Zadnje iz eTrgovine

30.00€

Jadranje okrog sveta je bila moja skrita želja že iz časov ranega otroštva. Sanjaril sem o mogočnih oceanih, daljnih deželah in svobodi. Jadrnice sem si »risal« v mojih sanjskih potovanjih, pa tudi na mojih otroških risbicah. Mnogo let kasneje sem s privarčevanim denarjem kupil staro jadrnico in jo pričel pripravljati za potovanje do daljnih obzorij.

Kako zelo sem imel rad mojo Lady Ivano! Zapustil sem dom, svoje dekle in svoje prijatelje. Sledil sem klicu svobode, na črti med modrino neba in modrino morja sem z vetrom v jadrih plul proti obzorjem nekje daleč, daleč v neskončnosti.

Čarobne noči pod zvezdnatim nebom sem doživljal kot prvo ljubezen. Sam na morju, jutranje in večerne zarje, pesem vetra, delfini ob moji barki, oblaki tam daleč, visoko ... moje sanje so postale resničnost. Moja jadrnica, prav taka kot sem jo naslikal kot otrok, je plula novim doživetjem nasproti. Dokler mi je v viharni noči sredi Atlantika ni vzel Neptun.

 

Več v knjigi: Walter Teršek - 10 m svobode

  • Dimenzije: 15 x 23 cm
  • Obseg: 132 strani
  • Vezava: trda
  • Oprema: barvne fotografije
Walter Teršek: 10 m svobode

Zadnji video

Toni vodišek, Marina Vodišek , formula kite, Traunsee

Danes se je na jezeru Traunsee v Avstriji končalo mešano evropsko prvenstvo v razredu formula kite, ki je potrjen format tekmovanja za poletne olimpijske igre v Parizu 2024, kjer sta Slovenijo zastopala brat in sestra, Toni in Marina Vodišek.

Prvenstvo je potekalo v obliki štafete, kjer se na štartu menjavata moški in ženska iz iste ekipe, vsak dan pa se je zamenjal vrstni red, kateri del ekipe je štartal najprej – enkrat so prvi začeli moški, drugič ženske. Na tem evropskem prvenstvu so se najboljši kajtarji predvsem spoprijeli s formatom mešanih ekip, saj je to novost za vse, posamične discipline pa ne bo na programu OI v Franciji.

Slovensko ekipo sestavljata brat in sestra Vodišek, ki sta prvenstvo končala na 10. mestu, za Slovenijo pa šteje njuna uvrstitev po državah 5. mesto.

Prvi dan so začeli najprej moški, Toni in Marina sta z uvrstitvama na 2. in 3. mestu prek ciljne črte zaključila s 5 točkami na sedmem mestu. Drugi dan so začele najprej ženske, naša ekipa je opravila dobro, z uvrstitvami 3,3,2,5,DNF sta zaključila na osmem mestu in se tako uvrstila v srebrno skupino za dva dneva finalnih plovov. V srebrni skupini sta prvi dan prevzela vodstvo, nato pa drugi dan zaključila na drugem mestu, skupno na osmem. Vseskozi se je izkazalo, da naši ekipi bolje ustrezajo štarti, kjer so moški prvi, saj je Toni uspel ustvariti prednost, ki jo je Marina nato zadržala in dobro opravila svoje delo vse do konca. Sledil je še nedeljski končni razplet prvenstva, kjer sta bila razporejena v B skupino s prenesenimi 3 točkami, po dveh plovih z uvrstitvama na 6. in 4. mestu pa sta prvenstvo zaključila na skupno 10. mestu, kar pa ju že na tej prvi preizkušnji uvršča v prvo deseterico najboljših.

