Zadnje iz eTrgovine

30.00€

Knjiga »Z jadrnico čez Arktiko« je četrta knjiga Mirana Tepeša, ki je doslej že trikrat objadral svet. Knjiga je jadralski potopis z zelo drugačne in zahtevne morske poti po ledenih morjih, med odročnimi otoki. V knjigi so na 256 straneh opisane dogodivščine s poti čez Arktiko in popestrene s 383 barvnimi fotografijami in zemljevidi. V prvem delu je opisana pot z jadrnico od Istre na Jadranskem morju preko Atlantskega oceana do Kanade in Grenlandije. V osrednjem delu so opisane dogodivščine z jadranja čez Arktiko po Severozahodnem prehodu od Grenlandije med kanadskimi arktičnimi otoki in okoli Aljaske do Tihega oceana. V zadnjem delu pa so opisane dogodivščine med jadranjem čez Beringovo morje, čez Aljaški zaliv in po Britanski Kolumbiji.

»Arktika je morska pokrajina s številnimi otoki. Led na morju se je nad Severno Ameriko v zadnjih desetletjih večino poletij za nekaj tednov dovolj umaknil ali razredčil, da je bilo z izjemo treh let Arktiko mogoče prejadrati, a ne na lahek način, zato je jadranje čez Arktiko zame postalo izziv.« – Miran Tepeš

Arktika je območje na severu zemeljske oble, ki obdaja severni zemljepisni tečaj in leži nad severnim tečajnikom. Večino leta, marsikje pa vseskozi, je to območje prekrito z ledom in snegom.

Statistiko o plovbi čez Arktiko vodi “Scott Polar Research Institute, University of Cambridge”, Velika Britanija. Do leta 2024 je Severozahodni prehod med Atlantikom in Pacifikom, v eno ali drugo smer, preplulo 393 plovil vseh vrst, od ledolomilcev in različnih velikih motornih ladij do jadrnic. Skokica 3 je prvo slovensko plovilo, ki je prejadralo ali preplulo Severozahodni prehod.

Miran Tepeš - Z jadrnico čez Arktiko

Zadnji video

Slovenski popotnik in jadralec Jasmin Čaušević, se je leta 2014 odpravil na pot okoli sveta. Pravzaprav to ne bi bilo nič nenavadnega, če se za to Jasmin ne bi odločil opraviti sam z družinsko serijsko jad...
Nedelja 25 Feb 2018

Prejšnji konec tedna sta se dve slovenski posadki v Šibeniku udeležili prve regate v letošnji evropski turneji jadralnega dvobojevanja – European Match Race Ture. Zmago je slavila ekipa Lumba Match Race Team – Dejan Presen, Miha Truden, Hrvoje Petrović in Dario jusić, ki je zmagala v vseh dvobojih v predtekmovanju in izločilnih dvobojih. “To je zares odličen začetek evropske turneje v letu 2018,” je po zmagi povedal Dejan Presen. “Veseli me, da smo zmagali na tej prvi regati, saj smo prišli zelo blizu ob koncu prejšnje sezone. Z veseljem pričakujemo naslednji dogodek v Črni gori!”

Z drugim mestom je uspeh dopolnila še ekipa ŠD Gibanca – Jure Jerkovič, Emil Jerkovič, Robert Zajc, Blaž Kmetec.

Tradicionalni otvoritveni dogodek evropske turneje jadralnega dvobojevanja organizira Wave Sailing Center v Šibeniku v enem najlepših hrvaških zalivov, ki ponuja spektakularno jadralsko areno blizu mestne promenade, da je tako na ogled kar najširši množici ljudi.

Evropska turneja jadralnega dvobojevanja  se bo nadaljevala z drugo regato med 16. in 18. marcem v slikovitem črnogorskem zalivu Boki Kotorski ob gostoljubju tamkajšnjega jahtnega kluba Porto Montenegro, konec marca sledi tretja regata na jezeru Neusiedl blizu Dunaja, nato pa aprila v Kneževini Monako.

