Toni Vodišek

Na Pokalu princese Sofie so zaključeni kvalifikacijski plovi - Toni Vodišek, Žan Luka Zelko ter ekipa Tina Mrak in Jakob Božič v finalne plove odhajajo v zlatih skupinah. Z veseljem poročamo, da Toni Vodišek v formuli kite še naprej ostala trdno spredaj. Danes so odjadrali pet regat, dve je končal na drugem mestu, v dveh je zmagal, v eni pa odstopil in ta se mu v točkovanju briše. Z osmimi točkami trenutno deli drugo mesto s svojim velikim tekmecem Maximilianom Maederjem, Axel Mazella pa je s šestimi točkami prevzel vodstvo. Jutri in v petek nadaljuje z regatami v zlati skupini.

Toni Vodišek na vprašanje, kaj se je zgodilo v tretji regati: “Malo slabo sem startal, potem pa sem na prvi boji, ko sem nameraval jadrati med bojo in sotekmovalcem, saj sem mislil, da bo ta že šel mimo, šel "na poln gas in en majster pred mano je padel”. Uspel sem se umakniti, s foilem sem šel kakšnih 20, 30 cm stran od njegovih nog s polno hitrostjo, tam sem potem dvignil kite, da se ne bi zapletel, potem sem poletel… ja, potem sem si rekel, da grem ven, malo počivat, saj ni tako pomembno… Pomembno je, da se ni kaj zgodilo, zelo sem vesel, da ga nisem zadel, je sotekmovalec in nasprotnik ampak tudi dober prijatelj in vesel sem, da se nikomur ni nič zgodilo. Ena regata se mi tako ali tako odbija. Pred nami sta še dva dneva zlate skupine, v soboto pa imamo finale za prvih deset.”

Marina Vodišek je danes v cilj prijadrala kot 19., 20., 18., 16. in 19. in je trenutno na 38. mestu.

V ILCA 7 se je naš olimpijec Žan Luka Zelko uvrstil v zlato skupino, kjer bo od jutri dalje v finalnih plovih skušal doseči čim boljši skupni rezultat. Danes so odjadrali dva plova, prvega je končal na 13. in drugega na 11. mestu, skupno je na 46. mestu v floti več kot 180 jadralcev.

Žan sporoča: “Za nami so trije dnevi in zaključili smo s kvalifikacijami. Včeraj se v dveh plovih nisem najbolje znašel, enega pa sem končal na solidnem 10. mestu. Danes smo imeli nekoliko stabilnejši veter, na žalost pa sem imel dva res, res slaba starta - mogoče sem si preveč želel vrhunsko startati in sem se slabo postavil, a sem skozi regato pridobival, jadral veliko bolj skoncentrirano, z odprtimi očmi, kar se je poznalo tudi na rezultatu. Žal mi je prve regate, ko sem bil na dobrem sedmem mestu, a sem se zaradi kančka nepozornosti prevrnil ter izgubil okoli šest mest. Zlata skupina je, zdaj gremo naprej in po eni strani sem danes pokazal, da se lahko po hitrosti kosam tudi z najboljšimi, čeprav sem imel res slabe starte in sem se reševal skozi celotno regato. Starte je treba nadgraditi in potem bomo videli, kje so meje.”

Dekleta v ILCA 6 so danes odjadrala tri regate. Lin Pletikos je prijadrala v cilj kot 22., 35. in 28. in je na skupnem 61. mestu med 107 jadralkami.

Odlično sta jadrala tudi Tina Mrak in Jakob Božič v 470 ter prvo današnjo regato končala na 3. mestu, drugo na 13. in tretjo na 19. mestu, ki se jima odbija. Skupno 26. mesto v konkurenci 72 posadk je dovolj za zlato skupino.

Tina Mrak je po vrnitvi na obalo povedala: “Danes smo imeli popoldne start, šele po tretji uri. Naredili smo tri regate, pihal je lep veter z morja moči 10-15 vozlov. V prvi regati sva se zelo dobro znašla, že takoj od prve boje sva bila v ospredju, obračala kot druga in končala kot tretja. Drugo regato sva zelo dobro startala, prvo bojo obračala med prvimi desetimi, potem pa zaradi nekaj manjših napak končala na 13. mestu. V zadnji sva nekoliko slabše startala, držala sva se desne strani, prve barke pa so prihajale z leve, in končala sva okoli 15. mesta. Prvi cilj, uvrstitev v zlato skupino, sva izpolnila, pred nami sta še dva dneva finalnih plovov, jutri so na sporedu trije in v petek trije. Mislim, da se zdaj začenja prava borba v zlati skupini in tudi jutri bova poskusila dati vse od sebe in še napredovati. Danes je bil res zelo dolg dan, v marino smo se vrnili šele ob pol osmih zvečer, zdaj se moramo dobro odpočiti, da bomo pripravljeni za jutri."

Naša mladinca Martin Fras in Mija Škerlavaj, ki jadrata v članski konkurenci, sta danes prijadrala dve 29. mesti ter v zadnji regati 31.,, s tem pa nekoliko napredovala in v finalne plove odhajata s 65. mesta.

V iQFOiL so dekleta danes odjadrala pet regat. Lina Eržen je v cilj prijadrala kot 33., 32., 34., 43. in 34., skupno je sedaj na 65. mestu. Končno so danes zajadrali tudi fantje, Val Eržen je po današnjem dnevu na skupnem 121. mestu.