Zadnje iz eTrgovine

24.99€

V knjigi Mayday je predstavljen izbor najbolj zanimivih in obenem tragičnih pomorskih nesreč, ki segajo od 2. svetovne vojne pa vse do sedanjosti. Vsem zgodbam v knjigi, ki opisujejo nenavadne pomorske avanture: žalostne, drzne, tragične, smešne ali komaj verjetne, je klic na pomoč - MAYDAY skupni imenovalec.

Iz vsebine:

  • Namesto uvoda
  • 117 dni na pragu smrti
  • Anatomija nekega brodoloma
  • Knjiga, ki ne bo napisana
  • Cena slave
  • Poročilo gospoda Roba Widdringtona, prvega častnika ameriške raziskovalne ladje Roger Rewelle
  • Ledena krsta
  • Panika v Sredozemlju
  • Dvakrat okoli Rta Horn
  • Torpedo - made in Germany
  • Morje z napako
  • Havenly tweens
  • Vihar viharjev - po dogodku posnet tudi film The perfect storm
  • Nori Viking na Antarktiki

Avtor Jože Mušič, mojster fotografije in filmar, jadralec, popotnik, vsestranski športnik in prvi Slovenec, ki je objadral svet. Je avtor in prevajalec številnih fotomonografij in potopisov: Melodije vetra, Zlati valovi, Dolga pot čez oceane ... 

Odlomek (117 dni na pragu smrti):

Dnevi so prešli v tedne, tedni v mesece, borba za preživetje je zahtevala vedno več napora. Napihljivi splav, ki jima je nudil edino zaščito, je razpadal, neprestano je bilo treba izmetavati vodo in črpati zrak. V dveh hudih viharjih sta izgubila streho nad splavom, kompas in nekaj plastenk z vodo; zbolela sta, dobila hude sončne opekline po telesu, zaradi slane vode pa boleče izpuščaje po koži. Podhranjena in dehidrirana sta se komaj še premikala. V štirih mesecih je plulo mimo sedem ladij, ne da bi ju kdo opazil. Bil je 117 dan.

Cena v prednaročilu: 19,99 EUR (do 1.4.2020)

Cena po izidu: 24,99 EUR

Darilo ob naročilu za prvih 30 kupcev – MOLITEV PRED PLOVBO (Joža Horvat).

Jože Mušič: MAYDAY

Zadnji video

Krmar in kapitan ribiške ladje Sveti Roko je v soboto, 12.9.2015 med plovbo za nekaj časa izgubil zavest ter trčil v čer.

Ribiška ladja Sveti roko je v soboto v poznih večernih urah plula v bližini rta Konj. Krmar ladje je za nekaj časa izgubil zavest. S plovilom je udaril v podmorsko čer, kjer se je ladja močneje poškodovala. Ko je prišel nazaj k zavesti in ugotovil kaj se je zgodilo, je hitro spremenil smer plovbe proti plitvini polotoka Gradina, ki je južno od mestne marine Frapa pri Rogoznici. Tam je s plovilom namerno nasedel, da se je izognil potopitvi.

Takoj je poklical na pomoč. Na kraj nesreče je priplulo plovilo Luške kapitanije Šibenik. Pri pregledu ladje so ugotovili, da ima obsežnejše poškodbe trupa pod vodno gladino in da je kapitan reagiral pravilno, ker je z ladjo nasedel na plitvini. V času nesreče so bili poleg lastnika ladje še štirje člani posadke. Nesrečo so vsi preživeli brez poškodb. Vsi člani posadke so morali opraviti test alkoholiziranosti, ki je pokazal, da nihče ni plul pod vplivom alkohola.

Na ladji je bilo v času nesreče 9 ton goriva. Na lokacijo so poklicali lokalno gasilsko ekipo, ki je zavarovala mesto nesreče, da ne bi prišlo do razlitja in onesnaženja. Pridružili so se jim tudi potapljači, ki so uspeli do 2.00 ure zaustaviti nadaljnje vdiranje morja v ladjo. Akcijo reševanja plovila so nadaljevali v jutranjih urah. Iz plovila so izčrpali vodo ter ga ponovno splovili in pripravili za vleko v bližnjo luko. Včeraj so ribiško ladjo odvlekli na popravilo v ladjedelnico v Betino na otoku Murter.

Vir: MMPI.hr

Komentarji