Zadnje iz eTrgovine

30.00€

Knjiga »Z jadrnico čez Arktiko« je četrta knjiga Mirana Tepeša, ki je doslej že trikrat objadral svet. Knjiga je jadralski potopis z zelo drugačne in zahtevne morske poti po ledenih morjih, med odročnimi otoki. V knjigi so na 256 straneh opisane dogodivščine s poti čez Arktiko in popestrene s 383 barvnimi fotografijami in zemljevidi. V prvem delu je opisana pot z jadrnico od Istre na Jadranskem morju preko Atlantskega oceana do Kanade in Grenlandije. V osrednjem delu so opisane dogodivščine z jadranja čez Arktiko po Severozahodnem prehodu od Grenlandije med kanadskimi arktičnimi otoki in okoli Aljaske do Tihega oceana. V zadnjem delu pa so opisane dogodivščine med jadranjem čez Beringovo morje, čez Aljaški zaliv in po Britanski Kolumbiji.

»Arktika je morska pokrajina s številnimi otoki. Led na morju se je nad Severno Ameriko v zadnjih desetletjih večino poletij za nekaj tednov dovolj umaknil ali razredčil, da je bilo z izjemo treh let Arktiko mogoče prejadrati, a ne na lahek način, zato je jadranje čez Arktiko zame postalo izziv.« – Miran Tepeš

Arktika je območje na severu zemeljske oble, ki obdaja severni zemljepisni tečaj in leži nad severnim tečajnikom. Večino leta, marsikje pa vseskozi, je to območje prekrito z ledom in snegom.

Statistiko o plovbi čez Arktiko vodi “Scott Polar Research Institute, University of Cambridge”, Velika Britanija. Do leta 2024 je Severozahodni prehod med Atlantikom in Pacifikom, v eno ali drugo smer, preplulo 393 plovil vseh vrst, od ledolomilcev in različnih velikih motornih ladij do jadrnic. Skokica 3 je prvo slovensko plovilo, ki je prejadralo ali preplulo Severozahodni prehod.

Miran Tepeš - Z jadrnico čez Arktiko

Zadnji video

Stroški plovbe po hrvaškem morju

Se letošnje leto odpravljate na plovbo po hrvaškem morju in vas zanima, koliko bo stala plovba in kolikšni so z njo povezani stroški?

Poglejmo kaj vse je potrebno plačati.

 

Spuščanje plovila v morje

V kolikor boste svoje plovilo pripeljali na prikolici, ga lahko spustite v morje v eni izmed marin, ki je opremljena z drčo, dvigalom ali potujočim dvigalom. Spuščanje plovil v morje omogočajo tudi številne luke opremljene z drčami in dvigali, lahko pa se odločite za eno izmed številnih drč v različnih krajih po hrvaški obali. Številne med njimi boste lahko uporabili brezplačno.

Okvirne cene storitev (v EUR):

Lokacija /
Dolžina plovila
UMAG
ACI marina 
PUNAT
marina 
Rab (luka)
Dvigalo do 10 t**
Rab (luka)
drča (slip)***)
Kaštela
marina
Vitrenjak
marina
Senj (luka)
dvigalo 10t
Senj (luka)
drča (slip)***
Dubrovnik
ACI marina
00 - 05 m 68 68 33 7 97 40 26 7 180
05 - 06 m 68 68 40 7 97 40 26 7 180
06 - 07 m 106 63 46 7 97 67 40 7 180
07 - 08 m 141 84 53 7 97 84 40 7 180
08 - 09 m 173 100 66 7 129 102 53 7 244
09 - 10 m 209 122 80 7 150 120 53 7 309
10 - 11 m 251 152 80 7 162 156 106 7 374
11 - 12 m 317 190 80 7 194 197 106 7 439
12 - 13 m 366 252 80 7 237 234 106 7 504
13 - 14 m 397 305 80 7 291 290 106 7 569
14 - 15 m 446 347 80 7 366 350 106 7 633

*navedena cena je za eno operacijo. Spuščanje plovila ali dvigovanje plovila
**Cena dvigala v luki Rab vključuje podvodno pranje plovila. Največja teža plovila lahko znaša 10 t.
***cena je enotna ne glede na dolžino plovila

 

Nadomestilo za uporabo pomorskega dobra

Vsako leto je potrebno plačati Nadomestilo za  uporabo morskega dobra. Plačilo se plačuje vsako leto za tekoče leto in velja celo leto od 1.1. do 31.12. Višina plačila je odvisna od dolžine plovila in moči motorja, ni pa odvisna od obdobja uporabe plovila. Nadomestilo je potrebno plačati če plovilo uporabljate zgolj 1 dan ali pa celo leto.

Stroški se izračunajo. Za plovila daljša od 40 m in plovila z motorji s skupno močjo preko 3000 kW je znesek 7500,00 HRK, za plovila manjše dolžine in manjše moči motorjev pa se nadomestilo izračuna po formuli NADOMESTILO = 20*L + 2*P pri čemer je L-dolžina plovila in P-skupna moč motorjev v kW. Izračunani znesek je v HRK.

Nekaj primerov zneskov za različna plovila:

Primer 1 (jadrnica 12 m z motorjem 20 kW):

nadomestilo = 20 * L + 2 * P = 20*12 + 2*20 = 240+40 = 280 HRK

Primer 2 (motorna jahta 13m z dvema motorjema 190 kW):

nadomestilo = 20 * L + 2 * P = 20*13 + 2*380 = 260+760 = 1020 HRK

Primer 3 (gliser 5m z motorjem 40 kW):

nadomestilo = 20 * L + 2 * P = 20*5 + 2+40 = 100+80 = 180 HRK

 

Nadomestilo za varnost plovbe

Nadomestilo za varnost plovbe je nadomestilo za uporabo objektov varnosti plovbe v teritorialnih in notranjih vodah RH. Po slovensko to pomeni nadomestilo za uporabo svetilnikov, lantern in ostalih pomorskih oznak. Plačati ga je potrebno vsako leto in velja od 1.1. do 31.12. posameznega leta. Plačilo je odvisno od dolžine plovila. Upošteva se dolžina plovila čez vse.

Cenik

  • Plovila z dolžino nad 12 m (jahta): 25 HRK/m
  • Plovila z dolžino med 7 in 12 m: (brodica): 10 HRK/m
  • Plovila z dolžino do 7 m (čamac): 10 HRK/m

Cena se obračuna na dejansko dolžino. Če vaše plovilo meri 13,25 m potem boste plačali 13,25 x 25 HRK/m = 331,25 HRK. Če plovilo meri 9,77 m boste plačali 97,7 HRK.

