Mercury Marine je predstavil nov 4,5 litrski V6 motor z močjo 250 KM. Motor je plod lastnega razvoja v podjetju in je namenjen izključno uporabi v navtiki. Tega motorja ne bomo nikoli srečali v avtomobilih.

Novi motor je alternativa dosedanjim 5,0 litrskim motorjem z osmimi cilindri, ki so običajno razvili moč krog 260 KM. To je eden prvih motorjev na trgu, ki je bil razvit posebej za uporabo v navtiki. Običajno so motorji, ki jih proizvajalci vgrajujejo v plovila razviti za uporabo v avtomobilih, nato pa so marinizirani za uporabo v plovilih.

Novi šest cilindrski motor ima železen blok motorja z dvema ventiloma na vsakem cilindru. Aluminijaste glave cilindrov so izdelane v tovarni, medtem, ko bloke motorja izdeluje zunanji dobavitelj. Pri novih motorjih lahko izbiramo med hlajenjem z morsko vodo ali pa na notranje hlajenje s sladko vodo. Novi motor je združljiv z vsemi dosedanjimi pogoni, tako Alfa kot Bravo (One, Two in Three). Motor lahko krmilimo preko kablov ali pa SmartCraft DTS kontrolami. Uporaba krmilne palice (Joystick) je možna kadar sta v plovila vgrajena dva motorja z opcijo DTS.

Teža najlažjega motorja znaša 426 kg pri uporabi hlajenja na morsko vodo. Ker je motor 6 in ne več 8 valjni je njegova dolžina kar 10 cm manjša od predhodnika 5.0. Ladjedelnice lahko tako motorju namenijo manj prostora, kar poveča bivalni prostor v plovilu. Motor dosega med 4800 in 5200 obrati pri polni obremenitvi. Pri oblikovanju motorja so upoštevali vse najnovejše direktive za zmanjšanje hrupa motorja v plovilu, kakor tudi hrupa, ki ga povzroča z delovanjem v morju. Na novo je oblikovana tudi črpalka za vodo. Je manjša, vzdržljivejša in učinkovitejša, kot so bile dosedanje. Novost na motorju je dostop do ključnih servisnih točk, kot so filter za olje, odprtina za dolivanje motornega olja in olja hidravlike. Premaknili so jih na vrh motorja ter jih označili s črtnimi kodami, ki vodijo na spletne povezave, kjer so prikazani videi o vzdrževanju.

Cena novega motorja bo približno enaka ceni starejšega 5.0 motorja. Za plovila, ki ne potrebujejo tako velike moči motorja bodo v prihodnosti trgu ponudili tudi verzijo z manjšo močjo 220 KM, s čemer bodo nadomestili prejšnje 4,3 litrske V6 motorje, ki so razvili prav tako moč.