Zadnje iz eTrgovine

30.00€

Knjiga »Z jadrnico čez Arktiko« je četrta knjiga Mirana Tepeša, ki je doslej že trikrat objadral svet. Knjiga je jadralski potopis z zelo drugačne in zahtevne morske poti po ledenih morjih, med odročnimi otoki. V knjigi so na 256 straneh opisane dogodivščine s poti čez Arktiko in popestrene s 383 barvnimi fotografijami in zemljevidi. V prvem delu je opisana pot z jadrnico od Istre na Jadranskem morju preko Atlantskega oceana do Kanade in Grenlandije. V osrednjem delu so opisane dogodivščine z jadranja čez Arktiko po Severozahodnem prehodu od Grenlandije med kanadskimi arktičnimi otoki in okoli Aljaske do Tihega oceana. V zadnjem delu pa so opisane dogodivščine med jadranjem čez Beringovo morje, čez Aljaški zaliv in po Britanski Kolumbiji.

»Arktika je morska pokrajina s številnimi otoki. Led na morju se je nad Severno Ameriko v zadnjih desetletjih večino poletij za nekaj tednov dovolj umaknil ali razredčil, da je bilo z izjemo treh let Arktiko mogoče prejadrati, a ne na lahek način, zato je jadranje čez Arktiko zame postalo izziv.« – Miran Tepeš

Arktika je območje na severu zemeljske oble, ki obdaja severni zemljepisni tečaj in leži nad severnim tečajnikom. Večino leta, marsikje pa vseskozi, je to območje prekrito z ledom in snegom.

Statistiko o plovbi čez Arktiko vodi “Scott Polar Research Institute, University of Cambridge”, Velika Britanija. Do leta 2024 je Severozahodni prehod med Atlantikom in Pacifikom, v eno ali drugo smer, preplulo 393 plovil vseh vrst, od ledolomilcev in različnih velikih motornih ladij do jadrnic. Skokica 3 je prvo slovensko plovilo, ki je prejadralo ali preplulo Severozahodni prehod.

Miran Tepeš - Z jadrnico čez Arktiko

Zadnji video

Najhitrejša in najuspešnejša evropska jadrnica se po 3 izjemnih sezonah v Sredozemlju prvič podaja na sever Evrope – Nastopom v Nemčiji (Kieler Woche), na Švedskem (ÅF Offshore Race), v Veliki Britaniji (Cowes Week in Rolex Fastnet Race) sledita Bernetti Lombardini Cup in Barcolana (Italija), poskus izboljšanja časovnega rekorda na razdalji Trst – Valletta (Medot Sailing Trophy) ter Rolex Middle Sea Race (Malta) – Nove jadralske izzive jadrnice Esimit Europa 2 in poslanstvo krepitve evropske enotnosti izraža tudi prenovljena oblikovna podoba – Tudi letos v ekipi slovenski olimpijec Vasilij Žbogar.

Valencia (Španija); 9. maj 2013 Na dan Evrope, ko je v Valenciji potekal prvi uradni trening v novi sezoni, sta Igor Simčič, ustanovitelj projekta Esimit Europa, in Jochen Schümann, skiper jadrnice Esimit Europa 2, razkrila načrte za novo jadralsko sezono. Po 19 zmagah na prav toliko regatah in 5 rekordih, se ena najhitrejših jadrnic na svetu prvič od svojega krsta v letu 2010 odpravlja po zmage izven Sredozemlja. Novim izzivom naproti jo bo pospremila prenovljena oblikovna podoba. Ta z dvema velikima rumenima zvezdama ter stiliziranimi modrimi linijami izraža poslanstvo v krepitvi evropske enotnosti, hkrati pa ponazarja nove izzive v severnih morjih, ekipni duh med jadralci in sodelovanje vseh partnerjev v projektu Esimit Europa. Tudi letos bo v ekipi jadralskih zvezdnikov slovenski olimpijec Vasilij Žbogar.

