Foto galerija
Zadnje iz eTrgovine
Navtični abomna 2025 – 7 online predavanj, ki jih pred začetkom sezone ne smete zamuditi
Izkoristite priložnost in pred začetkom sezone nadgradite svoje navtično znanje. V sklopu 7 predavanj boste spoznali ključne teme, ki vam bodo pomagale pri varni in samozavestni plovbi v prihajajoči navtični sezoni.
Zelo uspešnega online navtičnega abonmaja se je v letu 2023 udeležilo več kot 120 znanja željnih skipperjev.
Letos smo moči ponovno združili Karpo Sailing, Spinaker.si in eNavtika, da vam ponudimo še boljše online izobraževanje za skipperje in jadralske navdušence. Glavni predavatelj je Maks Vrečko, RYA Yachtmaster Offshore.
Investirajte v svoje navtično znanje – za še bolj brezskrbno in užitka polno plovbo na Jadranskem morju.
NAVTIČNI ABONMA ZA SKIPPERJE V JADRANSKEM MORJU
7 predavanj z uporabnimi praktičnimi nasveti za skipperje in jadralce, ki želijo izboljšati svojo samozavest in znanje na morju.
- Kako uživati na jadranju - nasveti za sproščen dopust na morju
- Izbira prave jadrnice glede na število oseb in udobje.
- Postopek prevzema in vračanja plovila brez stresa.
- Primerjava različnih izhodišč in destinacij na Jadranu.
- Pregled najuporabnejših navtičnih aplikacij (za vreme, navigacijo, marine).
- Prilagajanje plovbe vremenskim razmeram – osnove meteorologije.
- Kako pravilno reagirati ob nevihti ali močnem vetru.
- Skipperiranje brez zapletov - ključni manevri za samozavestno plovbo
- Priprava in izvedba vplutja in izplutja.
- Sidranje na različnih terenih – od peščene morske gladine do skal.
- Učinkovito vezanje na bojo in varnostni ukrepi.
- Manevri vplutja v tuj pristan in komunikacija z lokalnimi upravljalci priveza.
- Prednosti in slabosti nočitve na sidru, boji ali v marini.
- Pravilna tehnika privezovanja s krmo na obalo.
- Kako dve jadrnici zvezati skupaj.
- Skipper - ključ do povezane ekipe in uspešnega jadranja
- Organizacija posadke in dodeljevanje nalog.
- Pomen vloge namestnika skipperja.
- Aktivno vključevanje posadke v plovbo in skrb za motivacijo.
- Bonton na morju – odnosi na naši jadrnici in z drugimi plovili.
- Obvladovanje nepredvidljivih situacij in konfliktov.
- Praktični nasveti za ravnanje s pomanjkanjem vode in elektrike.
- Zgodbe z naukom - kaj nas učijo najbolj boleče napake na morju
- Analiza resničnih primerov nesreč in napak z Jadrana.
- Ključne lekcije za preprečevanje ponavljanja napak.
- Reševanje kritičnih situacij: okvara motorja, poškodbe krmila, zapleti z vrvmi in sidrom.
- Osnovna uporaba varnostne opreme.
- Najpogostejše napake pri načrtovanju in izvedbi plovbe.
- Ali je v močnem vetru za neizkušene bolj smiselno motoriranje ali jadranje.
- Nastavitve jader glede na smer in moč vetra
- Razlaga osnovnih smeri jadranja in nastavitev jader za počitniško plovbo.
- Štiri osnovni in dva napredna manevra z jadri za varno in enostavno plovbo.
- Tehnike za povečanje hitrosti in stabilnosti jadrnice.
- Pravilna uporaba vanga, drsnikov in drugih pripomočkov za nastavitev jader.
- Kako prepoznati optimalno nastavitev jadra glede na razmere.
- Problematika nenadnega preleta buma.
- Kaj storiti, če nas nenadno preseneti močnejši veter.
- Ali najprej krajšamo glavno jadro ali genovo.
- Genaker - za več hitrosti in zabave na dopustu ali regati
- Učenje uporabe genakerja brez inštruktorja.
- Priprava na dvig genakerja in pravilna izvedba manevra.
- Tehnike za učinkovito upravljanje in trimanje genakerja.
- Izvajanje notranjega in zunanjega obrata z vetrom (gybe).
- Varne in hitre metode spusta genakerja.
- Dodelitev ključnih vlog v posadki za manevre z genakerjem.