Sobota 24 Feb 2018

Kljub temu, da plovilo preko zime miruje, potrebuje redno vzdrževanje. Voda, vlaga, veter in sol našemu plovili ne prizanašajo. Povzročajo korozijo, plesen, neprijetne vonjave in hitrejše propadanje. Če želimo, da bo spomladi naše plovilo potrebovalo kar najmanj vzdrževanje oziroma nakupa nove opreme, jo moramo v obdobju mirovanja primerno vzdrževati. Redne kontrole sistemov na plovilu je potrebno izvajati mesečno.

Poglejmo si katere so nujna vzdrževalna dela, ki jih moramo opraviti. Opisali smo 10 najbolj nujnih opravil za plovila, ki prezimijo v vodi. Za plovila, ki so skladiščena na kopnem, večine teh opravil ne moremo oziroma ni potrebno opraviti.

Prižiganje motorje

Če motorja po koncu sezone nismo konzervirali, ga je potrebno redno prižigati. Interval naj bo vsaj enkrat na mesec,  lahko tudi krajši (na 3 tedne ali celo na 14 dni). Zunanjost motorja je zaščitena z barvo, medtem ko notranjost nima zaščite. Ko motor uporabljamo je celotna notranjost zaščitena s tankim filmom motornega olja, ki preprečuje dostop vlagi do kovinskih delov motorja. Ko motor miruje, olje steče v karter in notranje površine ostanejo brez zaščite. Zavedati se moramo, da je notranjost motorja odprta. Zrak lahko vstopa skozi sistem za dovod zraka v motor in odprte ventile. Zrak s seboj nosi vlago in sol, ki se kondenzirata na notranjih površinah motorja in povzročata korozijo. Ko motor prižgemo, se zopet podmaže z oljem. Motor ni dovolj le prižgati. Pustiti ga moramo delovati vsaj 15 minut. Najbolje bo če ga pustimo delovati toliko časa, da se v celoti segreje skoraj do delavne temperature. Delavno temperaturo bomo v prostem teku, brez obremenitve težko dosegli. V kolikor so vremenske razmere ugodne, je priporočljivo s plovilom izpluti in motorje tudi obremeniti. Z delovanjem motorja, bomo iz notranjosti odstranili vlago in motor ponovno zaščitili z oljnim filmom.

Hladilna tekočina

Če imam notranji motor z zaprtim sistemom hlajenja s sladko vodo oziroma hladilno tekočino, moramo pred vžiganjem motorja preveriti količino hladilne tekočine. Po potrebi dolijemo hladilno tekočino.

Ali je v motornem olju prisotna voda

Na sliki desno je motornemu olju primešana voda. Olje ni več viskozno in prosojno! Motorja ne smemo vžigati.

Motorno olje

Pred prižiganjem motorja preglejmo nivo motornega olja. Če je olja premalo, ga dolijmo do zahtevanega nivoja. Preverimo tudi barvo olja. Če je olje transparentno ali nekoliko črno zaradi saj motor lahko vžgemo, Če je olje na pogled belo, je v njem voda in motorja ne smemo vžgati. Potrebno je ugotoviti, kaj je vzrok vode v motornem olju, ga odpraviti in nato zamenjati olje.

Pregled kaluže

Pregledamo vse kaluže na plovilu. V kolikor se je v njih nabrala voda, vključimo črpalke. Če se črpalke niso samodejno vključile in odstranile vode, so problem okvarjena stikala-plovci, ki skrbijo za avtomatski vklop črpalk, go gladina vode v plovilu naraste. V primeru vode v kaluži preverimo tudi ali gre za slano ali sladko vodo. V kolikor gre za sladko vodo, preverimo vse ventile in cevi slane vode na plovilu (dotok slane vode do WC-jev, do armature pomivalnega korita, dotok za hlajenje motorja in drugih). V kolikor je voda sladka, je lahko razlog slabo tesnjenje oken in skoznje priteka deževnica. Lahko je to kondenz, ki se steka v kalužo ali pa izteka voda iz sistema sladke vode. Sistem preverimo tako, da vključimo črpalke  sladke vode. V kolikor pri zaprtih armaturah čez nekaj časa ne nehajo delovati, ali pa se brez potrebe vključijo na vsakih nekaj minut, potem voda uhaja iz sistema. Preverimo vse armature, cevi, spoje in črpalke, da ugotovimo izvor.

