Izola

Marina

Podatki

GPS 45° 32' N , 13° 39' E
Št. Privezov 620
Št. Suhih privezov 100
Globina vode 1 - 5m
Dvigalo 10 t
Travellift 50 t
Tel. + 386 5 66 25 400
Fax + 385 5 66 25 406
Obratovalni čas 01.01. - 31.12.
e-mail izola@marinaup.com
web https://marinaup.com/
Bencinska črpalka 0,2 nmi Izola

Info

Marina Izola je v neposredni bližini mesta Izola, na zahodni strani mestne luke. Zaščitena je pred vsemi vetrovi. V marino vplujemo s severozahodne smeri, med valobranom luke in marine. Plovna pot je označena s plavajočimi bojami. Marina je moderno opremljena in nudi številne storitve od restavracije, servisa motorjev in plovil, recepcije, in ostalo. Znotraj valobrana je zaščitena pred vsemi vetrovi. Najbližja bencinska črpalka je v luki Izola le 0,2 nmi od same marine. Iz marine je le nekaj minut sprehoda do starega mestnega jedra Izole, kjer so na voljo številne restavracije, bari in trgovine.

Ponudba

recepcija

Ponudba

restavracija

Ponudba

menjalnica

Ponudba

servis

Ponudba

WC in tuš

Ponudba

pomoč pri pristajanju

Ponudba

24 urno varovanje

Ponudba

bencinska črpalka

Ponudba

teniška igrišča

Ponudba

bazen

Ponudba

trgovina z navtično opremo

Ponudba

igralnica

Ponudba

eco otok

Zaščita pred vetrovi/Vreme

Danes

  • voz

Jutri

  • voz

Sobota

  • voz

V bližini

  • Izola Bencinska črpalka 0.24 nmi
  • Bujol Gostilna 0.25 nmi
  • Ribič Gostilna 0.25 nmi

Zaščiteno

  • Izola Luka 0.29 nmi
  • Strunjan Sidrišče 2.33 nmi
  • Koper Luka 3.02 nmi

Aktivni dogodki

Prihajajoči dogodki

Cene

Komentarji

Jure
Se strinjam z Igorjevim komentarjem, Tudi jaz sem se letos premaknil v Novigrad, ki je 15% cenejši. Še cenejše so marine Funtana in Vrsar. Verjetno kar tekmujejo s Portorožem, kdo bo prej in za koliko podražil.
Thu | 26 Apr | 2012
Igor
Vsako leto dražje. Letos že 3850 eurov za 10 m (za manjša plovila sploh nimajo tarife), naredi se pa nič. Vzhodni pomoli so praktično brez kulturnih sanitarij, pred smrdečimi kontejnerji, ki nadomeščajo stranišča pa v sezoni redno vrsta, tako da se usedeš na toplo in smrdeče stranišče. Ko zahtevaš popust za letni privez zaradi neurejenih sanitarij te prav debelo pogledajo in predlagajo koriščenje tistih, ko so od plovila oddaljene več kot 500 m. Ne vem, kdo ga je sposoben nesti 500m, ko te zagrabi… Ni čudno, da prav pogosto plavajo rjave kepe okoli plovil… To leto zapuščam Izolo, se selim v Milje – 630 evrov ceneje in boljša ponudba: pokrito parkirišče, bazen, internet…

Do Debelega rtiča, ki je odličen za kopanje, pa le 10 min….
Mon | 23 Apr | 2012
Arco
res je, znajo samo dražiti privez kljub recesiji in kljub temu , da ne izboljšajo ponudbe niti uredijo pomanjkljivo infrastrukturo...
Mon | 23 Apr | 2012
Andrej
se strinjam tako glede vidnosti zelenee in rdeče signalizacije, še bolj pa glede nočne vidljivosti na osvetljenem ozadju, nabrežju. Če si poznavalec ni tako velikega problema; ampak luči so namenjene vsem in za vse pogoje; verjetno bo laže ob dokončanju valobrana. Nekoč. Verjetno pa velja isto kot za nezaščitene železniške prehode: huda ali krvava situacija hitreje rešuje probleme. Ampak to je že cinizem. Ali pa ljuvanje proti vetru.
Thu | 01 Mar | 2012
Fedor
Problem vplutja v Marino Izola je v popolnoma napačni svetlobni signalizaciji. Če prideš ponoči iz smeri 145-225 vidiš svetilnik z zeleno lučjo na levi strani. Svetilnik stoji na južnem valobranu. Na desni vidiš dve boji z rdečimi lučmi obe boji z zelenimi pa sta komaj zaznanvni. Levo od obeh rdečih boj je v vodi kamenomet nedokončanega severnega valobrana. Do sedaj se je že večkrat zgodilo ,da je kdo skušal priti v luko med (sicer napačno stoječo) rdečo lučjo na obeh bojah in zeleno lučjo na svetilniku. Da ne pišem o tem ,da sta na ozadju osvetljenega mesta Izola obe luči gotovo najšibkejši in jih je možno komaj zaznati. Določeno nevarnost predstavlja tudi vhodni kanal , ki zahteva vplutje točno v smeri 090 . V primeru močnega zahodnika ( garbin) pa tu nastajajo refleksijski valovi do 2,40 m. V tem primeru je bolje obpluti Izolsko severno punto in začasno sidrati pred ladjedelnico dokler neurje ne mine.
Wed | 29 Feb | 2012