Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine
Novi TBB Nemo DM 1260 je najnovejša generacija DC-DC pretvornikov, ki zagotavljajo enostaven prehod s starih svinčenih servisnih baterij na tehnološko izpopolnjene litijeve baterije, ki zagotavljajo visoko kapaciteto in dolgotrajno delovanje.
Litijeve baterije s tehnologijo LiFePO4 postajajo vsakdanjih na plovilih, avtodomih in solarnih sistemih. Zaradi svoje izjemne kapacitete, majhne teže in življenjske dobe tudi preko 15 let, jih vse pogosteje najdemo v plovilih. Ker pa so njihove tehnične lastnosti drugačne od običajnih svinčenih akumulatorjev, moramo pri zamenjavi namestiti DC-DC konverter, ki bo skrbel za pravilno polnjenje litijevih baterij motorjem in preko obstoječega 220 V polnilca. Nova serija polnilcev TBB je enostavna za namestitev in omogoča priklop bluetooth vmesnika, s katerim lahko potek polnjenja baterij spremljate kar z mobilnim telefonom.
Novi pretvornik TBB Nemo DM1260 je idealen za polnjenje litijevih baterij BlueCell z večjo kapaciteto kot so BlueCell 200Ah 12.8V, BlueCell 314Ah 12.8V ali BlueCell 460 Ah 12.8V.
Prednosti:
- Združljivo z motorjem Euro 6
- Pravilna rešitev za polnjenje ščiti vaš pomožni akumulator z uravnavanjem napetosti in nadzorom toka.
- Varčevanje kabla akumulatorja z nadzorom toka.
- Večstopenjski prilagodljivi algoritem polnjenja TBB premium II.
- Vgrajena samodejna temperaturna kompenzacija.
- Dvojni izhodi, ločena vezja za polnjenje akumulatorja in napajanje enosmernega bremena (samo za DMT1250).
- Vgrajen BLVP.
- Neizolacijska zasnova z največjo učinkovitostjo 96 %.
- Združljivo z motorjem Euro 6 (pametni alternator).
- Plug and Play za enostavno namestitev.
- Vgrajena varovalka.
- Naravno hlajenje brez ventilatorja.
- Podpira komunikacijo RS485 ali CAN.
- Zaščita pred prenapetostjo vhoda/izhoda.
Tehnični podatki:
- Vhodna napetost – 13.2–16 V
- Avtomatska aktivacija D+: Da
- Polnilna napetost (tovarniška nastavitev): 14,6 V
- Polnilna napetost (float-tovarniška nastavitev: 13,5 V
- Polnilni tok: 60 A
- Učinkovitost polnjenja: 96 %
- Temperaturna kompenzacija: -3mV/C/celico
- Algoritem polnjenja: TBB premium II Multi stage
- Zaščita: Previsok tok, previsoka temperatura baterije, kratek stik, preobremenitev
- Komunikacija: RS485, RJ45 konektor
- Temperatura shranjevanje: -40 °C ~70 °C
- Temperatura delovanja: -40 °C ~70 °C
- Teža: 1,2 kg
- Zaščita: IP20
- Dimenzije (VxŠxG): 181 x 148 x 67 mm

Začela so se inženirska dela na prvem Selene 78 Ocean Explorer. Kitajska ladjedelnica Jet-Tern Marine in nizozemski arhitekt Guido de Groot sta razvila kalup za trup, ki je bil pred kratkim zaključen. To je mejnik za ladjedelnico, saj bo to prva jahta v novi liniji Ocean Explorer. Selene 78 bo severnoameriškemu kupcu dobavljen v poletnih mesecih leta 2015.
Nov Selene 78 je idealen za dolge plovbe v udobju in razkošju. Zahvaljujoč zaobljeni krmi ter globokemu trupu ima Selene 78 večjo prostornino kot marsikatera 24 metrska jahta, istočasno pa izjemne plovne lastnosti in relativno majhno porabo goriva. Volumen jahte nudi veliko življenjskega prostora v kabinah, krmarnici, salonu ter kuhinji. Komandni most in paluba za sončenje nudita neprimerljivo udobje v svojem razredu, prav tako pa tudi sedežna garnitura na premcu in jedilnica na zadnji palubi. Jahta bo imela štiri dvoposteljne kabine. Lastniška kabina bo izjemno razkošna in bo imela prostorno kopalnico in garderobno omaro s stojno višino.
