Zadnje iz eTrgovine

190.00€

Navtični abomna 2025 – 7 online predavanj, ki jih pred začetkom sezone ne smete zamuditi

Izkoristite priložnost in pred začetkom sezone nadgradite svoje navtično znanje. V sklopu 7 predavanj boste spoznali ključne teme, ki vam bodo pomagale pri varni in samozavestni plovbi v prihajajoči navtični sezoni.

Zelo uspešnega online navtičnega abonmaja se je v letu 2023 udeležilo več kot 120 znanja željnih skipperjev.

Letos smo moči ponovno združili Karpo Sailing, Spinaker.si in eNavtika, da vam ponudimo še boljše online izobraževanje za skipperje in jadralske navdušence. Glavni predavatelj je Maks Vrečko, RYA Yachtmaster Offshore.

Investirajte v svoje navtično znanje – za še bolj brezskrbno in užitka polno plovbo na Jadranskem morju.

NAVTIČNI ABONMA ZA SKIPPERJE V JADRANSKEM MORJU

7 predavanj z uporabnimi praktičnimi nasveti za skipperje in jadralce, ki želijo izboljšati svojo samozavest in znanje na morju.

  1. Kako uživati na jadranju - nasveti za sproščen dopust na morju
  • Izbira prave jadrnice glede na število oseb in udobje.
  • Postopek prevzema in vračanja plovila brez stresa.
  • Primerjava različnih izhodišč in destinacij na Jadranu.
  • Pregled najuporabnejših navtičnih aplikacij (za vreme, navigacijo, marine).
  • Prilagajanje plovbe vremenskim razmeram – osnove meteorologije.
  • Kako pravilno reagirati ob nevihti ali močnem vetru.
  1. Skipperiranje brez zapletov - ključni manevri za samozavestno plovbo
  • Priprava in izvedba vplutja in izplutja.
  • Sidranje na različnih terenih – od peščene morske gladine do skal.
  • Učinkovito vezanje na bojo in varnostni ukrepi.
  • Manevri vplutja v tuj pristan in komunikacija z lokalnimi upravljalci priveza.
  • Prednosti in slabosti nočitve na sidru, boji ali v marini.
  • Pravilna tehnika privezovanja s krmo na obalo.
  • Kako dve jadrnici zvezati skupaj.
  1. Skipper - ključ do povezane ekipe in uspešnega jadranja
  • Organizacija posadke in dodeljevanje nalog.
  • Pomen vloge namestnika skipperja.
  • Aktivno vključevanje posadke v plovbo in skrb za motivacijo.
  • Bonton na morju – odnosi na naši jadrnici in z drugimi plovili.
  • Obvladovanje nepredvidljivih situacij in konfliktov.
  • Praktični nasveti za ravnanje s pomanjkanjem vode in elektrike.
  1. Zgodbe z naukom - kaj nas učijo najbolj boleče napake na morju
  • Analiza resničnih primerov nesreč in napak z Jadrana.
  • Ključne lekcije za preprečevanje ponavljanja napak.
  • Reševanje kritičnih situacij: okvara motorja, poškodbe krmila, zapleti z vrvmi in sidrom.
  • Osnovna uporaba varnostne opreme.
  • Najpogostejše napake pri načrtovanju in izvedbi plovbe.
  • Ali je v močnem vetru za neizkušene bolj smiselno motoriranje ali jadranje.
  1. Nastavitve jader glede na smer in moč vetra
  • Razlaga osnovnih smeri jadranja in nastavitev jader za počitniško plovbo.
  • Štiri osnovni in dva napredna manevra z jadri za varno in enostavno plovbo.
  • Tehnike za povečanje hitrosti in stabilnosti jadrnice.
  • Pravilna uporaba vanga, drsnikov in drugih pripomočkov za nastavitev jader.
  • Kako prepoznati optimalno nastavitev jadra glede na razmere.
  • Problematika nenadnega preleta buma.
  • Kaj storiti, če nas nenadno preseneti močnejši veter.
  • Ali najprej krajšamo glavno jadro ali genovo.
  1. Genaker - za več hitrosti in zabave na dopustu ali regati
  • Učenje uporabe genakerja brez inštruktorja.
  • Priprava na dvig genakerja in pravilna izvedba manevra.
  • Tehnike za učinkovito upravljanje in trimanje genakerja.
  • Izvajanje notranjega in zunanjega obrata z vetrom (gybe).
  • Varne in hitre metode spusta genakerja.
  • Dodelitev ključnih vlog v posadki za manevre z genakerjem.
  • Nasveti za reševanje zapletov.
  1. Najpogostejša vprašanja skipperjev
  • Vzpostavljanje dobrega odnosa med skipperjem in čarteristom.
  • Kako oceniti svojo pripravljenost za najem jadrnice (samozavest in znanje).
  • Preprečevanje kritičnih situacij in kako se nanje pripraviti.
  • Kako se v petek popoldne izogniti večurnemu čakanju na bencinskih črpalkah.
  • Vprašanja udeležencev navtičnega abonmaja.