Že konec junija Esimit Europo 2 čaka Kieler Woche, z več kot 3 milijoni obiskovalcev, 1800 jadrnicami in 450 regatami eden največjih jadralskih dogodkov na svetu. Esimit Europa 2 bo nastopila na dveh regatah, potem pa se seli v Stockholm, kjer bo 30. junija štartala na največji švedski regati, ÅF Offshore Race. 350 navtičnih milj dolge regate, ki obkroži znameniti otok Gotland in se zaključi v Sandhamnu, se bo letos udeležilo rekordno število izjemno atraktivnih jadrnic, ki se bodo borile za laskavi naziv najhitrejše jadrnice te švedske klasike. Po nastopu na Švedskem 30-metrsko evropsko lepotico čaka transport v Veliko Britanijo in nastop na Cowes Weeku, z letnico 1826 enem najstarejših tradicionalnih športnih dogodkov v Veliki Britaniji. 18-članska ekipa Esimit Sailing Team bo tekmovala na 3 obalnih regatah v začetku avgusta, potem pa jo čaka ena najtežjih in najuglednejših regat v Evropi, znameniti Rolex Fastnet Race. Kar 608 navtičnih milj dolga regata bo za ekipo pod taktirko legendarnega Jochena Schümanna vrhunec sezone in izjemna preizkušnja tudi za samo jadrnico, saj je regata v svoji dolgi zgodovini zaradi nepredvidljivih vremenskih razmer zabeležila številne tragične dogodke. Da gre za eno najbolj uglednih regat na svetu, priča tudi dejstvo, da se je samo v 24 urah po začetku zbiranja prijav prijavilo kar 300 ekip iz 20 držav.

Esimit Europa 2 se bo po nastopu v Veliki Britaniji vrnila v Sredozemlje, kjer jo v oktobru čakata Bernetti Lombardini Cup in Barkolana, na svoji poti na Malto (Rolex Middle Sea Race) pa bo poizkušala popraviti časovni rekord na razdalji med Trstom in Valletto za pokal Medot Sailing Trophy.

Nove jadralske izzive jadrnice Esimit Europa 2 in poslanstvo krepitve evropske enotnosti izraža tudi prenovljena oblikovna podoba. Poleg dveh velikih rumenih zvezd na bokih trupa jadrnice, je še ena pozicionirana na vrhu glavnega jadra. Na njem so, tako kot na samem trupu, odslej svetlo modre valovite linije, ki ponazarjajo dinamično okolje, v katerem živimo, obenem pa sodelovanje med jadralci in povezovanje partnerjev v projektu Esimit Europa.

O projektu Esimit Europa, jadrnici Esimit Europa 2 in ekipi Esimit Sailing Team

Projekt Esimit Europa, ki je bil ustanovljen leta 1995, predstavljata jadrnica Esimit Europa 2 in ekipa Esimit Sailing Team. Njegovo poslanstvo je vzpodbujanje sodelovanja na celotni evropski celini in širjenje zavedanja o skupni evropski identiteti prek športa. Jadrnica Esimit Europa 2 je dolga 30 metrov, široka 5,3 metra, ima jambor z višino 44 metrov in na krovu združuje 18 izjemnih jadralcev, ki prihajajo iz 10 različnih evropskih držav. Z najvišjo hitrostjo prek 38 vozlov (70 km/h) je Esimit Europa 2 ena jahitrejših enotrupnih jadrnic na svetu. S sporočilom »Skupaj – za Evropo« ekipa Esimit Sailing Team jadra pod evropsko zastavo, tekmuje za Jadralno zvezo Slovenije in Yacht Club de Monaco ter promovira vrednote, kot so ekipni duh, solidarnost, inovativnost ter sodelovanje. Od krsta junija 2010 je Esimit Europa 2 na 19 nastopih 19-krat prva prečkala ciljno črto in postavila 5 rekordov. Glavni sponzor jadrnice je globalno energetsko podjetje Gazprom, BMW pa je uradni partner. Pokrovitelj projekta Esimit Europa je José Manuel Barroso, predsednik Evropske komisije, podpirata pa ga tudi Martin Schulz, predsednik Evropskega parlamenta, in Sergej Lavrov, zunanji minister Ruske federacije. Več informacij je na voljo na spletni strani www.esimit.com.

Gorazd Mauri, Foto: Esimit Europa/Vicent Bosch

Ponedeljek 13 Maj 2013

Včeraj, 12.5.2013, so se na Gardskem jezeru v okviru Eurosaf regate Garda Trentino Olympic Week v regati za medalje pomerili najboljši, med njimi tudi naši Tina Mrak in Veronika Macarol v ženskem 470.

