Zadnje iz eTrgovine

24.99€

V knjigi Mayday je predstavljen izbor najbolj zanimivih in obenem tragičnih pomorskih nesreč, ki segajo od 2. svetovne vojne pa vse do sedanjosti. Vsem zgodbam v knjigi, ki opisujejo nenavadne pomorske avanture: žalostne, drzne, tragične, smešne ali komaj verjetne, je klic na pomoč - MAYDAY skupni imenovalec.

Iz vsebine:

  • Namesto uvoda
  • 117 dni na pragu smrti
  • Anatomija nekega brodoloma
  • Knjiga, ki ne bo napisana
  • Cena slave
  • Poročilo gospoda Roba Widdringtona, prvega častnika ameriške raziskovalne ladje Roger Rewelle
  • Ledena krsta
  • Panika v Sredozemlju
  • Dvakrat okoli Rta Horn
  • Torpedo - made in Germany
  • Morje z napako
  • Havenly tweens
  • Vihar viharjev - po dogodku posnet tudi film The perfect storm
  • Nori Viking na Antarktiki

Avtor Jože Mušič, mojster fotografije in filmar, jadralec, popotnik, vsestranski športnik in prvi Slovenec, ki je objadral svet. Je avtor in prevajalec številnih fotomonografij in potopisov: Melodije vetra, Zlati valovi, Dolga pot čez oceane ... 

Odlomek (117 dni na pragu smrti):

Dnevi so prešli v tedne, tedni v mesece, borba za preživetje je zahtevala vedno več napora. Napihljivi splav, ki jima je nudil edino zaščito, je razpadal, neprestano je bilo treba izmetavati vodo in črpati zrak. V dveh hudih viharjih sta izgubila streho nad splavom, kompas in nekaj plastenk z vodo; zbolela sta, dobila hude sončne opekline po telesu, zaradi slane vode pa boleče izpuščaje po koži. Podhranjena in dehidrirana sta se komaj še premikala. V štirih mesecih je plulo mimo sedem ladij, ne da bi ju kdo opazil. Bil je 117 dan.

Cena v prednaročilu: 19,99 EUR (do 1.4.2020)

Cena po izidu: 24,99 EUR

Darilo ob naročilu za prvih 30 kupcev – MOLITEV PRED PLOVBO (Joža Horvat).

Jože Mušič: MAYDAY

Zadnji video

Beneteau Flyer 10, test

Flyer 10 je največji model iz serije potovalnih gliserjev serije Flyer. Namenjen je dnevnim izletom v zalive ter krajšim križarjenjem.

Beneteau Flyer lahko na krov sprejme kar 11 potnikov. Vsem lahko ponudi izjemno udobno bivanje in izjemno varnost. Premec, ki je v prednjem delu dodatno razširjen, ima veliko sončno ploščad s tremi prostornimi ležišči. Do nje dostopamo preko prehoda na levi strani. Levi del vetrobranskega stekla je premičen. Ko ga odpremo, imamo prost prehod na premec. Ker je prehod v istem nivoju kot krov na krmi, je zaradi visokega boka plovila dobro zaščiten. Prehodi med premcem in krmo so zato varni in enostavni tudi med plovbo.

Udobje med plovbo

Poleg treh ležišč na premcu, kjer se lahko namestijo tudi štiri osebe, je ogromno prostora tudi v krmnem delu. Velika sedežna garnitura v obliki črke U omogoča udobno namestitev petim osebam. Najbolj udobna mesta pa so poleg krmarjevega. Krmarju je namenjen udoben ergonomsko oblikovan sedež. Enak je na voljo za sopotnika poleg njega. V levem delu plovila je na voljo enako udobna klop, kjer se lahko namestita dva potnika. Posebnost plovila je ravno namestitev teh sedežev. Le redko bomo našli plovilo, kjer lahko kar štirje potniki sedijo enako udobno, na istem nivoju kot krmar. Imajo enak pregled nad plovbo in lahko uživajo v družbi s krmarjem.

Pod krovom

V podpalubje vstopimo skozi široka vrata na levi strani komandne konzole. Kljub temu da je na premcu sončna ploščad, je strop v kabini visok. V premcu je sedežna garnitura v obliki črke V s po višini nastavljivo mizo. Če jo spustimo, iz sedežne garniture nastane udobno ležišče za dve do tri osebe. Na obeh straneh so nameščena okna, ki v notranjost spuščajo veliko naravne svetlobe. Veliko je odlagalnih površin in omaric za shranjevanje garderobe. Druga postelja se skriva na krmi. Veliko ležišče nudi udobje dvema osebama. Tudi tu so na voljo številne omarice za shranjevanja in okno, ki zagotavlja zračnost.

Motorji

Flyer 10 je pripravljen za vgradnjo zunajkrmnih motorjev. Namestimo lahko dva, pri čemer lahko vsak premore kar 350 KM. Proizvajalec priporoča izbiro Suzukijevih motorjev s po dvema propelerjema, ki zagotavljata hitro izglisiranje in plovbo s hitrostjo več kot 40 vozlov.

Test plovila

Plovilo smo testirali na Slovenski obali. Izpluli smo iz marine Bernardin. Vreme je bilo jasno, vetra praktično ni bilo in morje je bilo mirno. Valovi so bili le tisti, ki smo jih naredili s testnimi plovili. Na plovilu sta bili dve osebi. Rezervoar goriva je bil napolnjen do 60 %. Že pri počasni plovbi je občutek izvrsten. Občutijo so izjemne dimenzije plovila, tako dolžine kot širine. Dva zunajkrmna motorja Suzuki sta izjemno tiha. Minimalni obrati znašajo 688 na min. Plovilo pluje s hitrostjo 1,1 vozla in porabi 3,5 l goriva na uro. Plovilo izglisira po 6 sekundah pri 11 vozlih in doseže prijetno potovalno hitrost pri 23 vozlih že po 11 sekundah. Ko pritisnemo plin do konca, se motorji zavrtijo do 6200 obratov na min. Plovilo doseže hitrost 40,1 vozla. Poraba znaša 205 l/h oziroma 5 l/nmi.

Hitrost plovbe in poraba goriva

Obrati
(1/min)
Hitrost plovbe
(vozli)
Poraba
(l/h)
Poraba
(l/nmi)
688 1,1 3,5 3,18
1100 2,5 12,0 4,80
2000 5,0 23,2 4,64
3000 8,4 44,3 5,27
4000 19,2 82,5 4,30
4500 27,0 96,0 3,56
5000 30,6 121,0 3,95
5500 33,4 143,0 4,28
6000 38,8 196,0 5,05
6200 41,0 207,0 5,05

Več o plovilih Beneteau pri slovenskem zastopniku As-boats d.o.o. - Beneteau Slovenija; tel. (02) 608 41 41

Več o motorjih Suzuki na tej povezavi.

VIDEO TEST

Komentarji