Ladjedelnica Wider Yachts je pričela z gradnjo nove superjahte Wider 165.
50 metrska jahta naj bi bila sicer manjša, vendar so jo morali na željo kupca povečati. Njegova želja je bila, da bo na jahto lahko shranil svojo podmornico in da bo na jahti lahko pristajal s svojim helikopterjem.
Jahto bo poganjal hibridni diesel-električni sistem, ki je oblikovan za kar največjo učinkovitost. Izgled jahte bo izjemno impresiven in bo nedvomno pritegnil veliko pogledov. Trup bo izdelan iz aluminija. Za ta material so se odločili, ker je lahek, vzdržljiv in ekološko odgovoren, saj ga je možno 100% reciklirati.
Jahto je oblikoval Fulvio De Simoni v sodelovanju z Tilli Antonelli in oblikovalsko skupino podjetja Wider. Želeli so, da je plovilo harmonično, da poveča stik z morjem in omogoča čim večjo prostornost v notranjosti jahte. Z drugimi besedami, želeli so, da postane nova jahta harmonija idej. Opisali bi jo lahko tudi kot napredno multifunkcijsko plovilo, ki se prilagaja potrebam posadke, uporablja človeku prijazne tehnologije in omogoča dober stik z morjem.
Pri oblikovanju so razvili inovativen prostor v boku trupa, ki je delno potopljiv in je namenjen shranjevanju lastnikove podmornice za tri osebe.
Po manjši sestri Wider 150, je nova jahta podedovala Wider plažo, kot jo imenujejo v podjetju. To je posebna oaza na krmi plovila, ki zagotavlja veliko prostora za uživanje ob vodi. Kot smo pri Widerju navajeni, v svoje izdelke vpeljujejo nove rešitve. Kopalne ploščadi so izvedene tako, da se bočni deli krme s spuščanjem za 90 stopinj, transformirajo v kopalno in sončno ploščad. Ker so nameščene na višino vodne gladine omogočajo gostom dober stik z morjem, kar je bilo vodilo pri oblikovanju jahte.
Jahta ima v krmi vgrajen plavajoč sistem za shranjevanje pomožnega plovila. V njem je dovolj prostora za shranjevanje Wider 32, ki je nov športni čoln podjetja in ga lahko uporabljamo kot pomožni čoln. Garaža je oblikovana na način, da jo lahko enostavno pretvorimo tudi v zaprt bazen z morsko vodo, kadar v njem ne shranjujemo plovila.
Hibridni pogonski sistem
Tehnične lastnosti: Dolžina: 49,89 m Širina: 9 m Ugrez: 1,89 m Teža: 375 t Rezervoar za gorivo: 45.000 l Rezervoar za vodo: 13.000 l El. motorji: 2 x 531 kW Dieselski agregati: 4 x 350 kW Baterije: 544 kW Doseg: 15 vozlov - 2500 nmi 13 vozlov - 3500 nmi 11 vozlov - 5000 nmi 5 vozlov - odvisno od baterij |
Na plovilo so vgradili hibriden pogonski sistem. Zagotovili so manjšo porabo in večji doseg plovila. Klasični motorni prostor je razdeljen v dva dela. V premcu se nahaja dieselski agregat v krmnem delu pa se nahajajo LiPo baterije. Srednji del plovila, kjer se običajno nahaja strojnica, je tako ostal prazen in omogočil izdelavo večjih kabin za goste.
Električni pogon plovila je zagotovilo podjetje Emerson Industrial Automation, ki je vodilno svetovno podjetje za izdelavo kombiniranih pogonskih sistemov. Pogon je v celoti modularen. Jahta lahko pluje zgolj z uporabo baterij v tako imenovanem ZEM (Zero Emission Mode) ali pa z uporabo štirih dieselskih agregatov, ki se vključujejo glede na želeno hitrost plovbe. S tem se zmanjša poraba goriva in izpusti CO2 v ozračje.
Vsi viri energije na plovilu so nadzirani s posebnim sistemom upravljanja, ki so ga razvili sami v podjetju Wider. Nadzirajo priklop na električno omrežje na obali, dieselske generatorje in baterije. Energijo nato ekonomično razporejajo na pogonske agregate in porabnike na jahti.
Jahte Wider 150 in 165 poganjajo AziPod pogonski sistemi, ki v primerjavi s klasičnim pogonom z osovinami zmanjšujejo vibracije pri plovbi, enostavno uporabo, majhen ugrez in ne potrebujejo dodatnih krmil.
Jahta je trenutno že v proizvodnji. Končana bo predvidoma leta 2016, ko jo bo lastnik lahko tudi prevzel.
Fotogalerija: Wider 165
Vir: http://www.wider-yachts.com/