Zadnje iz eTrgovine

649.00€

Baterije BlueCell so novost na slovenskem trgu. So posebej primerne za uporabo na plovilih. Namenjene so za uporabo kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno veliko življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih ali gel akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. nadzor porabe preko bluetooth povezave in aplikacije
  6. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  7. zaščita pred kratkim stikom
  8. možnost priklopa solarnih celic
  9. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  10. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  11. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  12. ni vzdrževanja

 

Tehnične lastnosti

  • velikost: 33 x 17 x 23 cm 
  • kapaciteta: 100 Ah
  • napetost 12 V
  • življenjska doba: 2000 ciklov pri praznjenju do 100%
  • življenjska doba: 3500 ciklov pri praznjenju do 80%
  • življenjska doba: 6000 ciklov pri praznjenju do 50%
  • teža: 12,5 kg
  • garancija: 3 leta

Dodatne informacije na: (031) 30 30 86 ali alaris@alaris.si.

BlueCell 100 Ah 12 V BT - Navtična Litijeva baterija z Bluetooth

Zadnji video

Jobe, Moto-nautika

Za vse navtične navdušence bi v naslednjih dneh bil ponovno dober razlog za skok v štajerski del Slovenije na obisk Moto - Nautike v Miklavžu pri Mariboru. Namreč smo že na sredini poletja!!

Lahko pa naročite kar preko splet! Kaj vse imajo na zalogi?

S pestrim naborom navtične opreme ponujajo rešitve za popolnoma vse potrebe. Pravi naslov za vse navtike, odvisnike od adrenalina ali preprosto - za ljubitelje vodnih športov.  Navsezadnje, vsi si želimo najti vse, kar potrebujemo - na enem mestu!

VODNE TUBE, WAKEBOARDI in VODNE SMUČI in OSTALA DODATNA OPREMA

Pestra paleta več kot 200 različnih tub - za enega potnika, dva, tri ali več, wakeboardov, kneeboardov, vodnih smuči, vrvi za tube in smučanje. Seveda v skladu z varnostjo imajo v asortimanu več kot 300 rešilnih jopičev vseh velikosti, barv in materialov.

Predlagamo vam nekaj vrhunskih in najbolj prodajanih artiklov:

 

Jobe, Moto-nautika

Jobe, Moto-nautika

Jobe, Moto-nautika

Jobe, Moto-nautika

Vse artikle na zalogi odpošljejo še isti dan! POŠTNINA JE BREZPLAČNA!

 

VABLJENI TUDI K OGLEDU 360 VIRTUALNEGA SPREHODA PO PRODAJNEM SALONU

 

 

Sreda 28 Jul 2021

Heron: Tomaž Pelko

Tomaž Pelko jadra že od svojega 15. leta, ko je začel pluti na majhnih jadrnicah. Zadnjih dvajset let pluje na potovalnih jadrnicah in ima skupaj kar 40-letno navtično tradicijo. Letno preživi na plovilu od 30 pa vse do 340 dni. Največ časa je preživel na plovilu, ko se je preselil na svojo jadrnico in dve leti plul po vsem svetu. V njegovem ladijskem dnevniku zasledimo plovbo po Jadranu, Jonskem morju, Karibih, Azorih, Sejšelih, Maldivih, Fidžiju in Mauriciusu. Kot največje doživetje v svoji navtični karieri omeni odločitev, da pusti službo in se odpravi na dveletno jadranje. V tem času je doživel praktično vse. Od brezvetrja, do viharjev, trganja in šivanja jader med plovbo, vzpenjanja na vrh jambora sredi Atlantika, ribolova in seveda spoznavanja novih navtičnih prijateljev po vsem svetu. Za svoje jadralske dosežke je leta 2017 prejel prestižno nagrado Skipper leta.

Ponoči pride na sidrišče še nekaj jadrnic, a sidrajo brez panike ali neumnosti. Tako rekoč nezanimivo. Zjutraj se izkaže, da so dvoji stari kruzerji (glede na barko) in čarter s profi skipperjem. Ja, verjetno so že kdaj sidrali.

Noč je mirna, malo se zibamo, a ni nič groznega. Zjutraj je sidrišče prav idilično in idilično ostane tudi potem, ko pridejo na plažo peš z visokega brega prvi kopalci. So utrujeni in tihi. Nato pa taxi boat pripelje prave Italijane. Ti so seveda tako glasni, da motorja gliserja sploh ne slišiš. Vendar jih hitro preglasijo drugi gumenjaki, ki pridrvijo od vsepovsod in potem sledi sidranje po italijansko (11 m vrvi v 10 m vode), vezanje po štirih gliserjev v raft (hrup ob tem seveda ni 4-kratnik hrupa enega čolna, ampak se potencira, saj hoče vsak pokazati, da ima najboljši radio in najboljše pevce na čolnu.