V obedovalnici bo prostor za osem odraslih oseb, ki bodo lahko uživale v obedovanju tako med mirno plovbo ali pa na sidru. Selene 78 bo imela rezervoar za gorivo s kapaciteto 19.000 l in bo zaradi majhne porabe primerna za plovbo prav po vseh morjih. Ladja ima ločene kabine za posadko, ki so opremljene z lastno kopalnico. Za vsa potrebna popravila in vzdrževanje motorja je na ladji prostorna strojnica s stojno višino. Prav do vseh vitalnih delov motorja je enostavno dostopati.
Ocean Explorer plovila podjetja Selena so kakor vsa iz njihove ladjedelnice, »semi custom built«. Kupcu nudijo obilo svobode pri oblikovanju jahte, tako notranjosti kakor tudi zunanjosti. Takšnega plovila pač ni možno kupiti, ne da bi mu kupec sam dodal lastno noto. Želja ladjedelnice je, da njihovi kupci dobijo plovilo, ki je prilagojeno njihovim potrebam in željam, ki so odvisne od načina življenja na ladji in področja plovbe.
Tehnične podrobnosti ladje Selene 78:
Dolžina čez vse: 23,96 m Dolžina vodne linije: 21,61 m Širina: 6,56 m Ugrez: 1,90 m Teža: 108 ton Rezervoar za vodo: 2.700 l Rezervoar za gorivo 19.000 l Rezervoar za črno vodo: 950 l Rezervoar za sivo vodo: 950 l Motor: 405 KM (Cummins QSM-11 2 kom) Generator: 33KW Onan model #MDKBU e-QD Hidravlika 40 KM krmni in pramčni smerni motor, TRAC stabilizatorji, Maxwell hidravlični vitel sidra in hidravlična črpalka za vodo v kaluži Najvišja hitrost: 12.5 vozlov Potovalna hitrost: 9.5 vozlov Doseg: 4000 nm pri potovalni hitrosti (8000 nm pri 7 vozlih)Več o plovilih Selene: Selene Yachts Adriatic; Tbilisijska ulica 89, 1000 Ljubljana
Tel: +386 (0) 13 20 05 52; GSM: +386 (0) 41 72 58 00
Email: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.; Website: http://www.selene-adriatic.eu

Različne vremenske razmere za tekmovalce na južnem Indijskem oceanu povečujejo razlike med vodilnimi in tistimi na začelju.
Po devetih dneh plovbe najhitrejše tri posadke Qingdao, Henri Lloyd in OneDLL svojo prednost pred zasledovalci konstantno povečujejo. Dodatne točke so si pridobili, ker so prvi prečkali kontrolna vrata na 55. vzporedniku. Prednost pred ostalimi bodo povečevali še nekaj časa, saj plujejo v močnih vetrovih, ki pihajo s hitrostmi med 50 in 60 vozli. Fronta se naglo pomika proti vzhodu, vendar ji vodilna trojica dobro sledi. Ekipe v ozadju plujejo z manjšo hitrostjo okrog 6-7 vozlov, saj vetrovi v njihovem področju dosegajo le hitrosti med 10 in 15 vozli.
Posadka OneDLL se bliža magični meji preplutih 300 nmi v 24 urah. Trenutno je uradno potrjeno, da so prepluli 295,8 nmi v enem dnevu, če bodo hitro pluli tudi v naslednjih urah, pa je velika verjetnost, da bodo mejo presegli. Dosedanji rekord so dosegli med 20.00 uro 11.11. in 20.00 uro 12.11.2013.
