Francoska ladjedelnica Beneteau je predstavila največje plovilo iz serije Oceanis. Jadrnica Beneteau Oceanis 55.1 je plovilo za vaše nove jadralske podvige, je privlačna na pogled in enostavna za krmarjenje. Je prvi korak k vstopu v svet velikih jadrnic.

Navtični arhitekt nove jadrnice je Berret Racoupeau Yacht Design. Notranjost plovila je oblikovalo podjetja Nauta Design. Pri oblikovanju so se posvetili elementom, ki zagotavljajo varno jadranje, udobje na krovu in pod njim in visoko kvaliteto končne obdelave, ki je vidna pri vseh detajlih na plovilu. Vgradili so številne elemente, ki jih pri drugih plovilih vidimo le redko. Glavno jadro je vpeto na lok nad vhodom v podpalubje. Stopnice po katerih se spustimo v salon so pod kotom 45°. Zagotavljajo varno in enostavno prehajanje s krova ali na krov. Na krmi je velika kopalna ploščad, ki jo poganja električni motor. Spustimo jo le s pritiskom na gumb. Na ploščadi so nameščene elegantne stopnice z velikimi ročaji, ki omogočajo enostaven izhod iz vode. Na krovu je veliko prostora za sončenje. Dve veliki ploščadi sta na vsaki strani vhoda v podpalubje. Premec je raven in prostoren in omogoča poležavanje celotni posadki. Za udobno namestitev med plovbo ali pa večerjo na sidru, so sedeži v kokpitu oblikovani v obliki črke L.

Naloga oblikovalskega studia Nauta Design, kateremu je Beneteau zaupal oblikovanje notranjosti je bila zahtevna. Zagotoviti so morali notranjost, ki ponuja izjemno udobje celotni posadki, svetlo notranjost, veliko kopalnico z ločeno tuš kabino. Ker gre za veliko jadrnico so morali razmišljati tudi o številnih možnostih postavitve elementov, ki si jih bo lahko prilagodil lastnik plovila po svojih željah. Prav tako so na voljo različne barvne kombinacije lesa in notranje dekoracije, ki v vseh kombinacijah zagotavljajo dobro atmosfero za bivanje na krovu. Jadrnica ima v osnovni različici tri kabine. Dve prostorni v krmi in veliko lastniško v premcu. Salon je izdelan modularno. Število sedišč okrog mize se lahko prilagaja številu članov posadke. Sedežno garnituro je po potrebi možno spremeniti v dvojno ležišče, tretja oseba pa lahko prespi na ločenem levem delu sedežne garniture. 

Poleg trikabinske različice z dvema kopalnicama, je na voljo še trikabinska različica s tremi kopalnicami in štirikabinska z dvema kopalnicama.

Nova jadrnica Oceanis 55.1 zagotavlja udobje tako na sidru kot na odprtem morju. V notranjosti je poskrbljeno za zračnost in naravno svetlobo, ki prihaja skozi številne steklene površine.

Za enostavno upravljanje plovila je dobro poskrbljeno. Na krmi sta dve veliki krmilni kolesi, pritrjeni na konzoli s prostorom za vse potrebne navigacijske inštrumente, kakor tudi držala za pijačo. Za hitro in učinkovito jadranje je vgrajen paket B&G inštrumentov. Pogon je preko Sail drive in omogoča vgradnjo sistema Dock&Go.

Če se odločite za dodaten paket D4 Performance Pack, pa bo jadrnica postala hitra potovalna jadrnica brez primere.

Tehnične lastnosti:

  • Dolžina čez vse: 16,78 m
  • Dolžina trupa: 15,99 m
  • Širina: 4,96 m
  • Teža plovila: 16.900 kg
  • Rezervoar goriva: 400 l
  • Rezervoar vode: 694 l
  • Motor: 75 KM
  • Pogon: Pod 120
  • Cena: 367 100 EUR (brez DDV)

Več o plovilu na: www.beneteau.com

 

Torek 09 Okt 2018

Uroš Žvan, Matija Brecelj, Dragon

Člana JK Skipper Maribor, Uroš Žvan in Matija Brecelj sta se skupaj z Madžarom Gaborjem Ikrenyi v posadki med 27. in 30. septembrom udeležila dveh regat v razredu Dragon na Blatnem jezeru. Za oba Slovenca je bil to prvi nastop v tem razredu.

