Invictus 370 GT je novost iz italijanske ladjedelnice Invictus Yacht. Trenutno izdelujejo osem različnih modelov med 19 in 37 čevlji. Vsi so odprti čolni z osrednjo konzolo. Moderno oblikovanje, najkvalitetnejši materiali in najnovejša tehnologija so prednosti, ki to ladjedelnico loči od povprečja.
Invictus 370 GT je odprt čoln s centralno konzolo. Po potrebi mu lahko dodamo trdo streho. Gornja polovica premca je zašiljena nazaj, zaradi česar ima plovilo unikatno in na prvi pogled opazno obliko. Plovilo sega v luksuzni razred in ponuja številne možnosti prilagajanja potrebam kupca. Številni elementi, ki jih je možno prilagoditi so prava redkost pri tej velikosti plovil. Plovilo ima pri dolžini 11,4 m hidravlično kopalno ploščad, ogromna sončna ploščad preko celotnega premca, bočne stranice, ki se lahko odprejo in ustvarijo teraso in še bi lahko naštevali. Takoj ko stopimo na plovilo, vidimo, da nič ni bilo prepuščeno naključju. Materiali so dobro izbrani in vsi detajli so izdelani izjemno natančno. Plovilo ima dolge bočne linije, ki jih dodatno poudarja dolgo bočno okno. Običajno ga vidimo le pri večjih jahtah, pri Invuctusu pa so jih vgradili v mnogo manjše plovilo. Podobo je tudi s kopalno ploščadjo. Je velika, hidravlična in potopljiva.
Krmarjeva konzola je centralna. Bočni prehodi s premca na krmo so na obeh straneh. Krmarju je namenjen velik udoben sedež, ki je prilagojen sedenje ali stanju med krmarjenjem. Ima tudi bočne zaščite, ki omogočajo krmarju stabilno namestitev in enostavno krmarjenje tudi pri bolj razburkanem morju. Poleg krmarjevega sta še dva enaka sedeža za dva sopotnika. Da gre za plovilo višjega cenovnega razreda opazimo pri uporabljenih materialih. Poleg številnih elementov iz visoko poliranega nerjavnega jekla je na krovu veliko usnjenih detajlov.
Na krmi je prostorna sedežna garnitura s hidravlično zložljivo mizo. Namenjena je šestim osebam. Naslon sedežne garniture na krmi je zložljiv. Če ga spustimo povečamo sončno ploščad na krmi in jo povežemo s sedežno garnituro.
Kuhinja ima svoje mesto za krmarjevim sedežem. Skrita je pod ličnim pokrovom, ki nikakor ne da slutiti, da se pod njim skriva umivalnik, štedilnik in tri omarice. Uporabimo jih lahko za shranjevanje ali pa vgradnjo dodatnega hladilnika ali ledomata.
V podpalubje vstopimo na levi strani komande konzole. Izbiramo lahko med dvema razporeditvama. Dve sobi z dvojnima ležiščema ali eno sobo in enim salonom. Ker se krmna kabina razprostira preko celotne širine plovila imamo lahko eno veliko posteljo, ki pa jo po potrebi razdelimo na dve postelji. Leva ostane dovolj velika za namestitev dveh oseb. Na plovilu lahko udobno prenočijo trije oziroma pet oseb. Pod krovom je še kopalnica z ločeno tuš kabino, velika garderobna omara in 200 l hladilnik.
Plovilo je trenutno dobavljivo z dieselskimi motorji. Izbiramo lahko med različico z dvema Volvo Penta motorjema D4 s po 300 KM ali dvema Mercruiser motorjema 4.2 V8 s po 370 KM. Za močnejšo različico se je smiselno odločiti, kadar plovilu dodamo dodatno težo, kot je hidravlična platforma, generator, razsoljevalnik in podobno težko opremo. Testno plovilo je bilo opremljeno z močnejšo različico. Pri 3000 obratih motorjev je razvil hitrost 30 vozlov, poraba pa je znašala 120 l dieselskega goriva na uro. Pri 4000 obratih je plovilo doseglo najvišjo hitrost 40 vozlov.
Test: Invictus 370 GT |
Tehnični podatki: |
|