Dekleti sta od začetka prvenstva držali vodstvo, danes pa morali prepustiti zlato nizozemskima jadralkama Jo Aleh in Polly Powrie, tretji sta bili Italijanki Francesca Komatar in Sveva Carraro. Nizozemki sta takoj po štartu prevzeli vodstvo in ga brez težav ubranili do konca, za drugo mesto pa sta se naši dekleti lepo borili z italijanskima jadralkama.

Ostali naši so svoje nastope zaključili včeraj. Naši najboljši moški ekipi v 470 sta se vse do včeraj držali odlično, na drugem in šestem mestu, a sta zadnje plove žal odjadrali nekoliko slabše in tako izpadli iz regat za medalje. Andraž Gulič in Mitja Nevečny sta zaključila na skupnem 13. mestu, Mitja Mikulin in Jakob Božič pa na 14. mestu. Domen Stepančič in Klas Kaligaris sta bila 25. in Matjaž Puh ter Matija Romih 26. Zmagala je hrvaška posadka Šime Fantela in Igor Marenić. Fantje v laserju so bili razdeljeni v dve skupini, v zlato (25 jadralcev) in v srebrno (77 jadralcev), v kateri so jadrali tudi vsi naši. Uvrstili so se takole (razvrstitev v srebrni skupini): 37. Matej Valič, 42. Žan Luka Zelko, 52. Uroš Kraševac in 61. Tim Podlogar. Zmagal je Novozelandec Andy Maloney.

Naslednja regata v okviru Eurosafa bo Delta Lloyd Regatta od 21. do 25. maja v Medembliku.

O regatah Eurosaf

Potem, ko se je mednarodna jadralna zveza ISAF lani odločila nekoliko spremeniti strukturo regat ISAF-ovega svetovnega pokala, je EUROSAF (European Sailing Federation) v sodelovanju z evropskimi organizatorji regat pripravila še svojo serijo. Po novem, od letos dalje, ISAF na stari celini namreč predvideva samo še dve regati svetovnega pokala. Ker pa v Evropi že tradicionalno obstaja več zelo prepoznavnih, priljubljenih in dobro obiskanih regat, bo EUROSAF organiziral dodatno, tako imenovano »evropsko serijo«, ki vključuje pet standardnih prizorišč oziroma regat: Garda Trentino Olympic Week, Italija, Delta Lloyd Regatta, Medemblik, Nizozemska, Sail for Gold – Weymouth & Portland, Velika Britanija, Kieler Woche, Nemčija in Semaine Olympique Française, zdaj v La Rochellu. Ta serija regat se po novem imenuje EUROSAF Champions Sailing Cup in je namenjena olimpijskim in paraolimpijskim jadralcem z vsega sveta. EUROSAF Champions Sailing Cup ima tudi svojo novo spletno stran na naslovu http://championscup.eurosaf.org/

Vir: JZS

Ponedeljek 13 Maj 2013

Od 9. maja se v Benetkah odvija tradicionalni, 25. Trofeo Marco Rizzoti, največja evropska regata za optimiste v ekipnem jadranju, »team raceu«.

Udeležuje se ga devet italijanskih ekip, tudi dve reprezentančni posadki Italija 1 in Italija 2, ter jadralci iz Velike Britanije, Monaka, Hrvaške, Srbije, ZDA in Slovenije. Slovensko ekipo sestavljajo Jana Germani, Liam Orel, Taš Kolman, Toni Vrščaj in Martin Peternelj.

Danes so v oblačnem dnevu in srednjem vetru jadralci opravili preko sto štartov, zelo dobro pa so nastopili tudi naši, saj dan končujejo s šestimi dobljenimi in dvema izgubljenima dvobojema. Boljši od njih so bili Američani, ki zaenkrat ostajajo neporaženi, poraz proti ekipi Garde pa se je zgodil zaradi tehnične težave na jadrnici Tonija Vrščaja, do takrat pa je bila slovenska postava v vodstvu. Pred jutrišnjimi zadnjimi dvoboji so naši mladi jadralci odlični drugi.

Vir: JZS, Foto: http://www.rizzottisail.it

Ponedeljek 13 Maj 2013

Priročnik za upravljanje z radijsko postajo VHF GMDSS je celovit vodnik za upravljanje z radijsko postajo VHF GMDSS, primeren tako za začetnike kot tudi za izkušene navtike. Uporaben je tako za tiste, ki na navtično pot šele stopate, kot tudi za tiste, ki iščete dobre rešitve za večjo učinkovitost in varnost na morju.


