Zadnje iz eTrgovine

34.90€

888 pristanov in zalivov, sedaj v barvah in z novimi, dopolnjenimi podatki. Knjiga je prenovljena in tekoče ažurirana za leto 2018. V njej so prikazani detajli zalivov in pristanišč s kratkimi opisi in oznakami za možnost priveza ter simboli za nevarne, ali pa neugodne vetrove, ki povzročijo na privezu samo neprijetno bibavico. V njem je tudi obilo ostalih uporabnih podatkov, kot so podatki o odpiralnih časih na bencinskih črpalkah, vse pomembne telefonske številke (kapitanij, marin zdravstvenih domov, …..) 

O knjigi:

  • izdaja: 6. dopolnjena izdaja
  • avtor: Karl-H. Bestandig
  • slovenska izdaja: Gorazd Cizej
  • strani: 120
888 pristanov in zalivov

Zadnji video

Žan Luka Zelko

Slovenski jadralec Žan Luka Zelko je dan pred koncem svetovnega prvenstva v razredu laser, ki se končuje v zalivu Miho na Japonskem, na skupnem 32. mestu in je še v igri za olimpijsko normo za Tokio 2020. Prvo regato predzadnjega dne SP je zaključil na 22. mestu, drugo pa na 31. ter v skupni razvrstitvi izgubil eno mesto.

“Pihalo je še manj kot včeraj, okoli pet, šest vozlov, bila je zahtevna regata. V prvem plovu sem v drugi krmi na žalost nekaj izgubil in končal na 22. mestu, čeprav sem bil prej nekje okoli šestnajstega. V drugi regati sem imel katastrofalen start, se potem nekako poskusil rešiti, a ni šlo. Drugi so prevečkrat obrnili name, zato sem v prvi tretjini orce naredil preveč prisilnih obratov, prišel na bojo od orce med zadnjimi, potem pa sem se celo regato boril, da sem končal na 31. mestu. Če povzamem – soliden dan, a jutri bo treba pokazati še dosti več,” je dogajanje na regatnem polju strnil Zelko.

25-letni Mariborčan je glede na svojo trenutno skupno uvrstitev predstavnik sedme zaporedne države brez olimpijske norme, podelili pa jo bodo petim izmed teh. Za torek je napovedano nekoliko več vetra.

“Bo naporno, ampak se da. Preostanek dneva bom namenil regeneraciji in koncentraciji za jutri. Kar bo, bo, dal bom pa seveda vse od sebe,” je pred sklepnima plovoma dodal Zelko.

Po štirih dneh je skupno vodstvo še utrdil Avstralec Tom Burton (32 točk), na drugem mestu je Francoz Jean-Baptiste Bernaz (50), tretji pa Avstralec Matthew Wearn (52).

Torek 09 Jul 2019

Za varnost na Jadranu je letos poskrbljeno. Na njem namreč jadra neustrašni Rambo, Rocky Balboa in še bi lahko naštevali, skratka slavni igralec Sylvester Stallone. Pred dnevi je z družino priletel na Splitsko letališče, nato pa se hitro vkrcal na jadrnico Meira in izplul na letošnji dopust po Jadranskem morju. Skupaj z njim pluje njegova žena Jennifer Flavin ter hčere Sistine Rose,...

Torek 09 Jul 2019

Francoski skipper Yann Guichard in njegova posadka na hitrem trimaranu Spindrift 2 so postavili nov jadralski hitrostni rekord. Med plovbo na Jules Verne Trophy so postavili najhitrejši čas za plovbo med francoskim otokom Ushant in Ekvatorjem. Za plovbo so potrebovali le 4 dni 20 ur 7 min in 13 s.

Prejšnji rekord, ki ga je prav tako postavil sam leta 2015 je izboljšal 1 uro in 38 minut. Rekord je uradno priznala organizacija WSSRC, ki bdi nad jadralskimi hitrostnimi dosežki.