Prezračevanje in odstranjevanje vlage

Plovila niso hermetično zaprta. Zrak v notranjosti se izmenjuje z zunanjim. V plovilo prihaja prah in vlaga. Ko smo na plovilu, ga prezračimo. Če imamo na plovilu vgrajeno gretje, ga vključimo, da se prostori v plovilu dobro pregrejejo. Če gretja nimamo, lahko to naredimo s kaloriferjem ali drugim grelnim telesom. Plovilo ponovno dobro prezračimo, da se topel vlažen zrak v plovilu zamenja s suhim iz okolice. Za zmanjšanje vlage v plovilo namestimo razvlaževalce zraka, ki za svoje delovanje ne potrebujejo električne energije, so cenovno zelo ugodni in bodo preprečili nastanek plesni in vonjav v plovilu. Na primer razvlaževalec z eni polnilom bo zadostoval za mesec dni na 12m jadrnici.

Pregled in polnjenje akumulatorjev

Vzdrževanje in polnjenje akumulatorjev je ključnega pomena za podaljšanja njihove življenjske dobe. Tudi, ko plovila ne uporabljamo, se praznijo. Na akumulatorje so stalno priključeni različni porabniki kot na primer  črpalke v kalužah, elektronski alarmi ali celo elektronski sistemi za preprečevanje rasti vegetacije. Akumulatorji izgubljajo eklektični tok tudi kadar niso obremenjeni. Zgubijo lahko tudi do več Ah dnevno. V daljšem času se lahko popolnoma izpraznijo. Njihova življenjska doba se močno skrajša. Lahko se uničijo do te mere, da jih moramo nadomestiti z novimi.

Če imamo na akumulatorje priključene solarne celice ali vetrni generator, se akumulatorji stalno polnijo. Če imamo akumulatorje s tekočim elektrolitom, ta med polnjenjem hlapi. Zato moramo redno mesečno preverjati nivo elektrolita v vseh akumulatorjih in po potrebi naliti destilirano vodo do zahtevanega nivoja. Plošče v vsaki celici mora biti v celoti prekrite s elektrolitom. Prekomerno polnjenje celic z elektrolitom bo povzročilo iztekanje elektrolita iz akumulatorja.

Preverite kontakte na akumulatorjih. V kolikor so oksidirali, jih očistite in podmažite z mastjo za kontakte ali proti korozijskim sprejem.

Pregled priveznih vrvi

Preglejte vse privezne vrvi. Pozimi lahko pihajo zelo močni vetrovi. Plovilo se na privezu stalno premika in vrvi se obrabljajo na enem mestu. Če so obrabljene ali natrgane jih zamenjamo.

Pregled zaščitno ponjavo

Preglejte zaščitno ponjavo plovila. Če je natrgana jo zašijte. V nasprotnem se bo močno poškodovala ob vsakem naslednjem sunku vetra. Preverite vse gumbe in vrvice za pritrditev. Vsi morajo biti čvrsto pritrjeni. Če ponjava ni na vseh mestih pritrjena, bo v vetru plapolala in se raztrgala.

Bokobrani

Preverite vse bokobrane, če so trdno privezani. Preverite privezne vrvice in jih po potrebi zavarujte z dodatnim varnostnim vozlom (kako pravilno privezati bokobran na tej povezavi: Vrzni vozel)

Ko ste opravili redno mesečno vzdrževanje plovila in preden zapustite plovilo ne pozabite:

  • zaprite vsa okna
  • zaprite vse ventile morske vode
  • izključite akumulatorje
  • izključite električni priključek za 220V na kopnem
Petek 23 Feb 2018

Novo luksuzno jahto iz italijanske ladjedelnice Azimuth je oblikoval Stefano Righini. Ta 21,3 m (70 čevljev) dolga motorna jahta je elegantna in kljub dvignjenemu komandnemu mostu še vedno kaže svoj športni karakter.

