Na današnji tiskovni konferenci sta ministrica turizma in športa Nikolina Brnjac in direktor Hrvaške turistične skupnosti Kristjan Staničić predstavila projekt Safe stay in Croatia, spletno platformo, prek katere vsi zainteresirani deležniki v turizmu lahko najdejo informacije o tem, kaj Safe stay in Croatia predstavlja, lahko prevzamejo varnostne oznake in sporočijo svoja mnenja.  

Hrvaška je bila lani zaradi dobrih epidemioloških razmer prepoznana kot varna destinacija, in to želi ostati tudi v letu 2021. Poleg na trgu že znane oznake Svetovnega sveta za potovanja in turizem  (WTTC) Safe Travels, je sedaj zasnovana tudi nacionalna oznaka z nazivom Safe stay in Croatia, ki je pomembna v etabliranju Hrvaške kot varne in zaželene destinacije. Je tudi spodbuda vsem deležnikom v verigi potovanj – od bencinskih postaj do letališč in trajektov, kot tudi hotelom, marinam, zasebnim apartmajem, muzejem in drugim atrakcijam za nadaljnje upoštevanje epidemioloških ukrepov.

„Med pripravami na aktualno turistično sezono, v kateri nas žal pandemija še vedno spremlja, smo varnost in zdravje našega prebivalstva in naših gostov postavili na prvo mesto. Gre za projekt, v katerem so Ministrstvu turizma in športa podporo podala vodilna turistična in strokovna združenja zbrana v „Svetu za okrevanje in razvoj turizma, realizacijo turističnega leta 2021 ter izboljšanje turistične ponudbe“. S predpisanimi protokoli smo zajeli več kot 200.000 gostincev in ponudnikov storitev“ je poudarila Brnjac ter dodala, da jim je bilo izjemno pomembno zagotoviti, da bo nacionalna oznaka dostopna vsem deležnikom v turizmu in verigi potovanj, kar jim je tudi uspelo.

Za promocijsko kampanjo je zadolžena Hrvaška turistična skupnost. „Aktivnosti v sklopu kampanje bomo izvajali v marcu in aprilu na trgih Nemčije, Avstrije, Italije, Poljske, Velike Britanije, Češke, Slovaške, Madžarske, Francije in Nizozemske. Poleg promocijskega dela, ki se nanaša na pozicioniranje Hrvaške kot dobro pripravljene in varne turistične destinacije, omenjena kampanja ima tudi izobraževalni karakter, saj svoje goste želimo spoznati s protokoli in epidemiološkimi ukrepi, ki se izvajajo na vseh nivojih turistične dejavnosti, vse z željo, da se omogoči varno in prijetno bivanje v naši zemlji“, je izjavil Staničić in pri tem dodal, da bo oglaševanje potekalo na on line kanalih in družbenih omrežjih z oznako #SafeStayInCroatia ter na najbolj branih on line portalih na omenjenih trgih.

Dodajmo, da bo zainteresirana javnost lahko prek spletne strani www.safestayincroatia.hr poiskala vse deležnike turističnega sektorja, ki nosijo oznako Safe stay in Croatia, tam bodo prav tako lahko našli vse relevantne informacije o zdravstvenih in varnostnih protokolih v sedmih osnovnih kategorijah, kot tudi informacije, kako ukrepati v primeru suma na COVID-19.

„Uporabniki bodo prek obrazca na spletni strani lahko sporočili svoja menja, kar je za nas izrednega pomena, saj jih bomo lahko uporabili za nadaljnjo nadgradnjo,“ je še sporočila Brnjac ter povabila vse zainteresirane deležnike turističnega sektorja in povezanih dejavnosti, da se vključijo v Safe stay in Croatia kampanjo, brezplačno prevzamejo oznake in s tem prispevajo k percepciji Hrvaške kot varne destinacije.