Zadnje iz eTrgovine

39.00€

Ste ugotovili, da je Jadransko morje premalo za vas in vašo posadko? Razmišljate o  tem, da bi se podali v Mediteran ter nadaljevali plovbo v Atlantski ocean?

Slovenski jadralec Jasmin Čauševič se je v preteklih letih podal na plovbo iz Jadrana. Najprej je zaplul v Mediteran, prečkal Gibraltarsko ožino ter prvo etapo plovbe končal v Kanarskih otokih. V drugi etapi se je s Kanarskih otokov podal proti Kapverdskim otokom, nato pa sam prečkal Atlantski ocean in uspešno pristal na Karibih.

V času njegove plovbe so nastale tri knjige, ki podrobno opisujejo dogajanja med plovbo, njegove občutke ter številne napotke za plovbo po oceanih tudi, kadar se na plovbo odpravite sami.

Komplet treh knjig:

Redna cena: 66,90 EUR

Akcijska cena: 39,00 EUR (samo za naročnike eNavtike)

 

Akcijska cena samo do 22.1.2019

Jasmin Čauševič - Komplet potopisov

Zadnji video

Kadar je na morju megla, je najpametneje ostati na privezu!  Če pa vas zmanjšana vidljivost na morju preseneti med plovbo, poskrbite za varnost tako, da oddajate predpisane zvočne signale.

V območju ali blizu območja z zmanjšano vidljivostjo, podnevi ali ponoči, mora plovilo uporabiti naslednje signale:

  • plovilo na mehanski pogon med plovbo – dolg pisk v časovnih presledkih največ dveh minut ( - ),
  • plovilo na mehanski pogon med plovbo, ki se ne premika – v časovnih presledkih največ dveh minut dva dolga zaporedna piska, ločena s presledkom približno dveh sekund ( - - ),
  • plovilo, nesposobno za manevriranje, plovilo z omejeno sposobnostjo manevriranja, plovilo, omejeno s svojim ugrezom, jadrnica, plovilo, ki ribari, in plovilo, ki vleče ali potiska druga plovila – v časovnih presledkih največ dveh minut s tremi zaporednimi piski, in sicer z enim dolgim, ki mu sledita dva kratka piska ( - . . ),
  • zasidrano plovilo, ki ribari in zasidrano plovilo z omejeno sposobnostjo manevriranja, kadar zasidrano opravlja dela – zvočni signal iz prejšnje točke,
  • vlečeno plovilo oziroma samo zadnje plovilo v vlečnem sestavu, če ima posadko – v časovnih presledkih največ dveh minut po štiri zaporedne piske, in sicer enega dolgega, za njim pa tri kratke piske ( - . . . ),
  • trdno povezani potiskajoče in potiskano plovilo v sestavu – signale, ki so predpisani za plovilo na mehanski pogon med plovbo,
  • zasidrano plovilo – v časovnih presledkih največ ene minute hitro zvonjenje z zvonom, ki traja približno pet sekund; lahko oddaja tudi po tri zaporedne piske, in sicer en kratek, en dolg in en kratek pisk, da opozori s tem plovilo, ki se mu približuje, na svoj položaj in možnost trčenja; plovilo dolžine 100 m ali več – takoj po zvonjenju na premcu plovila približno pet sekund trajajoči signal na zadnjem delu plovila z naglim udarjanjem ob gong,
  • nasedlo plovilo – signal z zvonom, in če je potrebno, tudi z gongom iz prejšnje točke; neposredno pred in za vsakim signalom še tri ločene in izrazite udarce ob zvon; lahko pa tudi ustrezni signal s piščalko,
  • plovilo dolžine od 12 m do 20 m, ki ne daje signalov z zvonom iz prejšnjih točk – druge učinkovite zvočne signale v časovnih presledkih največ dveh minut,
  • plovilo dolžine manj kot 12 m, ki ne daje signalov iz prejšnjih točk – druge učinkovite zvočne signale v časovnih presledkih največ dveh minut,
  • pilotsko plovilo, ki opravlja pilotažo – poleg signalov, ki so predpisani za plovilo na mehanski pogon med plovbo oziroma zasidrano plovilo, lahko tudi razpoznavni signal, sestavljen iz štirih kratkih piskov ( . . . . ).

Komentarji