 

Turistična taksa

Za plovila, ki so daljša od 5m in imajo možnost prenočevanja je potrebno plačati pavšalno turistično takso. Taksa se plačuje glede na dolžino plovila in glede na obdobje v katerem nameravate na plovilu bivati in prenočevati. Plačuje se pred izplutjem v luški kapitaniji ali izpostavi. Pavšalni znesek se lahko plača za obdobja do 8 dni, 15 dni, 30 dni, 90 dni ali celo leto. Veljati začne z dnem plačila. (vse o turistični taksi za navtike na tej povezavi)

Višina takse za 2018 (v HRK):

  Dolžina plovila    
Obdobje 5 – 9 m 9 – 12 m 12 – 15 m 15 – 20 m preko 20 m
do 8 dni 130 400 500 650 950
do 15 dni 240 700 950 1.200 1.800
do 30 dni 400 1.200 1.600 2.000 3.000
do 90 dni 950 2.900 3.850 4.800 7.200
do 1 leta 2.000 5.800 7.700 9.600 14.500 

 

Privez

Za privez plovila obstajajo številne možnosti po zelo različnih cenah. Če se odločite za prenočevanje v zalivu na lastnem sidru, potem vas privez ne bo stal popolnoma nič. Za tiste, ki ponoči raje spite brez skrbi, če bo sidro držalo, pa se lahko odločite za sidrišče, ki nudi privez na plovko, eno izmed luk ali pa marino.

Sidranje na lastnem sidru

Na Hrvaškem lahko sidrate v več kot 2000 zalivih, kjer je sidranje brezplačno. Večina sidrišč je objavljenih v Vodniku po Jadranu. Večina teh sidrišč ima ceno za sidranje objavljeno in znaša 0,00 EUR. 

Sidranje v sidriščih s plovkami

Vsako leto ima okrog 100 sidrišč podeljene koncesije za sidrišča. Sidrišča veljajo za Luke navtičnega turizma in nudijo storitve. Plačilo priveza je potrebno na koncesijskem področju. Od koncesijskega področja do obale in 150 m proti odprtem morju je sidranje prepovedano. Cene so različne. Večina zaračunava privez glede na dolžino plovila. Cene se gibljejo med 10 in 30 HRK/m/dan. Sidrišča navtičnega turizma morajo nuditi napravo za sidranje in odvoz smeti. Označena morajo biti z napisno tablo. Oseba, ki zaračunava, je na zahtevo dolžna pokazati legitimacijo in za opravljeno storitev izdati račun.

Nekaj cen sidrišč in način zaračunavanja:

Otok Sidrišče Cena
Cres Kolorat 13 HRK/m/dan
Cres Majiška 13 HRK/m/dan
Cres Jadrišćica 150 HRK - akcija (vključena voda, ele., Wi-Fi)
Lošinj Zabodarski 220 HRK/dan
Ilovik Sveti Petar 13 HRK/m/dan
Olib Slatinica 14 HRK/m/dan
Dugi otok Pantera 15 HRK/m/dan
Rava Lokvina, Mala Rava   15 HRK/m/da
Žut Pinizel 00-12m 450, 12-15m 560, 15-20m 650 HRK/dan
Kaprije Kaprije 26 HRK/m/dan (obala), 18 HRK/m/dan (boja)
Kakan Borovnjaci - Potkučina do 7 m - 100,00; 7-10m 150,00; 10-13m 200,00; 13-15m 250,00; 15-18m 300,00; 18-20m 350,00; nad 20 m - 20 HRK/m
Brač Lučice - vzhod do 8 m 200,00 HRK/dan, do 11 m 250 HRK/dan, do 14 m 350 HRK/dan, do 17 m 450 HRK/dan
Vis Komiža -  Lučica 00-9,99m 150,00; 10-14,99m 200,00; 15-19,99m 250,00; 20m+ 300,00 HRK/dan

Sidranje v lukah:

Luke navtičnega turizma, ki nudijo privez plovilom morajo zagotavljati naprave za privez, električni priključek in priključek za vodo. Privez plovila v lukah je dražji od priveza v navtičnih sidriščih in cenejši od priveza v marinah.

Cene v lukah navtičnega turizma:

Zadarska regija (področje Župnijske luške uprave Zadar):

Dolžina plovila čez vse HRK/m/dan
do 4,99 15,00
od 5 m do 6,99 17,00
od 7 m do 11,99 20,00
nad 12 m 25,00

 

Splitska regija (področje Župnijske luške uprave Split): 

Kategorija luke 1 2 3
Dolžina plovila Bol, Komiža, Makarska, Trogir, Stari Grad, Supetar, Vis Baška voda, Bobovišče, Brela Soline, Drvenik Veli, jelsa, Maslinica, Milna, Omiš, Povlja, Pučišča, Rogač, Stobreč, Sučuraj, Sumartin, Vrboska,… Arbanija, Drvenik mali, Igrane, K. Gomilica, Nečujam, Seget Donji, Slatine, Vinišče, Virac, Vranjac, Zivogošče, Kaštel Stari, Kaštel Lukšič,…
00 - 10 m 20 HRK/m/dan 15 HRK/m/dan 10 HRK/m/dan
10 – 15 m 30 HRK/m/dan 20 HRK/m/dan 15 HRK/m/dan
15 – 20 m 35 HRK/m/dan 25 HRK/m/dan 20 HRK/m/dan
20 – 25 m 40 HRK/m/dan 30 HRK/m/dan 25 HRK/m/dan
25 – 30 m 45 HRK/m/dan 40 HRK/m/dan 30HRK/m/dan

Privez v marinah

Marine so najdražje za prenočevanje. Z dvigom cen priveza v lukah in na nekaterih sidriščih, pa ne odstopajo več močno. V ceno je všteta tudi uporaba storitev marine kot so električna energija, voda, Wi-Fi.

Dolžina Plovila/Marina Novigrad Punat Piškera (ACI) Tribunj Frapa-Rogoznica Dubrovnik (ACI) Luka Sali Primerjava
0-9 m 202,00 317,00 511,00 390,00 540,00 464,00 315,00
9-10 m 202,00 317,00 554,00 427,50 570,00 667,00 350,00
10-11 m 210,00 362,00 598,00 457,50 607,50 860,00 385,00
11-12 m 226,00 400,00 641,00 517,50 667,50 903,00 420,00
12-13 m 232,50 437,00 682,00 547,50 735,00 1.088,00 480,00
13-14 m 240,00 460,00 741,00 577,50 757,50 1.156,00 520,00
14-15 m 262,50 498,00 833,00 600,00 801,00 1.274,00 560,00
15-16 m 277,50 573,00 889,00 802,50 922,50 1.451,00 600,00
16-17 m 300,00 603,00 944,00 915,00 997,50 1.561,00 660,00

 

Sidranje v Nacionalnih parkih in Naravnih parkih

Za Nacionalne parke Kornati, Mljet, Lastovo in Naravni park Telaščica je potrebno plačati vstopnino. Dodatnih stroškov za sidranje na eni izmed številnih plovk ali privez pred eno izmed gostiln ni. Sidranje na lastnem sidru je možno tudi v vseh zalivih, razen v tistih, kjer je prepovedano. Vstopnice za parke so v predprodaji cenejše do 50% zato jih je smiselno kupiti pred vplutjem v park.

