Zadnje iz eTrgovine

899.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Miran Tepeš, ki ga vsi poznamo, kot vrhunskega smučarskega skakalca, je v zadnjih letih svojo smučarsko športno pot zamenjal z jadralsko. Tako kot večina je pričel v Jadranu, ki pa mu je kmalu postal premajhen. Iz...
Petek 02 Feb 2018

MAPFRE zmagala na regati pred Guangzhou, 3.2.2018

Na vodelinem mestu razvrstitve priobalnih regat je nova ekipa. Dosedanjo vodilno ekipo Dongfeng je zamenjala ekipa MAPFRE. Na regati pred kitajskim mestom Guangzhiu so ciljno črto prejadrali kot prvi in se zavihteli na skupno prvo mesto.

Regata se je začela zelo razburljivo. Ekipa Dongfeng, ki je hotela pred domačim občinstvom prikazati kar najboljšo predstavo je štartno črto prečkala prezgodaj. Enako napako je naredila tudi ekipa Sun Hung Kai/Scallywag. Ekipa Scallywag se je uspela hitro vrniti in ponovno štartati, medtem ko se je domača ekipa zataknila v sidrno vrv štartne oznake. Ko so se uspeli rešiti, je bila flota že več 100 metrov v regatnem polju.

Ekipa MAPFRE je pričela dobro. Prednost pred zasledovalci so stalno povečevali. Za drugo mesto sta se borili jadrnici Brunel in AkzoNobel.  Ekipi sta v prvih treh obratih  večkrat zamenjali poziciji. V zadnji plovbi z vetrom je ekipa Brunel, s Peterom  Burlingom, zmagovalcem Pokala Amerike za krmilom, pridobila nekaj prednosti in si zagotovila drugo mesto.

Ekipa Scallywag, ki je bila na prvi oznaki tretja, je nekoliko zaostala in regato končala na četrtem mestu. Ekipa Dongfeng, se je ves čas trudila, da popravi napako, ki so jo naredili na štartu. Zaostanek za ekipo Turn the Tide on Plastic se je na vsakem obratu zmanjševal. A skiperka Dee Caffari je uspela prednost obraniti in končati kot peta. Domačini, ekipa Dongfeng, je končala na šestem mestu.

Po današnji regati sta si v skupnem seštevku priobalnih regat mesti zamenjali ekipi Dongfeng in MAPFRE ter ekipi Sun Hung Kai/Scallywag ter Vestas. Ekipa Vestas zaradi poškodb jadrnice v trku z ribiško ladjo ni nastopila na priobalni regati v Hong Kong-u in danes v Goungzhou.

Posnetek celotne regate pred mestom Guangzhou

 

Petek, 2.2.2018

Jutri bo pred kitajskim mestom Guangzhou potekala peta priobalna regata letošnje Volvo Ocean Race. Pričela se bo ob 15.00 uri po lokalnem času oziroma 7.00 (UTC). Tokrat direkten prenos regate ne bo možen zaradi tehničnih omejitev. Posnetek regate bo na voljo ob 23.00 po lokalnem lasu oziroma 15.00 UTC.

Flota sedmih jadrnic je med tednom opravila transfer iz Hongkonga in odplula v mesto Guangzhou. V trenutni skupni razvrstitvi priobalnih regat vodi ekipa Dongfeng s 25 točkami. Ekipa MAPFRE ima enako število točk, a je uvrščena na drugo mesto, ker ima manj zmag kot vodilna ekipa. Tretja je ekipa Brunel s 17 točkami, najslabše pa trenutno kaže ekipi Turn the Tide on Plastic s sedmimi točkami.

Po zaključeni regati bodo ekipe zopet opravile transfer do mesta Hong Kong. Tu se bo 7.2.2018 pričela šesta etapa. Jadralci se bodo odpravili na 6100 nmi dolgo plovbo proti novozelandskemu mestu Auckland.

Priobalno regato bomo spremljali v celoti. Vse informacije bodo objavljene na tem mestu.