Posadka trimarana:

  • Yann Guichard (skipper)
  • Erwan Israel (navigator)
  • Jacques Guichard
  • Christophe Espagnon
  • Xavier Revil
  • François Morvan
  • Thierry Chabagny
  • Sam Goodchild
  • Erwan Le Roux
  • Duncan Späth
  • Benjamin Schwartz
  • Jackson Bouttell
  • ---
  • Jean-Yves Bernot (kopenski navigator)
Torek 09 Jul 2019

ŠTIRIDNEVNA REGATA SPLIT - HVAR - BRAČ

DALJŠA RUTA, DODATEN TEKMOVALNI DAN

Od 27. do 31. julija 2019 čaka vse ljubitelje jadranja in adrenalina posebno doživetje, saj se bodo tako profesionalni jadralci kot »turistični« jadralski navdušenci lahko udeležili regate »International Regatta Croatia powered by Heineken«, vsem poznavalcem znane kot uradne sestrske »St. Maar ten Heineken« regate, ki poteka na karibskem otoku že 39 let.

Lani je bilo na Hrvaškem udeleženih 19 posadk, letos organizatorji pričakujejo še višjo mednarodno udeležbo in tekmovalce iz kar osmih držav. Med barkami bosta tudi dve iz razreda TP 52. Med njima se je že lani odvijal zanimiv dvoboj, dobil ga je slovenski kr mar Samo Žvan, ki je s posadko ekipe GENERALI osvojil tudi skupno zmago pred posadko POLET FURIOSO in krmarjem Nikolo Deškovićem iz Hrvaške.

Letošnji zmagovalec regate "Cinquecento per due Open class 40", kr mar Fabian Roić bo na julijski »IRC 2019 powered by HEINEKEN« regati eden izmed najbolj izkušenih krmarjev in resen tekmec za skupno zmago.

Predlanski zmagovalec Mario Hrvoj, s posadko Toto (Farr 40) in Victor Fetissov (Rusija) s posadko na Molo Longo Tutta Trieste sta prav tako pripravljena pokazati vso svoje znanje.

Regatno polje bo letos nekoliko spremenjeno in glede na izkušnje iz prejšnjih regat, se je organizator letos odločil regato podaljšati za en dan.

Potek rute: SPLIT - PALMIŽANA (Pakleni otoki) - JELSA (Hvar) - MILNA (Brač)

Ob zaključku vsakega dne, vse jadralke in jadralce čaka dobra družba in odlična zabava na »HEINEKEN AFTER SAIL PARTY«.

Pridružite se ljubiteljem morja in vetra na nepozabni štiridnevni julijski regati od Splita, Hvara do Brača.

Več informacij pri organizatorju: KON - TIKI d.o.o., Prešernova 8, 3250 Rogaška Slatina in na: www.internationalregattacroatia.com

Ponedeljek 08 Jul 2019

Ponoči iz četrtka na petek je na področju otoka Olib zapihala močna tramontana. Ob 2.00 uri ponoči sta se zaradi trka ob obalo poškodovala in potonila.

Katamaran Lagoon 420 in 12 m dolga jadrnica sta bila privezana na muring na severni strani luke Olib na istoimenskem otoku. Luka, ki nudi dobro zaščito le pred južnimi vetrovi, je izpostavljena proti vsem vetrovom, ki prihajajo iz severne smeri. Ponoči iz četrtka na petek je zapihala močna tramontana in na privezih na severni strani luke dvignila visoke valove.

Na jadrnici, ki je plula pod nemško zastavo so bili štirje nemški državljani. Na katamaranu, ki je plul pod hrvaško zastavo pa je bila šestčlanska Češka posadka. K sreči se je vsem desetim uspelo rešiti s potapljajočih plovil na obalo.

Po navedbah portala morski.hr za katerega je dogajanje komentiral Darko Obradovič, se je zgodilo naslednje:

Med 01.00 in 02.00 uro ponoči je na severni strani otoka Olib zapihala močna tramontana. Na severnem delu luke olib sta bila privezani dve plovili. Plovilo Wave master hrvaške čarter družbe in jadrnica. Ker luka ni zaščitena pred vetrovi, ki prihajajo s severne strani, so se na severni strani dvignili visoki valovi. Posadka katamarana se je odločila, da izpluje, ker privez ni bil več varen. Med manevrom izplutja se je muring zataknil v propeler in manevriranje s plovilom ni več bilo možno. V manj kot treh minutah so trčili v jadrnico na sosednjem privezu. Posadka je poizkušala narediti vse kar je bilo možno. Žal je bila narava premočna in obe plovili sta se začeli potapljati. Domačini z otoka so prihiteli na pomoč in pomagali posadkam na kopno. Bili so dovolj hitri in vseh deset članov obeh posadk je bilo brez resnih poškodb rešenih iz morja.