- Nasveti za reševanje zapletov.
- Najpogostejša vprašanja skipperjev
- Vzpostavljanje dobrega odnosa med skipperjem in čarteristom.
- Kako oceniti svojo pripravljenost za najem jadrnice (samozavest in znanje).
- Preprečevanje kritičnih situacij in kako se nanje pripraviti.
- Kako se v petek popoldne izogniti večurnemu čakanju na bencinskih črpalkah.
- Vprašanja udeležencev navtičnega abonmaja.
Partnerji:
- Karpo
- Spinaker.si
- eNavtika
- JK Loka Timing
Termin: Online MS Teams predavanja februar in marec 2025
Predavanja bodo posneta in si jih v primeru odsotnosti lahko ogledate naknadno.
Predavatelj | Maks Vrečko
Maks Vrečko goji strast do jadranja in jadrnic že od leta 1994, ko je opravil izpit za voditelja čolna. Leta 2010 se je samostojno podal na svojo prvo plovbo s čartersko jadrnico, kar ga je, po nekaj letih stresa in nezgod, pripeljalo do spoznanja, da potrebuje več znanja.
Med letoma 2016 in 2018 je uspešno opravil zahteven izpit RYA Yachtmaster Offshore, s čimer je postavil temelje za zahtevnejše jadralne podvige. Svoje oceanske izkušnje je nadgradil z jadranjem preko Biskajskega zaliva in Avstralskega južnega morja.
Maks je lastnik jadrnice Elan 450 Karpo, s katero skupaj s svojo ekipo tekmuje na regatah. Najbolj odmeven uspeh je dosegel na prestižni regati Rolex Middle Sea Race, eni najtežjih offshore regat na svetu, kjer je ekipa osvojila 1. mesto v skupini IRC5.
Od leta 2019 Maks izvaja praktične tečaje za skipperje, ki navdušujejo tako začetnike kot tudi izkušene jadralce. Njegov pristop, osredotočen na intenzivnost in uporabne nasvete, zagotavlja udeležencem samozavest in veščine za varno ter uspešno plovbo.
Sopredavatelj | Tomaž Gregorič
Tomaž Gregorič se profesionalno ukvarja z navtičnim izobraževanjem že od leta 2001, ko je skupaj z Gregorjem Jeretičem ustanovil podjetje Spinaker d.o.o. Spinaker je od takrat izobrazil že več kot 36.000 ljudi, ki plujejo po Jadranu in drugih morjih. Spinaker pa je tudi avtor in založnik navtične literature v slovenščini in tujih jezikih, ki šteje že več kot 108.000 izvodov. Tomaž ni samo strasten jadralec, ampak tudi strasten pedagog, ki želi navtično znanje, tako teoretično kot praktično, prenesti na čim več bodočih navtikov in tistih, ki želijo svoje navtično znanje poglobiti.
Svoja teoretična znanja Tomaž neprestano širi s sodelovanjem z mnogimi evropskimi univerzami in akademijami na razvojnih projektih, svoja praktična znanja pa širi predvsem s pogostim poučevanjem na raznovrstnih tečajih jadranja in samostojno plovbo na Spinakerjevi jadrnici Dufour 350 GL.
Pomočnik predavatelja | Matic Vrečko
Matic je svojo prvo samostojno plovbo s čartersko jadrnico in skupino prijateljev izvedel pri 18 letih, pri 24 pa že samostojno preplul Atlantik. Njegovo vrhunsko znanje jadranja mu v regatnih ekipah pogosto prinese najzahtevnejšo vlogo taktika, kjer s svojimi odločitvami pomembno vpliva na rezultate.
Kot dipl. ing. strojništva je na družinski jadrnici Karpo izvedel vrsto tehničnih izboljšav, ki so prispevale k njeni boljši in bolj učinkoviti plovbi.
Matic svojo strast do jadranja uspešno prenaša na vrstnike. Poleg tega organizira flotna jadranja za mlade in poskrbi za zabavne aktivnosti, ki jadranje naredijo še bolj privlačno in nepozabno.
Navtični abonma 2025 – 7 online predavanjPrvič na slovenskem trgu, komplet zdravstvene oskrbe na morju, ki ga je na pobudo Sveta jadranja razvila Tosama, d.o.o.