Partnerji:

  • Karpo
  • Spinaker.si
  • eNavtika
  • JK Loka Timing

Termin: Online MS Teams predavanja februar in marec 2025

Predavanja bodo posneta in si jih v primeru odsotnosti lahko ogledate naknadno.

Predavatelj | Maks Vrečko 

Maks Vrečko goji strast do jadranja in jadrnic že od leta 1994, ko je opravil izpit za voditelja čolna. Leta 2010 se je samostojno podal na svojo prvo plovbo s čartersko jadrnico, kar ga je, po nekaj letih stresa in nezgod, pripeljalo do spoznanja, da potrebuje več znanja. 

Med letoma 2016 in 2018 je uspešno opravil zahteven izpit RYA Yachtmaster Offshore, s čimer je postavil temelje za zahtevnejše jadralne podvige. Svoje oceanske izkušnje je nadgradil z jadranjem preko Biskajskega zaliva in Avstralskega južnega morja. 

Maks je lastnik jadrnice Elan 450 Karpo, s katero skupaj s svojo ekipo tekmuje na regatah. Najbolj odmeven uspeh je dosegel na prestižni regati Rolex Middle Sea Race, eni najtežjih offshore regat na svetu, kjer je ekipa osvojila 1. mesto v skupini IRC5

Od leta 2019 Maks izvaja praktične tečaje za skipperje, ki navdušujejo tako začetnike kot tudi izkušene jadralce. Njegov pristop, osredotočen na intenzivnost in uporabne nasvete, zagotavlja udeležencem samozavest in veščine za varno ter uspešno plovbo.

Sopredavatelj | Tomaž Gregorič

Tomaž Gregorič se profesionalno ukvarja z navtičnim izobraževanjem že od leta 2001, ko je skupaj z Gregorjem Jeretičem ustanovil podjetje Spinaker d.o.o. Spinaker je od takrat izobrazil že več kot 36.000 ljudi, ki plujejo po Jadranu in drugih morjih. Spinaker pa je tudi avtor in založnik navtične literature v slovenščini in tujih jezikih, ki šteje že več kot 108.000 izvodov. Tomaž ni samo strasten jadralec, ampak tudi strasten pedagog, ki želi navtično znanje, tako teoretično kot praktično, prenesti na čim več bodočih navtikov in tistih, ki želijo svoje navtično znanje poglobiti.

Svoja teoretična znanja Tomaž neprestano širi s sodelovanjem z mnogimi evropskimi univerzami in akademijami na razvojnih projektih, svoja praktična znanja pa širi predvsem s pogostim poučevanjem na raznovrstnih tečajih jadranja in samostojno plovbo na Spinakerjevi jadrnici Dufour 350 GL.

Pomočnik predavatelja | Matic Vrečko

Matic je svojo prvo samostojno plovbo s čartersko jadrnico in skupino prijateljev izvedel pri 18 letih, pri 24 pa že samostojno preplul Atlantik. Njegovo vrhunsko znanje jadranja mu v regatnih ekipah pogosto prinese najzahtevnejšo vlogo taktika, kjer s svojimi odločitvami pomembno vpliva na rezultate.

Kot dipl. ing. strojništva je na družinski jadrnici Karpo izvedel vrsto tehničnih izboljšav, ki so prispevale k njeni boljši in bolj učinkoviti plovbi.