10. dan regate na poti iz Cape Towna v Albany v zahodni Avstraliji so se vremenske razmere za celotno floto močno spremenile. Iz včerajšnjih 50 vozlov vetra je danes na južnem delu Indijskega oceana vetra zelo malo. Piha s hitrostmi do 10 vozlov. Celotna flota plovil se je zaustavila z izjemo Mission Performance, ki je ubrala najbolj južno pot in še lovi močnejše vetrove. Zaradi te taktične odločitve so od včeraj že pridobili dve mesti in sedaj jadrajo na sedmem. Nekoliko več vetra se obeta zadnje uvrščenim. Z zahoda zopet prihaja fronta, kjer vetrovi pihajo vse do 30 vozlov. Glede na prognoze, bo začelje dosegla v naslednjih dneh.
Trenutno vodi ekip Qingdao, ki jo do cilja loči še 2370 nmi. S 130 nmi zaostanka je na drugem mestu ekipa Henri Lloyd, le nekaj milj za njimi pa ekipa OneDLL. Zadnji dve ekipi Derry~Londonderry~Doire in Team Garmin zaostajata že 650 nmi.

V organizaciji Burin Yachting Cluba, Elan Yachtinga in Yacht Cluba Biograd je 8. in 9. novembra v akvatoriju pred Marino Kornati v Biogradu potekala sedma tradicionalna mednarodna regata Impression Sailing Week 2013 na jadrnicah Elan.
Vsako leto je opaziti bolj barvito mednarodno zasedbo, saj so se jadralkam in jadralcem iz Slovenije, Hrvaške, Avstrije, Madžarske, Italije, Češke pridružile tudi posadke Nemčije in Poljske. V letošnjem letu se nam partnerji iz Rusije niso pridružili na regati zato je čast svečane otvoritve največje hrvaške revijalne regate enega proizvajalca plovil ELAN pripadla v četrtek zvečer Andrzeju Ciepalu, lastniku jadrnice Elan 450 in njegovi ekipi Per Sempre Poland Team.
Jadrnice so se pomerile v razredih Elan Performance, Elan Impression in Elan Cruiser.
Sedeminštirideset prijavljenih posadk na regati je vse dni spremljalo zelo primerno in sončno vreme, temperature do 18 stopinj in vetrovi, ki so drugi jadralni dan celo presegali moči 30 vozlov. Idealni pogoji za pravo tekmovalno regato.
Prvi petkov plov je bila palica s severovzhodnikom z močjo 10 vozlov, drugi plov pa navigacijska regata z močjo vetra 15 vozlov. Posadke so prvi plov startale uro in pol kasneje, da se je veter primerno okrepil, popoldne pred startom drugega plova pa se je veter okrepil in dosegel 15 vozlov in več. Prvi jadralni dan je bil uspešno zaključen ob sončnem zahodu.
Za popestritev petkovega večera je poskrbel 70'S OLDIES GOLDIES DJ PARTY.
V sobotno jutro je jadralce po pričakovanjih zbudil jugovzhodni veter, ki je ob 11.00 uri, ko je bil predviden in izpeljan prvi start dosegel 25 vozlov in se med samim plovom okrepil do 33 vozlov. Jadralci so vozli navigacijski trikotnik med nekaterimi otoki v akvatoriju pred samim Biogradom.
V drugem plovu je regatni odbor postavil nekoliko krajšo navigacijo, da so jadralci lahko izkoristili ugodne pogoje in od starta do cilja po jugovzhodniku v hitrosti od 22 do 25 vozlov jadrali uro in pol.
V skupnem seštevku in absolutni razvrstitvi regate Impression Sailing Week kot tudi zmagovalka najhitrejšega razreda Performance je zmaga na regati pripadla posadki jadrnice Sky (Elan 450) JK Štorklja s krmarjem Marjanom Kočilo, drugo mesto je zasedla ekipa JK Loka Timing z jadrnico Taia (Elan 410) s krmarjem Goranom Djordjevičem na tretje mesto pa se je uvrstila ekipa JK Loka Timing z jadrnico Karpo (Elan 450) s krmarjem Dušanom Ušeničnikom. Slednja s tem ni obranila lanskoletni naslov zmagovalca in je prehodni pokal – 35 kg težko leseno krmilo na podelitvi predala krmarju Marjanu Kočili in ekipi JK Štorklja.

