Restavracija Noel (Zagreb) in Draga di Lovrana (Lovran) sta dobili po eno prestižno Michelinovo zvezdico, medtem ko so restavracija Pelegrini (Šibenik), 360º (Dubrovnik) in Monte (Rovinj) uspešno zadržale svoje zvezdice. Prav tako je na seznamu z oznako Bib Gourmand sedaj osem restavracij, kar je dvakrat več kot lani, z oznako Michelin Plate pa se letos ponaša skupaj 52 restavracij. Seznam za Hrvaško je objavljen na spletnih straneh Michelina, globalno najbolj pomembnega in najbolj priznanega vodnika za restavracije.

 »Izredno smo veseli, da ima Hrvaška sedaj celo pet restavracij s prestižno Michelinovo zvezdico. Potem ko so se s slednjimi lani lahko pohvalili v Rovinju, Dubrovniku in Šibeniku, sta letos zasluženo zvezdico dobila še Kvarner in Zagreb. Nove zvezdice in priporočila hrvaških restavracij so dokaz, da hrvaška kulinarična scena zadovoljuje zelo zahtevne mednarodne kriterije kakovosti, a tudi to, da smo v svetu vedno bolj prepoznavni po kakovostni gastronomski ponudbi. To je obenem močna spodbuda za nadaljnji razvoj in promocijo tega segmenta in sem prepričan, da bodo destinacije in izbrane restavracije znale izkoristiti priznanja in priporočila v svojem nadaljnjem pozicioniranju na trgu,« je poudaril direktor Hrvaške turistične skupnosti Kristijan Staničić.

»Ta izbor priča o potencialu hrvaške kulinarične scene, na katero so vplivali različni dejavniki in obdobja; od mediteranskih okusov v Dalmaciji, italijanskega vpliva v Istri in slovanskih okusov od Zagreba do Slavonije, ki vsi skupaj tvorijo edinstveno kulinarično identiteto,« je izjavil Gwendal Poullennec, mednarodni direktor Michelinovega vodnika.

Michelinove oznake Bib Gourmand poleg lanskih prejemnikov, restavracij Konoba Mate (Korčula), Dunav (Ilok), Vuglec Breg (Krapina) in Konoba Fetivi (Split), dobivajo Batelina (Banjole), Konoba Vinko (Konjevrate), Agava (Zagreb) in TAČ (Zagreb). Gre za oznako, ki se podeljuje restavracijam, ki ponujajo kakovostne menije po sprejemljivih cenah.

»Ob tej priložnosti čestitam vsem izbranim restavracijam, za katere je to veliko priznanje za njihovo uspešno delo, prizadevanja in željo po razvoju ter predstavitvi najboljšega, kar Hrvaška ponuja. Celo 93 odstotkov turistov med potovanjem doživlja »posebno izkušnjo povezano s hrano in pijačo«, kar kaže, da je eno-gastronomija vsebina, za katero so zainteresirani skoraj vsi turisti. Verjamem, da bo to dodaten motiv za vse, da se še naprej izboljšujejo in povezujejo z lokalnimi proizvajalci, da bi postali najbolj prepoznavna eno-gastro ikona Evrope,« je dejal minister za turizem Gari Cappelli.