Križarka Costa Concordia, ki je v nesreči pred petimi leti vzela 32 življenj, gre v staro železo.

Luksuzna križarka Costa Concordia je pred petimi leti s 4252 potniki na krovu trčila v skalo in se delno potopila na pred otokom Gilgio v Italiji. Tragedija se je zgodila 13. januarja leta 2012 in je največja pomorska nesreča, ki se je zgodila v Italiji po drugi svetovni vojni. Reševanje ladje, ali bolje rečeno otoka Gilgio in njegove obale, je bil izjemen podvig. Ko so ladjo leta 2014 ponovno splovili, jo odvlekli v pristanišče v Genovi, je do lanskega septembra čakala na privezu v pristanišču v Genovi. 144.5000 ton težko ladjo so nato odvlekli v suhi dok št. 4, ter pričeli z njeno razgradnjo. Dela izvaja konzorcij podjetij za razgradnjo plovil Saipem and San Giorgio del Porto.  Razgradnja bo končana v kratkem. Iz včasih elegantne in razkošne križarke bodo lahko reciklirali 70% vseh materialov.

Reševanje ladje in njena razgradnja bo lastnika stala skupaj 1,4 milijarde EUR, zaradi česar je Costa Concordija najdražja ladijska razbitina na svetu.


Vir: thesun.co.uk