Matic svojo strast do jadranja uspešno prenaša na vrstnike. Poleg tega organizira flotna jadranja za mlade in poskrbi za zabavne aktivnosti, ki jadranje naredijo še bolj privlačno in nepozabno.

Navtični abonma 2025 – 7 online predavanj

Zadnji video

BURIN YACHTING CLUB in BURIN YACHT CHARTER sta tudi letos v restavraciji »GLAŽUTA« organizirali tradicionalno druženje vseh jadralk in jadralcev ter ljubiteljev navtike, IMPRESSION NIGHT.

Skupaj smo se spomnili najlepših trenutkov leta, ki se poslavlja in naredili načrte za prihajajočo jadralsko sezono ter si zaželeli vse dobro v Novem letu. 
Obiskovalci so uživali v kulinaričnih dobrotah restavracije Glažuta, odličnih kranjskih klobasah ljubljanske KLOBSARNE ter suhomesnatih izdelkih kmetije ROŠTOHAR. Poleg omenjenih dobrot so po grlu obiskovalcev stekla tudi Vina FREŠER ter pijače večera Bacardi Cola, Mojito in Razz Mojito.

Za dobre vibracije na odru in plesišču so poskrbele članice reške zasedbe YAMAS, ki so zbrane pospremile v navtično Novo leto pospremljeno s polnočnim ognjemetom.

Kot se za ta prednovoletni čas spodobi so bili obiskovalci deležni tudi lepih daril, ki so bila izžrebana med vsemi prisotnimi. Svoja darila so pod Burinovo smrečico pustili: Crocs, Klobasarna, Kmetija Roštohar, Restavracija Glažuta, eNavtika, Burin Yachting Club, Just Perfect Charter, Elan in Burin Yacht Charter.

Ob slovesu od starega in ob vstopu v Novo leto vam v Burin Yachting Clubu obljubljamo številna presenečenja in napovedujemo še več jadralskih dogodkov.

Vsem jadralkam in jadralcem, članom kluba, ljubiteljem navtike, poslovnim partnerjem in prijateljem želimo mirno morje, dober veter in SREČNO 2015!

Fotogalerija: Impression Night 2014

Sreda 17 Dec 2014

Tromba ali pijavica, kot jo imenujejo na Hrvaškem, je ciklonska nevihta velike moči. Na Jadranu najpogosteje nastane v obdobju dolgotrajnejše povečane oblačnosti in mirnega, tihega vremena. Močno vrtinčenje zraka na višini ustvari neke vrste lijak, ki sesa in vrtinči razburkano morje navzgor, kar ustvarja vrtinec, ki doseže višino med 100 in 300 m. Zračne mase na robu se vrtijo z izredno visoko hitrostjo, kar povzroči velike tlačne razlike proti redkemu zraku v notranjosti vrtinca. Posledica teh razlik je orkanska in tudi rušilna moč nevihte.

Tromba je kratkotrajen in lokalen vremenski pojav. Običajno izgine že po 5 do 10 minut in le redko kdaj traja do največ ene ure. Veter v trombi ima običajno ciklonalno smer. Cev je rahlo nagnjena. Razteza se od površine morja do oblakov. Običajno je premer cevi med 20 in 100 m. Vetrovi na robu trombe dosegajo hitrosti od nekaj 10 km/h pa vse do 100 km/h.

Spodnji del trombe v višini nekaj metrov od morske gladine vsebuje veliko količino morske vode, medtem ko ima zgornji del kapljice vode, ki so nastale zaradi kondenzacije pri dvigovanju vlažnega zraka v hladnejše območje.

Kaj storiti na morju, ko se pred nami pojavi tromba?

Tromba se pojavlja na celotnem Jadranu, pogosteje ob zahodni obali Istre in v kanalih srednjega Jadrana. Če trombo opazimo na morju med plovbo se je moramo izogniti. Spremljati moramo smer v katero se premika. Ko ugotovimo smer gibanja, je s plovilom najbolje pluti v pravokotni smeri od njene poti in se ji čim bolj oddaljiti. V kolikor trombo opazimo dovolj zgodaj, je bolje odpluti v marino ali luko in se varno privezati. V kolikor ni dovolj časa, da bi to storili pred prihodom trombe, nikakor ne smemo vpluti v luko. Pametneje je počakati na odprtem morju. V koliko jadramo z jadrnico je potrebno pravočasno zmanjšati površino jader, ker so vetrovi v območju trombe izjemno močni in dosegajo nevihtne ali pa celo orkanske hitrosti.

