Zadnje iz eTrgovine

30.00€

Knjiga »Z jadrnico čez Arktiko« je četrta knjiga Mirana Tepeša, ki je doslej že trikrat objadral svet. Knjiga je jadralski potopis z zelo drugačne in zahtevne morske poti po ledenih morjih, med odročnimi otoki. V knjigi so na 256 straneh opisane dogodivščine s poti čez Arktiko in popestrene s 383 barvnimi fotografijami in zemljevidi. V prvem delu je opisana pot z jadrnico od Istre na Jadranskem morju preko Atlantskega oceana do Kanade in Grenlandije. V osrednjem delu so opisane dogodivščine z jadranja čez Arktiko po Severozahodnem prehodu od Grenlandije med kanadskimi arktičnimi otoki in okoli Aljaske do Tihega oceana. V zadnjem delu pa so opisane dogodivščine med jadranjem čez Beringovo morje, čez Aljaški zaliv in po Britanski Kolumbiji.

»Arktika je morska pokrajina s številnimi otoki. Led na morju se je nad Severno Ameriko v zadnjih desetletjih večino poletij za nekaj tednov dovolj umaknil ali razredčil, da je bilo z izjemo treh let Arktiko mogoče prejadrati, a ne na lahek način, zato je jadranje čez Arktiko zame postalo izziv.« – Miran Tepeš

Arktika je območje na severu zemeljske oble, ki obdaja severni zemljepisni tečaj in leži nad severnim tečajnikom. Večino leta, marsikje pa vseskozi, je to območje prekrito z ledom in snegom.

Statistiko o plovbi čez Arktiko vodi “Scott Polar Research Institute, University of Cambridge”, Velika Britanija. Do leta 2024 je Severozahodni prehod med Atlantikom in Pacifikom, v eno ali drugo smer, preplulo 393 plovil vseh vrst, od ledolomilcev in različnih velikih motornih ladij do jadrnic. Skokica 3 je prvo slovensko plovilo, ki je prejadralo ali preplulo Severozahodni prehod.

Miran Tepeš - Z jadrnico čez Arktiko

Zadnji video

Podjetje Nanni diesel je predstavilo novo serijo dieselskih motorjev, ki so namenjeni predvsem vgradnji v plovila ki glisirajo.

Poraba goriva (l/h) 
 

Nanni diesel je priznano evropsko podjetje za izdelavo dieselskih motorjev moči  od 10 pa vse do 1900 KM in električne generatorje med 6 in 500 kW. S svojimi dieselskimi vgradnimi motorji za plovila se uvrščajo med tri največje izdelovalce na svetu. S svojimi več kot 60-letnimi izkušnjami skrbijo, da so motorji moderni in ekološko sprejemljivi.

Nova serija motorjev T8V je izdelana na osnovi avtomobilskih motornih blokov japonskega proizvajalca Toyota. Imajo prostornino 4500 cm3 in razvijejo moči med 320 in 370 KM oziroma od 235 pa do 272 kW.

Motor ima osem valjev, ki so razporejeni v V obliki pod kotom 90 stopinj. Za dotok zraka skrbita dva turbo polnilnika. Zavrtijo se do 3800 obratov. Imajo notranje hlajenje s sistemom izmenjevalcev toplote. Ker so motorji namenjeni vgradnji v plovila, ki gliserajo, je hlajen tudi izpušni sistem.

Motorji so namenjeni srednje obremenjenim plovilom, ki opravijo do 500 ur plovbe letno. Trenutno so na voljo trije modeli z močmi 320 KM (235 kW), 350 KM (257 kW) in 370 KM (272 kW).

 

 

 

Torek 05 Jun 2018

Rab, luka, port

V nagradni igri, ki je potekala v okviru salona plovil Internatuca smo s pomočjo sponzorjev podelili izjemne nagrade.

Naloga je bila enostavna. Odgovoriti je bilo potrebno katero primorsko mesto je prikazano na fotografiji posneti iz zraka. Izbirati je bilo možno med Splitom, Rabom in Hvarom. Naloga je bila za večino enostavna. Na sliki je namreč prikazano mesto Rab. Za vse, ki ste sodelovali v nagradni igri smo s pomočjo sponzorjev Just Prfect YC, restavracijo Sv. Nikola iz Poreča, zagotovili lepe nagrade.

1. nagrada: Jadranje za dve osebi

Najlepša nagrada je vsekakor štiridnevno jadranje za dve osebi, ki ga poklanja podjetje Just Perfect YC. Prejemnik nagrade se bo lahko udeležil jesenskega jadranja, ki ga organizira sponzor. V nagrado je všteto jadranje za dve osebi na, organizacija, vodenje, skipper, udeležba na regati, zabava in ena večerja.