V razredu Impression je prvo mesto zasedla jadrnica Pancho (Impression 494) Koroško navtično društvo s krmarjem Ivom Sovičem, drugo mesto si je prijadrala jadrnica Evolution (Impression 444), Neptun Yachting Slovenija z Iztokom Svetino za krmilom na tretje mesto pa se je uvrstila posadka jadrnice Jordan (Impression 434) JK Loka Timing Slovenija s krmarjem Stojanom Vodopivcem.
V razredu Cruiser je postal zmagovalec Peter Keršan z izjemnim jadranjem celotne njegove ekipe Fasala Sailing Team na jadrnici Polaris (Elan 333), drugo mesto so si prijadrali Odisejevci na jadrnici Black Magic (Elan 33) s krmarjem Srečkom Škrlecom, tretje mesto pa pripadlo krmarju Milanu Harmačku in češki posadki Harken Sailing Team z jadrnico Blue Wind (Elan 333).
Po podelitvi pokalov in nagrad, na zaključnem večeru, poimenovanem ZGODBA VINA IN MARTINA, ZGODBA GROZDJA IN TRTE je zbrane posadke z živo glasbo zabavala SKUPINA ZARATINO.
Jadralkam in jadralcem, ki so sodelovali na letošnji regati je bilo podeljenih veliko bogatih nagrad, smuči Amphibio Elan, tehnične opreme Baumax, obutve Crocs, vrhunskih vin in penine, Bacardija in Jagermeistra, jadralnih oblačil in ostalih nagrad, ki so jih priskrbeli organizatorji in pokrovitelji letošnjega Impression Sailing Weeka.
Jadralke, jadralci in povabljeni gosti so bili z letošnjim dogodkom in njegovo organizacijo izjemno zadovoljni.
Organizator je na zaključnem večeru že najavil Impression Sailing Week 2014 vendar točnega datuma še ni podal.
»Kaj nas čaka v prihodnjem letu bo zagotovo pokazala anketa med jadralkami in jadralci«, je povedal David Hawlina, ki je s svojo ekipo in številnimi jadralnimi posadkami letošnji dogodek zaključil zelo zadovoljen v nedeljo na jutranji kavici v restavraciji marine Kornati Ilirija.

Po 25 letih od predstavitve prve jadrnice Winner iz podjetja Winner Jachts, podjetje ponosno predstavlja nov model Winner 9.00. Z novo majhno jadrnico želi ladjedelnica omogočiti jadralcem, da izkusijo pravo Winner jadrnico, ki jo zaznamuje osebna nota, kvalitetna izdelava in 25 let izkušenj te nizozemske znamke. Winner 9.00 je nominirana za Plovilo leta 2014 v kategoriji družinskih potovalnih jadrnic in bo razstavljena na salonu plovil v Dusseldorfu.
Novi Winner 9.0 je oblikoval Cees van Tongeren iz podjetja Van de Stadt design. Jadrnica ima elegantne in čiste linije. Navdušila bo vsakega pravega skipperja ne glede na to ali bo z njo križaril ali pa jadral na regatah.
Pri snovanju jadrnice so strmeli k temu, da je center gravitacije čim niže. S tem so zagotovili izjemno stabilnost. Izbiramo lahko med tremi verzijami. Pri standardni izvedbi je kobilica nameščena na globini 1,6 m. Za plovbo po kanalih in nižjih vodah se lahko odločimo za bolj plitko varianto, ki ima ugrez le 1,25 m. Za tiste, ki pa si želijo hitrega jadranja na regatah, pa je kobilica nameščena na globino 1,9 m. Kot je že običajno pri podjetju, je možno globino na kateri se bo nahajala kobilica spremeniti tudi naknadno. Jadrnica se lahko pohvali z majhno težo in izjemno trdnostjo trupa. Winner 9.00 je tako lahko prava tekmovalna jadrnica.
