Zadnje iz eTrgovine

20.00€

Iz prve roke od slovenskega jadralca Jasmina Čauševića, ki je sam prejadral Atlantik, Pacifik…

Velenjski jadralec in popotnik Jasmin Čaušević je na svoji 5-letni solo plovbi od Poreča do Nove Kaledonije v Tihem oceanu in njegov cilj je obpluti svet na serijski jadrnici Bavaria 34. Jasmin Čaušević je za nekaj mesecev prekinil svoje jadranje in bo še nekaj tednov v Sloveniji ter bo z nami delil svoje izkušnje.

Jadralci imamo na morju veliko odgovornost. Pa ne samo za plovilo, temveč tudi za svoje življenje in življenje posadke, če si z njo delimo svojo jadrnico. Vsak jadralec v nekem trenutku začne čutiti, da ima vse potrebno znanje, je dober skiper, zna odlično jadrati, pozna motor svoje jadrnic »v dušo«, ampak treba je biti pripravljen tudi na nepredvidljive situacije. Ste pomislili na zdravje, zdravstveno zavarovanje, ladijsko lekarno, pripomočke za primere, ko vam zmanjka plina, vode, hrane…? Tudi kulinariko je treba obvladati, npr. kako ohraniti ribo svežo brez zamrzovalnika za celih 7 dni. Kako izkoristiti EPIRB, AIS, IridiumGO…? Ste jadrali že več dni in noči skupaj? Je res dovolj 500€ na mesec, da se odpravim na ocean?

Na takšna vprašanja pozna odgovore iz lastnih izkušenj in iz izkušenj preko pogovorov z drugimi jadralci slovenski jadralec Jasmin Čaušević, ki bo izvedel »aktivno predavanje« s sodelovanjem vseh udeležencev.

Po predavanju bo Jasmin Čaušević na voljo za jadralski klepet.

  • Datum: Torek, 3.3.2020
  • Ura: 18.00
  • Čas trajanja:  2 uri
  • Cena: 20,00 EUR
  • Omejitev udeležbe!
  • Lokacija: Cesta na Brdo 85, Ljubljana (Poslovna stavba Brdo - vhod iz zahodne strani pri travniku)
  • Zagotovljeno je brezplačno parkiranje.
Predavanje: Kako živeti na oceanu in priprava jadrnice

Zadnji video

IPS D13 IPS 1350

Volvo Penta se podaja v nove sfere. Razširili so ponudbo svojih IPS pogonov. Nova kombinacija motorja in pogona IPS D13 IPS 1350 je namenjena za vgradnjo v večje polizpodrivne jahte.

Nova verzija pogona Volvo Penta D13 in povsem nova krivulja navora, ki je prilagojena pogonu plovil, zahtevata večji potisk pri manjših hitrostih plovbe. Novi D13 IPS 1350 SD je zato izjemno primeren za pogon plovil, ki dosegajo hitrosti plovbe le do 19 vozlov (do sedaj je bil primeren le za polovila, ki so dosegala hitrost 25 vozlov).
Z novo verzijo pogona sta na voljo tudi dva nova propelerja v seriji Q. To sta Q4 in Q5, ki bosta lahko nameščena le na nove pogone.
Nova rešitev bo izjemno dobrodošla za lastnike plovil, ki želijo izkoristiti prednosti pogona IPS, ki do sedaj niso bile na voljo za polizpodrivna plovila. Prednost pogona IPS pred drugimi je predvsem udobje na krovu, manjša poraba goriva, večji doseg in izjemna enostavnost manevriranja.
Kot smo že vajeni, je kombinacija pogona IPS in motorjev Volvo Penta prirejena za uporabo kontrolne palice za upravljanje plovila. S tem je možno vsak pogon upravljati ločeno, kar omogoča izjemno lahko manevriranje v ozkih pristaniščih, hitro odzivnost pogonov in stabilnost plovila.
»V zadnjem času smo opazili trend zmanjševanja hitrosti plovbe pri večjih plovilih. Zato smo želeli prednosti našega sistema IPS ponuditi tudi navtikom, ki se odločajo za nakup večjih, počasnejših, polizpodrivnih jaht. To nam je uspelo z novim sistemom D13 IPS 1350,« je povedal Bjorn Ronnval, produktni vodja iz podjetja Volvo Penta.
Novi sistem je že vgrajen v plovila Absolute Navetta 73, ISA 93 Extra in Arcadia Sherpa XL, v prihodnjih mesecih pa bo tudi v plovilu Mangusta 33.

Jahta Absolute Navetta 73, ki ima vgrajen pogon Volvo Penta D13 IPS 1350

IPS D13 IPS 1350

Foto: Volvo Penta, www.absoluteyachts.com

Komentarji