2. nagrada: Akcijska kamera 4k

Druga in vsekakor mamljiva nagrada je akcijska kamera za snemanja videoposnetkov in fotografij nad vodno gladino in vse do 10 m pod vodno gladino in to v 4k tehniki. Srečni nagrajenec bo lahko letošnje poletje dokumentiral na svojevrsten način.

3. nagrada: Kosilo za dve osebi v primorski restavraciji

Restavracija Sv. Nikola se nahaja na sami obali v luki čudovitega istrskega mesta Poreč. V restavraciji boste lahko uživali ob pogledu na otok in obalo v daljavi. Sv. Nikola že 6 let ustvarja zgodbo o lokaciji, kjer se boste lahko sprostili in uživali v vrhunskih sezonskih specialitetah, ki so pripravljene iz domačih sestavina.

4.-10. nagrada: Majica eNavtika

Srečni dobitnike nagrad so:

  Nagrada Ime in priimek
1. nagrada Jadranje za 2 osebi Maja Hočevar
2. nagrada Akcijska kamera 4K Marko Trunkelj
3. nagrada Kosilo v restavraciji Sv. Nikola Mojca Ribnikar
4. nagrada majica eNavtika Ivan Keglevič
5. nagrada majica eNavtika Irena Rode
6. nagrada majica eNavtika Tjaša Eržen
7. nagrada majica eNavtika Nejc Černivec
8. nagrada majica eNavtika Marino Pucer
9. nagrada majica eNavtika Doris Delgiusto
10. nagrada majica eNavtika Sebastjan Pust

 

Vse nagrajence prosimo, da nam na elektronski naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. pošljejo podatke: naslov, kraj in pošta, da jim pošljemo nagrade, prejemniki majice eNavtika pa še konfekcijsko številko.

Srečnim dobitnikom iskreno čestitamo.

Torek 05 Jun 2018

Na Ptuju je od petka potekalo ekipno državno prvenstvo v razredu optimist, ki se ga je udeležilo 14 ekip, od tega deset slovenskih in štiri hrvaške.

Prvi dan zaradi pomanjkanja vetra jadralci niso jadrali, drugi dan je popoldne veter vendarle zapihal in organizatorjem omogočil izpeljavo dela dvobojev. V nedeljo so jadralci zopet jadrali, a jih je popoldne iz jezera pregnala nevihta in onemogočila izpeljavo zadostnega števila dvobojev za regularnost državnega prvenstva. Izpeljanih je bilo namreč 57 dvobojev od predvidenih 91, kar žal ni bilo dovolj. Organizator je na podlagi rezultatov vendarle podelil nagrade, zmaga je odšla v Izolo k JK Izola, drugo mesto v Portorož k JK Pirat, tretje pa zopet v Izolo k JK Olimpic.

Ponedeljek 04 Jun 2018

Volvo Group in Volvo Cars kot lastnika regate Volvo Ocean Race sta se odločila, da po 20 letih lastništva regate predata krmilo drugi ekipi. Nova edicija regate, ki bo potekala v spremenjenem formatu se bo pričela leta 2021 pod okriljem Atlant Ocean racing Spain.

Atlant Ocean Racing Spain vodijo Richard Brisius, Johan Salén in Jan Litborn. Vsi trije imajo bogate izkušnje z oceanskim jadranjem in so že sodelovali z regato Volvo Ocean race zadnjih 28 let. Brisius in Salén sta se prvič srečala z regato leta 1989/90, kjer sta tekmovala kot jadralca. Leta 1997/98 sta bila v vlogi menedžerjev ekipe EF Language in leta 2008/09 ekipe Ericson 4. Pred nedavnim sta skrbela za ekipo SCA, ki se je kot prva povsem ženska ekipa udeležila prejšnje izdaje regate Volvo Ocean Race.

Novembra lani sta Brisius in Salén postala predsednik in podpredsednik trenutne regate.  Brisius je dejal:

»Zgodovina jadranja po svetovnih oceanih in okrog sveta je izjemno navdihujoča. Regata je osredotočena na ljudi. Zelo sem navdušen, da bom lahko pomagal najboljšim svetovnim jadralcem kakor tudi partnerjem in gostujočim pristaniščem. Imel sem to srečo, da se je uresničilo mnogo mojih sanj. Prva želja je bila, da jadram na regati, druga pa da sodelujem pri organizaciji. Sedaj se mi ponuja nova priložnost, da regato popeljem v prihodnost.«

Za novo edicijo regate, ki se bo pričela leta 2021 imajo novi organizatorji nove sveže ideje. Potekala naj bi v dveh razredih. En razred bi bile obstoječe jadrnice Volvo Ocean 65, drugi razred pa še ni točno določen. Pri odločitvi o novem razredu v regati, si bodo novi lastniki najprej pogledali, katera plovila, ki so že na morju in se lahko udeležijo tako zahtevne regate. Na ta način nameravajo spodbuditi najboljše svetovne jadralce in navtične arhitekte k razvoju plovil vrhunskih zmogljivosti.