Na srečo vročina vpliva tudi na njih in se hitro utrudijo.

Admiralica je za danes zapovedala počitek s kopanjem in večerjo zunaj. Jaz to razumem kot čiščenje kaluže in motornega prostora, ki mu sledi odtaljevanje skrinje in čiščenje hladilnika, kar ni bilo sprejeto z navdušenjem. Admiralica nekako ni privzela čiščenja skrinje in hladilnika kot prijetno ohladitev v poletni vročini, čeprav sva imela roke v ledu. Seveda je bila deležna teh aktivnosti.

Zdi se, da bom moral bolj pozorno razumeti njeno definicijo počitka. Kopanje in gin tonik sta vključena, čiščenje kaluže in tajanje skrinje pa očitno ne.

Zvečer se odpraviva v lokalno birtijo. Lahko bi presidrala kam bližje, lahko bi na čoln montirala motor, ampak admiralica pravi, da 400 m veslanja v vsako stran spada v definicijo počitka in da ni panike. Ko vesla proti birtiji, se odsidra ena jahta in pelje tako blizu naju, a so vesla v nevarnosti. Tudi oni gredo v gostilno. Ampak preden se oni privežejo, admiralica že privesla tistih 400 m in sva v gostilni precej pred njimi. Še prezgodnja sva. Odpirajo ob osmih, ura pa je 19:57 in čez teraso visi vrvica z napisom 'zaprto'.

Kmalu se odprejo in ko ugotovijo, da nisva rezervirala, je v hiši kar nemir. Presneto. V celem zalivu je pet bark, na obali pa sta dve gostilni. Menda to ne bo problem podelati?

Potem vidiva, da mislijo resno. Vse mize na terasi so rezervirane, odprejo posebno sobo (kjer je sicer hladilnik za pijače) in nama notri uredijo mizico. Tudi prav, bova imela pa svojo zasebno sobo. Postrežba je simpatična. Spoznava vse tri brate, ki strežejo, in očeta, ki kontrolira, če vse teče, kot je treba, a seveda tudi streže. Ženski del družine je verjetno v kuhinji. In presneto dobro vedo, kaj delajo. Hrana je izvrstna. Ponudijo nama še lokalno malvazijo z otoka Vulcano (ekološka pridelava, seveda). 

Nimam pripomb. Od predjedi do sladice same petke (od pet). Spotoma nama gazda še razloži, kako sta z nonotom uredila lokal in pobarvala napise in pohištvo, ponosno pokaže obledelo fotografijo na steni, kjer sta nono in nona. Simpatično sta uredila. Recimo omara je prebarvana v kabino za preoblačenje na plaži, nekaj napisov pa je v lokalnem dialektu.

Ko plačujem, nad kaso visijo slike mladih fantov, ki zdaj strežejo. Prava družinska birtija. 

Admiralica je čisto mehka in dobre volje. Odtajevanje skrinje na dan počitka je pozabljeno, ko pa gazda odnese ostanke rib za hišo in pokliče mačke k večerji, je pa tako ali tako zmagal. 

Odveslava (no, Lili vesla, jaz se peljem zraven, saj se ve, kdo je kapitan) na barko. Še en karibski rumček za lahko noč, malo posediva zunaj in čas je za spanje. Lep dan je bil.

Jutri pa bo treba naprej proti Messinski ožini. Scila je najin cilj. Upam, da bo vsaj malček pihalo, da ne bova čisto cele poti premotorirala.