Video posnetek trombe pred Porečem 11.09.2013:

Sreda 17 Dec 2014

Morje: čudovito, kadar je prijazno z nami, in strašljivo, kadar nam grozi. Obzorje: rob naših želja, ki ga ni moč nikoli povsem doseči. Barka: sanje, ki se uresničijo, če se jih dovolj trdno oprimemo.

Pričujoča knjiga je odraz vsega, pravkar zapisanega. Je skupek reportaž in dnevni(ški)h zapiskov Nje, ki ji je s prijateljem uspelo uresničiti sanje; odpluti proti obzorju: in doživeti morje z dobre in slabe plati.

Ona in On, prvič na barki, z ne ravno popolno opremo, povsem brez pomorskih izkušenj, včasih celo brez zemljevidov in pravšnjega sidra, sta duši predala izzivu, zaplula med bližnje in daljne otoke, zaupala Pozejdonu in vedno znova ohranila celo kožo. Sebi in barki, v katero sta zaljubljena.

In zgodb o Vihri, ki osrečuje, pomirja, budi, straši, cefra živce, krepi dušo in telo, hkrati pa uboga krmilo, ki tokrat ni nič drugega ko podaljšana in čvrsta želja Barbare in Pavleta pluti skozi njuno srečo, še zdavnaj ni konec.

Knjiga Barbare Cirman je odlično branje za vse, ki se odločate za daljšo plovbo po Jadranu in Mediteranu. Knjiga obsega 196 strani in je obogatena s številnimi barvnimi fotografijami s plovbe. Format 14,3 x 21,3 cm.

Cena knjige je 20,00 EUR (z DDV). Stroški pošiljanja 4,00 EUR (z DDV)

 

Naroči knjigo Ples vetra in morja

 

Na vaš elektronski naslov, ki ga boste navedli v naročilu, bomo poslali predračun za plačilo knjige.
Knjigo vam bomo poslali takoj, ko prejmemo plačilo na naš račun!


Ime:
Priimek:
Elektronski naslov:
Naslov:
Pošta:
Poštna številka:
Telefon:
Kosov:
Pošiljko pošljite na moj naslov:
Potrditev nakupa: Da, potrjujem nakup
 
 

 

Torek 16 Dec 2014

Podjetje Brunswick, ki ima v lasti znane ladjedelnice kot so Bayliner in SeaRay, je tržišču ponudilo nove gumenjake z izjemnimi lastnostmi. Namenjeni so predvsem delavnim operacijam, ter vojski in policiji, lahko pa jih uporabljamo tudi v komercialne in privatne namene.

V seriji gumenjakov s trdim dnom imenovani Impact so trije novi modeli delavnih plovil. Največji je model 1200, ki v dolžino meri 12 m, najmanjši pa je model 1000 z 10 metri dolžine. Z novim oblikovanjem plovil so zagotovili do 30 % več uporabne površine na krovu, krma pa je dovolj prostorna, da lahko nanjo namestimo kar 4 izvenkrmne motorje. Plovila so tako izjemno hitra s čemer se pri reševalnih akcijah močno zmanjša čas potreben za prihod na intervencijo. Plovila so bila predstavljena na salonu plovil v New Orleansu, na prodaj pa bodo v začetku leta 2015.

