Zadnje iz eTrgovine

30.00€

Knjiga »Z jadrnico čez Arktiko« je četrta knjiga Mirana Tepeša, ki je doslej že trikrat objadral svet. Knjiga je jadralski potopis z zelo drugačne in zahtevne morske poti po ledenih morjih, med odročnimi otoki. V knjigi so na 256 straneh opisane dogodivščine s poti čez Arktiko in popestrene s 383 barvnimi fotografijami in zemljevidi. V prvem delu je opisana pot z jadrnico od Istre na Jadranskem morju preko Atlantskega oceana do Kanade in Grenlandije. V osrednjem delu so opisane dogodivščine z jadranja čez Arktiko po Severozahodnem prehodu od Grenlandije med kanadskimi arktičnimi otoki in okoli Aljaske do Tihega oceana. V zadnjem delu pa so opisane dogodivščine med jadranjem čez Beringovo morje, čez Aljaški zaliv in po Britanski Kolumbiji.

»Arktika je morska pokrajina s številnimi otoki. Led na morju se je nad Severno Ameriko v zadnjih desetletjih večino poletij za nekaj tednov dovolj umaknil ali razredčil, da je bilo z izjemo treh let Arktiko mogoče prejadrati, a ne na lahek način, zato je jadranje čez Arktiko zame postalo izziv.« – Miran Tepeš

Arktika je območje na severu zemeljske oble, ki obdaja severni zemljepisni tečaj in leži nad severnim tečajnikom. Večino leta, marsikje pa vseskozi, je to območje prekrito z ledom in snegom.

Statistiko o plovbi čez Arktiko vodi “Scott Polar Research Institute, University of Cambridge”, Velika Britanija. Do leta 2024 je Severozahodni prehod med Atlantikom in Pacifikom, v eno ali drugo smer, preplulo 393 plovil vseh vrst, od ledolomilcev in različnih velikih motornih ladij do jadrnic. Skokica 3 je prvo slovensko plovilo, ki je prejadralo ali preplulo Severozahodni prehod.

Miran Tepeš - Z jadrnico čez Arktiko

Zadnji video

V Izoli se je končala tradicionalna Regata za pokal Burje, ki je potekala za razrede optimist, laser 4.7 in laser radial. Organizatorjem je v treh tekmovalnih dneh uspelo izpeljati šest plovov v razredu optimist, sedem v razredu laser 4.7 in osem v razredu laser radial.

Delni rezultati:

Optimist:
1. Alja Petrič, JK Jadro Koper
2. Luka Zabukovec, JK Jadro Koper
3. Maj Petrič (tudi 1. kadet), JK Jadro Koper

Laser 4.7:
1. Peter Milivojevič, JK Jadro Koper
2. Gašper Strahovnik, JK Burja Izola
3. Janez Zabukovec, JK Jadro Koper

Laser radial:
1. Sandra Lipovec, JK Pirat
2. Maj Musa Olivieri, JK Olimpic Izola
3. Andrej Fras, JK Izola

Ponedeljek 21 Maj 2018

Tina Mrak, Veronika Macarol

Tina Mrak in Veronika Macarol sta evropsko prvenstvo v olimpijskem razredu 470 začeli z zmago v prvem plovu. V drugem in tretjem plovu sta jadrali nekoliko slabše in sta trenutno na 8. mestu.

Potem, ko so jadralci včeraj zaman čakali na veter, so vremenski pogoji danes omogočili izpeljavo treh plovov. Slovenski predstavnici Tina Mrak in Veronika Macarol sta prvenstvo začeli na najboljši možen način – z zmago v prvem plovu. V drugem in tretjem plovu sta jadrali nekoliko slabše in zabeležili petnajsto in štirinajsto mesto. Skupaj po treh plovih zasedata 8. mesto.

Po današnjem tekmovalnem dnevu sta povedali:

“V prvem dnevu regat sva s prvo regato začeli odlično in zmagali. Predvsem obe krmi sva odvozili zelo dobro. Vetra je bilo od 9 do 10 vozlov. Zadnji dve regati pa sva odvozili nekoliko slabše. Ni nama uspelo ujeti pravega ritma, na bojo sva prihajali v ozadju in se stežka prebijali naprej. V gneči bark nisva jadrali, kakor znava. Skupno sva trenutno na 8. mestu. Jutri so predvidene 3 regate in vetra bo nekoliko več kot danes.”