Da gre za nekoliko drugačno jahto, kot smo jih vajeni, pove že dejstvo, da je na krovu večina elementov izdelana iz karbonskih vlaken. Za tiste, ki niso navdušeni nad dvignjenimi komandnimi mostovi in prisegajo na jahte brez njih, so pri S7 zadovoljili tudi njihove želje. Jahta je namreč na voljo tudi v različici »Coupe«, ki je brez dvignjenega komandnega mosta. Notranjost plovila je oblikoval oblikovalec Francesco Guida. V prednjem desnem delu je komandna konzola z dvema sedežema, nasproti nje je kuhinja. Za kuhinjo je prostorna sedežna garnitura z dvema mizama. Salon je s  krmo ločen s stekleno steno, ki jo lahko v celoti odpremo in prostora povežemo. Dostop v podpalubje je preko stopnic pred komandno konzolo. Jahta ima 4 kabine. Največja, lastniška,  je v centralnem delu plovila in se razprostira preko celotne širine. Nekoliko manjša je kabina v premcu. Ima veliko dvojno posteljo in lastno kopalnico. Dve manjši kabini na levem in desnem boku plovila imata skupno kopalnico. Leva ima dve ločeni postelji, desna pa ima dve postelji, drugo nad drugo a obrnjeni pod kotom 90 stopinj.

Za pogon plovila skrbijo trije Volvo Penta motorji z IPS pogonom. Zagotavljajo izjemno dobre sposobnosti manevriranja, močno zmanjšan hrup in vibracije, ter do 35% zmanjšano porabo goriva v primerjavi s pogonom z osovino. Za razporeditev teže plovila so vgradili avtomatski sistem  za razporejanje teže. Gorivo se stalno prečrpava med rezervoarji. Nagib plovila se tako ohranja v bližini 0 stopinj, ker zagotavlja udobno in varčno plovbo.

Dve komandni ročici za upravljanje treh motorjev

Plovilo ima vgrajene tri motorje. Če pogledamo komandno konzolo, bomo opazili le dve ročici za upravljanje dveh motorjev. Sedaj je na mestu vprašanje, kako upravljamo tretji motor. Če upravljamo z desno ročico upravljamo zgolj desni motor, če upravljamo z levo ročico upravljamo zgolj levi motor. Srednji motor začne delovati šele ko levi in desni motor delujeta sinhrono in so njuni obrati višji od 600 obratov na minuto. Takrat se avtomatsko vključi tretji, srednji motor in s svojo močjo dodat potreben potisk za pogon plovila.

Za nadzor nad plovilom skrbi Raymarine kontrolni sistem. Vsi podatki za nadzor nad motorji, kalužnimi črpalkami, črpalkami vode in fekalij, črpalkami goriva, ventilacijo in seveda tudi nad glasbenim sistemom se prikazujejo na enem zaslonu in jih lahko preko njega tudi upravljamo.  V primeru jahte s komandnim mostom, lahko plovilo upravljamo z obeh komandnih konzol in tabličnega računalnika, pri »Coupe« različici pa s komandne konzole ali tabličnega računalnika.

Nova jahta Azimut S7 si je z vsemi inovacijami, ki so vgrajene v plovilo prislužila nagrado »Best Tehnology Evolution«, ki se podeljuje za nova plovila, ki imajo vgrajene inovativne, pionirske sisteme, ki jih še nismo videli v navtiki. 