Trenutna razvrstitev po petih priobalnih regatah:

  Mesto Ekipa / Regata Alicante Lisbon Cape Town Hong Kong Guangzhou Skupno  
  1 MAPFRE 7 6 6 6 7 32  
  2 Dongfeng Race Team 6 5 5 5 2 27  
  3 Team Brunel 4 7 2 4 6 23  
  4 AkzoNobel 2 4 5 5 5 21  
  5 Sun Hung Kai/Scallywag 3 3 1 3 4 13  
  6 Vestas 11th Hour Racing 5 3 4 0 0 12  
  7 Turn the Tide on Plastic 1 1 3 2 3 10  

Petek 02 Feb 2018

Poleg otoka Lošinj so našli truplo 12 m dolgega kita. Samica se je zapletla v ribiške mreže in poginila zaradi izčrpanosti. Ribiči so truplo odpeljali na otok Male Orjule poleg otoka Lošinj.

Raziskovalci iz inštituta Blue World so opravili podrobne raziskave. Predvidevajo, da je bil to kit, ki smo ga v začetku meseca januarja videli plavati okoli otoka Lošinj. Samica kita je v dolžino merila 11,7 m. Kljub dolžini, pa je bil kit še mlad, saj se mladiči vrste Balaenoptera physalus skotijo dolgi med 5 in 6m. Z materjo ostanejo 6 do 8 mesecev in v tem obdobju že zrastejo do dolžine 10 do 12 m. So edina vrsta kita, ki prebiva v Mediteranskem morju in občasno priplava v Jadran.

Truplo kita je zavarovano na globini 20 m, kjer bo razpadlo

Na truplu kita niso našli nobenih poškodb, ki bi kazale na nasilno smrt kita. Predvidevajo, da je poginil zaradi izčrpanosti. Raziskovalci inštituta Blue World, bodo skelet kita ohranili. Ker v bližini otoka nimajo primernih prostorov, da bi izvedli avtopsijo in truplo očistili, so se odločili, da ga pustijo v morju, kjer bo narava poskrbela, da bo truplo razpadlo. Kosti kita bodo kasneje potegnili na kopno in jih očistili.

Le dan po odkritju kita, so truplo odpeljali na drugo lokacijo v bližini otoka, ga ovili z mrežami in pritrdili na morsko dno. Leži na globini 20 m. V naslednjih mesecih bodo raziskovalci opravljali redne oglede lokacije in spremljali naravno razpadanje trupla.

Ta vrsta kita je zaščitena. Za vse aktivnosti, ki jih izvajajo s truplom, so morali pridobiti dovoljenja hrvaškega Ministrstva za okolje in zaščito narave, Luške uprave, pomorske policije in še bi lahko naštevali.

 

 

Vir: Inštitut Blue World – Veli Lošinj, Foto: Mario Bonić in Danijel Pavlović

 

 

 

Četrtek 01 Feb 2018

Vsako leto na salonu Boot v Dusseldorfu izberejo plovilo leta. Plovilo leta je lahko le plovilo, ki je na trg prišlo v letu poprej in bo definitivno najbolj zaželeno plovilo med kupci v tekočem letu. Komisijo, ki izbira plovilo leta, sestavljaj...
Torek 30 Jan 2018

Pred plovbo je treba posebno pozornost nameniti motorju, osnovnemu pogonskemu sredstvu. Ker si želimo, da bi motor med plovbo normalno deloval, je treba pred izplutjem motor preventivno pregledati in ga pripraviti na plovbo.

1. Pregled nivoja motornega olja

Slika 1 - Redna kontrola nivoja olja
Če je v motorju premalo olja, se motor ne bo podmazoval pravilno in bo odpovedal. Nivo je potrebno pregledati na vsakih 10 ur delovanja.

