Zadnje iz eTrgovine

24.99€

V knjigi Mayday je predstavljen izbor najbolj zanimivih in obenem tragičnih pomorskih nesreč, ki segajo od 2. svetovne vojne pa vse do sedanjosti. Vsem zgodbam v knjigi, ki opisujejo nenavadne pomorske avanture: žalostne, drzne, tragične, smešne ali komaj verjetne, je klic na pomoč - MAYDAY skupni imenovalec.

Iz vsebine:

  • Namesto uvoda
  • 117 dni na pragu smrti
  • Anatomija nekega brodoloma
  • Knjiga, ki ne bo napisana
  • Cena slave
  • Poročilo gospoda Roba Widdringtona, prvega častnika ameriške raziskovalne ladje Roger Rewelle
  • Ledena krsta
  • Panika v Sredozemlju
  • Dvakrat okoli Rta Horn
  • Torpedo - made in Germany
  • Morje z napako
  • Havenly tweens
  • Vihar viharjev - po dogodku posnet tudi film The perfect storm
  • Nori Viking na Antarktiki

Avtor Jože Mušič, mojster fotografije in filmar, jadralec, popotnik, vsestranski športnik in prvi Slovenec, ki je objadral svet. Je avtor in prevajalec številnih fotomonografij in potopisov: Melodije vetra, Zlati valovi, Dolga pot čez oceane ... 

Odlomek (117 dni na pragu smrti):

Dnevi so prešli v tedne, tedni v mesece, borba za preživetje je zahtevala vedno več napora. Napihljivi splav, ki jima je nudil edino zaščito, je razpadal, neprestano je bilo treba izmetavati vodo in črpati zrak. V dveh hudih viharjih sta izgubila streho nad splavom, kompas in nekaj plastenk z vodo; zbolela sta, dobila hude sončne opekline po telesu, zaradi slane vode pa boleče izpuščaje po koži. Podhranjena in dehidrirana sta se komaj še premikala. V štirih mesecih je plulo mimo sedem ladij, ne da bi ju kdo opazil. Bil je 117 dan.

Cena v prednaročilu: 19,99 EUR (do 1.4.2020)

Cena po izidu: 24,99 EUR

Darilo ob naročilu za prvih 30 kupcev – MOLITEV PRED PLOVBO (Joža Horvat).

Jože Mušič: MAYDAY

Zadnji video

Ranieri Voyager 23s

Čvrst, hiter in vsestranski čoln, ki ga bodo znali ceniti tako rekreativni pomorščaki kot tisti, ki se ukvarjajo s čarterjem.

Ladjedelnica s skrajnega juga Italije ima že precej dolgo zgodovino, začetki segajo v šestdeseta leta prejšnjega stoletja, v sedemdesetih pa so pričeli s proizvodnjo kot Motonautica Ranieri. Danes najdemo v ponudbi štiri linije poliestrskih čolnov in linijo zelo kakovostnih gumenjakov Cayman. Testni Ranieri Voyager 23s je iz linije Open, če vsi čolni nosijo ime Voyager. Vsem so skupni odprt trup, sredinsko postavljena konzola in izvenkrmni motor. Pri večjih modelih sta motorja lahko tudi dva. Kot rečeno, smo imeli tokrat priložnost zapluti s skoraj sedem metrov dolgim modelom Voyager 23S. Gre za čoln, ki je zaradi dobrih lastnosti primeren za navtične začetnike, v njem pa bodo uživali tudi prekaljeni morski mački. Kompromis dolžine in uporabnosti v primerjavi s ceno se nam zdi med vsemi modeli linije Voyager ravno posrečen. Seveda so okusi različni in tudi denarnice različno debele.

Ranieri Voyager 23s

ZUNANJOST

Kot vsi odprti čolni je tudi Voyager 23S namenjen dnevnim izletom in poležavanju na soncu. V osnovi je zasnovan tako, da lahko gosti 8 potnikov. Za krmarja in njegovega pomočnika je v sredini urejena prostorna krmarska konzola z veliko površino za navigacijske instrumente. Katere boste naročili in vgradili, je seveda vaša izbira, Krmarska klop je pravzaprav naslon, torej je treba med plovbo stati za krmilom. Že omenjen krmarski naslon je dejansko omarica, v kateri je nameščen umivalnik, na željo oziroma po potrebi pa si lahko razen tega vgradimo še plinski kuhalnik ali hladilnik. Na krmi je prečno postavljena klop, nasproti katere je že omenjen, recimo temu kuhinjski blok. Do morja se lahko spustimo po zložljivi lestvi na levi strani krme. Prostor na premcu ima dvojno vlogo, lahko ga uporabljamo kot salon, saj ima v sredini postavljeno zložljivo mizico, lahko pa mizico razstavimo, jo spustimo v višino klopi in nanjo namestimo blazino, tako se celotni premec spremeni v sončno ploščad, primerno za poležavanje.

NOTRANJOST

Na levi strani krmarske konzole so drsna vrata, ki vodijo v kabino pod palubo. Kabina je majhna in špartanska, uporabna najbolj kot odlično opremljeno skladišče. V njo lahko namestimo tudi kemično stranišče.

NA VODI

Testni Ranieri je imel na krmi 200 konjski motor, kar je nekaj pod maksimalno dovoljeno močjo, a več kot dovolj za hitro plovbo. S tremi odraslimi osebami in polnim rezervoarjem goriva smo se, kljub precej močnemu vetru in naraščajočih valovih, varno podili po morju pred Biogradom. Pospeški in občutek med glisiranjem so odlični. Maksimalna hitrost, 34 vozlov, je več kot dovolj, plovba s premcem v valove je pri takšni hitrosti sicer precej naporna, a gliser je očitno zelo trdno grajen, saj ni bilo čutiti nobenih neprijetnih zvokov trupa pri tovrstnem preizkusu. Tudi podatek, da znaša poraba pri polnem plinu 45 litrov na uro, naj vas ne prestraši, saj je poraba ob zmerni, a še vedno hitri plovbi, kar polovico nižja!

Ranieri Voyager 23s

KONČNI VTIS

Ranierijev model Voyager 23S je odprt večnamenski čoln, primeren tako za začetnike, kot izkušene morjeplovce.Plovba z njim je izjemno preprosta in hitra. Zahvaljujoč inovativni tehnologiji je tudi pri večjih valovih plovba mehka in brez neprijetnih udarcev trupa ob vodo. Uporabniki bodo lahko uživali na velikih površinah na palubi, za dodatno razvajanje pa so poskrbeli z možnostjo vgradnje kuhinje, hladilnika, stereo sistema, podvodnih luči, biminija in še veliko druge dodatne opreme. Kot prednost lahko izpostavim tudi širino čolna, ki dovoljuje prevoz s prikolico brez spremstva, kar pomeni da ne potrebujemo nujno marine za prezimovanje plovila.

TEHNIČNI PODATKI

Dolžina: 6,75m
Širina: 2,40m
Teža: 1250kg
Motor: MAX 250HP
Rezervoar goriva: 240l
Rezervoar vode: 80l
Maksimalno število oseb: 8
Kategorija plovbe: C
Cena čolna brez DDV: 25.960€

Prodajalec: Moto Nautika d.o.o., Ptujska cesta 63, 2204 Miklavž na Dravskem polju

Čoln na spletu: Ranieri Voyager 23s

PLOVILO JE NA ZALOGI IN MOŽNO ZA OGLED!

Ranieri Voyager 23s

Komentarji