Test

Pogoji na testu niso bili idealni. Pihal je močan veter in morje je bilo razburkano. Pri 1550 obratih motorjev na minuto, je plovilo doseglo hitrost 20 vozlov in poraba je znašala 190 l/h, kar je nekoliko manj kot 10 litrov za prepluto navtično miljo. Ko povečamo število obratov na 1570 na minuto, hitrost naraste na 25 vozlov. Poraba znaša 240 l/h, ker je še vedno manj kot 10 l na miljo. Klub večji hitrosti plovbe poraba goriva na prepluto miljo ni narasla. Test je bil opravljen pri plovbi v veter in v valove. Pri plovbi z vetrom je jahta dosegla najvišjo hitrost plovbe 38 vozlov, motorji pa so se vrteli s 2350 obrati na minuto. Za doseganje te hitrosti je  potrebno opraviti nekaj dela s kontrolami za nagib pogonov in plovila.

 Tehnične lastnosti Azimut S7

  • Dolžina čez vse: 21,37 m
  • Dolžina trupa: 20,3 m
  • Širina: 5,3 m
  • Ugrez: 1,69 m
  • Teža plovila (polno obremenjena): 44,6 t
  • Motorji: 3 x VOLVO D13 - IPS 1050 - 800 KM (588 kW)
  • Najvišja hitrost plovbe: 36 vozlov
  • Potovalna hitrost plovbe: 30 vozlov
  • Rezervoar za gorivo: 3800 l
  • Rezervoar za vodo: 1000 l
  • Št. kabin 4+1
  • Število lažišč: 8+2
  • Število kopalnic 3+1
  • Št. oseb na krovu: 14

Test plovila Azimut S7

Četrtek 22 Feb 2018

Ladjedelnica Hyundai Mipo je naročniku predala največjo do sedaj izdelano ladjo s pogonom na zemeljski plin.

50.000 ton težko ladjo je naročilo podjetje Ilshin Logistics leta 2016. V sodelovanju s podjetjem POSCO so izdelali poseben rezervoar za plin tipa »C«, ki odgovarja vsem mednarodnim standardom in je odobren s strani klasifikacijskega registra Lloyd's.

Ladja bo začela s svojim obratovanjem v naslednjih dneh. Naročnik jo bo uporabljal za prevoz kamna na področju Koreje. Izdelana je na podlagi nove generacije zahtev za okolju prijazne ladje za prevoz razsutega tovora. Dve leti trajajoč projekt bo nedvomno ključen pri povečanju uporabe zemeljskega plina kot pogonskega goriva v tovornem prometu. 

Vir: Lloyd’s Register

Četrtek 22 Feb 2018

Zadnji novi mali čoln z izvenkrmnim motorjem iz tovarne Beneteau je Antares 6, kateri je ostal zvest vsem lastnostim katere so ustvarile uspeh tega razreda v zadnjih 40 letih. Uporablja se ga lahko za izlete, ribolov ali piknike zato je  to plovilo namenjeno širokemu spektru kupcev.  Poleg tega je videz novega  Antares 6 zelo moderen, ponuja pa tudi zelo veliko mero udobja. Kokpit je narejen  praktično saj so vanj namestili drsno zadnjo klop, katero med uporabo plovila lahko pomaknete vse nazaj do motorja. Zaradi tega je kokpit maksimalno povečan in prostor izkoriščen. Za transport, ko je potrebno motor dvigniti klop enostavno podrsate naprej ter se tako izognete poškodovanju klopi z motorjem.

V notranjosti imate zaradi nekaj praktičnih rešitev in razporeditvijo z obrnjenimi sedeži ter  odprtim prostorom med salonom in kabino neverjeten občutek prostornosti.  Trup zgrajen na znanju zadnje tehnologije je izredno stabilen in vožnja  je resničen užitek.

Z enim samim motorjem do 115PS bo z njim lahko rokovati, velikost čolna pa omogoča tudi enostavno čiščenje ter vzdrževanje. 

Več informacij najdete na spletni strani uvoznika AS BOATS d.o.o.,  www.as-boats.si

Sreda 21 Feb 2018

Miran Tepeš, ki ga vsi poznamo, kot vrhunskega smučarskega skakalca, je v zadnjih letih svojo smučarsko športno pot zamenjal z jadralsko. Tako kot večina je pričel v Jadranu, ki pa mu je kmalu postal premajhen. Iz...
Sreda 21 Feb 2018

Danes je svoja vrata odprl 27 Zagrebški velesejem navtike. Letošnji je največji v zadnjih desetih letih in je hkrati največji navtični poslovni dogodek na Hrvaškem.