Cene vstopnic kupljenih v parkih:

 

NP Kornati

NP Mljet

NP Lastovo

PP Telaščica

Dolžina plovila/meseci 1.1-30.6, 1.9.-31.12. 1.7.-31.8. 1.1-30.6, 1.9.-31.12. 1.7.-31.8. 1.1-30.6, 1.9.-31.12. 1.7.-31.8. 1.1-30.6, 1.9.-31.12. 1.7.-31.8.
0,00 - 6,99 m 300,00 600,00 150,00 300,00 50,00 100,00 150,00 250,00
7,00 - 10,99 m 400,00 800,00 200,00 400,00 100,00 150,00 200,00 350,00
11,00 - 17,99 m 600,00 1.200,00 300,00 600,00 130,00 200,00 300,00 500,00
18,00 - 24,99 m 1.000,00 2.000,00 500,00 1.000,00 170,00 350,00 700,00 1.200,00
25,00 - 49,99 m 1.800,00 3.600,00 1.100,00 2.000,00 450,00 900,00 1.100,00 2.000,00
50,00 - 74,99 m 3.500,00 7.000,00 2.250,00 4.000,00 1.300,00 2.600,00 2.250,00 4.000,00
nad 75,00 m 7.000,00 14.000,00 4.000,00 7.500,00 2.000,00 4.000,00 4.000,00 7.500,00

Kje lahko kupite vstopnice v predprodaji in koliko stanejo, je podrobno opisano v članku: Cene vstopnic v hrvaške nacionalne parke za plovila v letu 2018

Torek 22 Maj 2018

Bermudski trikotnik

Bermudski trikotnik velja za eno najbolj misterioznih področij na svetu. V njem so se izgubljala letala in ladje in o njem krožijo številne legende že stoletja.

Kje se nahaja Bermudski trikotnik

Bermudski trikotnik ni uradna oznaka nekega področja in ni vrisan na nobeni karti. Naj bi se raztezal na področju med Miamiem na Floridi (ZDA), do otoka Bermuda, tretji vogal pa je v kraju San Juan na Puerto Ricu.

Legende krožijo že 70 let

Prva nepojasnjena dogajanja so bila zabeležena v petdesetih letih prejšnjega stoletja. Od takrat naprej krožijo številne legende o vzrokih, ki so povzročili nepojasnjene dogodke.

Nepojasnjena izginotja so dejstvo

V obdobju med leti 1945 in 1965 je v področju izginilo pet letal. Med leti 1800 in 1963 je bilo zabeleženih vsaj 10 izginotij različnih ladij. Različni viri navajajo različno število izginotij. Če bi upoštevali vse, bi bile številke še bistveno višje.

Hitre spremembe vremena

Področje trikotnika je znano po hitrih spremembah vremena  in nepričakovanih nevihtah, ki se razvijejo v trenutku.

Kako deluje kompas

Bermudski trikotnik je eno izmed dveh področij na svetu, kjer kompas deluje drugače, kot drugje po svetu. Kompas namreč kaže proti pravemu severu in ne proti magnetnemu severu. Če se ne zavedamo variacije med njima in je ne upoštevamo pri določanju kurza, nas lahko odnese daleč od želene poti.

Področje je zelo globoko

Podvodna topografija področja je možen razlog za nepojasnjena dogajanja. Področje je izjemno globoko. Iz relativno plitvega področja Floride, Bahamov in Dominikanske republike, globine takoj narastejo na 4000, 5000 in več m. Določeni morski jarki pa dosegajo ene največjih globin. Globine jarka Puerto Rico segajo 8.800 globoko.  Verjetnost, da bomo odkrili katro od potopljenih ladij ali izgubljenih letal je zelo majhna.

Ali smrdi po plinu?

Znanstveniki so na področju odkrili povečano količino metana v zraku. Razlog je propadanje morskih organizmov, ki ležijo na morskem dnu. Metan se kopiči, kot koncentriran metanov led. Če se odlomi kak žep, se metan dvigne proti površini, kjer izbruhne brez opozorila. Če se to zgodi v trenutki, ko preko pluje ladja, se lahko le ta pogrezne zaradi zmanjšane gostote vode in potopi. Ko potone na morsko dno jo hitro prekrijejo sedimenti in zelo kmalu ni več vidna.

Ali ovira navigacijske naprave

Na področju so zabeleženi številni magnetni vrtinci. Mešajo se topli in hladni morski tokovi, ki lahko povzročijo elektromagnetne anomalije in povzročijo nepravilno delovanje inštrumentov. Omenjena je tudi tako imenovana električna megla, ki lahko zmanjša vidljivost in prekine delovanje inštrumentov.

Neznani leteči predmeti

Na področju je zabeleženo največje število viden potencialnih neznanih letečih predmetov. Nekateri za izginotje ladij in letal krivijo izven zemeljske inteligence.

Gost pomorski in letalski promet

Področje je izjemno obremenjeno s pomorskim in letalskim prometom. Je izjemno priljubljeno med rekreativnimi jadralci in piloti. Prav tako se na področju odvija številen ladijski promet. Glede na gostoto vsega prometa, je verjetnost za nepredvidene dogodke velika. Mogoče je to edini razlog za nepojasnjena izginotja.

Torek 22 Maj 2018

Volvo Ocean Race

Trenutna situacija, 28.5.2018 ob 10.00

Atlantik je premagan. Vse ekipe razen zadnje Sun Hung Kai Scallywag že plujejo južno od Irske in se približujejo cilju 9. etape, angleškemu pristanišču Cardiff. Trenutno v vodstvu pluje ekipa Brunel. Ob njihovem levem boku pluje AkzoNobel z vsega 1,5 nmi zaostanka. Kdo bo najbolje preplul zadnjih 150 nmi, ki ekipi loči do cilja bomo videli v naslednjih urah. Ekipi plujeta v vedno bolj šibke vetrove. Hitrosti plovbe padajo in možnosti so odprte. Ne pozabimo na razplet 8. etape, ko je ekipa MAPFRE v zadnjih miljah iz 5. mesta priplula na prvo. Ekipa Dongfeng zaostaja 13.5 nmi za vodilno. Plujejo nekoliko bolj severozahodno od vodilne dvojice. Ekipa Vestas na četrtem mestu zaostaja 34 nmi, MAPFRE na 5. pa 66 nmi.  