Komplet vsebuje vrhunske izdelke, ki so nujno potrebni za kakovostno zdravstveno oskrbo v posebnih okoliščinah, kot je bivanje na plovilu (barki, motornem čolnu ali jadrnici), kakor tudi vsako drugo življenje ob vodi. Komplet vsebuje 19 artiklov (povoj vivacare sport, obliž aquastop, vivaplast universal, vivaplast special sensitive, vivaplast aquastop, vivanet, metaizirana folija, micropore, povoj, aluplast extra, vivanet, ivalast povoj, trikotna ruta, škarje, vivamel steril, zaščitna folija za umetno dihanje, rokavice za enkratno uporabo.
Komplet za prvo pomoč za navtiko je shranjen v vodoodporni škatli.
Cena kompleta znaša 49,90 EUR. Stroški pošiljanja znašajo 6,00 EUR.
Naroči komplet: Zdravstvena oskrba na morju
Na vaš elektronski naslov, ki ga boste navedli v naročilu, bomo poslali predračun za plačilo kompleta. |
Tramontana je lokalen, kratkotrajen veter, ki ne traja več kot en dan. Je hladen in lahko dosega hitrosti vse do 200 km/h. Piha konstantno in ne v sunkih kakor burja. Spremlja ga vedro vreme in visok barometrski tlak.
Tramontana piha s severne do severozahodne smeri (N-NW). Pojavlja se pri prehodu ciklona v predelih severno od Jadrana ali pa pri hitrem prehodu fronte iz severozahoda. Je kratkotrajen veter, ki se lahko pojavlja v vseh letnih časih. Hitrost vetra je odvisna od oddaljenosti kraja, kjer se nahajamo od središča ciklona.
Tramontana, kljub temu, da je to kratkotrajen veter se lahko pojavi iznenada. Zelo hitro doseže visoke hitrosti in je lahko zelo nevaren veter.
Videoposnetek tramontane v marini Punat, ki je v nekaj minutah dosegla hitrost 85 vozlov:
Močna tramontana v Zadru
Podjetje NYK je prevzelo največjo do sedaj zgrajeno ladjo za prevoz vozil na svetu. Aries Leader je bila zgrajena v japonski ladjedelnici Shin Kurushima Dockyard Co. Ltd. To je prva ladja za prevoz vozil formata post Panamax.
Poleg tega, da ima ladja Aries Leader prostora za prevoz 7000 vozil je tudi izjemno ekološka ladja, v katero so vgrajeni najnovejši sistemi za zmanjševanje porabe energije in zmanjšanje izpustov CO2. Ladja ima vgrajen poseben sistem zračnega podmazovanja in hibriden turbo polnilnik, ki sta tokrat prvič vgrajena v ladjo za prevoz vozil. Pogonski motor je računalniško nadzorovan, za pogon pa uporablja posebno gorivo z vodno emulzijo.
Sistem zračnega podmazovanja je poseben sistem, ki skrbi za zmanjševanje trenja med dnom ladje in morsko vodo. Z vpihavanjem zraka pod dno ladje se ustvarjajo zračni mehurčki, ki upor zmanjšujejo. Pogonsko gorivo imenovana vodna emulzija pa je mešanica vode in težkega olja. Z novimi tehnologijami bodo močno zmanjšali izpuste CO2 glede na prevoženo vozilo. Natančne rezultate ustvarjenih prihrankov in zmanjšanja izpustov pa bodo vidna že v letošnjem letu.
O ladji:
Dolžina: 199.98 mŠirina: 35.80 m
Vgrez: 37.70
Kapaciteta. 7,000 vozil
Teža ladje: 18,808 t
Nosilnost: 69,931 t
Vir: http://www.nyk.com/
Včeraj je eksplodiral tanker Shoko Maru. En član posadke pogrešan, sedem je poškodovanih.
Včeraj je v bližini luke Himeji, na jugozahodni obali Japonske eksplodiral tanker Shoko Maru, ki je prevažal surovo nafto. V nesreči je bilo sedem članov posadke poškodovanih, kapitana ladje pa pogrešajo. Ognjeni zublji so zajeli krov tega 998 tonskega tankerja. Na mesto nesreče so priplule gasilske ladje, ki so nemudoma pričele z gašenjem požara. Sedem oseb so rešili s tankerja. Šteri osebe so utrpele hude opekline. Še vedno pa pogrešajo kapitana ladje.
Tanker je k sreči pred nesrečo izčrpal svoj tovor surove nafte. Kaj je povzročilo eksplozijo na ladji še ni znano in bo pokazala naknadna preiskava.