Katamaran in jadrnico so iz morja dvignili že v soboto.

Foto: M.P.

Ponedeljek 08 Jul 2019

Žan Luka Zelko

V zalivu Miho na Japonskem jadralci nadaljujejo s finalnimi plovi. Žan Luka Zelko, edini slovenski predstavnik na svetovnem prvenstvu v razredu laser, je danes jadral dobro in v skupni razvrstitvi z 48. napredoval na 31. mesto.

Danes je ponovno pihal šibak veter med sedmimi in osmimi vozli, na regatnem polju pa je od včeraj ostalo še nekaj vala, tako da razmere niso bile najlažje. Zelko je jadral dobro, zaključil prvi plov na 10. mestu in drugega na 23. ter močno napredoval na lestvici.

“Zaradi zahtevnih razmer je bilo treba veliko delati s telesom. Danes sem se res dobro znašel, sploh v prvi regati sem imel zelo dober start, tudi prvo orco sem odjadral dobro in prišel na prvo privetrno bojo med prvimi desetimi, potem sem naredil malo napako v prvi krmi in nekaj izgubil, a še vseeno ostal spredaj in končal v deseterici. V drugem plovu je bilo malo bolj zahtevno, saj sem slabše startal in sem se moral reševati, a sem vseeno vesel, da sem uspel narediti solidno regato,” je po današnjih uspešnih plovih dejal Mariborčan.

Po štirih dneh se je povsem premešal tudi vrstni red med najboljšimi. Vodstvo je danes prevzel Avstralec Tom Burton (27 točk), na drugo mesto je zdrsnil Novozelandec Sam Meech (33 točk), na tretjem je sedaj Nemec Philipp Bull (40 točk).

Ponedeljek 08 Jul 2019

Piranski zaliv je od torka do danes gostil mladinsko svetovno prvenstvo za jadralce v olimpijskem dvosedu 470. Končne odločitve so bile zaradi vetra znane prav po zadnji regati. Najboljša domača jadralca sta bila Rok Verderber in Matej Planinšič na 17. mestu.

Po enajstih regatah kvalifikacijskih, in potem še finalnih plovih, je bil danes na sporedu veliki finale.

Naslov v ženski konkurenci sta osvojili Nemki Luise Wansen in Helena Wansen, v moški italijanska posadka Giacomo Ferrari in Giulio Calabro, v kategoriji mešanih parov pa Italijana Maria Vittoria Marchesini in Bruno Festo

Verderber in Planinšič sta danes nekoliko prehitela startni signal ter si prislužila 18 kazenskih točk, svoje prvo mladinsko svetovno prvenstvo pa sta končala na skupnem 17. mestu.

“S svetovnim prvenstvom sva delno zadovoljna. Vidi se napredek, ki sva ga naredila v zadnjih šestih mesecih, predvsem morava delati še na startih, kjer sva pustila zelo veliko število točk, pa tudi v močnem vetru nama manjka še veliko treninga. V naslednjih mesecih bova morala hoditi na veter in val, trenirati starte in za naslednjo sezono upati, da bo šlo vse po načrtih,” je povedal Verderber.

Druga slovenska posadka, Toni Rebec in Matej Fras, ki sta v tem razredu pred tem svetovnem prvenstvom naredila zgolj nekaj treningov, se je držala dobro in končala na skupnem 51. mestu.

Vir: JZS.si, Foto: Uroš Kekus Kleva

Ponedeljek 08 Jul 2019

Beneteau Flyer 8.8 Sundeck

Novost iz francoske ladjedelnice Beneteau nosi ime Flyer 8.8 Sundeck

Novo plovilo je izjemna kombinacija vrhunske tehnologije, izjemnih plovnih lastnosti in brezmejnega udobja na krovu. Trup je osnovan na drugi generaciji patentiranega sistema AirStep, ki zagotavlja zmanjšanje trenja in udobnejšo, mehkejšo plovbo.