Video: Ekipa BRUNEL popravlja okvaro na krmilu med plovbo z 20 vozli.

Ekipa Brunel je med plovbo po Atlantiku utrpela poškodbo levega krmilnega lista. Da bi lahko do cilja pluli s tempom, ki ga vzdržujejo od samega začetka, so bili prisiljeni, da krmilni list popravili kar med plovbo. Kyle Langford je tisti heroj, ki se je privezal na vrv in popravke na krmilu opravil med plovbo s hitrostjo 20 vozlov.

 

Volvo Ocean Race 2018

  Mesto Ekipa Razdalja do cilja  
  1.  Brunel 155,0 nmi  
  2. AkzoNobel +1,2 nmi  
  3. Dongfeng +13,8 nmi  
  4. Vestas +33,5 nmi  
  5. MAPFRE +65,1 nmi  
  6. Turn The Tide on Plastic +86,6 nmi  
  7. Sun Hung Kai/Scallywag +206,9 nmi  

Petek, 25.5.2018 ob 20.00

Ekipi Brunel in nato še Akzonobel postavili nov rekord v razdalji prepluti v 24 urah

Ekipi Brunel in Akzonobel plujeta izjemno hitro. Izmenjujeta se na prvem mestu in se borita, da bi v 24 urah preplula rekordno razdaljo. Pogoji na Atlantiku so idealni za hitro plovbo. Ekipa Brunel, ki jo vodi skiper Bouwe Bekking je prekosila dosedanji rekord 550,8 nmi, ki jih je v 24 urah preplula ekipa Abu Dhabi Reacing na prejšnji ediciji regate. Rekord ni zdržal dolgo. Skiper Simeon Tienpont na jadrnici Akzonobel, je z ekipo izkoristil močne vetrove in le 3 ure star rekord izboljšal še za 3 nmi. Ekipa Brunel je uspela v 24 urah prepluti neverjetnih 563.06 nmi. Rekord so zabeležili ob 14:00 uri. Ob 17:06 uri pa je razdalja, ki jo je preplula jadrnica Akzonobel znašala 566.02 nmi. Povprečna hitrost plovbe v 24 urah 23,58 vozlov. Pogoji na Atlantiku so še vedno odlični za jadranje. Ekipe plujejo s hitrostmi preko 20 vozlov in tekme za najboljšim 24 urnim dosežkom še ni konec. 

Ob vzhodnem robu območja prepovedane plovbe se je flota zopet združila. Ekipe, ki so plule južno po daljši poti z močnejšimi vetrovi so v vodstvu. Njihova taktična odločitev je bila pravila. Med ekipami, ki so izbrale isto taktiko, je na tretjem mestu z 23 nmi zaostanka ekipa Vestas. Dongfeng zaostaja dodatnih 20 nmi. Med ekipami, ki so plule po severni ruti je najhitrejša Turn the Tide on Plastic s 75 nmi zaostanka. MAPFRE zaostaja dodatnih 13. Zadna pluje Sun Hung Kai/Scallywag. Njihov zaostanek trenutno znaša 100 nmi.

Sreda, 23.5.2018 ob 10.00

Situacija na Atlantiku je izjemno zanimiva. Močnejši vetrovi, ki so jih izkoristile ekipe Brunel, Akzonobel in Vestas so nehali pihati in pred ekipami, ki so se odločile za daljšo, južno ruto, je nastalo področje visokega pritiska, kjer vetra skoraj ni. Po napovedi naj bi se področje pomikalo proti vzhodu hitreje, kot plujejo ekipe. V kolikor se to ne bo zgodilo, bodo ekipe prisiljene pluti počasi.

V zadnjih 24 urah so se ekipe cilju približale za dobrih 250 nmi. Bistvenih sprememb na lestvici ni. MAPFRE se je povzpela na šesto mesto, ekipa Sun Hung Kai/Scallywag pa je zdrsnila na zadnje. Njihov zaostanek znaša 75 nmi.

Torek, 22.5.2018 ob 10.00

Rdeča čolna sta se včeraj odločila, da plujeta po severni, krajši ruti, medtem, ko so se vse ostale ekipa odločile za daljšo, južno ruto, ki obeta močnejše vetrove. Trenutno je v vodstvu ekipa Brunel. Ekipi AkzoNobel in Vestas plujeta z majhnim zaostankom 8 nmi. Nekoliko več zaostajata ekipi in Sun Hung Kai/Scallywag in Turn the Tide On Plastic. Po 40 urah plovbe sta si nabrali dobrih 20 nmi zaostanka. Na začelju sta ekipi Dongfeng in MAPFRE. Dongfeng zaostaja 30 nmi, MAPFRE 54 nmi. Sta v področju šibkih vetrov in napredujete bistveno počasneje od ostalih. Z njima pluje tudi ekipa Turn the Tide On plastic.

Današnji dan in plovba po severnem Atlantiku je bila meglena. Liz Werdley z jadrnice Turn the Tide On Plastic je zjutraj povedala:

»Od izplutja iz Newporta, nismo videli dlje kot 50 m zaradi goste megle. Nočna plovba je bila naporna. Megla se počasi umika.« Dee Caffari, skiperka na plovilu je dodala: »Prvi smo morali spremeniti smer plovbe, ko se je smer vetra spremenila. Izogniti se moramo področja prepovedane plovbe ob Novofundlandiji. Trenutno plujemo na leve uzde proti robu prepovedanega področja. Tokratna etapa je kratka in nimamo veliko možnosti. Ostati moramo v stiku z ostalimi ekipami.«

Torek 22 Maj 2018

Tina Mrak, Veronika Macarol, JK Pirat

Dan pred koncem evropskega prvenstva za olimpijski dvosed 470, ki se ta teden odvija v bolgarskem Bourgasu, sta članici JK Pirat Tina Mrak in Veronika Macarol še trdneje v vodstvu. Danes sta v cilj prijadrali kot 4. in 13. ter tako še utrdili vodilni položaj pred jutrišnjim sklepnim dejanjem, regato za medalje, ki prinaša dvojne točke in bo dokončno odločila o evropskih naslovih.  