»Zadovoljen sem s svojim nastopom, z nastopom sestre in z nastopom najine ekipe. Na vodi letos ne bomo več dolgo, zdaj prihaja čas za fizične priprave. Ugotovili smo nekatere napake, ki jih bo treba odpraviti, a časa do olimpijskih iger v Parizu imava dovolj in do takrat bova brez dvoma v TOP formi,« je povedal naš najboljši kajtar Toni Vodišek, ki je trenutno 2. na jakostni lestvici med moškimi v tem razredu. »Tudi jaz sem zadovoljna z nastopom, čeprav je bilo zelo, zelo mrzlo, tako da upam, da bo prvenstvo naslednjič v kakšnem toplejšem kraju. Potrudli se bomo, da bo še boljše in da čim uspešneje odpravimo napake,« je ob tej prvi skupni preizkušnji na velikem tekmovanju povedala sestra Marina Vodišek.

Evropska prvaka sta postala Britanca Connor Bainbridge / Ellie Aldridge, srebrna sta bila nemca Florian Gruber in Leonie Meyer, bronasta pa še ena britanska ekipa Guy Bridge / Katie Dabson. V tem formatu bomo vsekakor napredek lahko še spremljali, saj je bil med prvimi petimi iz jakostne lestvice najboljših moških predstavnikov v današnji regati za medalje le eden, današnji zmagovalec Bainbridge pa je sicer 7. na jakostni lestvici.

Toni vodišek, Marina Vodišek , formula kite, Traunsee

Nedelja 20 Sep 2020

V Kopru se je končal tradicionalni Guličev Memorial za razred laser radial in optimiste.

V razredu laser radial je Alenka Valenčič (JK Burja) prepričljivo zmagala, drugi je bil Luka Zabukovec (JK Jadro) in tretji Ivan Vakhrushev (JK Burja). Organizatorji so uspešno izpeljali 4 plove, za končni rezultat se najslabša uvrstitev ni štela.

Med 70 optimisti iz treh držav je bil najboljši med fanti pod slovensko zastavo Maj Petrič (JK Jadro), ki je osvojil skupno 3. mesto, med dekleti pa Yelyzaveta Levandovska (PD Piran), ki je bila skupno na 4. mestu. Drugi med fanti je bil Svit Dujmovic (JK Pirat), skupno na 5. mestu in tretji Peter Koprivec (JK Burja), skupno na 6. mestu. Druga med dekleti je bila Sara Domenik (JK Burja), skupno na 9. mestu, ter tretja Zala Vidmar (JK Jadro), skupno na 12. mestu. Regata je za slovenske jadralce razreda optimist veljala kot izbirna za državne reprezentance. Organizatorji so uspešno izpeljali 5 plovov, za končni rezultat se najslabša uvrstitev ni štela.

Čestitke jadralkam in jadralcem na zmagovalnem podiju in pohvale odličnim organizatorjem JK Jadro Koper.

Vir: JZS.si

Nedelja 20 Sep 2020

Tovorne ladje so včasih bile jadrnice. Drugega pogona kot veter in vesla niso poznali. V zadnjem stoletju smo na to pozabili. A zgodovina se ponavlja. Tovorne ladje bodo spet plule na veter.

Prva med njimi bo jadrnica z imenom Oceanbird, ki jo bo zgradil švedski konzorcij. Zaplula bo že leta 2024. Na krov bo lahko sprejela kar 7.000 vozil.

Oceanbird bo 200 m dolga tovorna jadrnica, ki bo namenjena prevozu vozil preko oceanov. Izdelana bo s pomočjo najnovejših dognanj ladjedelništva in aviacije. V višino bo merila neverjetnih 100 m, kar je skoraj dvakrat višje od običajnih tovornih ladij. Za plovbo po odprtem morju bo uporabljala zgolj veter. Njegovo moč bo črpala s pomočjo jader, ki bodo visoka 80 m. Imela bo vgrajene tudi motorje, ki pa bodo služili zgolj za manevriranje v pristaniščih.

Jadrnica bo nekoliko počasnejša od motornih tovornih ladij. Za prečkanje Atlantika naj bi potrebovala 12 dni, medtem ko ga motorne ladje preplujejo v sedmih. Pričakovano znižanje okolju škodljivih emisij bo zmanjšano za 90 odstotkov.