Jadrnico bo možno naročiti v treh različnih verzijah. Welcome edicija je osnovni model in omogoča izjemno jadralsko izkušnjo po najnižji možni ceni. Cena brez DDV za osnovno različico znaša 74.000 EUR. Performance edicija je namenjena tistim, ki se radi udeležujejo regat in potrebujejo hitro jadrnico. Kobilica je nameščena niže, na globino 1,9 m ima večje glavno jadro, je pripravljena za jadranje z geenakerjem in ima več dodatne opreme. Cena te različice znaša 83.000 EUR brez DDV. Najbolj luksuzno opremljena je različica Classic. Še vedno gre za hitro jadrnico, ki pa je bolj komfortno opremljena. Ima več omar v salonu in kabinah in je namenjena daljšim križarjenjem. Cena te različice znaša 92.000 EUR brez DDV.
K tem trem osnovnim različicam, pri podjetju Winner ponujajo številne dodatke za opremljanje jadrnice. Vsi so izdelani tako, da omogočajo naknadno namestite in omogočajo, da se jadrnica razvija, kakor se razvijajo potrebe lastnika. Podjetje samo nudi storitev naknadne montaže vse opreme na plovilo. Če želite, lahko montažo izvedete sami, saj so poskrbeli, da je delo enostavno.
Tudi na krovu, je možno izbirati med različno opremo, ki je prilagojena našim potrebam.
Standardna različica bo opremljena s klasičnim krmilom. Opcijsko je možno izbrati JEFA premično krmilo z manjšim obročem, ali pa fiksno JEFA krmilo z večjim obročem.
Oblikovanje kokpita je zasnovano tako, da vedno omogoča posadki dovolj udobja tako med jadranjem, kot na sidru. Na krmo možno namestiti predalnik, ki služi kot klop za sedenje in shranjevanje opreme. Če se opravljamo na regato, ga lahko enostavno snamemo in pustimo na obali, ko pa se vrnemo z regate, pa ga zopet namestimo na plovilo. Uporaben je tudi, ko jadramo z otroci, ali pa se odpravljamo na daljše križarjenje, saj zapre krmni del plovila in skrbi za dodatno varnost pri plovbi.
Tehnični podatki:
Dolžina čez vse: 9.00 m Dolžina vodne linije: 8.00 m Širina: 2.96 m Ugrez: 1.60 m / 1.25 m / 1.90 Teža: 3.10 t Balast: 1.20 t Glavno jadro: 31m2
Pretekli teden je v organizaciji podjetja JustPerfect (www.justperfect.si) potekalo jadranje, kot zaključek jadralske sezone. Za enkratne jadralske užitke je poskrbelo izjemno vreme.
Šest jadrnic s 53 jadralci je v sredo v bonaci izplulo iz marine Kaštela proti Velemu Drveniku. Pomanjkanje vetra floti ni pokvarilo dneva. Najprej so se ustavili na Krknjaših, sidrišču na jugovzhodni strani otoka Veli Drvenik in popoldan izkoristilo za kopanje. Kljub temu, da je termometer izmeril 23,5 C, nihče ni pričakoval, da bo v začetku novembra morje še vedno tako toplo. Po skoku v vodo, pa so se lahko vsi prepričali, da se kopalna sezona ne konča avgusta. Večer je flota jadrnic preživela na pomolu v luki Drvenik, kjer so posadke imele čas da spoznajo nasprotnike regate naslednjega dne. Regata se je pričela ob 11.00 uri v rahli burji. Pet jadrnic se je odločilo za plovbo proti cilju regate, Bolu na Braču, po južni strani otoka Veli Drvenik, ena jadrnica pa se je odločila za plovbo po severni strani otoka, kjer je burja pihala še kakšno uro in omogočala jadranje s hitrostjo 6-7 vozlov. Manj sreče so imele jadrnice na južni ruti, ki so kmalu ostale brez vetra. Regata je bila prekinjena, jadralci pa so popoldan izkoristili za kopanje na otoku Drveniku in Šolti. V poznih večernih urah se je flota zopet zbrala, tokrat v luki Bol na otoku Braču. Zabavni večer in druženje sta se zavlekla v jutranje ure.