Na pokalu Fenyves za katerega sta štela dva dolga navigacijska plova (prvi dolg 25 milj, in drugi skrajšan na 8 milj)  je slovensko-madžarska posadka v zmernih vetrovih v prvem plovu celo slavila prepričljivo zmago, v drugem plovu pa zaostala za madžarsko posadko Toth-Kozma-Kozma. Slednjim je zmaga v drugem in hkrati zadnjem plovu zadostovala za skupno zmago z istim številom točk kot so jih zbrali Žvan-Brecelj-Ikernyi.

Na klasičnem regatnem polju v obliki palice na Johan Anker Kupu pred Balatonfenyves, je debitantska posadka presenetljivo tesno dihala za ovratnik bronasti posadki med amaterji z zadnjega Evropskega prvenstva, vendar jim je v vetru, ki je pihal s hitrostjo med 15 in 20 vozli na koncu morala priznati premoč v vseh treh plovih. Zmaga je tako pripadla posadki Tenke-Varga-Szörényi (1,1,2) pred Žvan-Brecelj -Ikernyi (2,2,3).

Tekst: JK Skipper Maribor, foto: Andrea Mag

Torek 09 Okt 2018

Angleški jadralec Alex Thomson in podjetje Nokia sta podpisala pogodbo o sodelovanju na naslednji regati Vendee Globe, ki bo potekala leta 2021.

Alex Thomson, ki jadra s svojo jadrnico Hugo Boss tipa IMOCA 60, je uspel pridobiti novega in izjemno pomembnega partnerja za njegovo udeležbo na naslednji regati Vendee Globe, ki bo potekala v letih 2012/22.

Nokia, ki jo vsi poznamo kot proizvajalca mobilnih telefonov, nekoliko manj pa po njihovih inovacijah in razvoju mobilnih tehnologij, bo skupaj z jadralcem razvila nove tehnologije, ki bodo omogočale komunikacijo na plovilu in na obali. V podjetju Nokia Bell Labs bodo razlili bodo vse potrebne sisteme za povečanje učinkovitosti jadralne ekipe. V podjetju so zagotovili, da bodo dosedanje meje modernih komunikacija premaknili dlje in rezultat njihovega raziskovanja bodo tehnologije jutrišnjega dne.

Marcus Weldon, predsednik podjetja Nokia Bell Labs je dejal:

»Zelo smo veseli, da lahko sodelujemo z ekipo Alex Thomson Racing. Meje mogočega bomo premaknili. Povezali bomo človeški talent in tehnologijo, ki se bosta skupaj borila proti času v izjemno težkih pogojih. Sodelovanje nam bo omogočalo razviti omrežje prihodnosti generacije X, ki bo omogočala še boljšo digitalizacijo, povezovanje vsega z vsem in avtomatizacijo življenja, ki bo povečalo učinkovitost vsega kar počnemo.«

Stewart Hosford, direktor Alex Thomson Racing je dejal:

»Kot ekipa smo zelo ponosni, da smo lahko inovatorji in ena najbolj ambicioznih jadralnih ekip na svetu. Ko smo spoznali podjetje Nokia Bell Labs, smo ugotovili, da so tudi njihovo vodilo ambicije in inovacije. Težko bi našli bol primernega partnerja. Tehnologija, podatki in analize so danes bolj pomembne kot kdajkoli doslej. Današnje jadrnice tipa IMOCA so ene tehnološko najbolj naprednih naprav v športnem svetu. Zato je sedaj pravi čas, da Nokia vstopi v svet tega športa in odkrije možnosti za razvoj in raziskave. Prepričan sem, da bo novo partnerstvo pomagalo celotni ekipi Alex Thomson Racing, dostop do najnovejših tehnologij, ki bodo izboljšale učinkovitost ekipe. Leta 2021 bi radi pisali zgodovino.«

Torek 02 Okt 2018

Portorož Cup 2018

V odličnih vetrovnih razmerah se je danes v Portorožu zaključila regata Portorož Cup. Regato je organizator JK Pirat Portorož pripravil za tekmovalce v kar štirih jadralnih razredih, in sicer 470, 420, Fireball in Flying Junior.

Regatnemu odboru je veter tudi v nedeljo, zadnji dan regate, omogočil, da je v izvrstnih pogojih speljal še zadnje plove za vse štiri jadralne razrede. Sonce in zmerna burja jakosti med 5 in 15 vozli sta pripomogla, da so jadralci na morju uprizorili izvrstno predstavo. S po dvema plovoma v razredih 470 in 420 ter tremi v razredih Fireball in Flying Junior je izkupiček zadnjega dne štel skupno 6 plovov za vsak jadralni razred.

