Suzuki je predstavil nov motor DF200A, ki se ponaša s številnimi novostmi.

Strategija razvoja motorjev Suzuki je izdelati čim lažji motor, ki bo sposoben proizvesti čim večjo moč in bo deloval zanesljivo. Novi model DF200A sledi strategiji in prinaša številne izboljšave in novosti. Ponaša se z večjim navorom pri nižjih obratih kar zagotavlja hitrejše pospeševanje in izglisiranje plovila. Zmanjšana je poraba, vibracije in hrup. Od svojega predhodnika porabi kar 12% manj goriva pri enakih obremenitvah. Z isto količino goriva v rezervoarju, boste lahko na vodi preživeli več časa.

Lastnike bo navdušil tudi sistem vžiga brez ključa - "Keyless Start System", ki je prvič na voljo pri izvenkrmnih motorjih in je trenutno na voljo le pri modelu DF200A. Suzuki selective rotation sistem omogoča enostavno izbiro rotacije motorja. Motor lahko uporabljate v običajni smeri rotacije, lahko pa jo spremenite v obratno smer, če to potrebujete.

Seveda so vanj vgrajene tudi vse ostale napredne funkcije, ki jih že poznamo iz prejšnjih generacij. "Lean Burn" kontrola goriva stalno prilagaja mešanico zraka in goriva za optimalno porabo in se lahko pohvali z najučinkovitejšo porabo v razredu. 2867 cm3 motor s štirimi cilindri v vrsti zagotavlja izjemno visoko kompresijsko razmerje, ki znaša 10,2 : 1. Zaradi svoje robustne gradnje in zanesljivosti zagotavlja majhne stroške vzdrževanja. V svojem razredu, se lahko pohvali tudi najboljšim razmerjem moči in teže. Štirivaljnik je manjši in lažji od svojih šestvaljnih rivalov, je zato primeren za različna plovila in je odlična alternativa dvotaktnim motorjem.

V tabeli si lahko ogledate porabo motorja na testu. Pogoji so bili sledeči.

Motor je bil nameščen na gumenjak Ranieri Cayman 23. Na morju je pihal veter s hitrostjo 3 vozle, na plovilu sta bili dve osebi. 200 litrski rezervoar je bil napolnjen do 90%. Teža plovila z motorjem vred je znašala 933kg, dodatno pa je bilo na plovilu še 100 kg opreme. Najvišja hitrost, ki jo je doseglo plovilo je znašalo 46,3 vozla pri čemer je poraba znašala 46,9 l oziroma 1 l na nmi. Optimalna hitrost je znašala 20 vozlov pri 3000 obratih motorje, kjer je poraba znašala 12,1 l/h oziroma 0,6 l/nmi. Plovilo je hitrost 25 vozlov doseglo v 4,8 s.

Več informacij je na voljo pri zastopniku, podjetju As Boats iz Frama. www.as-boats.si