Zadnje iz eTrgovine

30.00€

Knjiga »Z jadrnico čez Arktiko« je četrta knjiga Mirana Tepeša, ki je doslej že trikrat objadral svet. Knjiga je jadralski potopis z zelo drugačne in zahtevne morske poti po ledenih morjih, med odročnimi otoki. V knjigi so na 256 straneh opisane dogodivščine s poti čez Arktiko in popestrene s 383 barvnimi fotografijami in zemljevidi. V prvem delu je opisana pot z jadrnico od Istre na Jadranskem morju preko Atlantskega oceana do Kanade in Grenlandije. V osrednjem delu so opisane dogodivščine z jadranja čez Arktiko po Severozahodnem prehodu od Grenlandije med kanadskimi arktičnimi otoki in okoli Aljaske do Tihega oceana. V zadnjem delu pa so opisane dogodivščine med jadranjem čez Beringovo morje, čez Aljaški zaliv in po Britanski Kolumbiji.

»Arktika je morska pokrajina s številnimi otoki. Led na morju se je nad Severno Ameriko v zadnjih desetletjih večino poletij za nekaj tednov dovolj umaknil ali razredčil, da je bilo z izjemo treh let Arktiko mogoče prejadrati, a ne na lahek način, zato je jadranje čez Arktiko zame postalo izziv.« – Miran Tepeš

Arktika je območje na severu zemeljske oble, ki obdaja severni zemljepisni tečaj in leži nad severnim tečajnikom. Večino leta, marsikje pa vseskozi, je to območje prekrito z ledom in snegom.

Statistiko o plovbi čez Arktiko vodi “Scott Polar Research Institute, University of Cambridge”, Velika Britanija. Do leta 2024 je Severozahodni prehod med Atlantikom in Pacifikom, v eno ali drugo smer, preplulo 393 plovil vseh vrst, od ledolomilcev in različnih velikih motornih ladij do jadrnic. Skokica 3 je prvo slovensko plovilo, ki je prejadralo ali preplulo Severozahodni prehod.

Miran Tepeš - Z jadrnico čez Arktiko

Zadnji video

V portugalskem mestecu Vilamoura se je s prvimi polovi začelo svetovno prvenstvo razreda optimist.

Mlade jadralke in jadralci so razdeljeni v štiri skupine djadrali prva dva plova. Od slovenskih jadralcev se je na regatnem polju najbolje znašel Daniel Cante, ki je v modri skupini odlično začel prvenstvo, dosegel tretje in četrto mesto in je po današnjem dnevu šesti. V rdeči skupini je jadral najmlajši udeleženec prvenstva Luka Zabukovec, ki je v prvem današnjem plovu končal kot 14, v drugem pa na devetem mestu in je po današnjem dnevu na 37. mestu. Martin Fras je v rumeni skupini v cilj prijadral na 14. in 19. mestu in je po dveh plovih na 64. mestu. V zeleni skupini sta jadrala Janez Zabukovec, ki je zabeležil 22. in 16. mesto in je na skupnem 75. mestu in Peter Milivojevič, ki je s 18. in 48. mestom na skupnem 121. mestu.

Vir: JZS.si

Ponedeljek 27 Jun 2016

Pretekli vikend je potekala tradicionalna Regata prijateljstva Milje-Portorož-Milje, ki že 40 let povezuje italijanske in slovenske jadralce.

Regate se je tokrat udeležilo okoli 130 jadrnic, ki so v soboto štartale v Miljah in v zmernem jugu prejadrale slovensko obalo do Portoroža, v nedeljo pa v obratni smeri, s startom v Portorožu in v močni burji do cilja v Miljah. Tradicionalne že 40. mednarodne regata Milje – Portorož – Milje, ki jo skupaj organizirata Jahtni klub Portorož in miljski jadralni klub Circolo della Vela Muggia, se je tudi tokrat udeležilo kar nekaj slovenskih jadrnic. V absolutni konkurenci je slavila slovenska jadrnica Adriatic Europa z Dušanom Puhom za krmilom.

Rezultati: 

