Minilo je že šest dni od začetka druge etape regate The Ocean Race. Pet plovil razreda IMOCA se je izpred pristanišča Mindelo na Zelenortskih otokih, podalo na plovbo proti Cape Tawnu v Južnoafriški republiki. Prepluti morajo 4800 nmi oziroma 8900 km Severnega in Južnega Atlantika.
Peterica se je v stabilnih pasatih najprej pognala proti jugu. Ekipi Guyot je po najslabšem začetku uspelo zadržati višino in pluti najbolj vzhodno, najbliže najkrajši teoretični poti. Druge jadrnice so bile prisiljene pluti nekoliko bolj proti zahodu. Zaostanek 30 nmi za vodilno ekipo jim je uspelo že pred vhodom v območje Doldrums pretvoriti v vodstvo. Včeraj so po petih dneh plovbe kot prvi prečkali ekvator. Zasledovalna ekipa Biotherm je ekvator prečkala le pol ure pozneje, a so zaradi svoje bolj zahodne lege za vodilno ekipo zaostajali že 23 nmi. Zadnja je prečkala ekvator ekipa Malizia. Njihov zaostanek je znašal že več kot 100 nmi.
Danes na Južnem Atlantiku pihajo stabilni pasati s hitrostmi okoli 15 vozlov. Jadralci plujejo proti jugu s hitrostmi več kot 20 vozlov. Do cilja jih loči še 3300 nmi.
Ekipa Guyot je svoje vodstvo še povečala. Pred ekipo Holcim – PRB ima 67 nmi prednosti. Biotherm na tretjem mestu zaostaja še 100, 11th Rour Racing Team 120, ekipa Malizia na zadnjem pa 176 nmi.
Po prečkanju območja Doldrums je skiper ekipe ekipe 11th Rour Racing Team, Amory Ross, poslal sporočilo:
»Pisati o tem je vedno nevarno. To počnem s strahom, a menim, da smo se izkopali iz območja zatišja in se vračamo v območje stabilnih pasatov. Sporočilo pišem v jasnem vremenu in vetru, ki piha s hitrostjo 14 vozlov, kar zadošča za plovbo s hitrostjo 20 vozlov. Hitro napredujemo proti zahodu. Trenutno je življenje na krovu izjemno.«
Robert Stanjek, skiper vodilne ekipe Guyot, je zapisal:
»Ves čas smo stremeli k temu, da proti jugu plujemo v čim bolj ravni liniji. Očitno se nam je to splačalo. Res je, da smo imeli kanček sreče, ampak to je bila odločitev našega navigatorja (Sebastiena Simona) in zelo sem vesel, da smo območje Doldrums prečkali kot prvi. Pozicije drugih plovil spremljamo vsako uro. Opažamo, da je med nami že velika razlika. Logično, saj plujemo po oceanu. Trenutno ne plujemo v najhitrejši možni smeri, ker se nismo pripravljeni odpovedati višini (naši poziciji na vzhodu), v katero smo investirali do sedaj.«