Jadralci JK Pirat so v zadnjih dneh polnili slovenski medijski prostor. Tina Mrak in Veronika Macarol sta nastopili v živo v pogovorni oddaji V sredo na Valu 202, obsežen članek ob 20. obletnici uspešnega sodelovanja med Tomažem Čopijem in Mitjo Margonom pa je bil objavljen v Primorskih novicah.
Takole so intervju s Tino in Veroniko napovedali na Valu 202: »V športno-pogovorni oddaji V sredo bo 14. maja Aleš Smrekar gostil Tino Mrak in Veroniko Macarol, ki sta trenutno na 4. mestu svetovne lestvice ženskih posadk razreda 470 in z naskokom najboljši slovenski jadralki sedanjosti. Po mnenju trenerja Tomaža Čopija lahko na olimpijskih igrah v Braziliji posežeta zelo visoko. Več o njunih načrtih, prednostih in pomanjkljivostih pa ob 21-ih na Valu 202.«
Iz intervjuja s Tomažem in Mitjo: »Tomaž Čopi in Mitja Margon sta do pojava Vasilija Žbogarja veljala za najboljša slovenska jadralca. Pet let sta bila v samem svetovnem vrhu razreda 470. Osvojila sta dve srebrni medalji na evropskih prvenstvih (1998, 1999) in srebrno medaljo na svetovnem prvenstvu v Palmi de Mallorci leta 1998. Na OI v Atlanti sta bila 16., na OI v Sydneyu, kjer sta spadala v širši krog favoritov, pa deveta. Čopi je s flokistom Davorjem Glavino sodeloval še na OI v Atenah. Leta 1997 in 1998 sta bila razglašena za najboljša športnika Primorske.«
Foto: Zdravko Primožič/FPA: Tomaž in Mitja na treningu pred 14 leti
Lani je Branko Brčin svoje največje uspehe dosegel na jadrnici X-35 Lelagain – srebro na evropskem prvenstvu razreda, tretje mesto na italijanskem odprtem državnem prvenstvu ter zmago in tretje mesto na dveh posameznih regatah.
Pred letošnjo sezono je Branko povedal: »Drži, na tej jadrnici smo dosegli nekaj odličnih uvrstitev, na štirih svetovnih prvenstvih smo dvakrat zmagali, bili enkrat drugi in enkrat tretji, tudi lani smo dosegli lepe rezultate, zato so pričakovanja, razumljivo, visoka. Prvo letošnjo regato smo izpustili, prva bo za nas tako konec maja v Punti Ali. Junija nas čaka svetovno prvenstvo v San Remu, seveda tudi italijansko državno prvenstvo, čakajo nas štiri regate.
Pretekli konec tedna se je v italijanski Punta Ali odvila druga letošnja regata razreda, imenovana Trofeo Gavitello d’Argento, ter prva za ekipo Branka Brčina, ki je regatno sezono z odličnim jadranjem začela v velikem slogu, z zasluženo zmago. V konkurenci devetih jadrnic, ki so odjadrale osem plovov, je samim prvim mestom ekipa jadrnice Lelagain (krmarja in lastnika Alessandra Soleria) dodala kot najslabši uvrstitvi eno drugo in eno tretje mesto, ki se jim je brisalo.
Na drugo mesto se je uvrstila nizozemska jadrnica Who's next krmarja in lastnika Alwina Van Daelena, na tretje pa italijanska jadrnica Giochelotta krmarja in lastnika Francesca Conteja.
Prva postaja Avstrijskega Match Race Toura je postregla tako z lepim vremenom kot izvrstnim vzdušjem. Veter je bil skrajno nepredvidljiv. Oznake regatnega polja so bile vedno postavljene ob obali avstrijskega Traunsee-a, ker se je komentiranje regate odvijajo v živo na samem mestnem trgu.
Nastopili sta dve slovenski posadki. Prva (Lumba MR), v postavi Dejan Presen, Miha Truden ter Jure Jerkovič, je predvsem zaradi lanske zmage veljala za favoritinjo. Druga (Eureka ST), v postavi Rajar Bojan, Miran Pavlič ter Matjaž Klemenc, pa je bila za večino Avstrijcev neznanka, še posebej ker ni imela nobenih izkušenj s hitrimi, 6 metrov dolgimi jadrnicami Laser SB 20.