V najštevilčnejšem razredu 420, kjer je tekmovalo 16 posadk, so se najbolje odrezal posadke iz sosednje Italije, in sicer na 1. mestu ITA 56571 (I. Calici, P. Gregori), na 2. mestu ITA 56267 (G. Sininigoi, S.Zuppi) in na 3. mestu ITA 54800 (J.Pernarcic, T.Sterni). Piratova dekliška posadka Sabadin – Franič je osvojila končno 8. mesto, fantovska Belinger – Vakhrushev pa končno 11 mesto.

V razredu 470 sta se v nedeljskih plovih na morju pridružili aktualni šampionki Tina Mrak in Veronika Macarol, ki sta na domačem terenu odplesali zmagovalni ples. Odlično sta svoje delo tudi danes opravila Matej Planinšič in Jaka Romih, ki sta z včerajšnjimi izvrstnimi uvrstitvami uspela ohraniti absolutno prvo mesto.

V razredu Fireball se je zmage razveselila posadka Kocjančič – Volk (JK Olimpic), v razredu Flying Junior pa posadka Rupnik – Rupnik (JK Kermar).

Vir: JZS.si

Torek 02 Okt 2018

V petek se je svečano odprl največji navtični salon v Sloveniji. V Miklavžu pri Mariboru se je v petek odprl največji navtični salon v Sloveniji. Ob 18.00 uri sta lastnika Lea in Zoran Resnik, simbolno prerezala trak in odprla vrata modernega navtično motociklističnega centra in na ogled povabila več sto glavo množico obiskovalcev. Slavnostne otvorit...

Torek 02 Okt 2018

Maxi Jena - Way of Life

Najboljša slovenska tekmovalna jadrnica dobila novega lastnika, ime in celostno podobo – Številne izboljšave in najava svetovne premiere z uporabo tehnologije obogatene resničnosti v jadranju – Čez dobra dva tedna nastop na jubilejni, 50. Barkolani  

V Kopru je ta vikend potekal krst največje in najhitrejše slovenske tekmovalne jadrnice, Maxi Jene, ki od sedaj nosi ime Way of Life. Angleško ime pomeni »način življenja«, ki ga jadranje predstavlja tako vodstvu jadralskega projekta kot sami posadki. Od prejšnjega lastnika, Mitje Kosmine, jo je kupil jadralec, olimpijec in podjetnik Gašper Vinčec. Slednji je pred nastopom na znameniti Barkolani poskrbel tudi za številne tehnološke izboljšave, kot so obtežitev kobilice, nova, večja jadra in celotni sistem elektronike. Nova je tudi celostna podoba jadrnice – prejšnjo modro-belo kombinacijo je zamenjala črna barva z modrimi podrobnostmi.

Gašper Vinčec

24-metrska jadrnica je sicer ambasador projekta EWOL, ki bo v prihodnjem letu na enem mestu združeval pobude partnerjev na področju ekologije, zelene energije, mobilnosti pa tudi raziskovalno-razvojnih dejavnosti in drugih, povsem športnih in socialnih projektov. Kot je poudaril Gorazd Mauri, vodja projekta EWOL, je črna lepotica postala tudi prava platforma za preizkus danes še futurističnih tehnologij, ki jih razvijajo in preizkušajo posadka, razvojni laboratorij sponzorja Dinit Card Services ter partnerjev – podjetij Microsoft in skupina Stroka.si. Rezultat ene izmed njih bodo predstavili pred Barkolano, gre pa za uporabo obogatene resničnosti, torej 3D-vizualizacije v obliki hologramov pri jadranju oziroma na regati.

Ravno jubilejna, 50. Barkolana bo 14. oktobra eden prvih resnejših preizkusov za posadko pod taktirko Gašperja Vinčeca.

 »Kot vedno tudi tokrat ciljamo na zmago,« je dejal Vinčec, ki je s to jadrnico še pod imenom Maxi Jena leta 2009 na Barkolani že zmagal, lani pa je bil drugi.

Koprčan se je sicer še pred krstom zahvalil pionirju slovenskega jadranja Janku Kosmini ter mu izročil uradno jakno ekipe in podaril sliko, delo enega izmed članov ekipe.

