Trup poliran do visokega sijaja, posadka v uniformah, oblika dirkalne jadrnice in izgled suparjahte. To je nova jadrnica Brenta 80, ki je oblikovana da je drugačna.

Nova jadrnica Brenta 80 je 80 čevljev dolga hitra potovalna jadrnica, ki je namenjena lastnikom, ki jo bi radi upravljali tudi sami. Duhovni oče jadrnice in njen prvi lastnik bo ustanovitelj ladjedelnice Hanse, Michael Schmidt. S projektom Brenta 80 želi združiti svoje življenjske izkušnje pri gradnji plovil in svoje privatne zahteve. Do sedaj je plul s plovilom Hanse 630 in ugotovil da je zanj premajhno. Odločil se je za izdelavo novega, ki bo izdelan iz karbonskih vlaken in večji ter prostornejši od prejšnjega.

Lepotico je oblikoval Italijan Lorenzo Argento in oblikovalskega studia Brenata Design. Vdihnil ji je svojevrsten šarm in elegantno obliko. Prva jadrnica bo pastelno zelene barve in bo sigurno pritegnila marsikateri pogled. Krov je v treh nivojih. Za različne potrebe lastnikov bodo na voljo različne konfiguracije krova. Prva, ki jo bodo izdelali za Michaela Schmidta bo imela centralno postavitev z dvema velikima krmili in vitli nameščenimi na sredino jadrnice. Ostalim kupcem bodo ponudili tudi verzijo s kokpitom na krmi plovila. Prav tako bodo kupci lahko izbirali konfiguracijo notranjosti glede na število posadke, ki jo bodo imeli na krovu.

Notranjost plovila je oblikoval britanski oblikovalec Sir David Chipperfield. Sam za notranjost pravi, da je moderna in čistih linij. Kabine na krmi so velike in zavzemajo velik del notranjosti plovila. ZA spremembo so v tej jadrnici kabine za goste v premcu plovila. Dve prostorni kabini sta opremljeni z lastno kopalnico, ki ima ločeno kabino za tuširanje. Če se odločite za nakup jadrnice s centralnim kokpitom, potem bo imela lastniška kabina na krmi svoj vhod in pogled na morje preko krme plovila.

Oblikovalec plovila Lorenzo Argento je spregovoril tudi o plovnih lastnostih plovila. Skupna teža plovila bo znašala okrog 34 ton. Glede na dolžino, je zaradi uporabe karbonskih vlaken teža bistveno manjša, kot bi bila pri uporabi stekloplastike. Po izračunih bi morala biti plovba s hitrostmi od 13 do 15 vozlov za to jadrnico nekaj povsem normalnega.