Pred vsakim izplutjem in še posebej pred občasnimi ali daljšimi plovbami moramo obvezno kontrolirati in po potrebi doliti v motor motorno olje. Poraba motornega olja je namreč pri motorjih za plovila večja, kot pri motorjih za avtomobile. Poraba olja je večja pri obremenjenem motorju (glisiranje), kot pri počasni plovbi. Na plovilu je zato smiselno imeti posodo z manjšo zalogo motornega olja za dolivanje. V primeru, da se nivo motornega olja občutno zmanjšuje, je treba ugotoviti vzrok za nadpovprečno porabo motornega olja in ga čimprej odpraviti. Kako ugotovimo, ali je v motorju ustrezna količina olja prikazuje slika 1. 

2. Pregled nivoja hidravlične tekočine

Pri motorjih s premikajočo se peto z vijakom (Z motorji, izvenkrmni motorji …) moramo preveriti nivo hidravlične tekočine, ki služi za uravnavanje naklona pete z vijakom.

3. Pregled nivoja olja v servo-krmilnem sistemu

Olje v servo-krmilnem sistemu omogoča delovanje servo-krmilnega sistema. Omogoča lažje krmiljenje. Z njim je opremljena večina plovil na motorni pogon. Količino olja moramo redno preverjati in po potrebi doliti olje, ki je namenjeno za hidravlične sklope. Motorno olje ni primerno!

4. Prezračevanje motorja

Pri čolnih z vgradnimi motorji sodi med obvezna opravila prezračevanje motornega prostora, kar je zelo pomembno predvsem za plovila z bencinskimi motorji. Prezračevanje je večinoma izvedeno prisilno z električnim ventilatorjem, ki ga moramo vklopiti vsaj dve do tri minute pred zagonom motorja in ga pustiti vklopljenega tudi med plovbo, še posebej če je ta počasnejša. Bencinski hlapi, ki se nabirajo v motornem prostoru in imamo z njimi opraviti predvsem pri motorjih z uplinjačem, so namreč eksplozivni. Brez prezračevanja vgradnih bencinskih motorjev tvegamo požar ali eksplozije.

5 .Pregled raznih priključkov na motorju

Občasno je dobro pregledati tudi različne priključke na motorju, med katere sodijo tudi gumijasta cev za dovod goriva ter cevi za dovod in odvod morske vode pri odprtem sistemu hlajenje oziroma dovod in odvod hladilne tekočine pri zaprtem sistemu hlajenja.

6. Pregled kaluže

Redno je treba preverjati kalužo in s tem sproti detektirati morebitno puščanje raznih tekočin na plovilu, tudi iz motorja (hladilna morska voda, hladilna tekočina, olja, gorivo). V plovilo lahko vdira voda skozi odprtine skozi katere je speljan pogon in skozi odprtine za dovod slane vode v plovilo (WC, kuhinj,..). Pušča lahko tudi katera izmed cevi za dovod morske vode za hlajenje motorja ali ena izmed cevi morske vode na motorju. V kolikor se v kaluži nabira voda le med delovanjem motorja, je potrebno ugotoviti katera izmed cevi pušča in jo zamenjati.

7 .Vizualni pregled filtra za morsko vodo

Redno pregledovanje filtra za morsko vodo je pomembno za preprečevanje prehoda nečistoč (npr. morska trava) v hladilni sistem. Če plujete pretežno na nižjih globinah, še posebno tam kjer je morsko dno obraščeno z morsko travo, je smiselno pogostejše čiščenje filtra za morsko vodo.

Slika 2 - Kontrola klinastega jermena
Če ima jermen vidne razpoke, ga je potrebno zamenjati. Preverimo ustrezno napetost jermena.

8. Vizualni pregled filtra goriva oziroma sistema za filtracijo goriva

Ob normalnih pogojih, ko s kontaminacijo goriva nimamo težav, se filter za gorivo menjuje zgolj preventivno ob rednih servisih motorja. V primeru težav z gorivom pa se nam navadno najprej začne mašiti filter goriva, če vzroka ne odpravite pa lahko zaradi kontaminiranega goriva ostanete celo brez pogona. Pregledovanje filtra goriva je torej predvsem preventivne narave.