Ponedeljek 01 Okt 2018

Ekipa Nika, na kateri plujejo trije slovenski jadralci, je že tretjič osvojila naslov Svetovnega prvaka v razredu 44. Na drugo mesto se je uvrstila slovenska jadrnica CEEREF z Igorjem Lahom za krmilom.

Ruska ekipa Nika, na krovu katere jadrajo slovenski jadralci Tomaž Čopi, Mitja Margon in Iztok Knafelc je osvojila naslov svetovnega prvaka v razredu RC44 in je prva ekipa, ki ji je to uspelo že tretjič.

Pred portugalskim mestom Cascais je v 15 vozlih severozahodnega vetra je v prvi regati najhitreje zajadrala ekipa Aqua s Chrisom Bakeom za krmilom. Ekipa CEEREF, ki se je borila za vodilno pozicijo je uspela zmanjšati zaostanek na vsega tri točke. V drugi regati je odlično jadrala ekipa Nika in popravila vtis s prve regate. Ekipa CEEREF je zopet jadrala dobro in zasedla tretje mesto. Pred tretjo, zadnjo regato dneva, se je veter okrepil in zapihal s hitrostmi preko 20 vozlov. Ekipa Nika je pričela regato s štirimi točkami prednosti. Vse od začetka do cilja so jadrali odlično. Kot prvi so prečkali ciljno črto, zmagali regato in osvojili naziv Svetovnega prvaka v razredu RC44.

Lastnik ekipe NIKA, Vladimir Prosikhin, je v cilju dejal:

»Sem izjemno navdušen. Napeto je bilo vse do konca. Ekipa CEEREF je bila izjemno hitra in iz izkušenj vemo, da radi tvegajo. Svetovni pokal smo zmagali lansko leto, leto poprej je naslov osvojila ekipa CEEREF. Pričakovali smo, da bo jadranje pravo dvobojevanje. Danes smo v vseh regatah pričeli zelo. Plovbe v veter so bile izjemno konstantne. Jadrnica je bila izjemno dobro nastavljena in je plula izjemno hitro. Hitrost približevanja cilju je bila odlična. Zelo sem zadovoljen z ekipo. Je skoraj ista, kot je bila leta 2015, ko smo prvič osvojili naslov. Skupaj smo prepluli že veliko milj in vzdušje na jadrnici je odlično.«

Igor Lah, ki je s svojo ekipo CEEREF osvojil drugo mesto je povedal:

»Zelo smo se trudili. Uporabili smo vse svoje trike a ekipe Nika nismo uspeli premagati. V prvih dveh regatnih dneh smo naredili preveč napak.«

Mesto Ekipa (št. jadra) Točke
1 Russia Team Nika (RUS 10) 36
2 Slovenia Team Ceeref (SLO 11) 42
3 Russia Bronenosec Sailing (RUS 18) 52
4 United Kingdom Team Aqua (GBR 2041) 52
5 Sweden Artemis Racing (SWE44) 58
6 Monaco Charisma (MON 69) 60
7 United Kingdom Peninsula Petroleum (GBR 1) 64
8 France Aleph Racing (FRA17) 74

Ponedeljek 01 Okt 2018

Burin Yachting Club

V soboto, 29. septembra se je v akvatoriju med Koprom in Izolo odvila regata Burin Yachting Cluba za Pokal Slovenije.

Na regatno polje se je podalo 27 posadk.

Start točno ob 11:00 uri v prijetni burji do 20 vozlov, ki si jo želi vsak jadralec. Jadralke in jadralci so zaradi močnejših sunkov vetra na odprtem morju morali pokazati veliko mero taktike in znanja.

Absolutni zmagovalci regate in prvo mesto je pripadlo posadki na regatni jadrnici Generali Assilina 3 s krmarjem Samom Žvanom (JD Mariborčanka), drugo mesto je pripadlo regatni jadrnici Scorpio 44 s krmarjem Iztokom Krumpakom (JK Izola), na tretje mesto je prijadrala posadka jadrnice Taia2, ki jo je krmaril Goran Djordjević (JK Loka Timing).

Vreme je resnično vsem jadralkam in jadralcem omogočilo nepozabno doživetje na vodi.

Za kopni del tako ni bilo potrebno veliko saj so nasmejani obrazi povedali vse. Druženje in pogostitev ob izdelkih podjetja K – Norma (Kroky Gourmet) je potekala ob DJ glasbi, podelitev pokalov pa v znamenju pokrovitelja Crocs in Merit International.