Letošnji, 27 salon navtike bo zapolnil kar šest hal Zagrebškega velesejma. Na njem se bo predstavilo 300 razstavljavcev iz 23 držav, ki bodo prikazali preko 200 plovil. V primerjavi z lanskim ima več kot 10% več razstavnih površin in razstavljeno je 8% več plovil. Predstavile se bodo vse največje hrvaške ladjedelnice: Pičuljan, Grginić jahte, Pearl Sea, Bura brodovi, Arba, Tušek, Remia plast, Bimex, Leidi, Ramina, JK Nautika, Barracuda in druge. Prvič se bo letos predstavila ponudba južne italijanske pokrajine Kalabrija, kjer je ladjedelništvo tradicija.

Prvič na svetu bosta predstavljeni plovili RANIERI NEXT  240 SH in GRAND G 420, ki jih zastopa slovensko podjetje Moto-nautika. Poleg svetovnih bo na sejmu prikazanih tudi 24 hrvaških premier: SEASCAPE 14 i 24,  SALPA 23 GRANDSOLEI, ANTARES 6 OB, SEA RAY 210 SPX, SALPA 23x, FOUR WINS HD 240, PRINCE 555 i PRINCE 570, SESSA MARINE KEY LARGO 27, ZODIAC RIB, DELA 3,5, JEANNEAU CAP CAMARAT 9.0 WA, GRAND G850, DONAR OPEN 520, ADMIRAL RIB 410,  PIONER, YAM, STARFISHER 650, 790 i 830, FLAMMIFER FFB 590 i 640, GRAND G850.

Tudi letos bo prikazana izjemno bogata ponudba izvenkrmnih motorjev in navtične opreme. Predstavili se bodo Yamaha, Honda, Suzuki, Steyr, Mercury ter nekateri drugi.

Humanitarna akcija za otroke z avtizmom

Humanitarna akcija z nazivom "Ne diham" bo namenjena zbiranju pomoči otrokom z avtizmom. Hrvaški potapljač Budimir Buda Šobat po poizkušal postaviti nov svetovni rekord v statičnem potopu na dah. Pod vodo bo poskušal ostati dlje kot 24:03 minut. Obiskovalci sejma se bodo lahko poizkusili v potapljanju v velikem bazenu pod strokovnim nadzorom potapljačev Nemo Adria Rescue Team-a.

 

Salon navtike v Zagrebu je odprt od srede, 21. do nedelje 25.2.2018. Vabljeni!

 

Več o sejmu na: www.zv.hr

 

 

Sreda 21 Feb 2018

GRAND Golden Line G420 - model, ki se je včeraj premierno predstavil obiskovalcem navtičnega sejma v Zagrebu (plovilo predstavlja slovensko podjetje Moto-nautika), sledi filozofiji ladjedelnice GRAND - dinamičen videz z aerodinamičnimi linijami.

Sodoben, prostoren in zelo funkcionalen gumenjak. Tako bi lahko opisali najnovejšo pridobitev v Grandovi Golden Line liniji. Kot vsak GRAND-ov čoln, je tudi G420 sestavljen ročno in vsak model izdelan posebej. Za izdelavo se skriva zahteven, dolgotrajen in ročno ustvarjen proizvodni proces, ki se lahko zoperstavi tudi najtežjim vremenskim pogojem.

Medtem ko zapolnjuje pomembno nišo med srednje velikimi lukzuznimi tenderji s svojo klasično podobo, se prav enako dobro izkaže tudi kot visoko kvalificiran družinski čoln. Ze dokazan HSH dizajn omogoča odlično vodljivost, združeno z dinamično stabilnostjo in impresivno sposobnostjo doseganja visokih hitrosti.