Nedelja 20 Sep 2020

Alfastreet Marine -  28 Cabin SPORT

Alfastreet Marine med 10. in 11. oktobrom v Sežani organizira dneve odprtih vrat novih proizvodnih prostorov ter testne vožnje, kjer si bodo obiskovalci lahko v Marini Izola ogledali in preizkusili najnovejši model plovila 28 Cabin SPORT, ki bo opremljen z bezinskim Mercruiser motorjem s  350 konjskimi silami ter premično hidravlično streho.

Plovilo 28 Cabin SPORT se z 9,84m dolžine in 2,97m širine ponaša z izjemno funkcionalnim in prostornim  kokpitom ter omogoča vgradnjo različnih pogonov. Največja prednost in konkurenčnost plovila je zagotovo patentirana trda hidravlična streha z drsnimi vrati, ki zagotavlja dodatno senčenje in zaščito plovila v vseh vremenskih razmerah. Kabina je prostorna in ponuja udobno manjše zakonsko ležišče ter ima ločeno kopalnico. Konzola plovila je unikatna in vsebuje elemente avtomobilske armaturne plošče, kjer je v ospredje postavljena ambientalna osvetlitev celotnega dela armature. Za vse, ki iščete komoditeto na vodi in visoke standarde izdelave ter unikatne uporabne rešitve, vas model 28 Cabin ne bo pustil ravnodušnih. Obiščite nas.

Spoznajte nov model proizvajalca Alfastreet Marine.

Za več informacij in termin testnih voženj se lahko obrnete na podjetje Alfastreet Marine na elektronski naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali na telefonsko številko +386 5 70 72 119.

Alfastreet Marine -  28 Cabin SPORT

Alfastreet Marine -  28 Cabin SPORT

Alfastreet Marine -  28 Cabin SPORT

Petek 18 Sep 2020

European Boat of the year 2020

Kot je vsako leto v navadi, bodo tudi v letu 2021 izbirali Evropsko plovilo leta. Kdo bo pridobil naziv, bo jasno prvi dan salona Boot v Dusseldorfu. Tokratni izbor bo drugačen od dosedanjih. Podelili bodo le tri nazive v treh kategorijah.

V naslednjem letu bomo zopet imeli na izboru tudi slovenskega predstavnika. V kategoriji Družinskih potovalnih jadrnic se bo za naziv potegovala jadrnica Elan GT6. Poglejmo si katera plovila bodo konkurirala naši noviteti in katera plovila se bodo potegovala v ostalih kategorijah.

Prva kategorija so Družinske potovalne jadrnice. V letu 2021 se bodo prvič v tem razredu poleg enotrupnih jadrnic za naziv potegovale tudi večtrupne. Slovenski Elan GT6 bo imel naslednje konkurente: monotrupni jadrnici Bavaria C42, Oceanis 40.1 ter katamarana Bali Catspace in Excess 11.

Tudi razred Luksuznih jadrnic ima le tri kandidate. Za naziv se bodo potegovale: Contest 55cs, Hallberg-Rassy 40C in Moody 41DS.

Bluewater potovalne jadrnice, ki so namenjene daljšim križarjenjem in prečkanjem oceanov postajajo vse bolj popularna. V letu 2021 bodo imele kar poseben razred. Za naziv se bodo potegovale: Boreal 47.2, garcia Explocat 52, Ovni 400, Pegasus 50 in Viator Explorer 42 DS.

Nominirana plovila po kategorijah:

Družinske potovalne jadrnice:

 

Elan GT6

Dolžina: 15.20 m ● Širina: 4.49 m ● Ugrez: 2.45 m ● Teža: 12.45 t ● SPovršina jader: 113.7 m2

European Boat of the year 2020

 

Oceanis 40.1

Dolžina: 12.87 m ● Širina: 4.18 m ● Ugrez: 2.17 m ● Teža: 7.9 t 

European Boat of the year 2020

 

Bavaria C42

Dolžina: 12.38 m ● Širina: 4.29 m  ● Ugrez: 2.10 m ● Teža: 9.7 t ● Površina jader: 100.6 m2

European Boat of the year 2020

 