Tina Mrak “Danes smo imeli še zadnji regatni dan pred jutrišnjo regato za medalje. Vetra je bilo okoli 10 vozlov, kakšen sunek tudi več. Prvo regato sva kar dobro odvozili, celo regato sva se zelo trudili in pridobivali eno mesto za drugim, saj na prvi boji nisva bili med prvimi, končali pa sva kot četrti. V drugi regati je po startu izgledalo kar solidno, vendar sva se potem nekako preveč držali sredine regatnega polja, s tem nisva izkoristili dobrega položaja ter končali na 13. mestu. ” 

Veronika Macarol: “Ja, danes je bil res zelo naporen dan in mislim, da je bilo prav za vse posadke zelo težko. Veter je nihal in obračal, tako da je bilo zelo pomembno pravilno loviti sunke, kar sva kar dobro izpeljali v prvi regati, v drugi pa sva res delali več napak in tako nisva uspeli pridobiti več mest. Vseeno pa mislim da sva, glede na pogoje, celoten dan kar dobro izpeljali.”

Jutri je na sporedu še zadnje dejanje tega evropskega prvenstva, regata za medalje, ki prinaša dvojne točke. 

Tina Mrak: “Pred jutrišnjo regato za medalje imava kar nekaj točk prednosti, ampak ne glede na to bova morali ostati zbrani vse do konca in odjadrati kakor znava in mislim, da se bova šele potem lahko veselili.”

Po današnjem dnevu se je nekoliko spremenila tudi prva trojica. Tina Mrak in Veronika Macarol (54 točk) ostajata v vodstvu, na drugem mestu ostajata Izraelki Gil Cohen - Noa Lasry (67 točk), na tretje mesto pa sta se danes prebili Nemki Frederika Loewe in Anna Markfort (68 točk).

Torek, 22.5.2018

Črnomorski Bourgas ta teden gosti najboljše jadralke in jadralce razreda 470, ki se borijo za prestižni naslov evropskih prvakov. V ženskem olimpijskem dvosedu nastopata tudi naši Tina Mrak in Veronika Macarol (JK Pirat), ki iz dneva v dan jadrata bolje. Danes so dekleta odpeljala tri regate, Mrakova in Macarolova sta prvi dve zaključili na drugem mestu, tretjo pa z zmago, kar je bilo dovolj za skupni prevzem vodstva. 

Današnji dober rezultat je za naši dekleti še kako pomemben, saj do konca evropskega prvenstva ostajata le še jutrišnja dva plova, v četrtek pa se bo deset najboljših posadk v regati za odličja pomerilo za stopničke in naslove najboljših evropskih jadralk in jadralcev. 

Veronika Macarol: “Danes smo imeli ponovno res lepe pogoje, v prvi regati je bilo nekoliko več vetra, do 17 vozlov, popoldne pa je počasi slabel, nekje do 13 vozlov. Današnji dan je bil za naju odličen, vse tri regate sva zelo dobro odjadrali, starti so bili zelo dobri, na prvo bojo sva prihajali vedno v ospredju in potem je bila cela regata toliko bolj enostavna, pa tudi nisva naredili veliko napak. Trenutno sva na skupnem prvem mestu, vendar sva s točkami kar blizu ostalim posadkam, tako da bo tudi jutrišnji dan zelo pomemben, na sporedu imamo dve regati in morava čim boljše odjadrati, da prideva s čim večjo prednostjo v regato za medalje.”

Tina Mrak: “Ja, danes je bil res zelo pomemben dan, že zjutraj je veter pojačal in mislim, da sva šli kar motivirani že v prvo regato, od tu naprej pa se je dan res odlično razvil. Jadrali sva tako kot znava, bili na čistem, odlično odvozili tudi krme, kjer sva naredili največjo razliko v primerjavi s konkurenco in res sva lahko zadovoljni z današnjim prikazanim jadranjem.” 

Vodstvo sta torej prevzeli naši Tina Mrak in Veronika Macarol (37 točk), dve točki zaostajata Izraelki Gil Cohen - Noa Lasry (39 točk), na tretje mesto pa sta se prebili Britanki Amy Seabright in Anna Carpenter (49 točk). 

Jutri sta na sporedu še zadnja dva plova pred četrtkovo regato za medalje.

Ponedeljek, 21.5.2018

V Bourgasu na bolgarski črnomorski obali se je danes z naslednjimi tremi plovi nadaljevalo evropsko prvenstvo za olimpijski dvosed 470, v katerem nastopata tudi naši Tina Mrak in Veronika Macarol (JK Pirat). Slovenski jadralki nadaljujeta dobro, danes sta v cilj prijadrali kot peti, tretji in deveti in tako napredovali na skupno sedmo mesto.

Veronika Macarol: “Danes smo imeli res zelo lepe pogoje. Vetra je bilo okoli 16 vozlov, val je bil velik in dolg, tako da je bilo res za uživati. Glede na pogoje pa dneva nisva najbolje izkoristili, problem so nama delali starti. Zelo pomembno je bilo, da na prvo bojo prideš v ospredju, kajti potem v nadaljevanju so v takem vetru prve jadrnice kar hitro zbežale in razdalje so se večale. Mislim, da sva danes kar dobro odvozili krme, kajti če si pravilno odvozil ta velik, dolg val, si lahko veliko pridobil. To sva še najbolje izkoristili v drugi regati, saj sva obračali slabše kot deseti, potem pa regato končali kot tretji. Vsekakor, dan bi lahko boljše izkoristili, mogoče ker takoj po startu nisva bili čisti, nisva mogli optimalno voziti in tako so nama jadrnice, ki so bile bolj na čistem, kar bežale in mislim, da je bil to danes največji problem.”

Tina Mrak je optimistična: “Sva približno na polovici prvenstva, pred nama je še pet regat, tako da ni še nič izgubljenega. Jutri spet napadava z vso močjo in sigurno se ne bova tako zlahka predali. Jutri je nov dan in greva novim zmagam naproti.” 

V vodstvu ostaja izraelska posadka Gil Cohen - Noa Lasry, do spremembe pa je prišlo na drugem in tretjem mestu. Na drugo sta se prebili Italijanki Elena Berita in Bianca Caruso, na tretje pa aktualni evropski prvakinji, ki branita naslov, Nizozemki Afrodite Zegers in Anneloes van Veen. 

Vir: Windpress

Ponedeljek 21 Maj 2018

Dodatna ojačitev sidrnega sistema

Da bi bila vaša plovila še bolj varna na privezu, smo obstoječe vodoravne tračnice, ki z vso svojo težo čvrsto držijo muringe, še dodatno ojačali in na ta način uredili zelo zanesljiv način privezovanja plovil.

