Saxdor, Vrtinc navtika

Adrenalin agilnega gliserja in udobje družinskega čolna nosi ime Saxdor 200 Sport.

Novost ne le na slovenskem, temveč na svetovnem navtičnem trgu, je plovilo Saxdor 200 Sport. Edinstveno kombinacijo adrenalinske plovbe vodnega skuterja in družinskega gliserja je združil v eno večkrat nagrajeni navtični oblikovalec Sakari Mattila. Plovilo je oblikoval v sodelovanju s slovenskim oblikovalskim studiem J&J design.

Saxdor, Vrtinc navtika

Saxdor 200 Sport je šest metrov (5,94 m) dolgo plovilo, ki je podedovalo odlične plovne lastnosti plovil Axopar, Aquador, XO in Paragon, ki jih je zasnoval Finec. Kljub svoji športni naravnanosti je izjemno udobno in varno plovilo. Zaradi izjemno strmega kota trupa plovila zagotavlja izjemno mirno plovbo brez nepotrebnega poskakovanja po valovih. K temu pripomore tudi izjemno dolga vodna linija, ki je pri dosedanjih plovilih te dolžine nismo vajeni.

 

Kompakten adrenalinski paket

Saxdor 200 Sport na šestih metrih dolžine ponuja veliko. Zasnovan je kot adrenalinsko plovilo, ki pa potnikom zagotavlja izjemno varnost. Ima sredinsko postavljeno krmarsko konzolo z visokim vetrobranskim steklom, ki posadko ščiti pred vetrom in vodnim pršem.

Posadki so v osnovni verziji namenjeni trije sedeži, nameščeni sredi plovila. Če potrebujete več sedežev, se lahko odločite za štirisedežno različico, pri kateri sta po dva sedeža nameščena v dveh vrstah. Obe verziji plovila sta na voljo kot odprt čoln ali kot čoln s streho. Lahko izbirate med mehko platneno streho ali pa se odločite za fiksno trdo streho.

Premec plovila je velika sončna ploščad. Če bi bila samo to, ne bi bil nič posebnega. Konstruirana je tako, da jo je možno dvigniti in postane streha dvojnega ležišča. Stranice so sicer platnene, a vseeno nudijo dovolj zaščite pred zunanjimi dejavniki, da bo noč na sidru udobna.

Krma plovila je odprta. Dostop v vodo je enostaven kljub zunajkrmnemu motorju. Na bokih plovila so nameščeni ročaji, ki omogočajo enostavno vračanje na krov plovila.

Za pogon plovila zadostuje en zunajkrmni motor. Za udobno plovbo bo zadostoval tisti s 100 KM, za adrenalinske odvisnike pa je možno namesti najmočnejšo različico s 175 KM. Udobna potovalna hitrost plovila znaša 30 vozlov. Zaradi izjemno majhne teže in odličnih plovnih lastnosti bo poraba pri tej hitrosti znašala zgolj 0,78 l/nmi ali 24 l/h. Najmočnejša različica motorja lahko plovilo potisne do vrtoglavih 45 vozlov.

Tehnični podatki:

  • Dolžina čez vse (brez motorja): 5,94 m (19 ft 6 in)
  • Širina: 2,29 m (7 ft 6 in)
  • Višina (od vodne linije do T-Top strehe: 1,925 m (6 ft 4 in)
  • Višina (od voden linije do vrha konzole: 1,816 m (5 ft 11 in)
  • Ugrez: 0,72 m (2 ft 4 in)
  • Teža (brez motorja): 780 kg (1720 lbs)
  • Število potnikov: Bench Seat 4, Scooter Seat 3
  • Rezervoar goriva: 110 litrov (29 gal)
  • Material trupa: GRP
  • Klasifikacija: C, ABYC
  • Največja hitrost: 32–45 vozlov
  • Streha: Open, Targa, Soft top, Hard Top
  • Moč motorja: 100–175 Hp
  • Poraba (30 vozlov, motor: 175 KM): 0,78 l/nmi
  • Oblika trupa: dvojni stopničasti z naklonom 22,5 stopinje
  • Cena z motorjem Mercury 100: 22.320 (brez DDV)

Ogled plovila je možen v salonu Vrtinc Navtika v Ljubljani. Termin lahko rezervirate na tel: +386 41 699 325

Fotoglerija plovila na tej povezavi

Fotogalerija detajlov