Tudi tretji jadralski dan ni prinesel vetra. Flota je dan izkoristila za ogled severnega dela otoka Hvara, kopanje v zalivu Tiha, ogled mesta Starigrad in večerni ogled mesta Hvara. Po 30 miljah plovbe je jadralce čakala večerja v Sv. Nedjelji na južni strani otoka. V nočnih urah se je po napovedih vreme začelo obračati na bolje za jadralske navdušence. Začel je pihati južni veter, ki se je okrepil vse do 15 vozlov v dopoldanskih urah. Flota jadrnic je veter izkoristila za jadranje proti zalivu Nečujam na otoku Šolta. Jadranje po južni strani otoka Hvara, mimo mesta Hvar, skozi Pakleni kanal in vse do Splitskih vrat je postreglo z enkratnimi panoramami in potešilo vse jadranja željne jadralce. Elegantna plovba s hitrostjo med 7 in 8 vozli se je zaključila z nočno plovbo skozi Splitska vrata, po severovzhodni strani otoka Šolta do zaliva Nečujam, kjer je floto pričakala okusna večerja in druženje do poznih ur.
Zadnji dan se je jugo še nekoliko okrepil. 12 nmi dolga plovba do marine Kaštela je minila prehitro. Veter, ki je pihal s hitrostmi do 18 vozlov je omogočal plovbo s hitrostjo preko 9 vozlov. Po uri in pol jadranja je flota zaključila svojo petdnevno odisejado in uspešno zaključila letošnjo jadralsko sezono.
Zopet se vidimo v mesecu aprilu naslednje leto na otvoritvi jadralske sezone 2014.
Fotogalerija: Zaključek jadralske sezone 2013
Jadralna zveza Slovenije razpisuje program usposabljanja in izobraževanja za pridobitev potrdila Offshore Special Regulation, skladno s priročnikom ISAF 2012-2013, poglavje 6. Potrdilo o opravljenem tečaju OSR zahtevajo številni organizatorji regat kategorij 0, 1, 2 in 3.
Tečajniki se seznanijo z varnostnimi postopki na plovilu ter organizacijo varnostnih protokolov. Izvedene so praktične vaje na vodi in kopnem. Tečaj bo potekal v Portorožu ob zapolnitvi prostih mest (10 kandidatov) ali po dogovoru za organizirane skupine. Prvi možni termin za izvedbo je 30.11.2013. Več o izobraževanju in prijavnico najdete na spletni strani JZS na http://www.jadralna-zveza.si/contents/dokumenti/2013/Razpis%20OSR_30.11.2013.pdf
Fotografije na http://www.jadralna-zveza.si/index.php?page=galerija pod Trening preživetja.

Prejšnji teden so na seji vlade v Zagrebu podelili koncesijo za izkoriščanje pomorskega dobra na področju marine Kaštela. Koncesijo za naslednjih 30 let si je pridobilo podjetje Marina Kaštela d.o.o.
Marina Kaštela d.o.o. je imela do sedaj dve koncesiji, ki jih je podelila Splitsko - dalmatinska župnija. Z novo koncesijo so poenostavili poslovanje podjetja, in dve koncesiji združili v eno. Na ta način so omogočili nadaljnji razvoj marine in povečali interes za dodatna vlaganja lastnika koncesije v marino. Koncesijsko področje znaša 211.527,00 m2. Morski del znaša 152.797,00 m2, kopni del pa 58.730,00 m2. Nadomestilo znaša 3 HRK/m2 letno in 2,5% od vseh skupnih ustvarjenih prihodkov letno. Dosedanji vložki v marino so znašali preko 120.000.000 HRK. V podjetju Marina Kaštela d.o.o. planirajo dodatne vložke v višini 90.000.000 HRK. 40% vrednosti bodo vložili iz lastnih sredstev, 60% pa s pomočjo kreditov. V marini nameravajo zgraditi poslovni center z bazenom, jadralni klub, obalni zid, hangar in odpreti gostilno. Gre za veliko investicijo, ki bo vplivala na celotno področje mesta Trogir in regijo.