9. Pregled klinastega jermena

Pri pregledu klinastega jermena moramo biti pozorni na njegovo starost, obrabljenost in napetost. Če ima jermen vidne razpoke (glej slika2) ali pa vidno iztrošen, pomeni, da je preperel in ga je nujno zamenjati. Napetost jermena preverjamo tako, da ga na prostem delu pritisnemo s prstom. Primerno napet jermen se bo vdal za 1 cm (glej slika2). Če se vda več kot 1 cm, ga je potrebno napeti. Če jermen med delovanjem motorja cvili je premalo napet in drsi. Obvezno ga moramo pregledati in napeti. V kolikor se problem ponovi po nekaj urah delovanja, je iztrošen in ga je potrebno zamenjati.

Če se jermen vda manj, je prenapet. Sila na ležaje, s katerimi so pripete jermenice, je prevelika in se lahko poškodujejo.

10. Pregled količine goriva in načrtovanje njegove nabave

Pred izplutjem je treba preveriti količino goriva in narediti dober načrt plovbe ter oceniti predvideno porabo goriva. Načrtovanje nabave goriva je eno pomembnejših opravil, saj lahko brez premišljenega načrtovanja ostanete brez goriva.

11. Pregled napetosti v akumulatorjih

Za zagon velike večine motorjev na plovilih je potrebna električna energija iz akumulatorjev. Zato morate redno spremljati napetost v akumulatorjih in poskrbeti za njihovo pravočasno polnjenje med plovbo z motorjem oziroma na obali.

12. Preveri delovanje motorja

Po zagonu motorja je treba motor pustiti v prostem teku delovati nekaj minut, da se ogreje na delovno temperaturo. Medtem preverite kroženje hladilne morske vode in spremljate indikatorje, ki prikazujejo temperaturo v motorju, tlak motornega olja, napetost akumulatorjev, itd… Na koncu preventivno preverite še prisotnost morebitnih svežih tekočin v kaluži.

Ponedeljek 29 Jan 2018

Luksuzna jahta z imenom Kismet je na voljo za najem na Jadranu. Cena tedenskega najema znaša neverjeten 1.200.000 EUR. Jahta Kismet je v lasti Šahida Kana, ameriškega miljonarja, pakistanskega porekla. V lanskem letu je priplula v Črnogorsko m...
Ponedeljek 29 Jan 2018

To je že deveta nagrada za inovacije, ki jo je osvojil Suzuki v kategoriji izvenkrmnih motorjev, več kot kateri koli drugi proizvajalec izvenkrmnih motorjev.

Suzuki DF350 je edini izvenrmni motor z dvema obratno rotirajočima propelarjema

Novi vodilni 4-taktni izvenkrmni motor Suzuki DF350A je osvojil prestižno nagrado IBEX za inovacije za izvenkrmne motorje,  ki jo podeljuje Nacionalno združenje navtičnih proizvajalcev (NMMA) na mednarodni razstavi in konferenci graditeljev  v Tampi, Florida, ZDA, od 19.-21. Septembra  2017.

IBEX nagrada za inovacije se podeljuje novim proizvodom  v ladjedelništvu, ki so pokazali izrazit tehnološki napredek in kateri zagotavljajo praktične in ekonomične koristi za uporabnike.

Naslednje značilnosti  DF350A so bile ključni dejavniki za pridobitev nagrade:

  • Največji volumen motorja V6 prostornine - 4.390 cm3
  • Suzuki Dual Prop – dvojni propelerski sistem (za izjemen pogon in pospešek)
  • Direct Air Intake & Dual Injector – direkten dovod zraka in dvojni injektorski sistem (dosega višje kompresijsko razmerje in učinkovitejše izgorevanje)
  • Dual Louver system (za učinkovito odvajanje vode iz zraka)
  • Nizka poraba goriva

 

Več informacij najdete na spletni strani uvoznika AS BOATS d.o.o.,  www.as-boats.si

Ponedeljek 29 Jan 2018

Na zemlji ves čas pihajo vetrovi različnih smeri in različnih hitrosti. Če vreme opazujemo v kratkem časovnem obdobju, potem težko najdemo kakšne vzorce, če pa ga spremljamo skozi daljša obdobja, pa lahko ugotovimo, da obstajajo ponavljajoči vzorci vremena oziroma gibanja zračnih mas.