Do sedaj smo z delom končali v bazenih A1 – A2 – A3 sever in B5 jug.

Vzporedno z opravljenimi deli na obali B3, B5, A1 in A2, smo zamenjali stare bitve, na nekaterih točkah so pričvrščene nove, zaporedno menjavamo tudi podnice na pomolih. Ostal nam je le še bazen A3 – A4.

Vsa dela smo v celoti opravili z lastnimi sredstvi.

Hotel Kanajt – nova online rezervacija

Kontaktirajte nas direktno in si zagotovite kar 10 % popust.

Gostje Marina Punat Skupina od sedaj lahko direktno rezervirajo nastanitev v hotelu Kanajt preko online rezervacije na naslov www.punat-hotel.com. Priporočamo, da za online rezervacijo uporabljate le-to spletno stran, saj preko drugih booking portalov ne pridobite popusta. Internetna stran www.kanajt.hr še naprej ostaja aktivna.

Za rezervacijo hotelskih sob nas lahko direktno pokličete na novi info telefon +385 (0)911 654 354 preko aplikacije Viber ali Whats App.

Marina Punat Krk

Zasidran je plavajoči apartma

Prvi apartma-ladja v Hrvaški se že nahaja v marini. Pravkar se opremljajo njegovi prostori, priključuje se na vodovodno in električno omrežje. Apartma se bo nahajal na začetku pomola C3 in bo hitro in enostavno dostopen. V njegovi bližini je cona, kjer lahko za krajši čas zaustavite svoje vozilo, uporabite naš voziček in prepeljete svojo prtljago. Parkirate lahko v marini, brezplačno, na katerem koli prostem parkirnem mestu. Za goste, ki k nam prihajajo z letalom preko Letališča Reka, smo zagotovili tudi brezplačen prevoz.

V bližnji trgovini v marini lahko kupite svežo hrano in pijačo, center mesta pa je s kolesom, ki ga lahko tudi najamete v marini, oddaljen vsega 5 min. Če v času dopusta ne želite sami kuhati, se v srcu marine nahaja odlična »a la carte« restavracija marina in bistro & pizzerija »9 bofora« z odlično ponudbo raznovrstnih hitrih jedi.  Pri nas lahko prosti čas izkoristite maksimalno, saj vam je na razpolago bazen in wellness hotela Kanajt, pa tudi fitness studio, ki je oddaljen le nekaj sto metrov od vaše namestitve. Če pa želite na kopanje, lahko uporabite napihljiv majhen čoln in odveslate z njim, za kar pa ne potrebujete dovoljenja za upravljanje plovila (voditelj čolna). Dodatno si lahko sposodite tudi zunanji motor. Za tiste, ki bi želeli na plažo po kopenski poti, nudimo organiziran prevoz do beach kluba Medana.

Apartma je opremljen s TV-sprejemnikom in ima brezplačen WiFi-signal.

Termine in cene si lahko ogledate TUKAJ, z direktno rezervacijo pa si zagotovite 10 % popust. Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Novi partnerji pri rekreaciji 

Spoznajte otok na novi način, z vodstvom licenciranega vodiča Infinity športa. Kolesarske ture po otoku so organizirane in prilagojene vašim željam in aktivnostim. Personalizirano ruto, od enostavnega do zahtevnega športnega kolesarjenja, si bodo zamislili in pripravili samo za vas.

Vse informacije o terminih in cenah dobite na +385 (0) 911 721 465 ali na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

Z uveljavljanjem Marina club kartice pridobite 10 % popust.

Ponedeljek 21 Maj 2018

V Izoli se je končala tradicionalna Regata za pokal Burje, ki je potekala za razrede optimist, laser 4.7 in laser radial. Organizatorjem je v treh tekmovalnih dneh uspelo izpeljati šest plovov v razredu optimist, sedem v razredu laser 4.7 in osem v razredu laser radial.

Delni rezultati:

Optimist:
1. Alja Petrič, JK Jadro Koper
2. Luka Zabukovec, JK Jadro Koper
3. Maj Petrič (tudi 1. kadet), JK Jadro Koper

Laser 4.7:
1. Peter Milivojevič, JK Jadro Koper
2. Gašper Strahovnik, JK Burja Izola
3. Janez Zabukovec, JK Jadro Koper

Laser radial:
1. Sandra Lipovec, JK Pirat
2. Maj Musa Olivieri, JK Olimpic Izola
3. Andrej Fras, JK Izola

Ponedeljek 21 Maj 2018

Tina Mrak, Veronika Macarol

Tina Mrak in Veronika Macarol sta evropsko prvenstvo v olimpijskem razredu 470 začeli z zmago v prvem plovu. V drugem in tretjem plovu sta jadrali nekoliko slabše in sta trenutno na 8. mestu.

Potem, ko so jadralci včeraj zaman čakali na veter, so vremenski pogoji danes omogočili izpeljavo treh plovov. Slovenski predstavnici Tina Mrak in Veronika Macarol sta prvenstvo začeli na najboljši možen način – z zmago v prvem plovu. V drugem in tretjem plovu sta jadrali nekoliko slabše in zabeležili petnajsto in štirinajsto mesto. Skupaj po treh plovih zasedata 8. mesto.

Po današnjem tekmovalnem dnevu sta povedali:

“V prvem dnevu regat sva s prvo regato začeli odlično in zmagali. Predvsem obe krmi sva odvozili zelo dobro. Vetra je bilo od 9 do 10 vozlov. Zadnji dve regati pa sva odvozili nekoliko slabše. Ni nama uspelo ujeti pravega ritma, na bojo sva prihajali v ozadju in se stežka prebijali naprej. V gneči bark nisva jadrali, kakor znava. Skupno sva trenutno na 8. mestu. Jutri so predvidene 3 regate in vetra bo nekoliko več kot danes.”

Vodstvo sta prevzeli Izraelki Gil Cohen in Noa Lasry, ki sta bili danes deseti, drugi in prvi. Drugo in tretje mesto zasedata dve španski posadki in sicer Silvia Mas Depares in Patricia Cantero Reina oziroma Barbara Cornudella Ravetllat in Sara Lopez Raventllat.

Vir: JZS.si

Ponedeljek 21 Maj 2018

Slovensko podjetje in prodajalec plovil Moto-nautika d.o.o., vas vabi da obiščete, letošnji navtični sejem INTERNAUTICA, ki se bo odvijal od 17. do 20. maja 2018.

Podjetje se bo z razstavljenimi plovili ladjedelnic GRAND gumenjaki in italijanskih plovil RANIERI International predstavilo na PLOŠČADI 1. Obiskovalci pa boste tudi tokrat imeli priložnost ogleda kar treh premier.