Oblika priročnika vam omogoča, da ga imate vedno pri roki, ko boste želeli:

- pravilno komunicirati na morju,

- v primeru stiske pravilno poklicati na pomoč,

- spremljati vremensko napoved s postajo VHF,

- spremljati morebitne preteče nevarnosti in

- še mnogo drugega.

Priročnik obsega celotno predpisano vsebino izpitnega programa za upravljanje z radijsko postajo VHF GMDSS in hkrati nudi še veliko več:

- VIDEOVSEBINE - Obogaten je z videoposnetki rokovanja z radijsko postajo VHF, do katerih najlažje dostopate z branjem QR-kod s pomočjo pametnega telefona.
- KARTICE KLICNIH POSTOPKOV - Opremljen je s priročnimi karticami vseh klicnih postopkov, ki vam bodo v pomoč pri komunikaciji na morju.
- SIMULATOR - Prilagojen je uporabi edinstvenega simulatorja radijske postaje VHF na spletni strani www.egmdss.com.

Postanite eden izmed lastnikov "Priročnika za upravljanje z radijsko postajo VHF GMDSS" še danes!

Cena priročnika znaša le 24,90 EUR. Stroški pošiljanja znašajo 4 EUR.

Naroči Priročnik za upravljanje z radijsko postajo VHF GMDSS!

Na vaš elektronski naslov, ki ga boste navedli v naročilu, bomo poslali predračun za plačilo priročnika.
Priročnik vam bomo poslali takoj, ko prejmemo plačilo na naš račun!


Ime:
Priimek:
Elektronski naslov:
Naslov:
Pošta:
Poštna številka:
Telefon:
Kosov:
Pošiljko pošljite na moj naslov:
Potrditev nakupa: Da, potrjujem nakup

 

 

Video predstavitev priročnika

Nedelja 12 Maj 2013

Ko postanemo ponosni lastnik plovila, se običajno še ne zavedamo kakšne skrbi nam bo povzročalo vzdrževanje plovila.

Plovilo moramo vsako leto najprej pripraviti za plovbo, ga redno vzdrževati med uporabo, ga po končani sezoni pripraviti za zimovanje, in pozimi skrbeti za vsaj minimalno vzdrževanje.

Naštejmo nekaj opravil, ki jih je potrebno opraviti pred sezono.

V kolikor smo motor plovila jeseni konzervirali je potrebno na motorju opraviti dekonzervacijo. Če tega nismo storili, potem je potrebno na motorju narediti reden servis. Reden servis motorja se priporoča izvesti vsaj enkrat na leto ali pa vsakih 100 ur delovanja, v kolikor plovilo uporabljamo več kot 100 vre letno. Pri rednem servisu motorja je potrebo zamenjati olje v motorju, filter olja in goriva. Vsako drugo je priporočljivo tudi zamenjati impeler na vodni črpalki. V kolikor imamo plovilo z Z-pogonom je priporočljivo zamenjati olje v nogi, sneti in podmazati propeler, ter zamenjati tesnila. Ko se sname pogonska noga, se vidi tudi, če je potrebno zamenjati kakšen ležaj in pa tesnilno gumo. V kolikor je ta že mehka, priporočamo zamenjavo.

Na vseh električnih sklopih je potrebno očistiti kontakte, ki običajno preko zime oksidirajo. Najbolj so izpostavljeni kontakti na baterijah. Če kontaktov ne očistimo, se nam materije ne bodo polnile in kaj kmalu bomo ostali brez elektrike. V hidravličnih skopih ne smemo pozabiti preveriti količine hidravlične tekočine.

Vsako leto je potrebno s plovila odstraniti školjke in alge, ki so se nabrale preko zime in del plovila, ki je pod vodno linijo premazati z antivegetativnim premazom. V kolikor tega ne storimo, se moramo zavedati, da se bo hitrost plovbe zmanjšal tako pri motornih plovilih, kakor tudi pri jadrnicah. S tem se poveča tudi poraba goriva. Marsikatero motorno plovilo v začetku sezone sploh ni več sposobno izglisirati, če alg in školjk ne odstranimo.

V notranjosti plovila nikakor ne pozabite pregledati plinske inštalacije, saj je le ta pogost vir izbruha požara. Preverite tudi gasilne aparate na plovilu in jih po potrebi odnesite na servis, kjer jih bodo preverili. Preden izplujete preverite tudi delovanje sidrnega vinča.