Novi Flyer 8.8 v dolžino čez vse meri 9 m. Trup je dolg 7,98 m. Ker v širino meri manj kot 3m (2,94 m), ga lahko brez težav prevažamo na prikolici. Namenjen je vgradnji zunajkrmnih motorjev. Lahko se odločimo za enega ali dva, ki skupno razvijeta do 500 KM. Zaradi svojih dimenzij in dovršenega oblikovanja lahko na krov sprejme do 11 oseb.

Beneteau Flyer 8.8 Sundeck

Flyer 8.8 sundeck je hkrati eleganten in športen gliser. Že samo ime »Sundeck« nakazuje na namen plovila. Ima številne površine za uživanje na soncu. Na premcu je velika sončna ploščad, opremljena z udobno blazino, kjer lahko pod soncem uživajo 3-4 osebe. Krmarska konzola je v desnem delu plovila in ima udoben sedež, kjer se lahko namestita dve osebi. Na obeh straneh krmarske konzole sta prehoda, ki povezujeta premec in krmo. Desni je nekoliko ožji, levi pa širši. Krmarsko konzolo in vhod v podpalubje ščiti vetrobransko steklo z inovativno tehnično rešitvijo.

Steklo je od konzole odmaknjeno za nekaj cm, kar omogoča izjemno zračnost med plovbo a vseeno ščiti prev vetrom in pršcem, ki bi se dvigoval med plovbo po razburkanem morju.

Na krmi je prostor za druženje. Na klop na krmi se lahko namestijo tri osebe. V levem in desnem boku sta pametno skriti po dve dvojni sedišči. Enaka klop je tudi na hrbtni strani krmarske klopi. Ko imamo na krovu večjo družbo lahko vse tri izvlečemo in na krmi lahko pogostimo tudi devet oseb, kar je prav neverjetno za to velikost plovila.

Vhod v podpalubje je levo od krmarske konzole. Po stopnicah se spustimo v prostorno kabino z ležiščem za tri osebe. V desnem delu je manjša kopalnica s WC-jem, umivalnikom in priročnim tušem. Manjši kuhinji je namenjen levi del kabine. Prostora je dovolj za hladilnik in mikrovalovno pečico. Shranjevanju sta namenjeni dve priročni omarici.

Krma je namenjena namestitvi zunajkrmnih motorjev. Izbiramo lahko med enim ali dvema. Največja moč vgrajenih motorjev je lahko 500 KM. Prehod na krmo je na levi strani plovila. Za dostop do morja je nameščena zložljiva lestev s tremi stopicami.

Tehnične karakteristike:

  • Dolžina čez vse: 9,00 m
  • Dolžina trupa: 7,98 m
  • Širina plovila: 2,94 m
  • Teža plovila: 3200 kg
  • Rezervoar goriva: 500 l
  • Rezervoar vode: 100 l
  • Največja moč motorjev: 500 KM
  • Št. motorjev: 1 ali 2
  • CE Certifikat: B8/C11

Več o plovilu:

Beneteau Flyer 8.8 Sundeck

Sreda 03 Jul 2019

Ranieri Voyager 23s

Čvrst, hiter in vsestranski čoln, ki ga bodo znali ceniti tako rekreativni pomorščaki kot tisti, ki se ukvarjajo s čarterjem.

Ladjedelnica s skrajnega juga Italije ima že precej dolgo zgodovino, začetki segajo v šestdeseta leta prejšnjega stoletja, v sedemdesetih pa so pričeli s proizvodnjo kot Motonautica Ranieri. Danes najdemo v ponudbi štiri linije poliestrskih čolnov in linijo zelo kakovostnih gumenjakov Cayman. Testni Ranieri Voyager 23s je iz linije Open, če vsi čolni nosijo ime Voyager. Vsem so skupni odprt trup, sredinsko postavljena konzola in izvenkrmni motor. Pri večjih modelih sta motorja lahko tudi dva. Kot rečeno, smo imeli tokrat priložnost zapluti s skoraj sedem metrov dolgim modelom Voyager 23S. Gre za čoln, ki je zaradi dobrih lastnosti primeren za navtične začetnike, v njem pa bodo uživali tudi prekaljeni morski mački. Kompromis dolžine in uporabnosti v primerjavi s ceno se nam zdi med vsemi modeli linije Voyager ravno posrečen. Seveda so okusi različni in tudi denarnice različno debele.