Kot pri vseh ostalih modelih Golden Line serije, je G420 opremljen z bogatim seznamom standardne opreme in široko izbiro dodatkov, ki vključujejo 55 litrski vgrajen rezervoar goriva in pričajo o posebnosti tega modela. Čeprav je nekoliko krajši, pa kljub temu sprejme 6 oseb, kot daljši G480. To pa ni edina podobnost med čolnoma – oba imata podobno notranjo širino, zaradi česar je G420 izredno udoben čoln. Ni pa niti presenetljivo, da ima G420 zaradi nekoliko ožjih tubusov zelo podobno dolžino kot G480.

Še ena dragocena prednost je opcijski 55 litrski vgrajen rezervoar goriva, ki vam omogoča načrtovanje daljših izletov s čolnom, saj ima več kot podvojeno kapaciteto v primerjavi s standardnim prenosnim rezervoarjem.

Kot pri vseh vidikih ustvarjanja tega čolna, je tudi ergonomija igrala pomembno vlogo, kar boste opazili tudi pri prostorni plošči za inštrumente, kot so merilnik hitrosti, takometer, merilnik nivoja goriva in temperaturne kazalce.
Krmilna konzola je nekoliko nagnjena nazaj, kar še dodatno poudari silhueto čolna in pušča dovolj prostora za voznikove noge in ostale potnike na čolne. Pred konzolo je vgrajen sedež, ki pod sedalom skriva še eno prostorno shrambo.

Čeprav je osnovna naloga tenderjev, da služijo kot pomožni čolni večjim jahtam, pa se G420 morda celo bolje poistoveti z družinskimi čolni srednje velikosti.
Z zmogljivim motorjem do maksimalno 60KM, bo vožnja v primernih pogojih spektakularna, vi pa boste uživali v vsakem aspektu hitrosti v tem varnem, plovnem in obvladljivem gumenjaku.

Če povzamemo vse zgoraj napisano, lahko z zagotovostjo zaključimo, da je Golden Line G420 resnično zanimiv čoln – moderen, prostoren, funkcionalen, s prepoznavno svetlo podobo.

Ostali razstavljeni modeli - hala 8A // razstavišče Moto-Nautika:

GRAND gumenjaki:

- G850, G580, G420, G340, E210, S250

Plovila RANIERI International:

- Voyager 19S, Shadow 20, Next 240

Sejem poteka od 21. – 25.2 2018. Otroci do 7. leta imajo prost vstop

www.grandboats.si

  
Sreda 21 Feb 2018

Prva preizkušnja za razred 420 v letošnji sezoni je tokrat potekala v organizaciji JK Uskok Zadar – 420 Zadar Open 2018. V spremstvu trenerja Mitje Mikulina sta že v sredo, 14. februarja, na pot krenili dve posadki, in sicer Nina Škopac - Veronika Franič ter Matej Planinšič - Jaka Romih. Pestre vremenske razmere sta še posebej v soboto izvrstno izkoristili dekleti.

Regate se je v petek in soboto udeležilo 25 posadk iz Hrvaške, Italije, Avstrije in Slovenije. Nedeljska napoved z močnim vetrom in sneženjem pa je mnoge prisilila na zgodnejši odhod proti domu. Piratovi posadki sta kljub napovedi vztrajali in se med preostalimi udeleženci povzpeli v sam vrh.

Nina Škopac in Veronika Franič sta v treh dneh zabeležili 4., 7., 18., 2., 7., 13. in 11. mesto, kar jima je v končnem seštevku prineslo odlično 7. mesto (2. mesto U17, 3. mesto dekleta). Matej Planinšič in Jaka Romih pa sta v treh dneh zabeležila 9., 10., 13., 15., 15., 3. In 5. mesto, kar jima je v končnem seštevku prineslo 10. mesto (2. mesto fantje U17).

Okrepljeni z zasluženimi nagradami so v nedeljo pozno popoldne krenili proti domu, kjer so se po napornem vikendu na morju spopadli še s snegom. 

Tekst: JK Pirat; Foto: Nikola Šiško, Mitja Mikulin

Sreda 21 Feb 2018