Zadnje iz eTrgovine

24.99€

V knjigi Mayday je predstavljen izbor najbolj zanimivih in obenem tragičnih pomorskih nesreč, ki segajo od 2. svetovne vojne pa vse do sedanjosti. Vsem zgodbam v knjigi, ki opisujejo nenavadne pomorske avanture: žalostne, drzne, tragične, smešne ali komaj verjetne, je klic na pomoč - MAYDAY skupni imenovalec.

Iz vsebine:

  • Namesto uvoda
  • 117 dni na pragu smrti
  • Anatomija nekega brodoloma
  • Knjiga, ki ne bo napisana
  • Cena slave
  • Poročilo gospoda Roba Widdringtona, prvega častnika ameriške raziskovalne ladje Roger Rewelle
  • Ledena krsta
  • Panika v Sredozemlju
  • Dvakrat okoli Rta Horn
  • Torpedo - made in Germany
  • Morje z napako
  • Havenly tweens
  • Vihar viharjev - po dogodku posnet tudi film The perfect storm
  • Nori Viking na Antarktiki

Avtor Jože Mušič, mojster fotografije in filmar, jadralec, popotnik, vsestranski športnik in prvi Slovenec, ki je objadral svet. Je avtor in prevajalec številnih fotomonografij in potopisov: Melodije vetra, Zlati valovi, Dolga pot čez oceane ... 

Odlomek (117 dni na pragu smrti):

Dnevi so prešli v tedne, tedni v mesece, borba za preživetje je zahtevala vedno več napora. Napihljivi splav, ki jima je nudil edino zaščito, je razpadal, neprestano je bilo treba izmetavati vodo in črpati zrak. V dveh hudih viharjih sta izgubila streho nad splavom, kompas in nekaj plastenk z vodo; zbolela sta, dobila hude sončne opekline po telesu, zaradi slane vode pa boleče izpuščaje po koži. Podhranjena in dehidrirana sta se komaj še premikala. V štirih mesecih je plulo mimo sedem ladij, ne da bi ju kdo opazil. Bil je 117 dan.

Cena v prednaročilu: 19,99 EUR (do 1.4.2020)

Cena po izidu: 24,99 EUR

Darilo ob naročilu za prvih 30 kupcev – MOLITEV PRED PLOVBO (Joža Horvat).

Jože Mušič: MAYDAY

Zadnji video

Novo plovilo italijanske ladjedelnice Rio, Parana 38, se je uspešno predstavilo na salonu plovil v Genovi.

Italijanska ladjedelnica Rio je po dolgem času zopet predstavila novost v svojem prodajnem programu. Rio Parana 38 je 12 metrsko motorno plovilo namenjeno križarjenjem po Mediteranu. S predstavitvijo na salonu v Genovi prejšnji teden je ladjedelnica najavila svoj ponovni vstop na trg športnih plovil z mehko streho. Za korak so se odločili zaradi uspeha, ki so ga dosegli z zadnjo serijo elegantnih modelov s trdo streho.

Pri oblikovanju plovila so pozornost namenili dobri razporeditvi prostora, pri čemer so želeli dobro razmerje med izkoriščenostjo notranjosti plovila in prostora na krovu. Kuhinji je namenjen prostor na krovu. Poleg kuhinje je prostorna sedežna garnitura z mizo, ki sega do same krme plovila. S pritiskom na gumb, mizo spustimo in sedežno garnituro enostavno pretvorimo v ležišče za sončenje.

Večina krmnega dela je pokrita s trdo streho, medtem ko je komandni most in kuhinja prekrita z mehko platneno streho, ki jo lahko po želji odpremo. Če streho zapremo preprečimo vročini, da prihaja v plovilo, če pa želimo več svetlobe in zraka, pa streho enostavno odpremo.

Pod krovom je prostoren dnevni salon z veliko sedežno garnituro. Ena kabina je v premčnem delu plovila in ena v krmnem delu. Ker ima samo dve kabini, sta temu primerno veliki. Vsaka ima svoj toaletni prostor in WC. V kolikor se bomo na križarjenje opravili z več gosti, lahko dnevni salon spremenimo v posteljo za dve osebi.

Pri oblikovanju plovila moramo omeniti tudi veliko kopalno ploščad na krmnem delu plovila in zanimivo oblikovano armaturo za namestitev inštrumentov plovila, ki so integrirani v GPS napravo.

Tehnični podatki:

Dolžina čez vse: 12.30 m
Dolžina trupa: 9.98 m
Širina: 3.65 m
Ugrez: 0.64 m
Teža: 7000 kg
Št. oseb: 12
Rezervoar za gorivo: 780 l
Rezervoar za vodo: 300 l
Št. ležišč: 6
Št. kopalnic: 2
Arhitekt: Marino Alfani

Fotogalerija: Parana 38


Komentarji