Bali Catspace

Dolžina: 12.31 m ● Širina: 6.56 m ● Ugrez: 1.10 m ● Teža: 12.8 t ● Površina jader: 101 m2

European Boat of the year 2020

 

Excess 11

Dolžina: 11.33 m ● Širina: 6.59 m ● Ugrez: 1.15 m ● Teža: 9 t ● Površina jader: 77 m2

European Boat of the year 2020

 

Luksuzne jadrnice:

Contest 55CS

European Boat of the year 2020

Hallberg-Rassy 40C

European Boat of the year 2020

Moody 41 DS

European Boat of the year 2020

 

Bluewater jadrnice:

Boreal 47.2

European Boat of the year 2020

Garcia Explocat 52

European Boat of the year 2020

Ovni 400

European Boat of the year 2020

Pegasus 50

European Boat of the year 2020

Viator Explorer 42 DS

European Boat of the year 2020

 

 

Petek 18 Sep 2020

Novi Beneteau Gran Turismo 36 je prvo plovilo v svoji kategoriji, ki združuje udobno križarjenje, izjemno natančno upravljanje in užitke, kot jih ponujajo manjša plovila z zunajkrmnimi motorji.

Zunanjost

Gran Turismo 36 je eleganten gliser z elegantno, a športno trdo streho. Posebno oblikovan podvodni del trupa zagotavlja izjemno stabilnost pri hitrih zavojih. Razporeditev prostora zagotavlja udobno bivanje na krovu preko celega dne. Na premcu ima na povsem nov način vkomponirano sončno ploščad z udobnimi blazinami za poležavanje na soncu. Tisti, ki se raje izogibate sonca, pa boste svoj kotiček našli na krmi. Elegantna premična trda streha zagotavlja senco v salonu na krmi, kjer se lahko udobno namesti do osem oseb. Na krmi je velika sončna ploščad, ki je obrnjena proti morju, nasproti nje pa je zunanji salon, ki elegantno povezuje zunanjost plovila z notranjostjo. Krmarnica je v desnem prednjem delu salona. Široka klop omogoča udobno sedenje krmarju in enemu potniku. Na desni strani je enaka klop s pogledom v smeri plovbe, ki omogoča udobno plovbo dvema osebama.

Notranjost

Pod krovom je zelo svetlo. Naravna svetloba prihaja skozi velika bočna okna v trupu plovila. Raven udobja močno presega standarde na plovilih te velikosti. Dve kabini z dvojnim ležiščem, salon, kopalnica s tušem so natančno izdelani vse do najmanjše podrobnosti.

Izjemna moč

Ne želite izgubljati časa? Novi Gran Turismo vas bo hitro pripeljal na želeno destinacijo. Je izjemno hiter gliser, z veliko prostora na krovu. Udoben je med plovbo, odličen za sproščanje in udoben za prenočevanje.

Enostavno upravljanje

Gliser je lahko opremljen z notranjimi, vgrajenimi motorji ali pa z zunajkrmnimi motorji. Različica z vgrajenimi motorji je dizelska z dvema agregatoma po 300 KM. Če se odločite za zunajkrmne motorje, ki postajajo trend, pa lahko izbirate med dvema bencinskima motorjema po 300 KM ali pa celo 350. Zadostovala bosta za plovbo s hitrostjo vse do 35 vozlov. Za enostavno krmarjenje je plovilo možno opremiti s kontrolno ročico. Manevriranje v majhnih pristaniščih bo postalo otročje lahko.

Tehnični podatki:

  • Dolžina čez vse: 11.56 m
  • Dolžina trupa: 11.28 m
  • Širina: 3.48 m
  • Teža: 7304 kg (prazno plovilo z vgrajenimi motorji)
  • Rezervoar goriva: 2 x 408 L
  • Rezervoar vode: 150 L
  • Moč motorjev (KM): 2 x 300 CV vgrajeni motorji)
  • CE certifikat : B8 / C10
  • Navtični arhitekt : BENETEAU Power Boats
  • Oblikovanje : Andreani Design

Več o plovilu pri slovenskem zastopniku za plovila Benetau, As-Boats d.o.o., tel.: (0)2 608 41 41

Več o motorjih Suzuki na Suzuki Slovenija.