Burin Yachting Club – David Hawlina se je ob koncu zahvalil tudi Bojanu Galetu (RO) za pravo izbiro in postavitev regatnega polja, pripravo rezultatov in pomoč pri organizaciji dogodka. Zahvala je šla tudi baru Miramar.

Skozi del druženja so nekateri predstavniki jadralnih klubov predstavili prihajajoče dogodke do konca jadralne sezone. Največ govora je bilo o jadranju na regati ORC/OPEN Impression Sailing Week, ki bo že trinajsto leto zapored potekala od 01. do 04. novembra 2018 v Biogradu. Ker je ORC regata v Biogradu zelo odmevna in odprta za vse regatne in potovalne jadrnice je kar nekaj prisotnih posadk s te regate že napovedalo sodelovanje. Tudi posamezniki brez svojih posadk so izvedeli za All Inclusive 4 dnevni program po ceni 199 Eur na osebo in potrdili prihod v Biograd. Oddana je bila tudi prijavnica jadrnice Taia2 s strani krmarja Gorana Djordjevića, ki je napovedal, da bo njegova posadka branila lanskoletni naslov absolutnega zmagovalca regate in skušala obdržati prehodni pokal tudi na zadnji regati Burin Yachting Cluba v Biogradu.

Burin Yachting Club

Foto: BYC Team, Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Ponedeljek 01 Okt 2018

Viška regata

Pridružite se ekipi Just Perfect Y. C. na eni izmed najbolj priljubljenih regat na Hrvaškem – tradicionalni Viški regati!

Rezervirajte si termin 11. – 14. oktober 2018!

Regate se bomo udeležili z več jadrnicami – vabljeni vsi, ki si želite regatnega jadranja v dobri družbi. Predhodno jadralsko znanje ni potrebno.

Regata ima 2 plova, prvi plov poteka v petek iz Splita v Vis, drugi plov v nedeljo iz Visa nazaj v Split. V soboto najboljših 25 jadrnic tekmuje tudi v zalivu pred Visom. Lansko leto se je regate udeležilo več kot 150 jadrnic s posadkami iz 12 različnih držav. Poseben čar regati daje enodnevni postanek na Visu, ki ga takrat namesto turistov zavzamejo razposajeni jadralci. Jadralski klub Labud organizacijo regate jemlje zelo resno, rezultat tega je odlična izvedba, dobro jadranje in veliko druženja. Viška regata je bila uvrščena med 10 najboljših regat na Hrvaškem.

Strošek: 290 € / oseba.

V ceno je všteto:

  • najem jadrnice
  • transit log
  • genaker
  • skiper,
  • štartnina za regato
  • regatna vinjeta za jadrnico
  • Just Perfect majčka

V ceno ni všteto:

  • hrana,
  • pijača,
  • gorivo,
  • prevozi,
  • parkirišče,
  • zavarovanje.

Program:

  • četrtek, 11.10. Odhod proti Šibeniku, check-in, transfer v Split
  • petek, 12.10. Štar prvega plova Split – Vis, večerno druženje
  • sobota, 13.10. prost dan na Visu, jadranje, opcijsko izlet v Komižo
  • nedelja, 14.10. Štart drugega plova Vis – Split, transfer nazaj v Šibenik, prihod domov v poznih večernih urah

Jadramo na jadrnicah Jeanneau Sun Odyssey 389, jadrnice imajo celotno infrastrukturo in opremo (kuhinja, kopalnica, WiFi, posteljnina,…)

Vabljeni sami, s partnerjem ali prijatelji. Regate se bomo udeležili z več jadrnicami. Udeležba na regati je odlična priložnost za sklepanje novih jadralskih poznanstev.

Prijave in več info:

  • Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., + 386 41 975 246

Pohitite s prijavami – število mest je omejeno!

Sea U There!

Sobota 29 Sep 2018

Ruskim jadralcem je med jadranjem v Hvarskem arhipelagu odpadel propeler. Jadrnico so zasilno privezali na zunanjo stran valobrana marine Palmižana na Paklenih otokih. Ker se je  v ponedeljek vreme močno poslabšalo in je pričela pihati močna burja, je obstajala nevarnost, da se bo jadrnica poškodovala. Privez na zunanji strani valobrana nikakor ni bil primeren.

S pomočjo plovil marine in številnih jadralcev, je posadki uspelo plovilo varno premakniti na notranjo stran valobrana. Koliko truda je bilo vloženega, si lahko ogledate v videu.

Petek 28 Sep 2018