Vodstvo sta prevzeli Izraelki Gil Cohen in Noa Lasry, ki sta bili danes deseti, drugi in prvi. Drugo in tretje mesto zasedata dve španski posadki in sicer Silvia Mas Depares in Patricia Cantero Reina oziroma Barbara Cornudella Ravetllat in Sara Lopez Raventllat.

Vir: JZS.si

Ponedeljek 21 Maj 2018

Slovensko podjetje in prodajalec plovil Moto-nautika d.o.o., vas vabi da obiščete, letošnji navtični sejem INTERNAUTICA, ki se bo odvijal od 17. do 20. maja 2018.

Podjetje se bo z razstavljenimi plovili ladjedelnic GRAND gumenjaki in italijanskih plovil RANIERI International predstavilo na PLOŠČADI 1. Obiskovalci pa boste tudi tokrat imeli priložnost ogleda kar treh premier.

RANIERI NEXT 240SH - NOVO 2018

Tudi pri ladjedelnici RANIERI International so za letošnje leto pripravili nekaj premiernih predstavitev, med katerimi pa še najbolj izstopa plovilo iz linije SUNDECK – NEXT 240 SH.

Ustvarjen za en ali dva motorja, Next 240 SH združuje najboljše stilske prednosti in reinterpretira svojo obliko v krajši različici, zaradi česar smo prepričani, da bo čoln izredno dostopen Next model.

Ranieri International Next 240 SH

RANIERI VOYAGER 23S

Plovila Ranieri so izdelana iz najboljših materialov, ki so na voljo na trgu. Voyager 23S je specifičen zaradi centralno nameščene konzole, ki zavzame malo prostora, zagotavlja suhost in je dobro zaščitena pred neugodnimi vremenskimi pogoji.

Z razvojem nove oblike čolna je bil dosežen znaten napredek pri zmanjševanju odpornosti na spodnjem delu trupa, kar je omogočilo še boljšo plovbo. Z omenjenim izboljšanjem je Ranieri dosegel velik uspeh in potrdil položaj podjetja, kot vodilnega proizvajalca odprtih rekreativnih in športnih čolnov.

RANIERI VOYAGER 23S

GRAND Golden Line G420 - NOVO 2018

Na letošnjem sejmu se bo ljubiteljem navtike prvič predstavil tudi nov model Golden Line serije in sicer G420, ki ga je GRAND oblikoval in predstavil v začetku letošnjega leta.

Njegova oblika sledi filozofiji ladjedelnice GRAND - dinamičen videz z aerodinamičnimi linijami. Kljub manjši dolžini pa G420 ponuja enako kapaciteto potnikov (6) kot njegov večji brat G480. G420 je izjemno zanimiv, sodoben, prostoren in zelo funkcionalen gumenjak s prepoznavno obliko in je zagotovo vreden ogleda.

GRAND G420

OSTALI RAZSTAVLJENI MODELI

Poleg treh premier, pa si bo možnost ogledati tudi naslednja plovila:

GRANDBOATS
  • Golden Line G580
  • Golden Line G500
  • Golden Line G340
  • Silver Line S470
  • Silver Line S550
RANIERI
  • - Shadow 20
  • - Voyager 17

TESTNA PLOVILA V VODI:

  • Golden Line G650,
  • Golden Line G850

POGOSTA VPRAŠANJA

Sejem poteka od 17.5. do 20.5 2018

  • Četrtek 17. maja od 11.00 do 19:00 ure
  • Petek 18. maja od 10:00 do 19:00 ure
  • Sobota 19. maja od 10.00 do 21:00 ure
  • Nedelja 20. maja od 10.00 do 18:00 ure

Vstopnice

  • Odrasli: 12 EUR
  • Upokojenci: 8 EUR / vstop možen le ob predložitvi veljavnega dokumenta, ki potrjuje istovetnost.
  • Učenci, dijaki in študentje: 8 EUR / vstop možen le ob predložitvi veljavnega dokumenta, ki potrjuje istovetnost.
  • Otroci do 8. leta starosti, invalidi z enim spremljevalcem: prost vstop / vstop je možen le ob predložitvi veljavnega dokumenta, ki potrjuje istovetnost.
  • Družinska vstopnica
  • (Največ 2 odrasli osebi z do štirimi otroki, do 14. leta starosti): 18 EUR
  • Organizirane skupine: 8 EUR / osebo
  • Organizirane skupine osnovnih in srednjih šol:6 EUR / osebo

 

POSEBNA AKCIJA

Na dan otvoritve (četrtek 17. maja 2018) cena vstopnice za vse obiskovalce 8 EUR!