Ranieri Voyager 23s

ZUNANJOST

Kot vsi odprti čolni je tudi Voyager 23S namenjen dnevnim izletom in poležavanju na soncu. V osnovi je zasnovan tako, da lahko gosti 8 potnikov. Za krmarja in njegovega pomočnika je v sredini urejena prostorna krmarska konzola z veliko površino za navigacijske instrumente. Katere boste naročili in vgradili, je seveda vaša izbira, Krmarska klop je pravzaprav naslon, torej je treba med plovbo stati za krmilom. Že omenjen krmarski naslon je dejansko omarica, v kateri je nameščen umivalnik, na željo oziroma po potrebi pa si lahko razen tega vgradimo še plinski kuhalnik ali hladilnik. Na krmi je prečno postavljena klop, nasproti katere je že omenjen, recimo temu kuhinjski blok. Do morja se lahko spustimo po zložljivi lestvi na levi strani krme. Prostor na premcu ima dvojno vlogo, lahko ga uporabljamo kot salon, saj ima v sredini postavljeno zložljivo mizico, lahko pa mizico razstavimo, jo spustimo v višino klopi in nanjo namestimo blazino, tako se celotni premec spremeni v sončno ploščad, primerno za poležavanje.

NOTRANJOST

Na levi strani krmarske konzole so drsna vrata, ki vodijo v kabino pod palubo. Kabina je majhna in špartanska, uporabna najbolj kot odlično opremljeno skladišče. V njo lahko namestimo tudi kemično stranišče.

NA VODI

Testni Ranieri je imel na krmi 200 konjski motor, kar je nekaj pod maksimalno dovoljeno močjo, a več kot dovolj za hitro plovbo. S tremi odraslimi osebami in polnim rezervoarjem goriva smo se, kljub precej močnemu vetru in naraščajočih valovih, varno podili po morju pred Biogradom. Pospeški in občutek med glisiranjem so odlični. Maksimalna hitrost, 34 vozlov, je več kot dovolj, plovba s premcem v valove je pri takšni hitrosti sicer precej naporna, a gliser je očitno zelo trdno grajen, saj ni bilo čutiti nobenih neprijetnih zvokov trupa pri tovrstnem preizkusu. Tudi podatek, da znaša poraba pri polnem plinu 45 litrov na uro, naj vas ne prestraši, saj je poraba ob zmerni, a še vedno hitri plovbi, kar polovico nižja!

Ranieri Voyager 23s

KONČNI VTIS

Ranierijev model Voyager 23S je odprt večnamenski čoln, primeren tako za začetnike, kot izkušene morjeplovce.Plovba z njim je izjemno preprosta in hitra. Zahvaljujoč inovativni tehnologiji je tudi pri večjih valovih plovba mehka in brez neprijetnih udarcev trupa ob vodo. Uporabniki bodo lahko uživali na velikih površinah na palubi, za dodatno razvajanje pa so poskrbeli z možnostjo vgradnje kuhinje, hladilnika, stereo sistema, podvodnih luči, biminija in še veliko druge dodatne opreme. Kot prednost lahko izpostavim tudi širino čolna, ki dovoljuje prevoz s prikolico brez spremstva, kar pomeni da ne potrebujemo nujno marine za prezimovanje plovila.

TEHNIČNI PODATKI

Dolžina: 6,75m
Širina: 2,40m
Teža: 1250kg
Motor: MAX 250HP
Rezervoar goriva: 240l
Rezervoar vode: 80l
Maksimalno število oseb: 8
Kategorija plovbe: C
Cena čolna brez DDV: 25.960€

Prodajalec: Moto Nautika d.o.o., Ptujska cesta 63, 2204 Miklavž na Dravskem polju

Čoln na spletu: Ranieri Voyager 23s

PLOVILO JE NA ZALOGI IN MOŽNO ZA OGLED!

Ranieri Voyager 23s

Sreda 03 Jul 2019

Žan Luka Zelko

Jutri se bo v zalivu Miho na Japonskem s prvimi regatami začelo svetovno prvenstvo razreda laser. Na njem bo kot edini slovenski predstavnik nastopil tudi 25-letni Mariborčan Žan Luka Zelko.

