Novo luksuzno jahto iz italijanske ladjedelnice Azimuth je oblikoval Stefano Righini. Ta 21,3 m (70 čevljev) dolga motorna jahta je elegantna in kljub dvignjenemu komandnemu mostu še vedno kaže svoj športni karakter.

Da gre za nekoliko drugačno jahto, kot smo jih vajeni, pove že dejstvo, da je na krovu večina elementov izdelana iz karbonskih vlaken. Za tiste, ki niso navdušeni nad dvignjenimi komandnimi mostovi in prisegajo na jahte brez njih, so pri S7 zadovoljili tudi njihove želje. Jahta je namreč na voljo tudi v različici »Coupe«, ki je brez dvignjenega komandnega mosta. Notranjost plovila je oblikoval oblikovalec Francesco Guida. V prednjem desnem delu je komandna konzola z dvema sedežema, nasproti nje je kuhinja. Za kuhinjo je prostorna sedežna garnitura z dvema mizama. Salon je s  krmo ločen s stekleno steno, ki jo lahko v celoti odpremo in prostora povežemo. Dostop v podpalubje je preko stopnic pred komandno konzolo. Jahta ima 4 kabine. Največja, lastniška,  je v centralnem delu plovila in se razprostira preko celotne širine. Nekoliko manjša je kabina v premcu. Ima veliko dvojno posteljo in lastno kopalnico. Dve manjši kabini na levem in desnem boku plovila imata skupno kopalnico. Leva ima dve ločeni postelji, desna pa ima dve postelji, drugo nad drugo a obrnjeni pod kotom 90 stopinj.

Za pogon plovila skrbijo trije Volvo Penta motorji z IPS pogonom. Zagotavljajo izjemno dobre sposobnosti manevriranja, močno zmanjšan hrup in vibracije, ter do 35% zmanjšano porabo goriva v primerjavi s pogonom z osovino. Za razporeditev teže plovila so vgradili avtomatski sistem  za razporejanje teže. Gorivo se stalno prečrpava med rezervoarji. Nagib plovila se tako ohranja v bližini 0 stopinj, ker zagotavlja udobno in varčno plovbo.

Dve komandni ročici za upravljanje treh motorjev

Plovilo ima vgrajene tri motorje. Če pogledamo komandno konzolo, bomo opazili le dve ročici za upravljanje dveh motorjev. Sedaj je na mestu vprašanje, kako upravljamo tretji motor. Če upravljamo z desno ročico upravljamo zgolj desni motor, če upravljamo z levo ročico upravljamo zgolj levi motor. Srednji motor začne delovati šele ko levi in desni motor delujeta sinhrono in so njuni obrati višji od 600 obratov na minuto. Takrat se avtomatsko vključi tretji, srednji motor in s svojo močjo dodat potreben potisk za pogon plovila.

Za nadzor nad plovilom skrbi Raymarine kontrolni sistem. Vsi podatki za nadzor nad motorji, kalužnimi črpalkami, črpalkami vode in fekalij, črpalkami goriva, ventilacijo in seveda tudi nad glasbenim sistemom se prikazujejo na enem zaslonu in jih lahko preko njega tudi upravljamo.  V primeru jahte s komandnim mostom, lahko plovilo upravljamo z obeh komandnih konzol in tabličnega računalnika, pri »Coupe« različici pa s komandne konzole ali tabličnega računalnika.

Nova jahta Azimut S7 si je z vsemi inovacijami, ki so vgrajene v plovilo prislužila nagrado »Best Tehnology Evolution«, ki se podeljuje za nova plovila, ki imajo vgrajene inovativne, pionirske sisteme, ki jih še nismo videli v navtiki. 

Test

Pogoji na testu niso bili idealni. Pihal je močan veter in morje je bilo razburkano. Pri 1550 obratih motorjev na minuto, je plovilo doseglo hitrost 20 vozlov in poraba je znašala 190 l/h, kar je nekoliko manj kot 10 litrov za prepluto navtično miljo. Ko povečamo število obratov na 1570 na minuto, hitrost naraste na 25 vozlov. Poraba znaša 240 l/h, ker je še vedno manj kot 10 l na miljo. Klub večji hitrosti plovbe poraba goriva na prepluto miljo ni narasla. Test je bil opravljen pri plovbi v veter in v valove. Pri plovbi z vetrom je jahta dosegla najvišjo hitrost plovbe 38 vozlov, motorji pa so se vrteli s 2350 obrati na minuto. Za doseganje te hitrosti je  potrebno opraviti nekaj dela s kontrolami za nagib pogonov in plovila.

 Tehnične lastnosti Azimut S7

  • Dolžina čez vse: 21,37 m
  • Dolžina trupa: 20,3 m
  • Širina: 5,3 m
  • Ugrez: 1,69 m
  • Teža plovila (polno obremenjena): 44,6 t
  • Motorji: 3 x VOLVO D13 - IPS 1050 - 800 KM (588 kW)
  • Najvišja hitrost plovbe: 36 vozlov
  • Potovalna hitrost plovbe: 30 vozlov
  • Rezervoar za gorivo: 3800 l
  • Rezervoar za vodo: 1000 l
  • Št. kabin 4+1
  • Število lažišč: 8+2
  • Število kopalnic 3+1
  • Št. oseb na krovu: 14

Test plovila Azimut S7