Elan_SixtyFive

Cilj je bil ustvariti vrhunsko čezoceansko potovalno jahto. Z njo lahko izkušen jadralec s svojo družino ali prijatelji jadra po najlepših območjih na svetu ali pa z njo prečka oceane. Elan SixtyFive je enostavna za jadranje in upravljanje, udobnejša na palubi in v notranjosti ter varnejša od primerljivih jaht. Ponuja več čistega jadralnega užitka in hitrosti kot katera koli tekmica.

Zaščitena krmilna konzola na premcu
Ta edinstvena funkcija je izposojena in prirejena po vzoru jadrnic razreda IMOCA, ki tekmujejo okoli sveta, nudi popolno zaščito pred vremenskimi vplivi na sprednjem delu kokpita. To omogoča krmiljenje z uporabo krmila, nastavitve jader prek električnih vitlov in popolno vidljivost jader ter morja. Odvisno od potreb, ki jih zahtevajo vaša področja plovbe, je ta prostor enostavno klimatiziran ali ogrevan s toplim zrakom.

Prava jadrnica za posadko z manj člani
Jadrnico, ki temelji na najnovejših funkcijah, opremi in izkušnjah z jadrnic razreda IMOCA, so ustvarili njihovi zmagovalni oblikovalci in strokovnjaki, z njo pa lahko enostavno jadra en sam član posadke ali posadka z manj člani v vseh pogojih. Jambor, oprema, izbira in organizacija palubne opreme omogočajo enostavno in varno ravnanje ter prečenje, podprto z navijanjem prednjih jader s pomočjo električnih vitlov.

Namestitev in udobje
Udobje življenja na jahti, bodisi med jadranjem na odprtem morju ali na sidru, je v veliki meri odvisno od zasnove palube in namestitve. Edinstvenost jahte omogoča enonivojska notranjost, minimalno navpično razdaljo od salona do kokpita (100 cm) s širokim stopniščem (45 stopinj), enostavnimi in varnimi sprehajalnimi potmi ter dostopom do premca, skupaj z varnim in enostavnim dostopom do obale, pomožnega čolna ali morja. Uravnotežena notranjost s tremi kabinami z razkošnim apartmajem lastnika omogoča nepozabna daljša križarjenja.

Elan_SixtyFive

Inteligentni električni sistemi

Dovolj oskrbe z energijo ter njeno pametno krmiljenje in upravljanje sta eni od najpomembnejših področij za zagotavljanje udobja, potrebnega za dolge plovbe na odprtem morju. Sistem, ki temelji na litijevih baterijah, omogoča optimalno pridobivanje in uporabo energije na krovu. Električna energija, ki jo zagotavljajo dizelski hidro generator ali fotovoltaične celice, se pridobiva in porablja z uporabo centraliziranega digitalnega sistema upravljanja. To omogoča tihe noči brez delovanja generatorja, tudi pri visoki porabi energije, kot je klimatska naprava, in močno zmanjšanje porabe fosilnih goriv, hkrati pa ohranja funkcije udobja, odvisne od potrebne energije.

Avtopilot po meri

Temelji na strojni opremi B&G in izkušnjah z regat okoli sveta, na katerih ti sistemi praktično ves čas krmilijo čoln v vseh vremenskih in morskih razmerah ter skiperju nudijo optimalno, zanesljivo in varno rešitev krmiljenja za čezoceanska potovanja. Programska oprema je razvita na podlagi študij simulacije Gomboc, izvedenih med določanjem parametrov pomorske arhitekture. Po splovitvi prvega čolna se z njim jadra v različnih pogojih, podatki iz več senzorjev pa se uporabljajo za analizo odzivov krmiljenja. Ta povratna informacija omogoča nenehno izboljševanje in optimizacijo programske opreme avtopilota ter doseganje zmogljivosti krmiljenja, primerljive s tisto, ki jo dosega izkušen krmar na regati.

 

Kovana kobilica

Izjemno močna kobilica je bila razvita z uporabo kovanega visoko trdnega jekla. Tehnologija, zgrajena iz enega samega monolitnega kosa jekla HRO 774, v nasprotju z lito ali varjeno plavutjo omogoča lažji in strukturno močnejši del. Kobilica je zato tanka, ima nizek upor in je lahka, hkrati pa se poveča odpornost proti udarcem in trkom, ki nastanejo ob vsakem resnem nasedanju – čemur se noben jadralec na odprtem morju ne more izogniti.

Tehnični podatki

  • Dolžina čez vse: 21.35 m
  • Dložina trupa: 19.85 m
  • Dolžina vodne linije: 19.41 m
  • Širina: 4.99 m
  • Ugrez: 3.5 m
  • Teža (prazno plovilo): 17.000 kg
  • Teža z osnovnimi opcijami: 18.150 kg
  • Največja teža: 21.000 kg
  • Balast: 6.500 kg
  • Rezervoar vode: 500 l
  • Rezervoar goriva: 1000 l
  • Motor: 110 KM Yanmar
  • Motor (opcija):150 KM Yanmar
  • Električni motor: opcija
  • Glavno jadro: 147 m²
  • Jib 106%: 109 m²
  • Code 0 : 171 m²
  • Oblikovanje: Verdier/J&J