Ladjedelnica Safehaven, ki je specializirana za gradnjo izjemno hitrih reševalnih plovil, je splovila svoj prvi hitri katamaran T-2000 Voyager.

Motorni katamaran T-2000 Voyager so razvili z namenom, da trgu ponudijo izjemno učinkovito plovilo za raziskovanje svetovnih morij. Zaradi svoje oblike je izjemno stabilno, dosega hitrosti plovbe med 30 in 40 vozlov, pri nižjih hitrosti pa lahko prepluje tudi več kot 3000 nmi z enim samim polnjenjem rezervoarjev za gorivo. Njegov doseg pri plovbi s hitrostjo 30 vozlov znaša več kot 1000 nmi, pri hitrosti 16 vozlov več kot 1700 nmi, pri hitrosti 8-9 vozlov pa lahko prepluje več kot 3000 nmi, zaradi česar se lahko z njim podamo čez Atlantik.

T-2000 Voyager izpolnjuje vse zahteve jahte tipa Explorer. Lastniku zagotavlja hitro plovbo do oddaljenih in manj gostoljubnih lokacij z vsem udobjem na krovu. V različici z močnejšimi motorji in dodatnimi hidrokrili lahko preseže hitrosti plovbe več kot 50 vozlov. Ker so v ladjedelnici pri zasnovi novega plovila uporabili bogate, več kot 25-letne izkušnje, ki jih imajo z gradnjo reševalnih plovil (SAR – Search And Rescue). Njegova plovba pri hitrosti 30 vozlov je zato zelo udobna tudi pri slabših vremenskih razmerah in razburkanem morju.

Notranjost

Zelo prostorna, razkošno opremljena glavna kabina je zasnovana za petčlansko posadko. Ima osrednji krmilnik z dvema sedežema in navigacijski sedež, vsi pa so sedeži z zračnim vzmetenjem Grammer za ublažitev udarcev. Navigacijska konzol je dovolj široka, da sprejme štiri Garminove 16-palčne zaslone. Spodnja pregradna konzola med sedežema vsebuje namensko nadzorno ploščo Empire Buss z zaslonom na dotik, ki omogoča spremljanje in upravljanje vseh sistemov plovila. Navigacijski prostor ima stekleno digitalno kartografsko mizo s 40-palčnim zaslonom na dotik, ki omogoča udobno načrtovanje poti. Na levi strani ob krmilnem delu je nameščena ležalna garnitura z mizo za 2 do 3 osebe, kar zagotavlja družabno območje spredaj, kar potnikom omogoča, da prav tako kot krmar uživajo v pogledu naprej. LED-trakovi za razsvetljavo so integrirani v strop in zagotavljajo prilagodljivo vzdušje v glavni kabini. V zadnjem delu je kuhinja z delovno ploščo v obliki črke U, ki vključuje dvojno korito, električno kuhalno ploščo 250 V, konvekcijsko pečico in mikrovalovno pečico. Kuhinja vsebuje velik hladilnik in zamrzovalnik skupaj s kompaktnim pomivalnim strojem in številnimi predali za shranjevanje. Notranja stran delovne plošče vključuje skriti 42-palčni TV, ki se dviguje s pomočjo elektromotorja. Jedilna miza je na električnih podstavkih, ki omogočajo pretvorbo v veliko ležišče.

Tehnični podatki

  • Dolžina čez vse 21,4
  • Dolžina vodne linije: 17,95
  • Dolžina trupa: 18,4
  • Teža praznega plovila 29.500 kg
  • Ugrez: 1,25 m
  • Širina plovila: 6,26 m
  • Motorji: MAN 12V 1550 KM
  • Pogon: France Helicas SDS površinski pogon
  • Rezervoar vode: 400 l
  • Rezervoar goriva: 5000 l
  • Rezervoar goriva: 11.500 l (Absolute)
  • Certifikat: RCD kategorija A, MCA kategorija II