RANIERI NEXT 240SH - NOVO 2018

Tudi pri ladjedelnici RANIERI International so za letošnje leto pripravili nekaj premiernih predstavitev, med katerimi pa še najbolj izstopa plovilo iz linije SUNDECK – NEXT 240 SH.

Ustvarjen za en ali dva motorja, Next 240 SH združuje najboljše stilske prednosti in reinterpretira svojo obliko v krajši različici, zaradi česar smo prepričani, da bo čoln izredno dostopen Next model.

Ranieri International Next 240 SH

RANIERI VOYAGER 23S

Plovila Ranieri so izdelana iz najboljših materialov, ki so na voljo na trgu. Voyager 23S je specifičen zaradi centralno nameščene konzole, ki zavzame malo prostora, zagotavlja suhost in je dobro zaščitena pred neugodnimi vremenskimi pogoji.

Z razvojem nove oblike čolna je bil dosežen znaten napredek pri zmanjševanju odpornosti na spodnjem delu trupa, kar je omogočilo še boljšo plovbo. Z omenjenim izboljšanjem je Ranieri dosegel velik uspeh in potrdil položaj podjetja, kot vodilnega proizvajalca odprtih rekreativnih in športnih čolnov.

RANIERI VOYAGER 23S

GRAND Golden Line G420 - NOVO 2018

Na letošnjem sejmu se bo ljubiteljem navtike prvič predstavil tudi nov model Golden Line serije in sicer G420, ki ga je GRAND oblikoval in predstavil v začetku letošnjega leta.

Njegova oblika sledi filozofiji ladjedelnice GRAND - dinamičen videz z aerodinamičnimi linijami. Kljub manjši dolžini pa G420 ponuja enako kapaciteto potnikov (6) kot njegov večji brat G480. G420 je izjemno zanimiv, sodoben, prostoren in zelo funkcionalen gumenjak s prepoznavno obliko in je zagotovo vreden ogleda.

GRAND G420

OSTALI RAZSTAVLJENI MODELI

Poleg treh premier, pa si bo možnost ogledati tudi naslednja plovila:

GRANDBOATS
  • Golden Line G580
  • Golden Line G500
  • Golden Line G340
  • Silver Line S470
  • Silver Line S550
RANIERI
  • - Shadow 20
  • - Voyager 17

TESTNA PLOVILA V VODI:

  • Golden Line G650,
  • Golden Line G850

POGOSTA VPRAŠANJA

Sejem poteka od 17.5. do 20.5 2018

  • Četrtek 17. maja od 11.00 do 19:00 ure
  • Petek 18. maja od 10:00 do 19:00 ure
  • Sobota 19. maja od 10.00 do 21:00 ure
  • Nedelja 20. maja od 10.00 do 18:00 ure

Vstopnice

  • Odrasli: 12 EUR
  • Upokojenci: 8 EUR / vstop možen le ob predložitvi veljavnega dokumenta, ki potrjuje istovetnost.
  • Učenci, dijaki in študentje: 8 EUR / vstop možen le ob predložitvi veljavnega dokumenta, ki potrjuje istovetnost.
  • Otroci do 8. leta starosti, invalidi z enim spremljevalcem: prost vstop / vstop je možen le ob predložitvi veljavnega dokumenta, ki potrjuje istovetnost.
  • Družinska vstopnica
  • (Največ 2 odrasli osebi z do štirimi otroki, do 14. leta starosti): 18 EUR
  • Organizirane skupine: 8 EUR / osebo
  • Organizirane skupine osnovnih in srednjih šol:6 EUR / osebo

 

POSEBNA AKCIJA

Na dan otvoritve (četrtek 17. maja 2018) cena vstopnice za vse obiskovalce 8 EUR!

* CENA VSTOPNIC V PREDPRODAJI

Odrasli – 10 EUR

Upokojenci – 6 EUR

----------------------------

Za dodatne informacije in vstopnice, pa lahko tudi kontaktirate preko emaila: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Torek 15 Maj 2018

Hanse 348

Nemška ladjedelnica Hanse je prenovila modele plovil serije 8.

Serija 8, plovila katerih oznaka se končuje s številko 8 je temelj te ladjedelnice. Tako kot ostale ladjedelnice tudi Hanse postopoma prenavlja svojo najbolj pomembno linijo plovil. V letih 2016 in 2017 so že uspešno prenovili dva večja modela 548 in 588, sedaj pa so se prenovljeni liniji plovil pridružili še modeli 348, 388 in 418.

Številni konkurenti jadrnice opremljajo z dvema krmilnima listoma, Hanse pa se je odločil, da v tej liniji ostane zvest enemu krmilnemu listu. Da bi se oddaljil od konkurence v razredu nižje cenovnih plovil, so notranjost izdelali kvalitetnejše kot je za ta razred običajno. Odločili so se, da bo imelo pohištvo zaobljene robove, ker je bolj varno in udobno za uporabo, seveda pa dražje za izdelavo. Osvežili so oblikovanje, uporabili les svetlejših barv in nekoliko bolj izbrane materiale. Salon je dobil nov, svež videz in deluje bolj kot družaben prostor in ne več le kot jedilnica.

Spremembe so tudi na krovu. Kot smo vajeni pri posodobitvah serije, imajo tudi manjši modelih povečano površino jader. Najmanjši model 348 ima široko krmo, ki ponuja več prostora za dvema krmilnima obročema. Kopalna ploščad je velika in zložljiva. Posodobili so del pred krmilnimi obroči. Sedišča so večja, bolj udobna in ločena od jadralnega dela plovila. V podpalubju se lahko odločamo med standardno različico z dvema kabinama, ali opcijsko s tremi. Zaradi vseh svojih lastnosti, si je prislužila naziv plovilo leta.

Model 388 je podoben manjšemu, Notranjost je oblikovana podobno, zaradi večje dolžine pa je plovilo bolj prostorno. Razlika se opati tako na krovu, kot pod njim. Podobno je tudi pri modelu 418, ki je bil predstavljen v začetku leta. Ker je bistveno večja jadrnica omogoča izbiro štirih opcij notranjosti. Na voljo je v dvo in trokabinski različici, obe pa sta na voljo z eno ali dvema kopalnicama.

Hanse 388 Hanse 388

Torek 15 Maj 2018

Cena vstopnice v nacionalni park Kornati

Za plovbo po Nacionalnih parkih in Naravnih parkih na hrvaškem je potrebno kupiti vstopnico. Z letom 2018 smo parki Kornati, Lastovo, Mljet in Telaščica poenotili način zaračunavanja vstopnine in prodajajo kombinirane vstopnice s katerimi si lahko ogledate več oziroma vse parke.

