Takoj po začetku pete etape iz Singapura proti kitajskemu Qingdau, so se na jadrnicah pričele težave. Ekipi Jamaica Get all right se je pokvarilo vpetje jambora na jadrnici. Zaradi napake so se morali vrniti v Singapur.

Enake težave so se kmalu po tem pojavile tudi na ostalih jadrnicah. Ugotovili so da gre za konstrukcijsko napako. Po petih dneh jadranja so regato prekinili. Vse jadrnice so se napotile v Hong Kong, kjer so jih čakali serviserji. V času prekinitve regate je najhitrejšo med njimi do Hong Konga ločilo 770 navtičnih milj. Ker bi zaradi napak na jadrnicah lahko prišlo do hujših zapletov, se rezultati plovbe iz Singapurja do Hong Konga niso upoštevali. Na ta način je tudi ekipa Jamaica Get All Right, pri kateri se je napaka prva pokazala imela možnost, da se vrne v regato z enakovrednimi možnostmi, kot ostale ekipe.

Prvih devet jadrnic je po odpravi napak odplulo proti Kitajski. Ostale tri ekipe  pa so izplule kasneje. Vsem ekipam bodo šteli skupen čas od starta v Hong Kongu do cilja v Qingdau kot čas, ki bo odločal o uvrstitvi na etapi.

Tretji dan plovbe, ko se je flota približala Taiwanski ožini so pričeli pihati močni vetrovi s hitrostmi med 35 in 40 vozli. Ekipe so bile prisiljene jadra zamenjati z nevihtnimi. Pogoji za jadranje so bili izjemno težki. Pluli so v veter in valovi so neprestano polivali krov jadrnic. Poleg tega so pluli proti močnemu toku. Na trenutke so imeli občutek, da se sploh ne premikajo. Po dveh dnevih napornega jadranja so se vetrovi še okrepili. Pričeli so pihati s hitrostmi vse do 60 vozlov. Valovi so bili vse višji in vse bolj strmi. Pluli so proti severu, kjer se je ozračje močno shladilo. Kontrolne točke na etapi so premaknili 30 nmi proti zahodu, da so razdaljo, ki jo morajo prepluti jadrnice do cilja, močno skrajšali.

Ekipa Jamaica Get All Right je morala opraviti postanek na Taiwanu. Ker so del plovbe opravili z motorjem, jim je zmanjkovalo goriva. V Taiwanu so naleteli na novo težavo. Čakati so morali plimo, da so sploh lahko pripluli do črpalke. Tudi pot iz Taiwana proti Qingdau so morali nadaljevati s pomočjo motorja. Morajo namreč pravočasno pripluti v Qingdao, da se bodo lahko udeležili starta naslednje etape.

Da plovba po južnem kitajskem morju ni enostavna, je dokazala naslednja sprememba vremena. Vetrovi so nenadoma padli in celotna flota jadrnic se je le počasi premikala proti cilju. Organizator je bil ponovno prisiljen spremeniti cilj etape. Plovila so zopet prižgala motorje in sedaj z njihovo pomočjo plujejo proti Qingdau. Do sedaj je uspelo to 4 ekipam, ostali pa počasi napredujejo proti cilju. Najdlje oddaljena ekipa je ekipa PSP Logistics, ki jo do cilja loči še 530 nmi, medtem ko imajo ostale ekipe do cilja manj kot 200 nmi. Štart 10 regate iz Qingdaa preko Pacifika do San Francisca bo 16.3. Ekipa PSP Logistic bo regato pričela 2 dni kasneje, da se bo uspela na Kitajskem pripraviti za prečkanje oceana.