Po Round Robinu sta naši posadki zasedali odlično prvo in tretje mesto. Lumba je izgubila samo proti peto uvrščeni ekipi, Eureka pa je izgubila tri dvoboje (proti 1, 2 in 6 uvrščeni).
V prvem polfinalu je v precej močnem in sunkovitem vetru naša Lumba MR klonila šele v tretjem dvoboju s kasnejšimi zmagovalci, ki so po Round robinu zasedali šele četrto mesto. Izredno nepredvidljive razmere so terjale svoj davek. Ne smemo pozabiti, da so imele avstrijske ekipe veliko prednost, saj so lahko v takšnih vetrovnih pogojih trenirale na domačem terenu.
V drugem polfinalu je Eureka ST izgubila proti ekipi, s katero se je že srečala v Izoli, v dveh dvobojih. V obeh je dominirala na štartu, vendar v obeh nato zaradi manjše napake izgubila. Finale je tako pripadal domačinom v katerem je z veliko sreče zmagal Köchert pred Regnemer-jem.
Mali finale je so odločale malenkosti, ki jih je bolje izkoristila višje plasirana Lumba MR in zasluženo dobila slovenski obračun.
Lepo vreme in simpatična podelitev je postavila piko na i odlični organizaciji.
Končni rezultati:
1. Mani Köchert (AUT)2. Roland Regnemer (AUT)
3. Dejan Presen (SLO)
4. Bojan Rajar (SLO)
5. Julian Kircher (AUT)
6. Anne Mähr (AUT)
7. Martin Kalhamer (AUT)
8. Clemens Holzapfel (AUT)
Vir: JZS, Foto: arhiv
V Geonavtiku se je odvilo že tretje predavanje iz serije Varno med valovi. Tokrat je bila gost večera Katarina Šmuc Berger, dr. med., spec. dermatovenerologije, ki je predavala o zdravju na morju oziroma, kako lahko sami poskrbimo za svoje zdravje na plovilu.
Ko se odpravimo na dopust na plovilu, se moramo zavedati, da je dostop do zdravniške pomoči na plovilu omejen ali pa celo nemogoč. Za plovbo se moramo predhodno primerno pripraviti, saj nam dobra priprava lahko pomaga rešiti zdravstvene težave, zmanjšati njene posledice ali pa celo rešiti življenje. Na plovilu je lahko ogroženo naše zdravje, če pa ne znamo pravilno ukrepati, so lahko ogrožena življenja.
V pripravo na plovbo sodi skrb za nujno potrebne pripomočke za zdravstveno oskrbo. Na plovilih je običajno le komplet za prvo pomoč, ki pa je pogosto zastarel, mu je potekel rok uporabe ali pa je nepopolen, ker smo določene stvari iz kompleta že porabili in jih nismo nadomestili z novimi. Komplet prve pomoči na plovilu je le najnujnejša oprema za zdravstveno oskrbo, za vse nevarnosti, ki pa nam pretijo na plovilu pa je to premalo. Dr. Katarina Šmuc Berger je naštela najnujnejšo opremo, ki jo moramo imeti vedno na plovilu poleg kompleta za prvo pomoč. S primerno opremo lahko namreč tudi laik rešuje življenja.
V nadaljevanju je obdelala 25 najpogostejših zdravstvenih težav s katerimi se srečujemo na plovbi in kako se uspešno spopademo z njimi. Pri spopadanju z zdravstvenimi težavami, je poudarila, da moramo znati ločiti, katere težave bomo lahko uspešno rešili sami in za katere potrebujemo strokovno pomoč.
V drugem delu predavanja je dr. Katarina Šmuc Berger odgovorila na številna vprašanja poslušalcev na konkretne zdravstvene probleme in kako se uspešno spopasti z njimi.
Ga. Mojca Dobrovoljc iz podjetja Beiersdorf je na vprašanje o kremah za zaščito pred sončnimi žarki z visokim faktorjem podrobno razložila delovanje zaščitnih krem in kako jih moramo uporabljati, da se uspešno zaščitimo pred sončnimi opeklinami.
Tomaž Gregorič iz podjetja Spinaker je razložil delovanje medicinske pomoč na morju preko VHF postaje in praktično prikazal klic v primeru zloma zapestja člana posadke na plovilu, ki pluje več ur plovbe od najbližje obalne točke in potrebuje strokovno medicinsko pomoč. Podrobno je bil predstavljen postopek klica in kakšno komunikacijo lahko pričakujemo s strani obalne postaje in dežurnega zdravnika.
