Konec tega meseca bo zaplula največja križarka na svetu Icon of the Seas.

Križarka Icon of the Seas je v lasti podjetja Royal Caribbean International, ki že ima v lasti 26 velikih križark, do konca letošnjega leta pa jih bo imel že 28. Icon of the Seas predstavlja nov razred križark. V dolžino meri 234,75 m v širino pa 48,47 m. Ugrez znaša 12,65 m njena bruto tonaža pa kar 248.663 GT. Ladja ima 20 krovov in bo lahko sprejela 5610 potnikov (največje število potnikov do 7600). Za njihovo udobje bo skrbela posadka, ki bo štela 2350 oseb. Za pogon ladje bo skrbelo kar šest motorjev Wartsila s skupno močjo 90.520 KM. Dodatno bosta na ladji vgrajena še dva motorja MTU, ki bosta služila kot rezervna motorja v primeru okvare katerega od glavnih motorjev. Vgrajena moč bo to veliko križarko pognala do hitrosti 22 vozlov.

Icon of the Seas bo na prvo potovanje zaplula 27. januarja tega leta. Izplula bo iz pristanišča Miami na Floridi (ZDA).

Kaj bo novega na ladji

Ladja bo imela 20 krovov. Na njej bo največji vodni park, kar smo jih videli do sedaj na ladjah. Imel bo šest toboganov. Med njimi je tudi Frightening Bolt, ki bo najvišji tobogan na morju. Tobogan Pressure Drop bo prvi odprti tobogan s prostim padom na ladji. Na krovu bo sedem bazenov in steza za surfanje. Royal Bay bo največji bazen na ladji. Imel bo neskončni rob, ki bo doživetje dvignil na novo raven in povezal kopalce z neskončnimi morji.  

Cena ladje in stroški plovbe

Lastnik ladje je za nakup odštel vrtoglavi 2 milijardi ameriških zelencev. In je skoraj 600 mio ameriških dolarjev dražja od Allure of the Seas, ki je do sedaj veljala za najdražjo križarko.

Glede na stroške drugih ladij, ki jih ima v lasti Royal Caribbean International, bodo letni stroški za novo velikanko znašali okrog 355 mio USD oziroma dnevno skoraj milijon USD.

 Foto: Royal Caribbean