Tehnične lastnosti:

Impact 1200
Dolžina: 12,00 m
Širina: 3,60
Št. oseb: 20
Nosilnost: 2500 kg
Moč motorjev (max): 1,200 KM
Moč motorjev (min):: 600 KM
Rezervoar goriva: 1340 l

Impact 1100
Dolžina: 11,00 m
Širina: 3,60
Št. oseb: 18
Nosilnost: 2500 kg
Moč motorjev (max): 1,050 KM
Moč motorjev (min): 500 KM
Rezervoar goriva: 1340 l

Impact 1000
Dolžina: 10,00 m
Širina: 3,60
Št. oseb: 18
Nosilnost: 2500 kg
Moč motorjev (max): 700 KM
Moč motorjev (min): 450 KM
Rezervoar goriva: 1160 l
Torek 16 Dec 2014

Nova 70 metrska jadrnica imenovana Sybaris bo kmalu zaplula. Gre za novo jadrnico iz ladjedelnice Perini Navi, ki je po velikosti druga največja jadrnica iz te ladjedelnice.

Nova jadrnica ima novo obliko, še bolj dinamične linije in bo še bolj luksuzno plovilo od dosedanjih. Nova bodo tudi jadra, ki bodo zagotovila še večje hitrosti plovbe. Jadrnica je izdelana iz aluminija. V ladjedelnici trdijo, da bo zagotavljala najbolj luksuzno izkušnjo, ki jo lahko doživimo pod jadri. Imela bo dva jambora. Prednji bo meril 72 metrov, zadnji 62. Površina jader bo merila več kot 3000 m2. Imela bo centralno premično kobilico. Pri dvignjeni kobilici znaša ugrez zgolj 4,54 m pri spuščeni pa 11.74 m. Za plovbo na obalo bosta na voljo dve pomožni plovili izdelani iz karbonskih vlaken in bosta v dolžino merili 7m. Za potrebe reševanja bo na jadrnici tudi 4,5 m dolgo reševalno plovilo.

Na jadrnico bodo vgrajeni številni novi inovativni sistemi, ki bodo omogočali enostavno jadranje in udobje. Vgrajen bo tudi sistem za zmanjševanje vibracij na plovilu, kar bo zagotavljalo mirno in tiho plovbo.

Jadra bo izdelalo podjetje North Sail. Med njimi bodo reacher s površino 1070m2, ², jib s 635m2, glavno s 770m2 in mizzen s 570m2.

Ko govorimo o udobju na jadrnici moramo najprej omeniti 30 m dolg prostor namenjen gostom, ki sega vse od krmil pa do prednjega jambora. Vhod v salon bo širok kar 4 metre in bo omogočal enostaven prehod iz kokpita v glavni salon. Salon ima velika okna in praktično nobene ovire, ki bi preprečevale enkratne razglede. Notranjost plovila je oblikovalo podjetje PH Design iz ZDA. Vsak kos pohištva je oblikovan posebej, da bo zadostil še tako zahtevnemu uporabniku. Za izdelavo so uporabili le najkvalitetnejše materiale.

Jadrnica v širino meri 13,24 m. Poganjata jo dva motorja z močjo 1.440 kW. Pri plovbi z maksimalno močjo motorjev lahko doseže hitrost plovbe 17,50 vozla. Hitrost plovbe z jadri pa bo seveda odvisna od spretnosti posadke. Avtonimoja pri plovbi z motorji znaša 5000 nmi pri hitrosti 12,50 vozla. S pomočjo jader pa omejitev za to lepotico ni.

Tehnične lastnosti:

Dolžina čez vse:  70 m
Dolžina vodne linije:  62,67 m
Širina:  13,24m
Ugrez  (dvignjena kobilica):  4,55 m
Ugrez (spuščena kobilica):  11,74 m
Motorji:  2 x 1.440 kW MTU 16V 2000 M72
Material trupa:  Aluminij
Hitrost plovbe (max):  17.50 vozlov
Doseg:  5.000 Nm pri 12,50 vozlov
Torek 16 Dec 2014

Zaključena je 2. etapa regate Volvo Ocean Race iz Cape Towna do Abu Dhabija. Šest ekip je uspešno priplulo do cilja, ekipa Vestas Wind pa je žalostno nasedla nedaleč od Mauritiusa.

Kot zadnja je v cilj v Abu Dhabiju priplula ekipa SCA. Z njihovim prihodom se je zaključila druga etapa regate, ki si jo bomo zapomnili po tragični nesreči ekipe Vestas Wind , ki je nasedla na koralnem grebenu nedaleč od Mauriciusa.