G. Franci Sevšek iz Tosame je predstavil nov paket za prvo pomoč, ki je specialno namenjen za uporabo na plovilu in vsebuje vse potrebne izdelke za oskrbo najbolj pogostih medicinskih težav. Paket bo naprodaj naslednji teden na naši spletni strani.
Predavanje v Geonavtiku se je zaradi izjemnega zanimanja in strokovnosti predavateljev zavleklo vse do devete ure.
Vtisi obiskovalcev predavanja
Vsi, ki se zavedamo, da je zdravje ena izmed najpomembnejših vrednot, smo se z navdušenjem udeležili predavanja. Prejeli smo pomembne informacije, napotke in nasvete, kako ukrepati v kritičnih situacijah na plovbi. Organizatorjem gre vsa pohvala in čestitke, ker so pripravili in izvedli odlično predavanje. Vsem navdušenim jadralcem želimo, kot je zapisano v priročniku: "Naj bo zdravje trdno in morje razigrano."
Navdušena jadralka, Zdenia Kodey
Priročnik, v katerem so pojasnjeni postopki za obvladovanje zdravstvenih težav na plovilu, lahko naročite na tej povezavi: Priročnik: Zdravi na morju
Naslednje predavanje iz sklopa Varno med valovi bo ponovitev predavanja Tehnike sidranja, bo v torek, 10.6.2014 ob 18.00 v Kulturnem domu Kamnica, Vrbanska cesta 97, Kamnica, Maribor. Na predavanje se lahko prijavite preko naslednje povezave: Tehnike sidranja
Priročnik za obvladovanje zdravstvenih težav na barki.
Katarina Šmuc Berger je avtorica zdravnikovih receptov,da bomo čim bolj varni na morju in da bomo znali obvladovati zdravstvene težave na morju.
Knjiga se ukvarja z naslednjo tematiko: alarmantni znaki in simptomi, driska, glavobol, herpes simplex, krvavitev, morska bolezen, odrgnine, vreznine, odtrganine, opekline kože, ožigalkarji, podhladitev, slabost in bruhanje, sončarica in toplotni šok, udar strele, ugrizi, utopitev, vbodi ježkov in strupene ribe, vbodi žuželk, zaprtje, zastrupitev s hrano in morskimi sadeži, zaščita kože pred UV žarki, zaščita oči, zlomi, zmečkanine in zvišana telesna temperatura.
Drugi del priročnika pa je SOS 365, na enem mestu zbrani pomembni podatki in kontakti za pomoč na cesti, za diplomatsko pomoč in za reševanje na morju. Podatki so zbrani za vzhodno jadransko obalo, za države: Italija, Slovenija, Hrvaška, Črna Gora, Albanija in Grčija. Vsebino je zbral in uredil urednik zbirke Bukva, Mitja Zupančič.
O knjigi: obseg 72 strani, format 13x20 cm
Cena priročnika znaša le 13,00 EUR. Stroški pošiljanja znašajo 4,00 EUR.
Naroči Priročnik za voditelja čolna
Na vaš elektronski naslov, ki ga boste navedli v naročilu, bomo poslali predračun za plačilo priročnika. |
V Izoli se je v nedeljo zaključila trodnevna tradicionalna regata za Pokal Burje. V treh tekmovalnih dneh so imeli organizatorji precej sreče z vremenom, saj se je Izola vse tri dni kopala v soncu. Slab vtis je naredil le petkov veter, ki je bil prešibak za izpeljavo regat. V soboto in nedeljo pa je regatni odbor izpeljal 7 plovov in nadoknadil zamujeno.
V razredu Optimist, kjer so se jadralci borili za točke za uvrstitev v reprezentanco (zadnja kriterijska regata bo potekala v juniju), je zmagal Rok Verderber iz JK Pirat pred Maro Turin (JK Izola) in Klemnom Semelbauerjem (JK Pirat).
V razredu Laser 4.7 je bila to zadnja regata, ki je štela za kriterij za nastope na EP in SP v letu 2014. Najboljši po kriterijski lestvici med fanti je Liam Orel (JK Jadro Koper) pred Tašem Kolmanom (JK Burja Izola). Med dekleti pa je zmagala Lin Pletikos (YC Portorož).
V razredu Radial je zmagal Marko Radman (JK Izola), v razredu 470 pa Domen Vasič Stepančič in Jakob Božič.