Italijansko podjetje FNM marine je predstavilo enega izmed prvih hibridnih sistemov za pogon motornih plovil. BHS ali Blue Hybrid System je kombinacija dizelskega in električnega vgrajenega motorja.

Kombinacija dveh motorjev zagotavlja najboljše iz obeh svetov. Dizelski motor zagotavlja moč in hitro plovbo, medtem ko električni poskrbi za tišino in plovbo brez emisij toplogrednih plinov. Kombinacija je nadvse zanimiva, ker lahko med delovanjem dizelskega motorja, preko električnega proizvajamo električno energijo ter polnimo baterije. Na ta način se zmanjša tudi čas, ko moramo biti privezani v marini, da bi napolnili baterije.

Hibridni sistem BHS ima močan sinhroni motor s permanentnim magnetom. Litijeve baterije so kompaktne in zagotavljajo dolgotrajno plovbo. Preklapljanje med dizelskim in električnim pogonom je enostavno. Lahko ga izvedemo tudi med plovbo. Motor zagotavlja moč 30 kW pri 3300 obratih v minuti. Kot alternator lahko med delovanjem dizelskega motorja proizvaja 15 kW električne energije, s katero se polnijo baterije napetosti kar 96 V. Kapaciteta baterij je 140 Ah, kar zagotavlja najmanj 2 uri delovanja pri plovbi s hitrostjo 5 vozlov oziroma 1 uro pri hitrosti 8 vozlov.

Hibridni sistem je mogoče vgraditi tudi na že obstoječe vgrajene dizelske ali bencinske motorje. Električni motor, ki se namesti nad motorjem na notranje zgorevanje, potrebuje le 30 cm prostora za namestitev. Integracija se izvede v celoti na obstoječi krmilni sistem, zato se za upravljanje obeh motorjev uporabljajo samo ene komande. Nadgraditi je možno različne tipe plovil z osovinskim pogonom, Z-pogonom, IPS ali Saildrive sistemom ter površinskimi propelerji.