Volvo Cars bo v regati ostal kot sponzor.

Kina Wileke, izvršni podpredsednik skupine Volvo Group je dejal:

»Regata Volvo Ocean Race je bila izjemno dober produkt s katerim smo gradili zaupanje naših strank in je krepila blagovno znamko Volvo na svetovnih trgih. Po 20 letih mislimo, da je čas, da krmilo tega prestižnega tekmovanja predamo v roke novega lastnika, ki ima izkušnje in znanje s katerim bo dogodek razvil v nove razsežnosti. Volvo Cars bo še naprej podpiral regato kot sponzor s posebnim poudarkom na obnovljivih virih.«

Petek 01 Jun 2018

Razmišljate o najemu plovila v okolici Splita in raziskati področje nacionalnih parkov Krka, Kornati in Telaščica? V sodelovanju s čarter podjetjem MP Boats, ki ima svojo bazo v marini Kaštela, smo vam pripravili predlog 14 dnevne jadralske rute vse do zaliva Pantera na Dugem otoku z obiskom dveh nacionalnih parkov Kornati in Krka ter parka narave Telaščica.

Marina Maslinica Šolta

1. dan: Kaštela - Maslinica (otok Šolta); razdalja: 13 nmi;  čas plovbe 2-3 h

Po prevzemu plovila v marini Kaštela, vam bo na voljo ostala polovica dneva. Zato smo za ciljno destinacijo izbrali Maslinico na zahodni strani otoka Šolta. Po izplutju iz marine, zaplujete mimo rta Marjan na levi in nato mimo rta Ciova na skrajnem vzhodnem delu otoka Čiovo. Smer plovbe spremenimo proti jugozahodu, proti zahodnemu delu otoka Šolta. V Maslinici lahko pristanete v marini Martinis-Marchi, sidrate v sidrišču Šešula ali pa se na lastnem sidru zasidrate pred luko in marino Masalinica ali pa v zalivu Šipkova.

2. dan: Maslinica (otok Šolta) – Primošten; razdalja: 18 nmi;  čas plovbe 3-4 h

Po izplutju iz Maslinice plujemo mimo otokov Drvenik Veli in Drvenik Mali. V kolikor čas in vreme dopuščata, se lahko ustavite na kopanju v izjemno lepem zalivu Krknjaši  na jugovzhodni strani otoka. Nato plovbo nadaljujete po južni strani otoka Drvenik Veli, proti otoku Drvenik Mali. V primeru močnega juga ali maestrala, predlagamo, da plujete po severni strani otokov. Ko priplujete mimo otoka Drvenik Mali, spremenite smer plovbe proti svetilniku Mulo. Ko priplujete v višino otoka Smokvica Vela ponovno spremenite smer plovbe proti otoku Maslinovik. Pri plovbi bodite pozorni na plitvine, kia so označene na pomorskih kartah. Ko priplujete do kanala med otokom Maslinovik in rtom Kremik ste že pred cilje. V luki Primošten se lahko privežete na nege izmed številnih muringov ali plovk pred luko.

3. dan: Primošten - Šibenik; razdalja: 12 nmi;  čas plovbe 2 h

Sveti Ante, Šibenik

Po izplutju iz luke Primošten zaplujte v smeri otoka Zlarin. Orientacijska točka je svetilnik na rtu Rat na jugozahodu otoka. Plujte v kanalu med otokoma Zlarin in Drvenik, nato pa nadaljujte plovbo po vzhodni strani otoka Zlarin. Za kopanje se lahko zasidrate v enem izmed zalivov kot so Magarna in Vodena. Globine so preko 3 m, dno je peščeno in sidro dobro drži. Po odmoru plovbo nadaljujte proti severu in zaplujte v kanal Sveti Ante. Ko ga preplujete se bo pred vami odprl pogled na Šibenik. Plovilo lahko privežete na v luki Šibenik, kjer so na voljo muringi ali pa v marini Mandalina. Priporočamo ogled starega mestnega jedra Šibenika

