika čolna proti odgovornosti za škodo, povzročeno tretjim osebam. V Sloveniji sklepajo omenjeno zavarovanje naslednje zavarovalnice: Adriatic Slovenica, Grawe, Generali, Zavarovalnica Maribor, Tilia in Triglav.

Klasifikacijski zavodi v Sloveniji:

BUREAU VERITAS, d. o. o, Vojkovo nabrežje 30a, 6000 Koper, tel.: 05 61 16 300, e-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
RINA, S.p.A., c/o SailLab d.o.o., Senčna ulica 19, 6310 Izola, tel.: 05 6419 216, e-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
GERMANISCHER LLOYD SLOVENIJA d.o.o., Liminjanska cesta 94a, 6320 Portorož, tel.: 05 677 35 05, e-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Izjeme pri vpisu

V register se ne morejo vpisati plovila in motorji, ki niso v skladu z Direktivo 94/25/ES, spremenjeno z Direktivo 2003/44/ES, ki določa zahteve za nekatera rekreacijska plovila, ki jih je bilo potrebno upoštevati pred dajanjem na trg in začetkom uporabe (nimajo ustreznega certifikata CE). Navedeno velja za vsa plovila in motorje, ki so bili dani na trg oziroma v uporabo na območju članic EU po juliju 1998.

Za plovila in motorje, ki so bili dani na trg pred navedenim terminom pa je pri vpisu potrebno, namesto ustreznih certifikatov CE, priložiti dokazilo, da so bili uporabljeni na območju članic EU (npr. potrdilo o izbrisu čolna ali motorja iz vpisnika čolnov oz. drugo ustrezno listino). Za tista plovila, ki so bila uporabljena na območju članic  EU, kjer se čolni ne vpisujejo oziroma ne vpisujejo do določene dolžine, se lahko pri vpisu kot dokazilo upoštevajo ustrezne listine, kot naprimer polica o zavarovanju plovila, ipd. Lastniki plovil in motorjev plovil, ki ne izpolnjujejo zgoraj navedenih pogojev, lahko pridobijo predpisano potrdilo (CE) pri pooblaščenih klasifikacijskih zavodih.

Plovila in motorji izdelani v ZDA oziroma izven EU za tržišče izven EU nimajo izjave o skladnosti (Declaration of conformity CE) in je tudi ne morejo pridobiti. Omenjena plovila in motorji ne izpolnjujejo predpisov Evropske Unije, zato carinski organi ne dovolijo uvoza le teh na evropski trg. Pred nakupom takšnega plovila preverite, če bo vpis možen, pri pristojnem klasifikacijskem zavodu.

Kdaj lahko izplujemo iz pristanišča?

Čoln lahko izpluje iz pristanišča:

- če je glede na konstrukcijske in plovne lastnosti, ter opremo ugotovljena njegova sposobnost za plovbo,
- če je zanj izdano dovoljenje za plovbo,
- če ga upravlja usposobljena oseba.

Vpis plavajoče naprave v register

Plavajoča naprava je stvar, ki je stalno privezana, zasidrana ali položena na morsko dno oziroma dno celinskih voda in ni usposobljena oziroma namenjena za plovbo (bivališča, plavajoči hoteli, restavracije, delavnice, skladišča, pontonski mostovi, kopališčne ploščadi in podobno). V register plavajočih naprav se vpisujejo samo plavajoče naprave, ki so daljše od 15 metrov in širše od 3 metrov.


Kazni za prekrške:

Z globo 2.100 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik, če (Pomorski zakonik (PZ) - 984. člen):

1. dopusti uporabo čolna, ki nima dovoljenja za plovbo
2. dopusti, da s čolnom upravlja neusposobljena oseba
3. dopusti uporabo čolna, ki ni vpisan v vpisnik čolnov

Z globo 400 EUR se kaznuje tudi odgovorna oseba pravne osebe ali samostojnega podjetnika posameznika, ki stori navedene prekrške.

Z globo 160 EUR se kaznuje za prekršek posameznik, če (Pomorski zakonik (PZ) - 985. člen):

1. odkloni preizkus s sredstvi ali napravami ali strokovni pregled, da se ugotovi, ali je pod vplivom alkohola, mamil, psihoaktivnih zdravil in drugih psihoaktivnih snovi
2. upravlja čoln in za to ni usposobljena
3. upravlja čoln, ki ni vpisan v vpisnik čolnov
4. nima dovoljenja za plovbo

Z globo 80 EUR se kaznuje za prekršek posameznik, ki upravlja čoln, če (Pomorski zakonik (PZ) - 986. člen):

1. se na čolnu nahaja več oseb ali tovora, kot je dovoljeno;
2. ne upošteva plovbnega režima, kot določajo pravila o izogibanju trčenj na morju ali drugi predpisi o varnosti plovbe
3. čoln nima predpisane opreme

Če je zaradi prekrška pri vožnji s čolnom nastala nesreča, ki je imela za posledico premoženjsko škodo ali lahko telesno poškodbo, se pravna oseba oziroma samostojni podjetnik kaznujeta z globo 2.100 EUR, fizična oseba pa z globo 600 EUR.