Nominiranka za plovilo leta 2014, ki jo predstavljamo v tej številki, je Grand’Large 410. Jadrnica je nominirana v razredu družinske potovalne jadrnice.
Oblikovalci so želeli z novo jadrnico iz serije Grand’Large oblikovati tako, da bo nemudoma zasvojila vsakega skipperja in posadko. Pri oblikovanju posameznega prostora, so se Dufourjevi oblikovalci posvetili vsakemu prostoru posebej in ga oblikovali glede na njegovo namembnost.
Na krmnem delu sta dve krmili, ki na sredini puščata veliko prostora za prosto gibanje skipperja in posadke. Medtem, ko bo skipper krmaril jadrnico, bo posadka uživala v udobnem in prostornem kokpitu. Klopi v kokpitu so široke in posadki omogočajo udobno plovbo. Za tiste, ki bodo jadrnici pomagali med jadranjem, pa so izjemno široki tudi bočni prehodi s krme na premec plovila in omogočajo udobno sedenje. Miza na krmi je velika in omogoča udobno obedovanje 6 osebam. Tudi ko je zložena, ja na njej še vedno dovolj prostora za najnujnejše potrebščine. V zadnjem delu mize je stranica na katero lahko namestimo navigacijsko napravo, in dve vdolbini za kozarca, ki se med plovbo ne bosta premikala. Posebnost Dufourja 410, ki jo zelo redko opazimo na drugih jadrnicah, je raztegljiva sedalna površina na krmi, iz katere nastane udobno ležišče.
V notranjosti bomo takoj opazili novost v jadrnicah. Strop je osvetljen z LED trakom, ki celotni notranjosti doda svežino in bo sigurno kot oblikovalska rešitev postal trend v oblikovanju notranjosti jadrnic. Bivanje v novem Dufour 410 je izkušnja, ki se spreminja glede na del dneva. Navigacijska mizica je primerna za prečkanje večjih morij, lahko pa jo enostavno spremenimo v del udobne zofe v salonu plovila in tako uživamo v preživljanju prostega časa in druženju s prijatelji. Za ljubitelje vina je v tleh salona vinska klet, kjer boste lahko skladiščili številne steklenice.
Lastniška kabina je opremljena z vsem potrebnim udobjem za križarjenja, enostavno pa lahko postane kinodvorana. Vsak prostor plovila omogoča različne funkcije in različne nivoje udobja. Vse tehnološke in ergonomske novosti plovila so skrite v detajlih in dobro integrirane, da služijo različnim namenom. Celotna notranjost plovila je vrhunski dosežek, ki so ga oblikovali ergonomski geniji z inteligenco in kreativnostjo, da so dosegli izjemno udobje bivanja na plovilu.
Jadrnico je oblikoval Umberto Felci. V dolžino meri 12,35 m. Dolžina vodne linije znaša 11,15 m. Široka pa je 4,11 m. Jadrnico je možno naročiti v dvo ali tro kabinski različici, z enim ali dvema toaletnima prostoroma. V dvokabinski različici ima kopalnica povsem ločeno tuš kabino, v trokabinski pa je nekoliko manjša a še vedno dovolj velika za tuširanje. Jadrnica ima rezervoar za vodo z volumnom 380 l in rezervoar za goriva z volumnom 200 l. Vgrajen motor ima moč 40 KM.
Tehnični podatki:
Dolžina čez vse: 12.35 m Dolžina vodne linije: 11.15 m Dolžina trupa: 11.98 m Širina: 4.2 m Teža: 8 940 kg Ugrez: 2.1 m Glavno jadro: 71 m² Rezervoar za vodo: 380 L Rezervoar za gorivo: 200 L Motor: 40 cv CE Certifikat: A
Nova Delphia Escape1080 Soley, ki smo si jo premierno lahko ogledali na minulem salonu plovil Bonaca, je med nominiranci za evropsko plovilo leta 2014.