Na Japonskem je zbrana vsa elita, med njimi tudi Brazilec Robert Scheidt, ki je na petih olimpijadah osvojil dve zlati, dve srebrni in eno bronasto kolajno, ter vsi medalisti z zadnjih olimpijskih iger v Riu - Avstralec Tom Burton, Hrvat Tonči Stipanović in Novozelandec Sam Meech.

Žan Luka Zelko, ki si je po lanski sezoni moral zaradi poškodbe vzeti nekaj premora, je dobro okreval. Svojo pripravljenost je potrdil na finalni regati svetovnega pokala junija v Marseillu, kjer je prav na prizorišču bodočih olimpijskih iger 2024 osvojil bron kot svojo prvo kolajno na regati svetovnega pokala.  

Žan Luka Zelko

“Letošnja sezona se je začela zame pozno, prvo regato sem vozil šele aprila v Genovi na svetovnem pokalu. Po lanskem nastopu v Aarhusu sem si vzel dolgo pavzo, da sem saniral poškodbo hrbtenice. Z začetkom sezone sem zelo zadovoljen, od prvega dne je šlo vse samo navzgor, in tretje mesto na regati svetovnega pokala v Marseillu je bil lep vrhunec pred tem svetovnim prvenstvom. Predvsem je pa pomembno, da je moja hrbtenica zdaj sposobna prestati vse treninge in tekme.”

Žan Luka Zelko pravi, da se počuti dobro in da je zadovoljen s svojimi nedavnimi treningi, predvsem z zadnjim na Gardskem jezeru:

“Jadral sem zelo dobro, tako po malem kot po močnem vetru in zdaj na Japonskem moram vse skupaj sestaviti, se osredotočiti na pogoje, in dobro jadranje pokazati tudi na regati.”

Na zadnjih treningih se je predvsem posvečal startom, za katere pravi, da ima tam še največ rezerve:

“Pozna se mi, da mi še manjka minutaže na startih, da vanje še nisem povsem siguren, v preteklosti sem imel s starti tudi kar nekaj težav, je pa dejstvo, da ko si po dobrem startu v ospredju, se je lažje osredotočiti na samo jadranje in se odločiti tudi za stran regatnega polja. Treniral sem tudi manevre, kjer tudi še čutim nekaj pomanjkljivosti, ki jih bom sčasoma odpravil.”

Na svetovnem prvenstvu je prijavljenih 159 jadralcev iz 57 držav, zato bo konkurenca huda. Žan Luka Zelko:

“Ja, glede na to, da so tukaj zbrani vsi najboljši, in da so vsi trenirali tudi zadnji dve zimi, ko sem se jaz osredotočal na rehabilitacijo, pa si vseeno želim - oziroma ciljam - na olimpijsko normo. Bi bil pa zadovoljen že z uvrstitvijo v zlato skupino, tako kot mi je uspevalo zadnji dve leti. Vsekakor si pa želim ta rezultat nadgraditi.”

Na Japonskem se bo olimpijska norma podelila petim državam, naslednje leto na regati svetovnega pokala v Genovi pa še dvema evropskima državama. 

Žan Luka Zelko je na prizorišče pripotoval pred tednom dni in je kljub slabi vremenski napovedi uspel izpeljati vse predvidene treninge ter boljše spoznati vetrovne pogoje zaliva Miho.

“Po napovedi naj bi bilo na regati več rahlega vetra, torej podobno kot na treningih. Jaz pa sem se kar dobro počutil v teh pogojih!” 

Odhoda na Japonsko se je naš jadralec zelo veselil, saj, kot pravi, ima zelo rad suši, a sledilo je majhno razočaranje:

“Takoj po prihodu smo ugotovili, da je vse, kar je (po mojem okusu) užitnega, dejansko samo suši. Jesti suši vsak dan za zajtrk, kosilo in večerjo, pa tudi ni fajn. S kolegom sojadralcem, s katerim imava sosednji sobi, sva si zato kupila plinsko ploščo in dve ponvi, da si lahko sama kuhava, saj morava paziti tudi, da ne izgubiva teže.”

Po svetovnem prvenstvu ga čaka kratek premor, potem pa v začetku avgusta vrnitev na Japonsko, na prizorišče olimpijskih iger, kjer bo jadral na predolimpijski regati ter na regati svetovnega pokala. 

Sreda 03 Jul 2019