* CENA VSTOPNIC V PREDPRODAJI

Odrasli – 10 EUR

Upokojenci – 6 EUR

----------------------------

Za dodatne informacije in vstopnice, pa lahko tudi kontaktirate preko emaila: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Torek 15 Maj 2018

Hanse 348

Nemška ladjedelnica Hanse je prenovila modele plovil serije 8.

Serija 8, plovila katerih oznaka se končuje s številko 8 je temelj te ladjedelnice. Tako kot ostale ladjedelnice tudi Hanse postopoma prenavlja svojo najbolj pomembno linijo plovil. V letih 2016 in 2017 so že uspešno prenovili dva večja modela 548 in 588, sedaj pa so se prenovljeni liniji plovil pridružili še modeli 348, 388 in 418.

Številni konkurenti jadrnice opremljajo z dvema krmilnima listoma, Hanse pa se je odločil, da v tej liniji ostane zvest enemu krmilnemu listu. Da bi se oddaljil od konkurence v razredu nižje cenovnih plovil, so notranjost izdelali kvalitetnejše kot je za ta razred običajno. Odločili so se, da bo imelo pohištvo zaobljene robove, ker je bolj varno in udobno za uporabo, seveda pa dražje za izdelavo. Osvežili so oblikovanje, uporabili les svetlejših barv in nekoliko bolj izbrane materiale. Salon je dobil nov, svež videz in deluje bolj kot družaben prostor in ne več le kot jedilnica.

Spremembe so tudi na krovu. Kot smo vajeni pri posodobitvah serije, imajo tudi manjši modelih povečano površino jader. Najmanjši model 348 ima široko krmo, ki ponuja več prostora za dvema krmilnima obročema. Kopalna ploščad je velika in zložljiva. Posodobili so del pred krmilnimi obroči. Sedišča so večja, bolj udobna in ločena od jadralnega dela plovila. V podpalubju se lahko odločamo med standardno različico z dvema kabinama, ali opcijsko s tremi. Zaradi vseh svojih lastnosti, si je prislužila naziv plovilo leta.

Model 388 je podoben manjšemu, Notranjost je oblikovana podobno, zaradi večje dolžine pa je plovilo bolj prostorno. Razlika se opati tako na krovu, kot pod njim. Podobno je tudi pri modelu 418, ki je bil predstavljen v začetku leta. Ker je bistveno večja jadrnica omogoča izbiro štirih opcij notranjosti. Na voljo je v dvo in trokabinski različici, obe pa sta na voljo z eno ali dvema kopalnicama.

Hanse 388 Hanse 388

Torek 15 Maj 2018

Cena vstopnice v nacionalni park Kornati

Za plovbo po Nacionalnih parkih in Naravnih parkih na hrvaškem je potrebno kupiti vstopnico. Z letom 2018 smo parki Kornati, Lastovo, Mljet in Telaščica poenotili način zaračunavanja vstopnine in prodajajo kombinirane vstopnice s katerimi si lahko ogledate več oziroma vse parke.

Vstopnice je nožno kupiti v predprodaji pred vhodom v park na spletu ali pri pooblaščenih prodajalcih. Celotno leto je deljeno na sezone Cena vstopnic v predsezoni in posezoni (1.1. do 30.6. in 1.9. do 31.12.) so nižje kot v sezoni (1.7. do 31.8.). Cena vstopnice je odvisna od dolžine plovila in časa bivanja v parku. V parku so na voljo le dnevne vstopnice, večdnevne pa je potrebno kupiti v predprodaji. Vstopnice kupljene v Parku veljajo do naslednjega dne do 12.00 ure.

Dnevne vstopnice kupljene v parku

 

NP Kornati

NP Mljet

NP Lastovo

PP Telaščica

Dolžina plovila/meseci 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9. 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9. 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9. 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9.
0,00 - 6,99 m 300,00 600,00 150,00 300,00 50,00 100,00 150,00 250,00
7,00 - 10,99 m 400,00 800,00 200,00 400,00 100,00 150,00 200,00 350,00
11,00 - 17,99 m 600,00 1.200,00 300,00 600,00 130,00 200,00 300,00 500,00
18,00 - 24,99 m 1.000,00 2.000,00 500,00 1.000,00 170,00 350,00 700,00 1.200,00
25,00 - 49,99 m 1.800,00 3.600,00 1.100,00 2.000,00 450,00 900,00 1.100,00 2.000,00
50,00 - 74,99 m 3.500,00 7.000,00 2.250,00 4.000,00 1.300,00 2.600,00 2.250,00 4.000,00
nad 75,00 m 7.000,00 14.000,00 4.000,00 7.500,00 2.000,00 4.000,00 4.000,00 7.500,00