Moderna barka elegantnih linij, ki združuje izjemno funkcionalnost ter ekonomičnost, je prepričala žirijo, sestavljeno iz novinarjev vodilnih evropskih navtičnih revij. izbira poteka v petih kategorijah, v vsaki pa izberejo pet najzanimivejših novih modelov. Ocenjujejo se varnostni standardi, kvaliteta izdelave, plovne lastnosti, razporeditev prostora ter razmerje med ceno in kvaliteto. Zmagovalci se razglasijo januarja na največjem evropskem salonu plovil Boot v Düsseldorfu. Več informacij o novi Delphii je na voljo pri zastopniku, podjetju AS boats iz Frama.
Več o plovilu si lahko preberete v članku: Novost: Delphia 1080 Escape
Fotogalerija: Delphia 1080 Escape

Poletna sezona se je zaključila in naša plovila bodo začela samevati v marinah ali na kopnem. Po zaključeni sezoni moramo plovilo pripraviti na zimovanje. Največ škoda na plovilu v zimskem času bo v bivalnem delu, kakor tudi v motornem prostoru povzročila vlaga.
Vlaga v notranjosti plovila negativno vpliva na prav vse elemente plovila. Leseni deli se napojijo vlage in pričnejo razpadati, talne in stenske obloge, ki so vlažne, pričnejo zaudarjati, pojavi se plesen.
Da bi preprečili vse negativne posledice, ki jih povzroča prevelika vlažnost prostora se odločite za namestitev razvlaževalca Air max.
Air Max odstranjevalec vlage niža previsoko relativno vlažnost zraka v zaprtih prostorih z malo ali nič prezračevanja. Air Max odstranjevalci vlage so osnovani na principu posebne soli, ki nase veže odvečno vlago. Ta vlaga se ujame v solne kristale, ki se posledično počasi topijo. Raztopina kaplja na dno posode, kjer se zbere vsa odvečna vlaga, ki se kasneje enostavno odlije.
Ker kristali soli ujamejo odvečno vlago, odstranjevalci vlage ne potrebujejo energije za delovanje in so neslišni. Zaradi tega so primerni za namestitev na plovila, ko le ta niso priključena na električno energijo. Poleg tega lahko Air Max odstranjevalec vlage namestimo kamorkoli (na nevidno mesto), s tem pa se učinkovitost delovanja ne zmanjša.
Air Max Odstranjevalec vlage 1kg deluje približno 3 mesece v prostoru do 60 m3 in vpije do 1l vode, odvisno od temperature, vlažnosti zraka in velikosti prostora.
Zakaj uporabiti Air Max:
• Ustvarja zdrav življenjski prostor. • Ščiti vaše plovilo pred vlago. • Ščiti orodje in kovinske dele pred rjo. • Preprečuje nastanek neprijetnih vonjav. • Preprečuje nastanek plesni. • Deluje 3 mesece brez uporabe električne energije. • Ne potrebuje vzdrževanja. Deluje neslišno.Ne pozabimo. Prevelika vlažnost v prostoru povzroča nastanek plesni, ki pa je izjemno škodljiva za naše zdravje. Air Max sredstva za odstranjevanje odvečne vlage učinkovito odstranjujejo tudi neprijetne vonje.
Zagotovite si zdrav bivalni prostor na vašem plovilu in zmanjšajte stroške nepotrebnega odstranjevanja posledic vlage pred pričetkom sezone in na vaše plovilo namestite Air max razvlaževalec prostora.
Komplet vsebuje: 1 kom airMax 1kg + dodatno polnilo 1 kg
Komplet zadošča za 6 mesečno uporabo.
Cena kompleta: 19,00 EUR z DDV (stroški pošiljanja 6 EUR)
|
Naroči komplet airMax
Na vaš elektronski naslov, ki ga boste navedli v naročilu, bomo poslali predračun za plačilo. |
