Zadnje iz eTrgovine

20.00€

Iz prve roke od slovenskega jadralca Jasmina Čauševića, ki je sam prejadral Atlantik, Pacifik…

Velenjski jadralec in popotnik Jasmin Čaušević je na svoji 5-letni solo plovbi od Poreča do Nove Kaledonije v Tihem oceanu in njegov cilj je obpluti svet na serijski jadrnici Bavaria 34. Jasmin Čaušević je za nekaj mesecev prekinil svoje jadranje in bo še nekaj tednov v Sloveniji ter bo z nami delil svoje izkušnje.

Jadralci imamo na morju veliko odgovornost. Pa ne samo za plovilo, temveč tudi za svoje življenje in življenje posadke, če si z njo delimo svojo jadrnico. Vsak jadralec v nekem trenutku začne čutiti, da ima vse potrebno znanje, je dober skiper, zna odlično jadrati, pozna motor svoje jadrnic »v dušo«, ampak treba je biti pripravljen tudi na nepredvidljive situacije. Ste pomislili na zdravje, zdravstveno zavarovanje, ladijsko lekarno, pripomočke za primere, ko vam zmanjka plina, vode, hrane…? Tudi kulinariko je treba obvladati, npr. kako ohraniti ribo svežo brez zamrzovalnika za celih 7 dni. Kako izkoristiti EPIRB, AIS, IridiumGO…? Ste jadrali že več dni in noči skupaj? Je res dovolj 500€ na mesec, da se odpravim na ocean?

Na takšna vprašanja pozna odgovore iz lastnih izkušenj in iz izkušenj preko pogovorov z drugimi jadralci slovenski jadralec Jasmin Čaušević, ki bo izvedel »aktivno predavanje« s sodelovanjem vseh udeležencev.

Po predavanju bo Jasmin Čaušević na voljo za jadralski klepet.

  • Datum: Torek, 3.3.2020
  • Ura: 18.00
  • Čas trajanja:  2 uri
  • Cena: 20,00 EUR
  • Omejitev udeležbe!
  • Lokacija: Cesta na Brdo 85, Ljubljana (Poslovna stavba Brdo - vhod iz zahodne strani pri travniku)
  • Zagotovljeno je brezplačno parkiranje.
Predavanje: Kako živeti na oceanu in priprava jadrnice

Zadnji video

Baltic 142 Canova

Finska ladjedelnica Baltic Yachts je predstavila novo jadrnico Baltic 142 Canova.

Jadrnica, ki v dolžino meri dobrih 43 metrov, je prva jadrnica na svetu, ki ima vgrajen sistem DSS Foil (Dynamic Stability System Foil) dinamičen sistem za stabilizacijo plovila s hidrokrilom. Sistem skrbi za zmanjševanje nagiba, ki ga povzroča veter med jadranjem, zagotavlja večjo hitrost plovbe in povečuje udobje med plovbo.

Baltic 142 Canova

Jadrnica ima vgrajen dizelsko-električen pogon. Za proizvodnjo električne energije je vgrajen hidro generator, ki med jadranjem proizvaja električno energijo, ki jo lahko kasneje porabimo za manevriranje v pristanišču, porabnike na krovu plovila in pogon plovila v brezvetrju.

Za zmanjšanje vibracij med plovbo je na jadrnico vgrajen električen motor, ki se napaja iz litij-ionskih baterij. Električna energija se proizvaja s pomočjo hidro generatorja ali pa s pomočjo dizelskih generatorjev.

Jadrnica Baltic 142 Canova je izdelana za hitro plovbo po svetovnih morjih. Izdelana je na način, da lastnik ne bo imel težav z iskanjem rezervnih delov v odročnih krajih sveta, kjer je to skoraj nemogoče. Jadrnica ima velik salon, ki je dvignjen na novo krova in omogoča 360-stopinjski pogled navzven.

 

Jadrnica je kljub svoji dolžini 43 m namenjena plovbi šestih oseb. Na krovu je ena lastniška kabina, ena VIP-kabina in ena kabina za goste. Posadki jadrnice so namenjene tri ločene kabine.

DSS Foil in njen učinek

Rezultati uporabe sistema stabilizacije s hidrokrilom (DSS Foil) so pokazali izjemne rezultate. Med plovbo pri 14 vozlih vetra je bil nagib jadrnice manjši za 34 %. Med plovbo v veter, ki je pihal s hitrostjo 24 vozlov, je bil nagib manjši za 28 %. Presenetljivo se je guganje plovila zmanjšalo za neverjetnih 40 %. Da bi enak rezultat dosegli s pomočjo dodatnega balasta, bi morali v kobilico dodati kar 33 ton. Zmanjšana teža in bolj natančna plovba povečujeta VMG (Velocity Made Good) hitrost približevanja cilju.

Tehnični podatki:

  • Dolžina čez vse: 43,30 m
  • Dolžina vodne linije: 41,60 m
  • Širina: 9 m
  • Ugrez: 3,80/6,50 m
  • Teža: 146,5 t
  • Število kabin za goste: 1 x lastniška, 1 x VIP in 1x za goste
  • Število kabin za posadko: 3
  • Navtični arhitekt: Faar Yacht Design

 

 

 

Več o plovilu na: Baltic Yachts

Komentarji