Petek 18 Sep 2020

Elan GT6 video

Nova jadrnica Elan GT6 nikogar ne bo pustila ravnodušnega. Da bi noviteto predstavili v najboljši luči, so v ladjedelnici pripravili video.

 

Razgaljena je zunanjost nove jadrnice Elan GT6

Razkrili smo, kakšna bo notranjost nove Elan GT6

Elan GT6 nominirana za plovilo leta

Četrtek 17 Sep 2020

Orke so napadle več jadrnic in poškodovale krmila, kobilico in trup.

Napadi ork, kitov ubijalcev, se dogajajo v zadnjem tednu v Biskajskem zalivu. Napadli in poškodovali so že več jadrnic.

Švedski jadralci, ki so jadrali v Biskajskem zalivu, so doživeli nenavaden napad. Med plovbo sta jih napadli dve orki. Večkrat sta se zaleteli v trup plovila, v krmilo in kobilico. Krmilo sta jim ubijalska kita tako močno poškodovala, da so morali poklicati na pomoč. Orki naj bi se v jadrnico zaleteli več kot 15-krat.

Pred štirinajstimi dnevi naj bi se podoben napad zgodil v bližini Gibraltarja. 46 čevljev dolgo jadrnico sta prav tako napadli dve orki. Poškodovali so jim krmilo in pogon. Potrebno je bilo reševanje.

Včeraj naj bi prišlo do ponovnega napada v bližini kraja La Coruna v Španiji.

Pomorski strokovnjaki, ki spremljajo podobne dogodke, so v zadnjem času zabeležili kar 15 podobnih napadov vse od Gibraltarja do Biskajskega zaliva. Predvidevajo, da gre za dva mlada samca, ki sta agresivna in vadita lov na hrano.

Četrtek 17 Sep 2020

Včeraj smo posali o neverjetnem pojavu, kar petih tropskih ciklonih, ki divjajo preko Atlantika. Eden izmed njih imenovan Sally, je včeraj dosegel obalo zvezne države Alabama in za seboj pustil pravo upostošenje. Plovila v marinah je zmetalo na obalo, številna so popolnoma uničena ali potopljena, ulice so poplavljene, preko 550.000 ljudi je ostalo brez elektrike.

Ameriški mediji so zapisali, da je orkan druge stopnje Sally, zgodovinska katastrofa za severozahodno Florido in južno Alabamo. Po dosedanjih informacijah je ena oseba izgubila življenje, več sto pa jih je potrebovalo reševanje. V samo štirih urah, ki jih je nevihta potrebovala, da je prečkala obalne dele, je padlo več dežja, kot ga običajno v štirih mesecih.

 

Četrtek 17 Sep 2020

Med 12. in 16. septembrom je v v Kalamti v Grčiji potekalo Evropsko prvenstvo v potapljanju z dvojno plavutjo. Slovenka Alenka Artnik je postavila nov svetovni rekord in se potopila do rekordne znamke 94 m.

"Potop je bil lep. Zbrana in sproščena sem bila vse do konca. To me zelo razveseljuje v letu številnih vzponov in padcev. Z izjemno motivacijo in željo, da bi pokazala, koliko dela je bilo letos vloženega v ta dosežek. Sem izjemno vesela in hvaležna.", je zapisala Alenka Artnik na svojem fb profilu.

Prav tako je čestitala svojemu kolegu, francoskemu potapljaču na dah, Arnaud-u Jejald-u, ki je postavil nov rekord v kategoriji potopov na dah z dvojno plavutjo (moški). Uspešno se je potopil do znamke 112 m. Za potop je potreboval 3 minute in 24 sekunda. Prejšnji rekord je bil v rokah Rusa Alexey-a Molchanov-a, ki se je potopil do globine 111 m.

Vir: FB Alenka Artnik; Foto: Florian Burghardt

Sreda 16 Sep 2020