To je le nekaj najbolj pomembnih opravil. V kolikor želite zmanjšati seznam vaših opravil se lahko obrnete na podjetje Ekskluzivni servisi, ki nudijo pakete vzdrževanja plovila. Za vaše plovilo bodo skrbeli skozi vsa obdobja. Pred novo sezono bodo plovilo pripravili za varno plovbo, po sezoni bodo poskrbeli, da bo vaše plovilo do nove sezone ostalo v dobrem stanju.

Da bo vaša skrb kar najmanjša, so pripravili pakete storitev Boat-Care, s katerimi bodo poskrbeli za brezskrbne užitke na plovilu med poletno sezono. Vse o storitveh Boat-care si lahko preberete na: http://www.boat-care.org/

Sreda 08 Maj 2013

SEEOOC: SOUTH EAST EUROPEAN OPEN OPTIMIST CUP (pokal JV Evrope za razred optimist)

Mladi optimistični jadralci iz JK Olimpic iz Izole so se tudi letos z »močno« spremljevalno ekipo staršev, bratcev in sestric v času od 3. do 5. maja udeležili regate SEEOOC na Palićkem jezeru.

Palić je pretežno turističen kraj v bližini Subotice, kjer lahko poleg občudovanja zanimive vojvodinske pokrajine in razkošnih parkov in vil ob jezeru obiščemo tudi živalski vrt ter uživamo v madžarsko – srbskih gastronomskih specialitetah. Še posebej letos, ko se je praznik 1. maja zlil s srbskim praznovanjem pravoslavne Velike noči, kar v praksi pomeni obilo dodatne, praznične ponudbe, ki so jo izolski obiskovalci dodobra izkoristili, predvsem tisti spremljevalni del ekipe.

Jadralcem se je po glavi motalo vse nekaj drugega: zmaga na dobro obiskani mednarodni regati (76 tekmovalcev), ki so jo že sedmo leto zapored vrhunsko izvedli prizadevni in gostoljubni organizatorji iz JK Palić. V treh regatnih dnevih so speljali deset plovov v spremenljivih, t. i. »jezerskih« vetrovnih razmerah in že poletno toplem in sončnem vremenu.

Z zelo dobrimi uvrstitvami so jadralci iz Izole umestili JK Olimpic na 2. mesto med 18 klubi, predvsem gre izpostaviti dobitnika pokalov: Maj Musa Olivieri – 2. mesto skupno in Špela Hajdinjak – 3. mesto deklice U12.

Vse pohvale zaslužita tudi Toni Rebec in Matija Kocjančič (5. in 6. med dečki U12 z enakim številom točk oziroma 10. in 11. v skupni razvrstitvi), kakor tudi ostale tri deklice iz Olimpica: Lorenza Lia Peric 15. mesto deklice, 36. skupno, Katarina Knol 5. med deklicami U12, 48. skupno, Vida Borštnar 10. med deklicami U12, 71. skupno, ki so ob malenkost slabših uvrstitvah vendarle jadralsko napredovale s spoznavnanjem in obvladovanjem že opisanih jezerskih vetrovnih razmer.

Največja pohvala gre kljub vsemu najmlajši Vidi Borštnar, ki je med vsemi iz Olimpica naredila največji korak: premagala je strah!

Rezultati skupno:

1. mesto: MichalKostyr (YC Cere, Praga, CZE)
2. mesto: Maj Musa Olivieri (JKOlimpic, Izola, SLO)
3. mesto: TomasDolezal (Cesky Yacht Club, Praga, CZE)
10. mesto: Toni Rebec (JK Olimpic,Izola, SLO)
11. mesto: Matija Kocjančič (JKOlimpic, Izola, SLO)
28. mesto: Špela Hajdinjak (JKOlimpic, Izola, SLO)
36. mesto: Lorenza – Lia Peric (JKOlimpic, Izola, SLO)
48. mesto: Katarina Knol (JKOlimpic, Izola, SLO)
71. mesto: Vida Borštnar (JKOlimpic, Izola, SLO)

Vir: JZS, JK Olimpic

Sreda 08 Maj 2013

30 posadk se je v preteklih dneh zbralo na Gardskem jezeru, kjer je v organizaciji kluba Fraglia Vela Riva potekalo evropsko spomladansko prvenstvo v ynglingu, Yngling Springtime European Championship.

