Igor Lah, Ceeref, 44CUP

Pred nekaj trenutki se je v Portorožu s podelitvijo pokalov najboljšim trem ekipam zaključila prva regata 44Cupa letošnje sezone in prva po leto in pol dolgem premoru. Slovenci si ne bi mogli želeti boljšega razpleta, saj je uvodno regato osvojil slovenski Ceeref Igorja Laha, na drugo mesto se je uvrstila ruska Nika, na kateri jadrajo trije slovenski jadralci, tretja pa je bila britanska Aqua, ki je še včeraj trdno držala vodstvo.

Včeraj in danes so se plovi odvijali v zmernem do močnem južnem vetru, ki je na trenutke v sunkih dosegel tudi moč 25 vozlov. Tako je Piranski zaliv jadralcem ponudil prav vse, od prijetnega maestrala prvi dan do razmer za nekoliko bolj razburljiv zaključek uvodne regate.

Po včerajšnjem dnevu je našim jadralcem kazalo dobro, v vodstvu je bila britanska Team Aqua, s tremi točkami zaostanka jim je sledil slovenski Team Ceeref, na tretje mesto se je uvrstil ruski Atom Tavatuy, Team Nika so bili četrti s šestimi točkami zaostanka. Danes je ekipa Ceeref jadrala odlično in en plov zmagala, druga dva pa končala kot druga in tretja, kar je bilo dovolj za prevzem vodstva in skupno zmago.

Igor Lah, lastnik in krmar Team Ceeref:

Igor Lah, Ceeref, 44CUP

“Navdušen sem, da smo uspeli zmagati slovensko regato, to je prvič, da smo zmagali v Sloveniji in to nam je še manjkalo. Zmagati v Sloveniji je skoraj isto kot zmagati svetovno prvenstvo. Vesel sem, da je uspelo in da je bila korona na tem dogodku premagana in se že veselim Švedske.”
Tudi ekipa Team Nika, na kateri jadrajo naši Tomaž Čopi, Mitja Margon in Iztok Knafelc, je danes jadrala odlično, prvi današnji plov zmagala ter ciljno črto prečkala še kot tretja in čerta, kar je bilo dovolj za skupno drugo mesto.

Mitja Margon, vodja organizacijskega odbora regate in član ekipe Team Nika:

“Lahko rečem, da smo z vsem skupaj zelo zadovoljni, borili smo se do zadnje stranice zadnje regate, tako je ponavadi v tem razredu, ker so vse ekipe zelo močne. Pred tremi leti smo bili kot gostitelji prijazni do ostalih in končali smo na zadnjem mestu, letos pa smo se želeli boriti za prvo nagrado, Elanove smuči za vse člane zmagovalne posadke, ampak je bila ekipa Ceeref enostavno boljša. Mi smo lahko tudi več kot zadovoljni z novima dvema članoma posadke, na taki barki se vsaka sprememba zelo pozna.”

Do včeraj je bila v vodstvu britanska Aqua in danes se je še enkrat izkazala stara jadralska modrost, da ni še nič dobljeno, dokler ni prečkana zadnja ciljna črta. Ekipa Aque je danes imela nekaj smole, prvo regato so končali kot zadnji, sledili sta še šesto in drugo mesto, kar je ob odličnem jadranju Ceerefa in Nike pomenilo skupno tretje mesto.
Nosilec organizacije, Športno društvo GoSailing ter Jadralni klub Pirat kot izvajalec na vodi sta bila deležna številnih pohval organizatorjev, saj je bil dogodek izveden odlično, ne samo s športnega vidika, ampak tudi v tako imenovanem “mehurčku” in ob upoštevanju vseh protikoronskih ukrepov.

Mitja Margon, vodja organizacijskega odbora regate:

"Iz organizacijskega vidika si ne bi mogi želeti bolših pogojev, še posebej, ker se je Portorož izkazal tudi kot vetrovni kraj. Tudi organizacijska ekipa je opravila izjemno delo in smo lahko samo zadovoljni, tako kot so tudi vsi ostali.”

Posnetek: Tekmovalni dan 1

Posnetek: Tekmovalni dan 2

Posnetek: Tekmovalni dan 3

Flota se iz Portoroža seli v švedski Marstrand, kjer se bo druga regata sezone odvijala med 30. junijem in 4. julijem.