Dnevne vstopnice kupljene v predprodaji

 

NP Kornati

NP Mljet

NP Lastovo

PP Telaščica

Dolžina plovila/meseci 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9. 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9. 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9. 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9.
0,00 - 6,99 m 150,00 300,00 120,00 250,00 50,00 100,00 100,00 200,00
7,00 - 10,99 m 200,00 400,00 150,00 350,00 100,00 150,00 150,00 300,00
11,00 - 17,99 m 300,00 600,00 250,00 550,00 130,00 200,00 200,00 400,00
18,00 - 24,99 m 500,00 1.000,00 400,00 900,00 170,00 350,00 500,00 1.000,00
25,00 - 49,99 m 900,00 1.800,00 900,00 1.800,00 450,00 900,00 900,00 1.800,00
50,00 - 74,99 m 1.750,00 3.500,00 1.750,00 3.500,00 1.300,00 2.600,00 1.750,00 3.500,00
nad 75,00 m 3.500,00 7.000,00 3.500,00 7.000,00 2.000,00 4.000,00 3.500,00 7.000,00

Tridnevne vstopnice kupljene v predprodaji

 

NP Kornati

NP Mljet

NP Lastovo

PP Telaščica

Dolžina plovila/meseci 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9. 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9. 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9. 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9.
0,00 - 6,99 m 300,00 600,00 300,00 600,00 300,00 600,00 300,00 600,00
7,00 - 10,99 m 500,00 1.000,00 400,00 800,00 400,00 800,00 500,00 1.000,00
11,00 - 17,99 m 800,00 1.600,00 600,00 1.200,00 600,00 1.200,00 800,00 1.600,00
18,00 - 24,99 m 1.300,00 2.600,00 900,00 1.800,00 900,00 2.200,00 1.300,00 2.600,00
25,00 - 49,99 m 2.400,00 4.800,00 1.800,00 3.600,00 1.800,00 4.200,00 2.400,00 4.800,00
50,00 - 74,99 m 4.700,00 9.400,00 4.100,00 8.200,00 4.100,00 8.800,00 4.700,00 9.400,00
nad 75,00 m 9.300,00 18.600,00 7.300,00 14.600,00 7.300,00 16.600,00 9.300,00 18.600,00

Opomba:

  • 3 dnevna vstopnica kupljena v parku Lastovo ali Mljet velja za oba parka
  • 3 dnevna vstopnica kupljena v parku Kornati ali Telaščica velja za oba parka

Sedemdnevne vstopnice kupljene v predprodaji

 

NP Kornati

NP Mljet

NP Lastovo

PP Telaščica

Dolžina plovila/meseci 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9. 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9. 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9. 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9.
0,00 - 6,99 m - - - - - - - -
7,00 - 10,99 m 900,00 1.800,00 900,00 1.800,00 900,00 1.800,00 900,00 1.800,00
11,00 - 17,99 m 1.400,00 2.800,00 1.400,00 2.800,00 1.400,00 2.800,00 1.400,00 2.800,00
18,00 - 24,99 m 2.200,00 4.400,00 2.200,00 4.400,00 2.200,00 4.400,00 2.200,00 4.400,00
25,00 - 49,99 m 4.200,00 8.400,00 4.200,00 8.400,00 4.200,00 8.400,00 4.200,00 8.400,00
50,00 - 74,99 m 8.800,00 17.600,00 8.800,00 17.600,00 8.800,00 17.600,00 8.800,00 17.600,00
nad 75,00 m 16.600,00 33.200,00 16.600,00 33.200,00 16.600,00 33.200,00 16.600,00 33.200,00

 Opomba:

  • 7 dnevna vstopnica kupljena v kateremkoli parku velja za vstop v vse 4 parke

 

Nakup vstopnice v predprodaji:

Online na tej povezavi: http://www.np-kornati.hr/

Pri pooblaščenih prodajalcih:

Prodajalec

Naslov

Kraj

Telefon

Marina Tankerkomerc Zadar Marina Tankerkomerc Zadar Zadar 00 385 91 388 1999
Marina Baotić Don Petra Špike 2a 21218 Seget Donji 00 385 21 798 182
Albatros Yachting I. Meštrovića 2 Marina Tankerkomerc Zadar 00 385 23 332 282
Danuvius marina d.o.o. Jurjevgradska 2 22212 Tribunj 00 385 22 447 145
Marine Travel d.o.o. Marina Dalmacija 21 23206 Sukošan 00 385 23 393 319
Euronautic d.o.o. Marina Kornati 23210 Biograd n/m 00 385 23 385 205
Marina Šibenik d.o.o. Obala Jerka Šižgorića 1 22 000 Šibenik 00 385 22 460 800
Adamo Travel Sali 112 23281 Sali 00 385 23 377 208
Torek 15 Maj 2018

Trditev, da je lahko plovilo, ki se giblje po vodi hitrejše od vozila, ki se pelje po cest, je marsikomu vprašljiva. A tokrat je pravilna. Obstaja vodni skuter, ki je hitrejši ne le od običajnega avta, ampak kar od Ferrarija.

Black Edition je vodni skuter, ki je izdelan na osnovi Sea-Doo-jevega modela RXP-X. V sodelovanju s svetovnim prvakom Jamesom Bushell-om so model nadgradili in mu dali novo ime Black Edition. Vodni skuter naj bi bil po navedbah proizvajalca najhitrejši produkcijski vodni skuter na svetu. Trup plovila so izdelali iz karbonskih vlaken, kar je omogočilo zmanjšanje teže za neverjetnih 100 kg. Seveda so se posvetili tudi motorju. Že poznani 1,6 litrski Rotax motor so močno nadgradili. Spremenili so sistem hlajenja, dovod zraka, propeler in izpuh. Motor ki razvije osupljivih 300 KM ta vodni skuter, ki tehta vsega 280 kg, požene do osupljivih hitrosti. Končna hitrost sicer ni primerljiva s Ferrarijem, a se njegova brutalna moč pokaže pri pospeševanju. Black Edition je sposoben do hitrosti 100 km/h pospešiti v manj kot treh sekundah, kar je hitreje kot Ferrarijev model 458 Spider.

Da bo plovbe s takšnim plovilom tudi varna, so modificirali tudi krmilni sistem, znižali položaj krmilnih ročic in znižali center gravitacije. S tem se je močno povečala stabilnost pri plovbe. Vodni skuter bo na voljo s standardnim sedežem s tremi sedišči ali pa v tekmovalni verziji z enojnim sedežem izdelanim iz karbonskih vlaken.

Kljub vsem prilagoditvam, za čim večjo varnost, bo za plovbo s tem plovilom in izkoriščanje vsega njegovega potenciala potreben zelo izkušen krmar.

Torek 15 Maj 2018

Yacht ANNE KRISTL

V četrtek se je med otokoma Brač in Hvar zgodila tragična pomorska nesreča. Ob 14.15. uri so z jahte poklicali na pomoč. Sporočili so, da v motorni prostor jahte vdira voda in da potrebujejo pomoč.

Ponedeljek 14 Maj 2018

V Piranskem zalivu se je danes odvil zadnji regatni dan Pokala Portoroža za razred RC44. Dan preobratov je prinesel novega zmagovalca, britansko ekipo Team Aqua, slovenski Ceeref Igorja Laha je bil drugi, tretji pa francoski Aleph Racing. Ruska ek...
Nedelja 13 Maj 2018

La Rochelle, Francija. Končalo se je člansko evropsko prvenstvo razredov laser. Nik Pletikos je postal evropski prvak neolimpijskega razreda laser radial. Žan Luka Zelko je bil v konkurenci Evropejcev v olimpijskem razredu laser standard devetindvajseti.

V severnem delu Atlantskega oceana, natančneje v Biskajskem zalivu se je danes končalo evropsko prvenstvo olimpijskih razredov laser standard in laser radial ženske ter neolimpijskega razreda laser radial moški. 

Nik Pletikos, svetovni podprvak iz leta 2016, je na regatnem polju v razredu laser radial dominiral že od samega začetka in na koncu zasluženo osvojil naslov evropskega prvaka. Drugo mesto je osvojil Federico Tocchi iz Italije, tretje pa Marcin Rudawski iz Poljske. Maks Vrščaj je bil 34.

V olimpijskem razredu laser standard je Žan Luka Zelko na koncu osvojil 43. mesto v odprti mednarodni konkurenci ter 29. mesto v konkurenci evropskih jadralcev. V skupnem seštevku je slavil Avstralec Matthew Wearn, drugi je bil Novozelandec Sam Meech. Na tretje mesto se je uvrstil prvi Evropejec in sicer Ciprčan Pavlos Kontides, ki je tako postal evropski prvak v tem razredu. 