Udeležila se ga je tudi ena slovenska ekipa v zasedbi Boštjan Antončič, Gennadi Strakh in Eva Peternelj.

Srednje močni do močni vetrovi in lepo vreme so omogočili izpeljavo vseh osmih predvidenih regat, v katerih so dominirali Nizozemci in zasedli vseh prvih pet mest. Zmagala je posadka Deen Jan, Oost Sander in Van Der Zee Steven, drugi so bili Gietema Lieuwe, Kuiters Diederik in Tromp Reinier ter tretji Jamin Maarten, Jaap Smolders in Menno Berens. Slovenska posadka Boštjana Antončiča je zaključila na sredini lestvice, na 15. mestu.

Sreda 08 Maj 2013

Podjetje As Boats iz Frama, ki je uradni zastopnik za plovila Delphia v Sloveniji je pred novo navtično sezono omogočil, da preizkusite plovilo Delphia 1050 Escape.

Plovilo Delphia 1050 Escape je izpodrivno plovilo idealno za družinski dopust in križarjenje po Jadranskem morju. Odlikuje ga izjemna prostornost ter majhna poraba, ki pri današnjih cenah goriva igra še kako pomembno vlogo pri nakupu ali najemu plovila. Plovilo Delphia 1050 Escape je možno v letošnji sezoni najeti. Da se boste lahko pravilno odločili glede izbire plovila za vaš dopust na Jadranu, so pri podjetju As Boats omogočili, da plovilo spoznate in z njim opravite testno vožnjo.

Testne vožnje bodo potekale iz marine Bernardin v soboto 25. in nedeljo 26. maja 2013. Če želite zapluti s plovilom, si svoj termin testne plovbe rezervirajte na 02/608 41 41, ali 051 379 650, ali na e-mail: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

Več informacij o plovilu na: Delphia 1050 Escape

Torek 07 Maj 2013

V letošnjem letu je podjetje Brig predstavilo nov model gumenjaka Navigator 570, ki bo zadovoljil najbolj zahtevne navdušence hitre in udobne plovbe. Novi model najbolj prodajanega evropskega proizvajalca gumenjakov Brig je razv...
Torek 07 Maj 2013

Vsi morjeplovci poznamo in uporabljamo male navtične karte in nobena izmed njih ne pokaže v celoti področja med Jabuko in Palagružo. Divji akvatorij (Wild sea area), kot so ga poimenovali pri založbi Osminka, je še kako zanimiv za morjeplovstvo, še posebej za bolj resne jadralne rute.

Jabuka, Svetac, Brusnik, Biševo, Sušac in Palagruža so morski podvigi, so jadralne smeri, ki zahtevajo dobro pripravo posadke. Svetilniki na teh otokih pa logične točke obrata in stalni opomniki na nevarnosti, ki prežijo v teh vodah. Navtična karta, ki je prva takšna in sploh prva, ki jo je po dolgih letih na novo naredil splitski Hrvaški hidrografski inštitut in še to za »tujega« naročnika. Na drugi strani zemljevida je objavljen tudi plakat vseh 52 svetilnikov na vzhodni Jadranski obali iz časa Avstrije in Avstro-Ogrske in 19. stoletja.

Karta je odlična napoved jadralne sezone in prihajajoče knjige Svetilniki.

Divji akvatorij je izdelal Hrvaški hidrografski inštitut iz Splita v sodelovanju z podjetjem Basicproduction Zagreb za slovensko založbo Osminka & Co. Divji akvatorij je že četrta knjiga-karta v zbirki in je naslednik knjige Jadranje in psihologija. Knjiga bo izšla 29.4.2013.

Cena knjige znaša le 12,00 EUR z DDV. (stroški pošiljanja 4,00 EUR)

Naroči knjigo Divji akvatorij!

Na vaš elektronski naslov, ki ga boste navedli v naročilu, bomo poslali predračun za plačilo knjige.
Knjigo vam bomo poslali takoj, ko prejmemo plačilo na naš račun!

Ime:
Priimek:
Elektronski naslov:
Naslov:
Pošta:
Poštna številka:
Telefon:
Kosov:
Pošiljko pošljite na moj naslov:
Potrditev nakupa: Da, potrjujem nakup

Nedelja 28 Apr 2013