4. dan: Šibenik - Skradin; razdalja: 8 nmi;  čas plovbe 1,5 h

Izplujte iz luke v smeri proti severozahodu. Plujte skozi kanal proti majhnemu mestu Zaton. V mestu je majhna luka, kjer se lahko privežete na muring in si privoščite postanek za ogled kraja in kavo. Nato plovbo nadaljujemo skozi kanal proti Prokljanskem jezeru. Iz jezera izplujemo na vzhodni strani v ustje reke Krke. Plovbo nadaljujemo po kanalu vse do mesta Skradin. Plovilo lahko privežemo v marini Skradin , ali pa sidramo v enem izmed zalivov jugovzhodno od marine. Priporočamo ogled kraja Skradin in nacionalnega parka Krka.

5. dan: Skradin – Tribunj ; razdalja: 16 nmi;  čas plovbe 3 h

Po izplutju iz Skradina plujemo skozi Prokljansko jezero, proti Šibeniku in skozi kanal Sveti Ante izplujemo proti otoku Prvič. Plujemo mimo pomorskih oznak, ki med otokoma Prvič in Zlarin označujete področje varne plovbe. Ko priplujemo mimo obeh otokov, smer plovbe spremenimo proti severozahodu in plujemo mod otokoma Tijat in Prvič. Plovbo nadaljujemo mimo otoka Logurun vse do kraja Tribunj. Plovilo lahko privežemo v marini Tribunj  ali pa na muring v luki Tribunj. Priporočamo ogled slikovitega mesta Tribunj na majhnem otočku, ki je le z mostom povezan z obalo in večerjo v eni izmed restavracij na obali. Priporočamo restavracijo Luna, ki je nekoliko oddaljena od same marine (300 m) oziroma luke (100 m). Pripravljajo vrhunsko domačo hrano, ki je v ostalih restavracijah ne boste videli na meniju.

Marina Tribunj

6. dan: Tribunj – otok Žut; razdalja: 22 nmi;  čas plovbe 4-5 h

Šesti dan je dan za nekoliko več jadranja. Izplujte iz Tribunja skozi prehod med otokom Lukovnik in celino. V sredini kanala je globina 3m. Nadaljujte plovbo v smeri proti zahodu, mimo otokov Prišnjak in Rdažemasndki Veli. Nato smer spremenite proti severozahodu, proti otoku Žut. Na otoku je marina Žut, in številni zalivi, kjer lahko sidrate na bojah ali na lastnem sidru. Na jugovzhodu luke Žut je zaliv Strunac, kjer so na voljo plovke in gostilna, v sosednjem zalivu Saručica, pa lahko sidrate na lastnem sidru. V primeru napovedi burje, se lahko odločite za enega izmed zalivov na zahodni strani otoka kot so Podmuravnjak ali Jagodnja.

7. dan: Žut – Veli Iž; razdalja: 15 nmi;  čas plovbe 3 h

Po izplutju iz luke Žut, nadaljujte v smeri severozahoda, proti rtu Parda na jugovzhodu otoka Iž. Plovbo nadaljujte ob vzhodni strani. Za dnevno kopanje se lahko ustavite v sidrišču Vodenjak Veli. Nato plovbo nadaljujte ob otoku vse do luke Veli Iž. V luki je marina Veli Iž, kjer se lahko oskrbite z vodo in elektriko, opravite nakupe v trgovini in si ogledate lončarski muzej po katerem je znan otok. Če ne želite noči preživeti v marini, potem predlagamo, da se privežete v luki Mali Iž-Komoševa. V luki je domača gostilna Diža, kjer vas bodo presenetili z izjemno kulinariko otoka Iž.

8. dan: Žut – Pantera (Dugi otok); razdalja: 18 nmi;  čas plovbe 3-4 h

Po izplutju z otoka Žut, nadaljujte plovbo ob njegovi vzhodni obali. Na severu otoka počasi spremenite smer plovbe proti nekoliko zahodno, proti otoku Zverinac. Vplujte v Zverinački kanal med otokoma Zverinac in Dugi in nadaljujte plovbe proti severozahodu vse do otoka Brščak. Obplujte ga po severni strani, nato pa se obrnite proti jugu, proti otočku Baričevac. Pri vplutju v zaliv Pantera bodite pozorni na plitvino v smeri jugovzhoda od rta Oključič. Plitvina je označena z zeleno lateralno oznako. V zaliv vplujemo južno od oznake in oznako pustimo na svoji desni. V zalivu imamo več možnosti za privez plovila. Pristanete lahko v marini Veli Rat  ali v enem izmed sidrišč  Pantera ali Pantera SW. V zalivu si vzemite čas za ogled impozantnega svetilnika Veli Rat  in plaže Sakarun.