Kim Pletikos je v razredu laser radial osvojila 56. mesto v odprti konkurenci in 47. mesto v konkurenci Evropejk. Evropska prvakinja je postala Nizozemka Marit Bouwmeester. Drugo mesto je osvojila Nizozemka Maxime Jonker, tretje pa Belgijka Emma Plasschaert.

Sobota 12 Maj 2018

 

Za jadralci razreda RC44 je še en dan zahtevnega jadranja v šibkem vetru. Po čakanju na obali se je zahodnik le okrepil na šest do osem vozlov in regatnemu odboru je uspelo izpeljati dva od treh predvidenih plovov, v drugem je veter popolnoma oslabel. Še dve posadki sta danes zabeležili zmago in tako brez najboljše uvrstitve ostaja le še švedski Artemis Racing.

Danes našim jadralcem ni šlo najbolje. Slovenska ekipa Ceeref Igorja Laha je zabeležila četrto in tretje mesto in zdrknila na skupno drugo z enakim številom točk kot britanska Aqua Chrisa Bakea. Zanimivo - dve po stažu najstarejši posadki v floti se bosta jutri borili za zmago portoroškega pokala.

Ruska Nika s slovenskimi jadralci je jadrala slabše. V prvem plovu so dobili kazenski obrat, izgubili nekaj mest in končali na predzadnjem mestu, šesti so bili tudi v drugem plovu, kar jih je pomaknilo na zadnje mesto v skupni razvrstitvi. Razlika točk med tretje- in zadnje uvrščeno ekipo je osem točk, medtem ko ta med drugouvrščenim Ceerefom in tretjeuvrščeno Peninsulo Petroleum znaša sedem točk. Nič torej še ni izgubljeno in jutri se nam obeta srdit boj tako za zmago kot tudi za tretjo stopničko.

Videoposnetek 2. plova posnet s krova jadrnice CEEREF:

V prvi regati se je ekipa Team Aqua ponovno poslužila včerajšnje zmagovalne taktike, startali so ob startni oznaki, si izborili levo stran regatnega polja in prišli na prvo bojo kot prvi, s francoskim Alephom tik za petami. Aleph, ki mu portoroške razmere kot kaže ustrezajo, je odlično nadaljeval in vknjižil svojo prvo portoroško zmago. Druga je bila ekipa Team Aqua in tretja monaška Charisma

John Bassadone in njegova ekipa Peninsula Petroleum v Portorožu izjemoma ne jadrajo s taktikom Vascom Vascottom, tokrat jih skozi regatno polje vodi Ed Baird. V drugi današnji regati so močno povedli in vodstvo uspeli obdržati tudi ko je veter popolnoma ugasnil. Nekaj minut kasneje je spet potegnilo, a iz druge strani, tako da so morali jadralci končati - povsem netipično, v veter in ne z njim. Druga je skozi cilj prijadrala Aqua in tretji Ceeref.  

Igor Lah, Team Ceeref: "Dva zelo ponesrečena starta, a s super delom ekipe smo potem izvlekli četrto in tretje mesto, tako da nekako držimo pozicijo, trenutno smo drugi, z enakim številom točk kot vodilna Aqua.” 

Dean Barker, taktik v ekipi Team Nika: “Regata je bila težka, v prvem plovu smo dobro startali, prišli na prvo bojo kot tretji, potem pa dobili kazen, morali narediti kazenski obrat in zdrsnili smo na predzadnje mesto. Zelo smo bili razočarani. V drugem plovu smo bili v dobrem položaju, a nekaj drugih jadrnic je sprejelo nekaj tveganih odločitev, ki pa so se na koncu obrestovale, a vetra je bilo res malo in škoda je, da je regata v takšnih razmerah sploh veljavna. Jutri potrebujemo dober dan in vse bo v redu.” 

Mitja Margon, član ekipe Team Nika: “Malo sem razočaran nad zadnjo regato, za katero lahko rečem, da je bila neregularna. Rad bi slišal komentar predsednika regatnega odbora, ki je ponavadi zelo dober pri tovrstnih odločitvah. Poleg tega pa penal, slabo jadranje, kaj naj rečem - še en slab dan.”

Jutri je pred nami zadnji regatni dan in marsikaj se še lahko zgodi. Upamo le, da bo veter zmogel napolniti jadra. 

Windpress, Jakica Jesih; Martinez Studio / RC44 Class

Sobota 12 Maj 2018