Etapo je najhitreje zaključila ekipa Brunel, ki je v cilj priplula že 13.12. ob 8.25 uri. Le 16 minut za njimi se jim je v cilju pridružila ekipa Dongfeng, medtem ko so morali domači navijači na svojo ekipo Abu Dhabi Ocean Racing čakati še dve uri in pol. Klub temu, da so prepluli 5.246 navtičnih milj so bile razlike med prvimi tremi ekipami izjemno majhne. Druga trojica je za plovbo potrebovala nekaj več časa. Kot četrta je v cilj priplula ekipa MAPFRE, ki je za vodilno ekipo zaostala 16 ur. Še dodatnih 10 ur več je potrebovala ekipa Alvimedica, zadnja pa je priplula ženska posadka SCA, ki je za plovbo potrebovala še 9 ur več oziroma skupaj 25 dni 6 ur in 23 minut.

Najkrajšo razdaljo je preplula ekipa Dongfeng in sicer 6391,7 nmi. Ekipi Brunel in Abu Dhabi sta prepluli približno 20 nmi več, ekipi MAPFRE in Alvimedica pa sta prepluli dobrih 250 nmi več. Najvišjo urno hitrost plovbe je dosegla ekipa SCA. Povprečje je znašalo kar 24,4 vozla. V 24 urah je največ preplula ekipa MAPFRE. V enem dnevu so uspeli prepluti 517,4 nmi.

Naslednja etapa bo posadke peljala iz Abu Dhabija v kitajsko mesto Sanya. Večino 4.670 navtičnih milj dolge etape bodo morale posadke pluti v močne čelne vetrove.

Torek 16 Dec 2014

Dvodnevno iskanje pogrešanega ribiča, ki se je odvijalo v zelo slabih vremenskih pogojih, se je končalo tragično. Močni vetrovi in visoki valovi so močno oteževali iskanje. Kljub temu, da so ribiča iskale vse službe za iskanje in reševanje na morju na področju Splita in Trogira, ga po dvodnevnem neprekinjenem iskanju niso uspeli najti.

Akcija iskanja izginulega ribiča F.L. starega 55 let, se je pričela v torek ob 12.40 uri, ko je znanec poklical v center za reševanje, ker se pogrešani ribič ni vrnil v luko Veli Drvenik od koder je izplul s svojo 5 metrsko pasaro. Iz luke je izplul v ponedeljek ob 18.00 uri v smeri otoka Krknjaš in Pijavica. Po navedbah znancev je imel ribič namen prenočiti v plovilu in se vrniti naslednji dan do 10.00 ure. Ker se v torek ni vrnil in z njim ni bilo možno vzpostaviti telefonskega klica, so pričeli z iskanjem. V prvem delu akcije so preiskali otoke Krknjaš, Pijavica in Kluda in vzhodno stran Velikega Drvenika. Ker so v času nezgode pihali močni severovzhodni vetrovi je obstajala možnost, da je plovilo odneslo na odprto morje. S pomočjo radarske slike VTS službe so odkrili plovilo, ki je plulo približno 10 nmi v smeri otoka Svetac in Jabuka, se pravi v smeri odprtega morja. Na pozicijo je odletelo letalo, ki je našlo plovilo brez ribiča. Na pozicijo je kasneje priplulo plovilo pomorske policije, ki pa plovila žal ni več našlo. Močna burja in visoki valovi so onemogočali reševanje. Plovila prav tako ni bilo več videti niti na radarski sliki. Ker so vremenske razmere postajale vedno bolj neugodne, so ob 19.00 uri akcijo iskanja prekinili in nadaljevali naslednji dan zjutraj, takoj po sončnem vzhodu. Preiskali so področje otoka Šolta, Orud, Drvenik Veli in Mali, Svetac in Stipanska vendar o ribiču ni bilo sledi.

Prvo koristno informacijo so prejeli ob 10.48 uri, ko je policija z otoka Drvenik Mali javila, da so našli truplo moškega na vzhodni obali otoka. Ko so ob 11.40 uri identificirali truplo, je bila akcija ustavljena.

Policija je izdala še opozorilo za vsa plovila, ki plujejo v tem področju, da še vedno obstaja nevarnost naleta na ribičevo plovilo, ki ga še vedno niso našli.