Veli Rat, Pantera

9. dan: Pantera (Dugi otok) – Sali (Dugi otok); razdalja: 25 nmi;  čas plovbe 5 h

Dan za plovbo. Izplujte iz zaliva (ne pozabite na plitvino) in se vrnite mimo otoka Brščak. Smer plovbe spremenite proti jugovzhodu in plujte ob vzhodni obali otoka proti otoku Rava, Plujte v Kanalu med otokoma Vela rava in Dugi otok, saj so luke in sidrišča na zahodni strani. Nato plovbo nadaljujte proti otoku Krknata, kjer se lahko ustavite za kopanje na njegovi zahodni strani. V kolikor se morate oskrbeti z gorivom in vodo, se lahko ustavite v luki Zaglav . Do luke Sali vas loči le še 2 nmi. V poletni sezoni je zelo obiskana. Če si želite zagotoviti privez, morate v luko pripluti do 16.00 ure.

10. dan: Sali (Dugi otok) - Telaščica (Naravni park) ; razdalja: 8 (20) nmi;  čas plovbe 2(5) h

Današnji dan je namenjen ogledu Naravnega parka Telaščica. Zanj je potrebno kupiti vstopnico, ki je v predprodaji cenejša. Lahko jo kupite pri pooblaščenih prodajalcih ali preko spleta (Vse o nakupu in cenah vstopnic v članku: Cenik vstopnic v nacionalne parke). Iz Salija izplujte proti jugovzhodu. Ko priplujte do rta Čuska na jugozahodu otoka Dugi spremenite smer plovbe proti jugozahodu in zaplujte skozi prehod Mal Proversa. Globina v prehodu je preko 3m. Ker je do Telaščice zgolj 8 nmi, predlagamo, da najprej zaplujete na zahodno stran otoka Dugi in si ogledate neverjetne klife, ki se dvigajo do 200m visoko, globina morja pa znaša do 80m. Impozantni pogledi, ki jih ne smete zamuditi. Za adrenalinske užitkarje, predlagamo, da se ob nižjih delih klifov ustavite, splezate na katerega od nižjih in si privoščite skok v sinje modro morje. Nato se vrnite in zaplujte v zaliv Telaščica. Uživajte v počasni plovbi in si oglejte naravne lepote južnega dela otoka Dugi. Ustavite se v zalivu Mir in si oglejte jezero Mir na samem otoku. V Telaščici so nameščene plovke za privez plovil, ki so vračunane v ceno vstopnine. Privežete se lahko tudi pred katero izmed gostiln.

Telaščica, Dugi otok

11. dan: Telaščica - Kornati; razdalja: 12-15 nmi;  čas plovbe 2-3 h

Po zajtrku se počasi odpravite proti jugu. Takoj po izplutju iz Naravnega parka Telaščica boste vpluli v Nacionalni park Kornati. Zanj je potrebno kupiti vstopnico, ki je v predprodaji cenejša. Lahko jo kupite pri pooblaščenih prodajalcih ali preko spleta (Vse o nakupu in cenah vstopnic v članku: Cenik vstopnic v nacionalne parke). Počasna plovba z maestralom skozi Kornate je dogodek, ki vam bo ostal večno v spominu. Ustavite se lahko v enem izmed številnih zalivov, kjer lahko sidrate na lastnem sidru, ali pa se privežete na eno izmed plovk in čas izkoristite za kopanje. Uporabite lahko tudi masko. Ker je voda na Kornatih izjemno bistra boste s pomočjo maske videli tudi do globin 30 m. Ko se dan prevesi v večer se lahko odločite za prenočevanje v marini Piškera, ki je edina marina na Kornatih ali v enem izmed številnih zalivov, kjer so za privez na voljo plovke (Aba Vela, Lavsa, Bele Lučice, Lopatica). V številnih zalivih so tudi domače gostilne z odlično hrano (Vrulje, Šipnata, Strižnja, Levernaka, Opat,..)

12. dan: Kornati - Zlarin; razdalja: 20 nmi;  čas plovbe 4 h

Izplujte iz marine ali sidrišče proti jugovzhodu skozi Kornate. Izplujete lahko med rtom Opat na skrajnem jugu otoka Kornat in otokom Vela Smokvica. Plovbo nadaljujte mimo otokov veli in Mali tetovšnjak, mimo severa otoka Kaprije in Zmajan in vplujte v severno luko otoka Zlarin, ki je dobro zaščitena pred vsemi vetrovi razen severnimi. V luki je velik betonski pomol opremljen z muringi, lahko pa se odločite tudi za sidranje na lastnem sidru pred samo luko. V luki so številne gostilne in trgovina, kjer se lahko oskrbite z vsemi potrebščinami. Na otoku so včasih nabirali in obdelovali korale. Danes je v južnem delu luke muzej, ki si preprosto morate ogledati.

