Internautica 2019

Organizatorji tradicionalnega navtičnega sejma Internautica so sprejeli odločitev, da letos tega prestižnega dogodka ne bodo organizirali.

Po 23 letih organizacije navtičnega salona Internautica so se organizatorji odločili, da letos sejma ne bodo organizirali. Ker je slovenski navtični trg premajhen, so prepričani, da dva navtična dogodka v istem terminu ne moreta biti kvalitetna, zato so se odločili, da svoje moči usmerijo v organizacijo 24. salona Internautica v letu 2020.

Jurij Korenc, direktor organizatorja in lastnika blagovne znamke Internautica, je povedal: "Internautica že vsa leta stremi h kakovosti storitev in se po najboljših močeh bori ostati predvsem prodajni navtični sejem, ki poslovnim partnerjem zagotavlja dobre poslovne rezultate in veliko medijsko izpostavljenost. Z odločitvijo o prekinitvi 23 let trajajoče tradicije organizacije profesionalnega navtičnega sejma želimo ohraniti mednarodni ugled prireditve in z odgovornim ravnanjem v skladu s poslovno etiko in upoštevanjem mehanizmov poslovne integritete ostati zvesti svojim prepričanjem in načelom. Potrudili se bomo, da odločitev za nadaljevanje sodelovanja z Internautico v letu 2020 ne bo težka za nikogar. Poskrbeli bomo za nove vznemirljive in urejene poslovne priložnosti, predvsem pa pripravili profesionalen navtični sejem, ki bo vsem našim partnerjem in razstavljavcem z ugodnimi pogoji sodelovanja zagotovil še boljše tržne učinke kot do slej."