Zadnje iz eTrgovine

24.99€

V knjigi Mayday je predstavljen izbor najbolj zanimivih in obenem tragičnih pomorskih nesreč, ki segajo od 2. svetovne vojne pa vse do sedanjosti. Vsem zgodbam v knjigi, ki opisujejo nenavadne pomorske avanture: žalostne, drzne, tragične, smešne ali komaj verjetne, je klic na pomoč - MAYDAY skupni imenovalec.

Iz vsebine:

  • Namesto uvoda
  • 117 dni na pragu smrti
  • Anatomija nekega brodoloma
  • Knjiga, ki ne bo napisana
  • Cena slave
  • Poročilo gospoda Roba Widdringtona, prvega častnika ameriške raziskovalne ladje Roger Rewelle
  • Ledena krsta
  • Panika v Sredozemlju
  • Dvakrat okoli Rta Horn
  • Torpedo - made in Germany
  • Morje z napako
  • Havenly tweens
  • Vihar viharjev - po dogodku posnet tudi film The perfect storm
  • Nori Viking na Antarktiki

Avtor Jože Mušič, mojster fotografije in filmar, jadralec, popotnik, vsestranski športnik in prvi Slovenec, ki je objadral svet. Je avtor in prevajalec številnih fotomonografij in potopisov: Melodije vetra, Zlati valovi, Dolga pot čez oceane ... 

Odlomek (117 dni na pragu smrti):

Dnevi so prešli v tedne, tedni v mesece, borba za preživetje je zahtevala vedno več napora. Napihljivi splav, ki jima je nudil edino zaščito, je razpadal, neprestano je bilo treba izmetavati vodo in črpati zrak. V dveh hudih viharjih sta izgubila streho nad splavom, kompas in nekaj plastenk z vodo; zbolela sta, dobila hude sončne opekline po telesu, zaradi slane vode pa boleče izpuščaje po koži. Podhranjena in dehidrirana sta se komaj še premikala. V štirih mesecih je plulo mimo sedem ladij, ne da bi ju kdo opazil. Bil je 117 dan.

Cena v prednaročilu: 19,99 EUR (do 1.4.2020)

Cena po izidu: 24,99 EUR

Darilo ob naročilu za prvih 30 kupcev – MOLITEV PRED PLOVBO (Joža Horvat).

Jože Mušič: MAYDAY

Zadnji video

Pardo Endurance 60

Novo motorno jahto Pardo Endurance 60 bo ladjedelnica predstavila v letošnjem letu.

Linija Endurance iz ladjedelnice Cantiere del Pardo je revolucionaren koncept sinergije med časom in prostorom na morju, ki bo spremenila način plovbe na daljših križarjenjih. Jahta bo zagotavljala primerne hitrosti plovbe, majhno porabo, varno in tiho plovbo in bo namenjena predvsem daljšim križarjenjem.

V ladjedelnici so se posvetili izdelavi trupa, ki bo zagotavljal izjemne plovne lastnosti pri hitrostih plovbe med 10 in 12 vozli in bo plul kot izpodrivno plovilo, a bo vseeno sposoben pluti s hitrostjo 25 vozlov z enako učinkovitostjo kot gliserji. Za pogon so izbrali pogon Volvo Penta IPS, ki zagotavlja enostavno krmarjenje, je zanesljiv in robusten.

Plovilo bo v dolžino merilo 18 m (60 čevljev), široko bo več kot 5 m, zaradi česar bo lahko dosegalo visoko hitrost plovbe med glisiranjem in hkrati zagotovilo veliko prostora v notranjosti plovila.

Oblikovanje plovila je minimalistično, s čimer so povečali izjemno dobro povezanost notranjosti plovila z zunanjostjo. Da bi zagotovili čim več prostora za gibanje na prostem in povezali plovilo in posadko z okolico, bo imelo plovilo bočne stranice, ki se bodo lahko odprle, povečale površino in povezale plovilo in morje.

Tehnični podatki:

  • Dolžina čez vse: 18,00 m
  • Dolžina trupa: 16,50 m
  • Širina: 5,10 m
  • Ugrez: 0,80 -1,20 m
  • Teža plovila: 30 t
  • Rezervoar goriva: 2500 l
  • Motorji: 2 x Volvo IPS 700 (2 x Volvo IPS 800 - opcija)

Vir: pardoyachts.com

Komentarji