Kornati, Šipnata

13. dan: Zlarin - Rogoznica; razdalja: 13 nmi;  čas plovbe 2,5 h

Po izplutju iz luke Zlarin lahko izbirate med plovbo po vzhodni ali zahodni strani otoka. Če se odločite za plovbo po vzhodni strani, bodite pozorni na plitvine na severni strani otoka Zlarin, ki so označene z oznakami. Plujte proti jugu, proti luki Rogoznica. To lahko izbirate med številnimi privezi. Lahko se odločite za prenočevanje v marini Frapa , v luki Rogoznica, na plovki pred marino Rogoznica ali pa v sidrišču Kacola, kjer je prenočevanje brezplačno.

14. dan: Rogoznica - Kaštela; razdalja: 28 nmi;  čas plovbe 5 h

Zadnji dan je namenjen povratku v izhodiščno marino. Čaka vas 28 nmi plovbe za katero boste potrebovali dobrih 5 ur. Na plovbo se odpravite pravočano.

Predlog rute je pripravilo čartersko podjetje MP Boats, ki ima floto lastnih plovil v marini Kaštela. Če vam je predlog 14 dnevnega oddiha zanimiv, lahko plovilo najamete pri njih in se odpraviti na zanimiv dopust. Kontaktni podatki: tel: +385 (0) 91 37 44 217 in +385 (0)91 37 44 218, e-naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.; web: mpboats.hr.

Sreda 30 Maj 2018

JOBE, MESLE, DEVOCEAN

Poletna sezona je pred vrati in nove zaloge so že napolnile police največjega prodajnega salona na Štajerskem. Za vse navtične navdušence bo to ponovno dober razlog za skok v štajerski del Slovenije in obisk Moto - Nautike v Miklavžu pri Mariboru.

S pestrim naborom navtične opreme ponujajo rešitve za popolnoma vse potrebe. Pravi naslov za vse navtike, odvisnike od adrenalina ali preprosto - za ljubitelje vodnih športov.  Navsezadnje, vsi si želimo najti vse, kar potrebujemo - na enem mestu!

Sezona se bliža, vendar nikoli ni odveč, da se spustite v vodne užitke pripravljeni. Vse kar potrebujete, lahko najdete kar preko spletne trgovine, ki se nahaja na naslovu: www.motonautika-shop.com.
V kolikor pa ste bolj knjižni molj, je tule simpatičen interaktivni katalog, katerega boste prelistali z največjim veseljem: https://goo.gl/Gr5XPy

Kaj torej pričakovati ob obisku salona?

Navdušenost, zagotovo. Pestra paleta več kot 200 različnih tub - za enega potnika, dva, tri ali več, wakeboardov, kneeboardov, SUP-ov, vodnih smuči, vrvi za tube in smučanje.
Več kot 300 rešilnih jopičev vseh velikosti, barv in materialov. Ogromna ponudba neoprenskih oblek, kratkih ali dolgih. Očala, obutev, vodoodporne torbe, uzde, tlačilke ali modna oblačila za zaščito pred soncem - izdelana iz lajkre.

Za več informacij obiščite spletno stran www.moto-nautika.com, pišite preko emaila Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali pokličete na 02 620 2601.
Najpomembneje pa - obiščite salon v Miklavžu na Dravskem polju na Ptujski cesti 63!

SAMO ZA OBISKOVALCE PORTALA eNavtika – brezplačna poštnina ob nakupu preko spleta!

Izkoristite eno izmed zadnjih priložnosti za znižan nakup in vpišite promo kodo »enavtika«, v spletni prodajalni www.motonautika-shop.com. Promocijska koda, ki velja samo za bralce novic eNavtike, velja na blagovne znamke JOBE, MESLE in DEVOCEAN.
Veljavnost kode bo od četrtka 31.5.2018 do ponedeljka 4.6.2018 do 9. ure zjutraj. Ugodnost brezplačne poštnine velja za celoten nakup!

SPLETNA PRODAJALNA: www-motonautika-shop.com

JOBE, MESLE, DEVOCEAN

JOBE, MESLE, DEVOCEAN

JOBE, MESLE, DEVOCEAN

JOBE, MESLE, DEVOCEAN

Sreda 30 Maj 2018

V soboto zvečer so domačini z otoka Ugljan, opazili v bližini kraja Kukljica , da je na obalo otoka nasedla jadrnica.