Enako se kaznuje fizična oseba, ki je povzročila nesrečo in ne da svojih podatkov drugemu udeležencu za uveljavljanje odškodninskih in drugih zahtevkov ali zapusti kraj nesreče pred prihodom pristojnega organa, razen če bi s tem oviral varnost plovbe ali zaradi reševanja in nudenja pomoči.


Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek posameznik, ki upravlja čoln, če (Pomorski zakonik (PZ) - 989. člen):

1. na čolnu nima veljavne listine o vpisu čolna v register čolnov ali dovoljenja za plovbo
2. med plovbo na čolnu nima veljavne listine o usposobljenosti za upravljanje čolna;
3. če čoln nima predpisane označbe.

Preberite tudi: 

Pregled čolna

Označbe čolnov v Sloveniji

Viri: http://www.up.gov.si/; http://www.pisrs.si/

Torek 08 Dec 2015

Prihajajoči praznični dnevi pomenijo tudi pogostejše obiske trgovin in včasih težavno iskanje ter izbiro ustreznega darila.

Vsak navtični navdušenec se bo zagotovo razveselil z navtiko povezanega darila, za pestro izbiro le teh pa so poskrbeli pri podjetju AS boats iz Frama. Naj bo to okrasni svetilnik z lučko, pepelnik v obliki okna, morda nova tuba za mlajše adrenalinske navdušence, ali pa nova GPS naprava. Raymarinov GPS/fishfinder Dragonfly 4 PRO z navigacijsko karto je tako na voljo že za 425 €. izbira je široka in primerna za vse žepe.

Skozi vse leto v podjetju AS Boats v Framu v svoji navtični trgovini ponujajo tudi bogato izbiro priznanih blagovnih znamk artiklov, potrebnih za brezskrbno preživljanje časa na vašem plovilu, prav tako pa tudi za vzdrževanje in nego plovila. Naj bodo to rezervni deli za večino vgradnih in izvenkrmnih motorjev, olja, filtri, električna oprema in navigacije, bokobrani, vrvi, kozmetika za plovila, pa vse do rešilnih jopičev, smuči, tub ter ostalih pripomočkov za zabavo na vodi, vse je moč najti na enem mestu.

Info:  www.as-boats.si

Ponedeljek 07 Dec 2015

Od 23. do 31.1. 2016, se bo na navtičnem sejmu v Dusseldorfu, proizvajalec  Bavaria Yachts predstavil s celotno ponudbo plovil. V hali 17 si boste na 3.500 m2 lahko ogledali kar 19 plovil Bavaria Yachts, torej vse modele jadrnic Cruiser 33, 34 (svetovna premiera), 37, 41, 46, 46 STYLE, 51 STYLE, 56 in Vision 42, 46, katamaran Bavaria 40 ter motorna plovila Sport  29, 32, 300, 330, 360, 400, 450 in Virtess 420.

Kaj bo novega na Bavarii 34 Cruiser

Nova Bavaria 34 Cruiser bazira na izjemno uspešni predhodnici 33 Cruiser. Za razliko od nje ima na krmi dva krmilna obroča, kar v tem razredu počasi postaja običajno. Pod krovom so tri kabine, zaradi česar se bodo lastniki morali sprijazniti z nekoliko manjšo kopalnico. Če se bo 34 Cruiser 34 prodajala tudi kot 2 kabinska različica še ni jasno. Kolikšna bo cena nove Bavarie ladjedelnica še ni izdala. 

Zastopnik za Bavaria Yachts v Sloveniji je: T.T.Y. d.o.o., tel.: +386 1 2345 370, tty.si


Ponedeljek 07 Dec 2015

 

Kontejnerska ladja MOL Comfort je ponoči, 17.6.2013, v Indijskem oceanu doživela katastrofalno nesrečo.

Med plovbo iz Singapurja proti Jeddahu, je bilo v Indijskem oceanu slabo vreme z visokimi valovi. Ladja ladjarja Mitsui O.S.K Lines, ki je na krovu prevažala 4382 kontejnerjev, se je v slabem vremenu prelomila. V ladjo je začela vdirati voda. Na krovu ladje, ki je plula pod zastavo Bahamov, je bila 26 članska posadka, med njimi 11 Rusov, 14 Filipincev in 1 Ukrajinec. Indijska obalna straža  iz Mombaja, je nemudoma sprožila reševalno akcijo. Zaradi poškodb je ladja potonila približno 840 nmi zahodno od Mombaja. Posadka je ladjo pravočasno zapustila in se rešila z reševalnimi čolni. Kmalu po nesreči jih je prevzela ladja Yantian Express, ki je plula v bližini. Vseh 26 članov posadke, je nesrečo preživelo brez poškodb.

Ladja MOL Comfort je bila dolga 316 m in široka 46 m. Na krovu je imela prostor za 4500 kontejnerjev. Izdelana je bila leta 2008 na Japonskem. To je prva pomorska nesreča te vrste za ladjo izdelano na Japonskem.

Video je bil posnet z ladje, ki je v času nesreče plula v bližini:

Vir: Youtube.com; Foto: http://www.maritimedanmark.dk/

Ponedeljek 07 Dec 2015