Maxi Edmond de Rothschild

Najhitrejši trimarani v razredu ULTIM so v cilju. Kot je bilo pričakovati, je na Martinik prvi priplul trimaran Maxi Edmond de Rothschild, ki sta ga krmarila skiper Franck Cammas in koskiper Charles Caudrelier.

Francoska jadralca sta za plovbo potrebovala 16 dni 1 uro 49 minut in 16 sekund. Teoretično razdaljo, ki je v razredu ULTIM znašala 7929 nmi sta preplula s povprečno hitrostjo 20,55 vozla. Njuna dejanska prepluta razdalja je znašala 9262 nmi, povprečna hitrost plovbe pa 24,01 vozla.

Po prihodu v cilj je Franck Cammas povedal:

»Nisva naredila veliko napak. Jadrnica se je obnašala odlično. 17 dni sva se trudila, da sva jadrala najbolje. V cilj sva priplula z jadrnico, na kateri ni odpovedalo nič. Na začetku regate nisva vedela, kako se bo obnesla. Zaupanje je raslo iz dneva v dan. Včerajšnji dan je bil stresen. Imela sva zelo kompleksne vremenske pogoje. Padla sva v področje brezvetrja. Za nama so plule jadrnice, ki lahko premagajo 200 nmi v 12 urah. Bila sva prestrašena. Na koncu so imeli enak problem kot midva.«

Le osem ur kasneje sta v cilj pred Francois Gabart in Tom Laperche na trimaranu SVR-Lazartigue in se povzpela na drugo stopničko v razredu. Le 53 minut za njima je transat uspešno končal še tretji hitri trimaran Banque Populaire XI. Armel Le Cleac'h in Kevin Escoffier sta v cilj priplula danes ob 00:06 uri.

OceanFifty

V cilju je že šest od sedmih hitrih trimaranov. Arkema 4 mora do cilja prepluti še 88 nmi. Quentin Lamire in Yvan Bourgnan plujeta s hitrostjo 13 vozlov. V cilju ju lahko pričakujemo v popoldanskem času.

IMOCA

Večjih sprememb v razredu ni. LinkedOut do cilja loči še 360 nmi. Thomas Ruyant in Morgan Lagravier svojo prednost pred zasledovalcema na jadrnici Apivia, ki znaša 160 nmi, vzdržujeta že tretji dan. Jeremie Beyou in Christopher Pratt na jadrnici Charal pa sta svoj zaostanek z 240 nmi zmanjšala na 210 nmi. Če bosta napredovala v tem tempu se lahko borita še za drugo mesto. Ostali jadralci zaostajajo že več kot 700 nmi in se v boj za stopničke ne bodo pomešali, če vodilni trojici prihoda v cilj ne bo preprečila tehnična okvara.