Vir: MMPI

Torek 16 Dec 2014

Zimski čas marsikdo izkoristi za nakup vseh vrst navtične opreme, pripomočkov, elektronskih dodatkov in instrumentov, saj so spomini na preteklo sezono še sveži, časa za morebitna opravila pa dovolj. Tudi pogovor s strokovno usposobljenim osebjem lahko precej pomaga pri ustrezni izbiri in nakupu.

V podjetju AS Boats v Framu v svoji navtični trgovini ponujajo bogato izbiro priznanih blagovnih znamk artiklov, potrebnih za brezskrbno preživljanje časa na vašem plovilu, prav tako pa tudi za vzdrževanje in nego plovila. Naj bodo to rezervni deli za večino vgradnih in izvenkrmnih motorjev, olja, filtri, električna oprema in navigacije, bokobrani, vrvi, kozmetika za plovila, pa vse do rešilnih jopičev, smuči, tub ter ostalih pripomočkov za zabavo na vodi, vse je moč najti na enem mestu.

Skozi celo leto so zelo priljubljeni tudi artikli, ki izražajo da je navtika tudi življenjski stil in strast, ter jih je moč uporabiti kot zanimiva darila ob rojstnih dnevih, obletnicah in raznih drugih priložnostih. Vse to in še marsikaj, kar bo razveselilo vsako navtično dušo, je moč najti v navtični trgovini AS Boats v Framu.

Več informacij AS Boats d.o.o., Turnerjeva ulica 2, 2313 Fram, Slovenija, t: +386 (0)2 608 41 41, e: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.www.as-boats.si

Ponedeljek 15 Dec 2014

Zadnji dan letošnjega leta se bo pričela tretja regata Barcelona World Race, ki bo jadralce popeljala na neprekinjeno plovbo okrog sveta.

Prva izvedba regate je bila organizirana leta 2007/08, druga v letih 2010/11 in letos se bo na zadnji dan letošnjega leta pričela tretja. Regata Barcelona World Race je prva in edina regata namenjena dvočlanski posadki, ki mora brez prestanka obpluti svet. Začetek in konec regate je v Barceloni. Posadke bodo odvisne same od sebe. Regata dovoli uporabo zunanje pomoči jadralcev, ki pa je izjemno natančno določena. Regata se bo pričela 31.12.2014 ob 14 uri pred hotelom Barcelona iz mestnega pristanišča. Predviden prihod posadk v cilj je 15.3.2015.

Ta dobre tri mesece trajajoča dirka bo za posadke in njihove jadrnice ekstremno naporna preizkušnja. Skupno bodo morali prepluti 23.000 navtičnih milj. Obpluti bodo morali oba zloglasna rta, rt Dobrega upanja v Južnoafriški republiki, rt Horn na jugu Čila, prav tako jim bodo preglavice povzročala plovba mino rta Leeuwin v Avstraliji. Jadralci bodo prepluli 12 klimatskih con in 3 oceane.

Posadke bodo plule na plovilih tipa IMOCA 60, ki v dolžino merijo 18m. Jambor jadrnic lahko sega največ 29 metrov visoko. V primeru tehničnih težav lahko opravijo največ 3 postanke.

Na regato je trenutno prijavljenih 8 ekip:

- Cheminées Poujoulat
- GAES Centros Auditivos
- Hugo Boss
- Neutrogena
- One Planet, One Ocean & Pharmaton
- Renault Captur
- Spirit of Hungary
- We Are Water

Več o jadralcih, ki bodo ve prvih treh mesecih novega leta zapluli okoli sveta, bomo pisali v naslednjih člankih.

Ponedeljek 15 Dec 2014

Jadralci ekipe Vestas WInd, ki so nasedli na atolu blizu Mauricusa, so srečno prispeli na otok  Ile du Sud. Z razbite jadrnice so odstranili opremo, ki bi lahko povzročila večjo ekološko škodo na atolu in okolici. S seboj so prinesli tudi dramatičen posnetek plovbe v trenutku, ko je prišlo do nesreče.

Fotogalerija:  Nesreča ekipe Vestas Wind na Mauritiousu

Sreda 10 Dec 2014