Na celotni zemeljski površini obstajajo veliki sistemi cirkulacije zraka. Z njihovo pomočjo se prenaša toplota iz tropskih krajev proti polarnim delom. V vsaki hemisferi imamo tri tako imenovane celice, v katerih se odvija cirkulacija zraka. Na severni in južni strani ekvatorja je po ena Hadley-eva celica. Razprostira se med ekvatorjem 0° in 30° severne in južne zemljepisne širine. Med 30° in 60° je druga celica imenovana Ferrel-ova celica, od tu pa do polov pa se razprostira Polarna celica. V posamezni celici zrak kroži med zemeljsko površino in troposfero (višine med 10.000 m in 15.000 m nad morjem).

Hadley-eva celica

Satelitska slika prikazuje področje Doldrums-ITCZ (1) z veliko količino vlage v zraku, področje pasatov (2), ki pihajo iz vzhoda proti ekvatorju in področje zahodnikov (3)

Hadley-eva celica je največja celica in se razteza od ekvatorja pa vse do 30° ali celo 40° severne oziroma južne zemljepisne širine. Ime je dobila po angleškem meteorologu Georgu Hadley-u.

V Hadley-evi celici pihajo ob zemeljski površini pasati. Na severni polobli pihajo iz severne do severovzhodne smeri proti ekvatorju, na južni polobli pa iz južne do jugovzhodne smeri proti ekvatorju. Okoli ekvatorja se obe zračni masi srečata in nastane področje imenovano Doldrums (Intertropska konvergentna cona), kjer prevladujejo obdobja brezvetrja in nenadnih intenzivnih neviht. Zračni masi iz severne in južne poloble se tu srečata in pričneta iznad površja dvigati v višine. Zaradi tega se okrog ekvatorja ustvarja področje nizkega zračnega pritiska. Ko se zrak dvigne se začne gibati v smeri proti polu (na severni polobli proti severnemu tečaju in na južni proti južnemu). Ko doseže 30°-40° severne oziroma južne širine (subtropsko področje), se začne zopet spuščati proti zemeljski površini. Tu se ustvarja visok pritisk. Ker so zračne mase, ki se spuščajo iz višin suhe, je cirkulacija zraka v Hadley-evi celici vzrok za puščavo kot na primer Sahara v severni Afriki.

Ferrel-ova celica

Ferrel-ova celica je srednja celica in se razprostira med 30°-60°  (do 40°-70) severne in južne zemljepisne širine. Zračne mase krožijo ob zemeljski površini od juga proti severu. Ob stiku s Polarno celico se pričnejo dvigovati do troposfere. Tu zopet nastane pas nizkega zračnega pritiska, ki botruje za nestabilno vreme v področju polarne fronte. V troposferi se zračne mase Ferrel-ove celice gibljejo proti jugu. Ob stiku s Hadley-evo celico se začnejo. In povzročijo pas visokega zračnega pritiska imenovan Konjske širine, kjer vladajo šibki vetrovi ali brezvetrje.

Ker se zračne mase v Ferell-ovi celici gibljejo v obratni smeri kot v Hadley-evi in Polarni, celica deluje kot nekakšen vmesnik. Na severni polobli površinski zračni tokovi potekajo od juga proti severu, medtem ko v Hadley-evi in polarni od severa proti jugu (in obratno na južni zemeljski polobli).

Polarna celica

Polarna celica je najmanjša in najšibkejša celica. Razteza se med 60-70 stopinjami severne in južne zemljepisne širine pa vse do severnega oziroma južnega pola. Zrak v celici se z višin spušča proti površju pri polu, ob površini se giblje od severa proti jugu. Ko se sreča s polarno fronto nekje med 60° in 70°, pa se prične zopet dvigovati.

Ponedeljek 29 Jan 2018

S plovom za odličja se je v Miamiju zaključila prva letošnja regata za svetovni pokal, na kateri sta v razredu 470 slavili Slovenki Tina Mrak in Veronika Macarol.