 

< Sant Agata di Militello - Gelso   Nadaljevanje plovbe 04.08.2021

 

Besedilo in fotografije: Tomaž in Lili Pelko, http://www.sailmala.com/heron

Sreda 28 Jul 2021

Marjan Golobič je že kot otrok večino svojega življenja preživel v tujini. Prve jadralske izkušnje je nabral v Britanski Kolumbiji. Jadraje ga je hitro zasvojilo. Po vrnitvi v Slovenijo, se je pridružil Jadralnemu klubu Potepuh. Jadranje po Jadranu je bilo super a njegove ambicije so bile na Karibih in Tihem oceanu. Leta 2009 se je z jadrnico Spalax udeležil regate ARC. Karib...
Sreda 28 Jul 2021

Hrvaška je sprejela nove pogoje za vstop v državo. Dosedanji pogoji se ne spreminjajo bistveno. Podaljšane so veljavnosti potrdil o prebolelosti in cepljenju s 180 na 270 dni. Sprejeti pogoji veljajo do 15. 8. 2021. Vsem potnikom, ki prihajajo iz držav EU ali držav članic schengenskega območja ali pridruženih članic, ne glede na državljanstvo, se omogoči vstop na Hrvaško, č...
Torek 27 Jul 2021

Žan Luka Zelko, Olimpijske igre Tokio

Žan Luka Zelko je svoj prvi dan na regatnem polju v Kamakuri pri Enošimi, kjer potekajo jadralni boji na olimpijskih igrah v Tokiu, po prvem dnevu v razredu laser med 35 tekmovalci končal na 8. mestu.

»Po zmernem vetru med sedmimi in desetimi vozli smo opravili eno regato. Jadral sem solidno, vesel sem. da sem se prebijal med njo naprej po razpredelnici. Tako sem tudi načrtoval. Jutri imamo tri plove, žal drugega danes nismo izpeljali, ker ni bilo več dovolj močnega vetra. Zato nas čaka dolg in naporen dan. Se bo treba dobro regenerirati in čim bolje pripraviti. Vesel sem, da je po težavah sedaj hrbet super. Gremo dalje,« je povedal Zelko.

Nadaljevanje nekoliko bolj zadržano

Včeraj je potekal drugi regatni dan, ki ni bil pisan na koži Žanu. Organizatorji so izpeljali dva plova. V prvem je Žan Luka Zelko končal na 23., v drugem plovu pa na 29. mesti. Trenutno je uvrščen na skupno 23. mesto. Trenutno je v razredu vodilni finski jadralec Keerle Trapper, na drugem pa je hrvaški jadralec Tonči Stipanović.

Vir: JZS.si

Torek 27 Jul 2021

V preteklih dneh je na območju Velebitskega kanala pihala močna burja. Presenetila je številne neizkušene turiste, ki so se borili za svoje življenje. V nedeljo popoldne so v Nacionalnem središču za iskanje in reševanje na morju prejeli klic, da se v Velebitskem kanalu, v bližini kraja Seline, kopalec utaplja in potrebuje pomoč. Iz kraja Starigrad je ...
Četrtek 22 Jul 2021

Marjan Golobič je že kot otrok večino svojega življenja preživel v tujini. Prve jadralske izkušnje je nabral v Britanski Kolumbiji. Jadraje ga je hitro zasvojilo. Po vrnitvi v Slovenijo, se je pridružil Jadralnemu klubu Potepuh. Jadranje po Jadranu je bilo super a njegove ambicije so bile na Karibih in Tihem oceanu. Leta 2009 se je z jadrnico Spalax udeležil regate ARC. Karib...
Sreda 21 Jul 2021

V sklopu otvoritve supanja v gramoznici Green Lake v Kidričevem, je ekipa podjetja Moto-Nautika testirala tudi najnovejši in letos premierni SUP, ki deluje na električni motor po principu jet pogona, blagovne znamke JOBE, ki je eden izmed vodilnih proizvajalcev opreme za vodne športe na svetu. Mnenje o JOBE deski z električnim pomožnim motorjem Že sam izgled kvalitetn...
Sreda 21 Jul 2021

Alfastreet 23 Evolution je najbolj priljubljen model sežanske ladjedelnice. V letošnjem letu je doživel korenito preobrazbo. Izkoristili smo priložnost in preizkusili plovilo v novi preobleki. Alfastreet 23 Evolution je 7 m dolg sodoben, luksuzen in kompakten gliser. Že na prvi pogled deluje robustno, izbrani materiali, končna dodelava in detajli pa izžarevajo eleganco, prestiž in ekskl...
Sreda 21 Jul 2021

  Litijeve baterije postajajo vse bolj pogosta zamenjava za klasične svinčene akumulatorje. Zaradi hitrega razvoja tehnologije bodo kmalu nadomestile vse servisne oziroma porabniške svinčene akumulatorje. Litijeve baterije imajo izjemno veliko gostoto energije. Njihova teža pri enaki kapaciteti je bistveno manjša. V navtiki je to ključnega pomena, saj se teža, ki jo tovorimo na krovu ...
Sreda 21 Jul 2021