Vstopnice je nožno kupiti v predprodaji pred vhodom v park na spletu ali pri pooblaščenih prodajalcih. Celotno leto je deljeno na sezone Cena vstopnic v predsezoni in posezoni (1.1. do 30.6. in 1.9. do 31.12.) so nižje kot v sezoni (1.7. do 31.8.). Cena vstopnice je odvisna od dolžine plovila in časa bivanja v parku. V parku so na voljo le dnevne vstopnice, večdnevne pa je potrebno kupiti v predprodaji. Vstopnice kupljene v Parku veljajo do naslednjega dne do 12.00 ure.

Dnevne vstopnice kupljene v parku

 

NP Kornati

NP Mljet

NP Lastovo

PP Telaščica

Dolžina plovila/meseci 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9. 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9. 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9. 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9.
0,00 - 6,99 m 300,00 600,00 150,00 300,00 50,00 100,00 150,00 250,00
7,00 - 10,99 m 400,00 800,00 200,00 400,00 100,00 150,00 200,00 350,00
11,00 - 17,99 m 600,00 1.200,00 300,00 600,00 130,00 200,00 300,00 500,00
18,00 - 24,99 m 1.000,00 2.000,00 500,00 1.000,00 170,00 350,00 700,00 1.200,00
25,00 - 49,99 m 1.800,00 3.600,00 1.100,00 2.000,00 450,00 900,00 1.100,00 2.000,00
50,00 - 74,99 m 3.500,00 7.000,00 2.250,00 4.000,00 1.300,00 2.600,00 2.250,00 4.000,00
nad 75,00 m 7.000,00 14.000,00 4.000,00 7.500,00 2.000,00 4.000,00 4.000,00 7.500,00


Dnevne vstopnice kupljene v predprodaji

 

NP Kornati

NP Mljet

NP Lastovo

PP Telaščica

Dolžina plovila/meseci 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9. 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9. 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9. 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9.
0,00 - 6,99 m 150,00 300,00 120,00 250,00 50,00 100,00 100,00 200,00
7,00 - 10,99 m 200,00 400,00 150,00 350,00 100,00 150,00 150,00 300,00
11,00 - 17,99 m 300,00 600,00 250,00 550,00 130,00 200,00 200,00 400,00
18,00 - 24,99 m 500,00 1.000,00 400,00 900,00 170,00 350,00 500,00 1.000,00
25,00 - 49,99 m 900,00 1.800,00 900,00 1.800,00 450,00 900,00 900,00 1.800,00
50,00 - 74,99 m 1.750,00 3.500,00 1.750,00 3.500,00 1.300,00 2.600,00 1.750,00 3.500,00
nad 75,00 m 3.500,00 7.000,00 3.500,00 7.000,00 2.000,00 4.000,00 3.500,00 7.000,00

Tridnevne vstopnice kupljene v predprodaji

 

NP Kornati

NP Mljet

NP Lastovo

PP Telaščica

Dolžina plovila/meseci 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9. 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9. 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9. 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9.
0,00 - 6,99 m 300,00 600,00 300,00 600,00 300,00 600,00 300,00 600,00
7,00 - 10,99 m 500,00 1.000,00 400,00 800,00 400,00 800,00 500,00 1.000,00
11,00 - 17,99 m 800,00 1.600,00 600,00 1.200,00 600,00 1.200,00 800,00 1.600,00
18,00 - 24,99 m 1.300,00 2.600,00 900,00 1.800,00 900,00 2.200,00 1.300,00 2.600,00
25,00 - 49,99 m 2.400,00 4.800,00 1.800,00 3.600,00 1.800,00 4.200,00 2.400,00 4.800,00
50,00 - 74,99 m 4.700,00 9.400,00 4.100,00 8.200,00 4.100,00 8.800,00 4.700,00 9.400,00
nad 75,00 m 9.300,00 18.600,00 7.300,00 14.600,00 7.300,00 16.600,00 9.300,00 18.600,00

Opomba:

  • 3 dnevna vstopnica kupljena v parku Lastovo ali Mljet velja za oba parka
  • 3 dnevna vstopnica kupljena v parku Kornati ali Telaščica velja za oba parka

Sedemdnevne vstopnice kupljene v predprodaji

 

NP Kornati

NP Mljet

NP Lastovo

PP Telaščica

Dolžina plovila/meseci 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9. 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9. 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9. 1.1-31.5 1.10.-31.12. 1.6.-30.9.
0,00 - 6,99 m - - - - - - - -
7,00 - 10,99 m 900,00 1.800,00 900,00 1.800,00 900,00 1.800,00 900,00 1.800,00
11,00 - 17,99 m 1.400,00 2.800,00 1.400,00 2.800,00 1.400,00 2.800,00 1.400,00 2.800,00
18,00 - 24,99 m 2.200,00 4.400,00 2.200,00 4.400,00 2.200,00 4.400,00 2.200,00 4.400,00
25,00 - 49,99 m 4.200,00 8.400,00 4.200,00 8.400,00 4.200,00 8.400,00 4.200,00 8.400,00
50,00 - 74,99 m 8.800,00 17.600,00 8.800,00 17.600,00 8.800,00 17.600,00 8.800,00 17.600,00
nad 75,00 m 16.600,00 33.200,00 16.600,00 33.200,00 16.600,00 33.200,00 16.600,00 33.200,00

 Opomba:

  • 7 dnevna vstopnica kupljena v kateremkoli parku velja za vstop v vse 4 parke

 

Nakup vstopnice v predprodaji:

Online na tej povezavi: http://www.np-kornati.hr/

Pri pooblaščenih prodajalcih:

Prodajalec

Naslov

Kraj

Telefon

Marina Tankerkomerc Zadar Marina Tankerkomerc Zadar Zadar 00 385 91 388 1999
Marina Baotić Don Petra Špike 2a 21218 Seget Donji 00 385 21 798 182
Albatros Yachting I. Meštrovića 2 Marina Tankerkomerc Zadar 00 385 23 332 282
Danuvius marina d.o.o. Jurjevgradska 2 22212 Tribunj 00 385 22 447 145
Marine Travel d.o.o. Marina Dalmacija 21 23206 Sukošan 00 385 23 393 319
Euronautic d.o.o. Marina Kornati 23210 Biograd n/m 00 385 23 385 205
Marina Šibenik d.o.o. Obala Jerka Šižgorića 1 22 000 Šibenik 00 385 22 460 800
Adamo Travel Sali 112 23281 Sali 00 385 23 377 208
Torek 15 Maj 2018