Tina Mrak in Veronika Macarol s trenerjem Tomažem Čopijem

Regata se je začela v torek, ko je bilo v Miamiju komajda kaj vetra. V danih pogojih sta Portorožanki zasedli peto mesto. Drugi tekmovalni dan je ponudil nekoliko več vetra, Mrakova in Macarolova pa sta z uvrstitvami v prvi deseterici pokazali, da se bosta borili za najboljša mesta. Od srede naprej pa sta z odličnim jadranjem pokazali, da spadata med glavne favoritinje za končno zmago. To je postalo še posebej evidentno v soboto, ko sta z dvema prvima in tretjim mestom prepričljivo prevzeli vodstvo v skupnem seštevku. V današnjem plovu za odličja sta svojo odlično pripravljenost le še potrdili z drugim mestom v plovu za odličja in se zasluženo veselita svoje prve zmage na regatah svetovnega pokala.  Drugo mesto sta zasedli Poljakinji Agnieszka Skrzypulec in Irmina Mrozek Gliszczynska, tretje pa Japonki Ai Kondo Yoshida in Miho Yoshioka.

Tina Mrak: "Za nama je res izjemen teden, že prvi dan sva začeli s petim mestom in v regatah, ki so sledile sva se konstantno uvrščale med najboljših deset. Včeraj je bil za naju z Veroniko še posebej dober dan, saj sva se povzpeli čisto na vrh lestvice. S trinajstimi točkami prednosti, ki sva si jih prijadrali včeraj, je bil današnji "medal race" nekoliko lažji. Ampak ne glede na to sva morali kontrolirati ostali dve posadki, kar nama je dobro uspelo, zato sva zelo veseli te zmage."

Veronika Macarol: "S Tino sva to leto začeli res odlično z zmago na regati za svetovni pokal. Sedaj morava še naprej trenirati in delati tako, kot sva doslej, da prideva čim bolje pripravljeni na svetovno prvenstvo v Aarhus, kjer se bodo delile prve norme za olimpijske igre. To je za naju letošnji glavni cilj."

Posnetek regate za medalje:

Ponedeljek 29 Jan 2018

"Jadranje me veseli. Jadranje imam v krvi. Jadranje je moj način življenja. O jadranju sanjam, ko nisem na barki. Pred desetimi leti sem prvič objadral svet in uresničil svoje otroške sanje. Postavil sem si nove cilje, ki so prinesli nove izzive. Rog, levinja in dobro upanje so zadnja leta krožili po mojih mislih. Cilji so z njimi postali drznejši in pot do njih bolj pustolovska." – Miran Tepeš

Knjiga Veliki trije je že tretji jadralski potopis Mirana Tepeša. V njej je opisano jadranje mimo znamenitih treh južnih rtov: rta Horn, rta Leeuwin in Rta dobrega upanja, jadranje čez južni Pacifik od Francoske Polinezije do Čila, jadranje do in okoli Avstralije ter Tasmanije in samostojno jadranje čez Indijski ocean. Dodani so tudi zapisi s poti po naravnih parkih Avstralije in Južne Afrike ter po notranjosti otokov.

  • Avtor: Miran Tepeš
  • Naslov: Veliki trije
  • Prejadranih navtičnih milj: 19.824
  • Obseg: 300 strani
  • Št. fotografij:  425

Naroči knjigo:  Miran Tepeš - Trije veliki 

Na vaš elektronski naslov, ki ga boste navedli v naročilu, bomo poslali predračun za plačilo artikla.
Naročeni artikel vam bomo poslali takoj, ko prejmemo plačilo na naš račun!

Cena knjige je 30,00 EUR. Stroški pošiljanja znašajo 4,00 EUR.

Ime:
Priimek:
Elektronski naslov:
Naslov:
Pošta:
Poštna številka:
Telefon:
Kosov:
Pošiljko pošljite na moj naslov:
Potrditev nakupa: Da, potrjujem nakup
 

 

Nedelja 28 Jan 2018