Ko so si ogledali kraj nesreče, so ugotovili, da je motor jadrnice prižgan in da je vključen tudi avtopilot. Posadke na krovu niso našli. Ob 18.44 uri so obvestili center za reševanje, ki je organiziral iskalno akcijo za pogrešano posadko. Vsa plovila v bližini so s klicem PAN PAN obvestili o možnosti pogrešanih oseb v morju.

Že ob 19.23 uri so v centru za reševanje prejeli klic, da so našli pogrešano osebo v bližini luke Ždrelac na otoku Pašman. Avstrijski državljan K.H.H. rojen leta 1949, je bil predan v oskrbo hitre medicinske pomoči. Bil je močno podhlajen a pri padcu v morje ni utrpel telesnih poškodb.

Po kasnejšem pogovoru z jadralcem, so ugotovili, da je bil na krovu jadrnice, ki je nasedla na otoku Ugljan, sam.

Reševalna akcija je bila uspešno zaključena.

Slika je simbolična

Sreda 30 Maj 2018

V soboto je prišlo do tragične nesreče med potapljači. Med organiziranim potopom na otoku Plavnik je življenje izgubil potapljač.

V soboto ob 11.41 uri so v Centru za reševanje na morju prejeli nujni klic organizatorja potopa pri otoku Plavnik. Sporočil je, da eden izmed gostov na potopu ne kaže življenjskih znakov in da ga poizkušajo reanimirati. Na lokacijo je nemudoma izplulo plovilo komercialne reševalne pomoči iz marine Punat, ki je oddaljena le 6 nmi. Na krovu je bila tudi posadka nujne medicinske pomoči. Kljub takojšnji intervenciji je bilo za 60 letnega Nemca prepozno. Reševalna ekipa je truplo prevzela na svoj krov in ga odpeljala v mestno luko Krk.

Sreda 30 Maj 2018

S.A.F.E.

Slovenski navtični oblikovalski studio J&J Design je oblikoval prvo kopalno ploščad namenjeno vgradnji na plovila, ki jih poganjajo izvenkrmni motorji. Za izjemno inovacijo so si prislužili prestižno nagrado European Product Design Award.

Slovenski oblikovalski studi J&J Design je k sodelovanju povabil priznanega italijanskega proizvajalca opreme za plovila Opacmare, ki ga vsi poznamo po kvalitetnih hidravličnih mornarskih mostičkih. Za rešitev S.A.F.E. so izdelali dvižni mehanizem, ki bo poskrbel za različne možnosti uporabe kopalne ploščadi.

Kopalna ploščad nosi ime S.A.F.E. Kot še samo ime pove, omogoča varen in udoben dostop do morja na plovilih, ki jih poganjajo izvenkrmni motorji. Slovenski izum je rešitev večnega problema. Dostop s plovila mimo enega ali dveh motorjev na krmi je bil vedno otežen. Ozki prehodi, majhne površine in neudobne lestve za dostop do vode so bile za dosedanje lastnike plovil z izvenkrmnim motorjem vsakodnevne težave. Nova kopalna ploščah jih rešuje. Vsakemu plovili dodat izjemno koristen prostor, ki ga s pridom izkoriščajo vsi lastniki plovil z vgrajenimi motorji. Kopalna ploščad se razprostira preko celotne površine plovila. S pomočjo električnega mehanizma je lahko nastavimo na tri različne višine.  V najvišji poziciji omogoča dvig motorjev iz vode, v srednji je odlična kopalna ploščad in dodaten prostor za sončenje ali sproščanje ob kozarcu vina, v Najnižji poziciji pa se spusti 10 cm pod vodno gladino in omogoča dvigovanje gumenjaka ali vodnega skuterja na ploščad.

Da si ploščad resnično zasluži ime S.A.F.E potrjuje dejstvo, da je povezana s krmilno elektroniko motorjev. Ko je ploščad na najnižji poziciji, motorjev ni možno prižgati. Ko motorji delujejo ploščadi ni možno spustiti v najnižjo pozicijo. Le ko je platforma v najvišji poziciji, lahko dvignemo pete motorjev iz vode. Dodatno varnost zagotavlja tudi kopalcem, ker je vse dogajanje na krmi odmaknjeno od propelerjev. Poleg osnovnih ima tusi številne druge uporabne vrednosti. Nadomesti lahko mornarski mostiček. Ker lahko njeno višino prilagajamo, jo lahko uporabimo kot stopnica za dostop na pomole. Kot dodatna površina je uporabna tudi za vse ljubitelje ribolova. Omogoča enostaven dostop na krmo in okrog motorjev.  

