Foto galerija
Zadnje iz eTrgovine
Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.
Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %.
Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki
Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:
- dvakrat večja uporabna kapaciteta
- za polovico manjša teža
- trikrat daljša garancijska doba
- do desetkrat daljša življenjska doba
- samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
- zaščita pred kratkim stikom
- možnost priklopa solarnih celic
- možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
- zelo nizko praznjenje v času mirovanja
- stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
- ni vzdrževanja
Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:
- Nazivna napetost: 12,8 v
- Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
- Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
- Uporabna energija: 1920 Wh
- Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
- Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
- Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
- Tok polnjenja: 150 A
- Tok praznjenja: 150 A
- Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
- Izklop nizka napetost: 10 V
- Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
- Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
- Vodoodpornost: IP55
- Teža: 17,2 kg
- Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm
Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!
BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterijaLetos podjetje Moto-Nautika praznuje svojo dvajseto obletnico, kar ne pomeni le pomembnega mejnika v njegovi zgodovini, temveč tudi priložnost za razmislek o njegovem razvoju, rasti in inovacijah, ki so ga pripeljale do sedanjega statusa.
Od začetkov leta 2004, ko je bilo podjetje osredotočeno izključno na servisne storitve, do danes, ko ponuja celovite storitve na področjih motociklizma in navtike, je Moto-Nautika dokazala svojo zavezanost k odličnosti, inovativnosti in strankam.
Vodenje Moto-Nautike je zaupano dvema vizionarskima voditeljema, Zoranu Resniku in Lei Pučko Resnik, katerih raznolike izkušnje in veščine sinergijsko poganjajo podjetje naprej. Zoran Resnik, z bogatimi mednarodnimi izkušnjami, si je pridobil strokovno izobrazbo, vključno s tehničnim šolanjem BRP v Torontu, Kanada. Njegovo strokovno znanje ni omejeno le na tehnične veščine; razteza se od specializiranih usposabljanj za programe moto in marine Yamaha, BRP, Sea Doo do ATV, ki so ključni pri izboljšanju tehničnih storitev, ki jih nudi Moto-Nautika.
Po drugi strani Lea Pučko Resnik, oborožena z magisterijem iz ekonomije (management in marketing), prinaša strateško vizijo v Moto-Nautiko. Njena sposobnost v promociji prodaje, razvoju poslovanja, raziskovanju novih trgov in širitvi produktnega asortimana je gonilna sila rasti podjetja. Vloga Lee obsega celotno organizacijo poslovnih operacij in upravljanja človeških virov in zagotavlja, da Moto-Nautika ne le izstopa s svojimi ponudbami, ampak deluje tudi z učinkovitostjo in uspehom.
Pot Moto-Nautike, od skromnih začetkov do odličnosti v industriji motociklizma in navtike, je pripoved o razvoju strokovnosti in nenehnem iskanju novih poti za razvoj. Pod vodstvom Zorana in Lee, podjetje ni le razširilo svoje fizične prisotnosti, ampak je tudi zgradilo ugled kakovosti, inovativnosti in zadovoljstva pri svojih strankah. Ko Moto-Nautika stoji na pragu svoje dvajsete obletnice, se z zadovoljstvom ozira nazaj na prehojeno pot, ki je bila tako polna izzivov kot nagrad, in priča o viziji in trdem delu ustanoviteljev in posameznikov, ki so bili del njene zgodbe.
Od skromnih začetkov do vodilnega distribucijskega centra
Moto-Nautika je svoje poslovanje začela leta 2004, sprva kot servis. Zgodba o razvoju podjetja se je začela v majhni garaži velikosti 25 kvadratnih metrov in priča o tem, da so začetki bili skromni, a polni odločnosti in vizije. Pot, ki sta jo zaznamovala razvoj strokovnosti in vodstvene predanosti, kaže, kako velike uspehe lahko dosežemo iz majhnih začetkov.
Sledila je širitev dejavnosti leta 2008 z odprtjem novega razstavnega salona in začetkom prodaje. Razstavni salon velikosti 1000 kvadratnih metrov pa je bil več kot le prostor za servisiranje in prodajo; postal je simbol rasti in razvoja.
Pomemben korak v razvoju podjetja je bil leta 2011, ko je Moto-Nautika začela zastopati čolne znamke Grand in je postopoma širila svoj vpliv na trgih nekdanje Jugoslavije, od Slovenije do Albanije. Sledilo je partnerstvo z italijanskimi plovili Ranieri International, kar je podjetju omogočilo širitev na slovenski, hrvaški in srbski trg.
Vrhunec uspeha je bil leta 2018, ko je podjetje odprlo svoj novi, večji in sodobnejši razstavni salon. S 3000 kvadratnimi metri notranjega prostora, salon zdaj nudi popolno doživetje za vse ljubitelje motociklizma in navtike.
Razstavni salon, ki združuje strast in strokovnost
V srcu distribucijskega centra, ki se razprostira čez tri nadstropja, leži glavni del v srednjem nadstropju, osredotočen na navtični segment. Obiskovalcem ponuja možnost ogleda več kot 100 plovil skozi celo leto. Kot generalni uvoznik za Ranieri International in GRAND, Moto-Nautika ne deluje samo kot distribucijski center, ampak tudi kot ključni igralec pri distribuciji plovil po nekdanjih jugoslovanskih državah.
Obiskovalci razstavnega salona lahko raziskujejo celoten prodajni program Yamahe, od vodnih skuterjev do motociklov, kar je rezultat dolgoletnega partnerstva in zaupanja med podjetji. Razstavni salon, eden prvih v Evropi, ki izpolnjuje najvišje standarde Yamahe, nudi edinstveno izkušnjo za vse obiskovalce.
Moto-Nautika se ne osredotoča samo na prodajo in servis, ampak stremi k celostni izkušnji. V zgornjem nadstropju se nahaja prostor za dodatno opremo, registracijo, zavarovanje in najem plovil in opreme. Servisni del v zahodnem delu centra, z ekipo tehnično in strokovno usposobljenega servisnega osebja, zagotavlja, da so vsa plovila in vozila vzdrževana po najvišjih standardih kakovosti.
Moto-Nautika se ponaša z aktivno udeležbo na mednarodnih navtičnih sejmih, tako znotraj Slovenije kot v tujini, vključno s Hrvaško, Srbijo in Črno goro. Ta vključenost prikazuje zavezanost ostati v ospredju industrije. Na teh sejmih ne samo da razstavljajo obsežen asortima izdelkov, ampak tudi krepijo odnose s partnerji in strankami, kar poudarja njihovo prisotnost v mednarodni navtični skupnosti.
Dvajset let inovacij in zavezanosti strankam
Ko Moto-Nautika praznuje svojo dvajseto obletnico, je jasno, da je podjetje zraslo v veliko več kot le trgovino in servisni center. Postalo je središče za ljubitelje motociklizma in navtike, prostor, kjer strast do teh športov združuje strokovnjake in navdušence. Z zavezanostjo h kakovosti, inovativnosti in predvsem k zadovoljstvu strank, Moto-Nautika ostaja vodilna sila na področju motociklizma in navtičnih dejavnosti v Sloveniji in širše.
V prihodnjih letih bo podjetje nadaljevalo svoje poslanstvo, ponujalo nove inovacije in širilo svoj vpliv v svetu motociklizma in navtike.
Ob tej pomembni obletnici se zahvaljujejo vsem, ki so bili del njihove zgodbe, in vabijo nove in obstoječe stranke, da nadaljujejo to uspešno pot z njimi.