Ploščad je tehnološko moderna. Nadziramo jo lahko s posebnim daljinskim upravljalnikom ali pa kar preko mobilnega telefona. Vgradnja je mogoča na plovila z enim pa vse do štirimi izvenkrmnimi motorji, tako za enotrupna plovila kot katamarane.

Več o inovaciji na spletnistrani J&J Design: S.A.F.E.

Sreda 30 Maj 2018

Brunel, Volvo Ocean Race

Deveta etapa letošnje Volvo Ocean race je bila zadnja prekooceanski etapa. Iz ameriškega Newporta so prepluli 3400 nmi prek severnega Atlantika in danes ponoči zaključi v angleškem pristanišču Cardiff.

Ciljno črto je prva prečkala ekipa Brunel. V tesni bitki z ekipo Akzonobel, ki je 200 nmi pred ciljem za nekaj časa celo uspela preiti v vodstvo, je z zbranostjo in trdim delom ekipe uspela v cilj pripluti kot prva. Ciljno četo so prečkali danes zjutraj ob 2:39:53 uri. Ekipa AkzoNobel, ki se ni predala vse do cilja, je prijadrala kot druga. Na 3400 dolgi plovbi so zaostali le 4 minute in 5 sekund. Ekipa Brunel si je z zmago na etapi priborila kar 15 točk. To jih je utrdilo na tretjm mesto v skupni razvrstitvi oceanskih etap. Do konca letošnje regata jih čakata še dve etapi. Na prvo mesto skupnega seštevka se je povzpela ekipa Dongfeng. Trenutno ima 60 točk. Ekipa Mapfre na drugem ima 59 točk, ekipa Brunel s 57 točkami pa napoveduje oster boj za zmago v letošnji regati.

Po prihodu v cilj je Bouwe Bekking dejal: »Zelo smo zadovoljni z rezultatom. Premagati oba rdeča čolna je bil naš cilj. Zmaga na etapi prinaša še bonus točke. Navdušeni smo tudi, da smo uspeli obraniti prednost pred ekipo Akzonobel. Vsi smo zelo veseli. Dodati moram, da gledamo tudi v prihodnost. Zmanjšali smo razliko do vodilnih ekip MAPFRE in Dongfeng v skupnem seštevku. Zmaga na regati ostaja naš cilj!«

Na stopničke se je povzpela ekipa Dongfeng. Njihov zaostanek v cilju je znašal 1 uro in 33 minut. Ekipa Vestas na četrtem je priplula še 50 minut kasneje, malo pred 7.00 zjutraj pa še ekipa MAPFRE. Ekipa Turn the Tide on Plastic se cilju še približuje. Prepluti morajo še 13,5 nmi. V cilju jih lahko pričakujemo v roku dveh ur. Nekoliko dlje bomo čakali na ekipo Sun Hung Kai/Scallywag. Do Cardiffa morajo prepluti še 150 nmi. Pri sedanji hitrosti plovbe jih lahko v cilju pričakujemo danes zvečer.

Prihodi v cilj 9. etape

  Mesto Ekipa Prihodi v cilj Preplute milje  
  1.  Brunel 29.5.18 02:39:53 (UTC) 3.411  
  2. AkzoNobel +00:04:05 3.429  
  3. Dongfeng +01:16:19 3.146  
  4. Vestas +02:20:16 3.430  
  5. MAPFRE +04:10:59 3.175  
  6. The Tide on Plastic  +06:16:28 3.136  
  7. Sun Hung Kai/Scallywa  +23:22:57 3.371  

 

 

Trenutni rezultati po devetih etapah:

  Mesto Ekipa 1.etapa 2. etapa 3. etapa 4. etapa 5. etapa 6. etapa 7. etapa 8. etapa 9. etapa 10. etapa 11. etapa Bonus točke Skupaj  
  1.  Dongfeng 5 6  12 6  1 4 12 4 10     0 60  
  2. MAPFRE 6 7  14 4  1 5 6 7 6     3 59  
  3. Brunel 2 4 8 3  1 2 14 6 14     3 57  
  4. AkzoNobel 4 3  2  5 1  7 10 12     1 48  
  5. Vestas 7 5 10 0 0 0 0 5 8     1 36  
  6. Sun Hung Kai/Scallywag 3 2  6 7  1 6 0  1 2     1 29  
  7. The Tide on Plastic  1 1 4  2  1  3 8  2 4     0 26  
Torek 29 Maj 2018