Mesto /Št/Lastnik Jadro Klub/ime jadrnice/točke
1 95 Gaspar Nalozbe daa SLO 6673 JK Piranski Zaliv Adriatic Europa 2
2 96 Francesco Pison ITA 1000 LNI MO Brava 6
3 106 Iztok Krumpak SLO 4144 jk izola Scorpio 44 6
4 32 Bertocchi Roberto ITA 14409 CDVM SAYONARA 8
5 86 Benedict Peter SVK 77 BFYC PAULA 11
6 58 ASD Marineria Veneziana ITA 4150 LNI MO Give me Five 13
7 98 Alberto Gozo ITA 16827 YCA JACK SPARROW LA CIURMA 17
8 203 Carlo Naibo ITA 4003 YCPPiccolo Sempre Avanti 17
9 207 Tempo Trade Skofja Loca doo 207 JK Loka Timing Taiaz&White Goose 18
10 78 Spangaro-Lantier ITA 14444 SVBG WOPS 20
11 89 Gianni De Visintini ITA 28 SBVG CATTIVIK 28
12 83 Pietro Perelli Rocco ITA 6 SVBG GOOFY 31
13 92 Erik Renzi ITA 15900 CDVM Boogeyman 31
14 75 Giorgio Maddalena ITA 177 YCPSR NIXING 31
15 204 Roberto Vetta ITA 17046 LNI MO Let me sea! 35
16 84 Pegan Francesco ITA 22 SVBG DON CHISCIOTTE-QUICONVIENE 36
17 42 Di chiara Antonio ITA 14175 LNI TS TASMANIA 36
18 11 Perini Francesco ITA 16039 CDVM ATARAXIA 36
19 66 Johannes Willheim ITA 16301 YCA OUR CALYPSO 38
20 12 Antonio Masoli ITA 16861 SVBG RAPTOR 40
21 93 Roberto Benvenuti ITA 33 SVBG Django 43
22 44 Monica Roiaz ITA 13 SVBG RE NERO 44
23 206 Brenno Dal Pont ITA 17174 YCPSR Take Five JR 44
24 73 Cleanport SLO 777 JK FIREBALL Lepa 52
25 2 Michele Spangaro ITA 16724 YCPSR VIPERA 53
26 202 Corrado Annis ITA 98189 YCA Lady Day 998 59
27 205 Nicoletta Santi ITA 12245 YCA CHARLIE VICTOR 59
28 5 Umberto Giugni ITA 2000 STV FRA DIAVOLO 62
29 7 Nobile Roberto ITA 46 S89 GUFO Euronautica 2000 64
30 47 Iuretigh Renzo ITA 840 S89 TIBURON 66
31 88 AMWG sro SVK 1719 GERONIMO S.CLUB Geronimo 67
32 39 Aleksander Zerjal SLO 440 YCCUPA GLENFIELD 71
33 16 Claudio Ferracina ITA 16204 SCMESTRE CHILAVISTA 71
34 63 Claudio Spangaro ITA 12591 LNI TS BONITA 72
35 64 Aleksander Lieber SLO 3839 JK NASA FOXY 73
36 102 Stefano Macor ITA 16192 DNSISTIANA ARAMIS 76
37 81 Franco Scolari ITA 5623 LNI TS BARBARIK 78
38 69 Davide Rapotez ITA 228 STSM Ciclone 79
39 17 Alberto Pipan ITA 14782 LNI TS Senza pensieri 80
40 4 Fulvio Marsi ITA 5101 CDVM Zogatolo 82
41 101 Jadralni Klub Ljubliana SLO 342 JKLubljiana Perun 87
42 45 Alfredo Graziano ITA 3151 DNS Guastafeste 90
43 307 Sinico Gianni ITA 5122 CDVM HALIAETUM 97
44 21 Dario Gustin ITA 14729 S89 ARGENTOVIVO 104
45 76 Andrea Zerial ITA 16937 YCA LADY A 104
46 54 Riccardo Cicin ITA 12931 SNL AURASILENTAE 105
47 313 Paolo Gini ITA 4047 CDVM LUNA BLU 105
48 309 Fabio Fischer ITA 11177 CDVM SCHIRIBIZ III 109
49 94 Piero Fornasaro ITA 14626 YCA NEMBO SPEED 110
50 33 Roberto Antollovich ITA 4382 SNL OINJA 115
51 91 Iurij Hubscher SLO 48 YCP My Way 117
52 325 Ianez Valant SLO 797 YCPortoroz PI2527 120
53 59 Davide Lollis ITA 14642 SVOC Vie 120
54 70 Lipovseil Aljosa SLO 492 YCP CESARICA 121
55 80 Fabio Schaffer GBR 444 YCA INCUBO 124
56 23 Arcangelo Ceci FRA 1140 CVCASANOVA Anemos 126
57 68 JD Mariborcanka SLO 878 STSM Generali 127
58 340 Alessandro De Piccoli ITA 883 SNL MAGICA 131
59 1 Antonino Ferraro ITA 7701 CDVM Mezamuja 133
60 57 Ezio Conti ITA 12819 CVApriliaMarittima Hocus Focus 135
61 324 Antonino Sgroi ITA 16764 SNL Airone 135
62 50 Alessandro Gianni ITA 5 STV SEI-UNO-ZERO 135
63 51 Oliviero Giotto ITA 800 YCA GAME 137
64 30 Busdachin Evelino ITA 2216 CDVM MIA STELLA B 144
65 90 Fabrizio Bembo ITA 237 STSM CHUPA 144
66 321 Silvano Sinigoi ITA 2090 LNI TS Calemba 148
67 14 Tullio Ranni ITA 392 CDVM Anonima 148
68 317 Dario Sabbadini ITA 13611 SNPJ Viceversa 149
69 105 Sergas Andrea ITA 5393 LNI TS + del mondo 150
70 318 Egidio Stiglic ITA 1744 SNG SILVA 151
71 15 Diego Cotterle ITA 13537 CDVM SEA DANCER 152
72 19 Massimo Baschiera-G.Morelli SLO 367 STSM IGRACA 152
73 312 Fabio Smundin ITA 5893 SVBG LYNX 153
74 18 Stefano Campanacci ITA 3902 LNI TS Buenaonda 154
75 85 Armando Krota ITA 15062 S89 VIKING BIP 154
76 310 Lupieri Sergio ITA 13236 CDVM Beatrix 156
77 77 Jadralni Klub Lubjiana SLO 311 JKLubljana SOSOLKA 161
78 303 Irene Massimo ITA 12362 CDVM TRE MULE 162
79 48 Andrea Radaelli ITA 12 LNI TS ZERO FOBIA 162
80 55 Roberto Zuzzi ITA 2141 STSM Spring 164
81 87 Johnny Condello D 187 STV Zerstoren Angelo... 166
82 9 Agapito Luciano ITA 4446 CDVM SPRING 166
83 97 Vidoni Massimo ITA 5080 S89 TINA 166
84 320 Giorgio Velasco ITA 648 CDVM POLVERE DI STELLE 166
85 304 Scoppa Raffaele ITA 7780 SNG AMMUINA 166
86 201 Marco Sustersich ITA 14870 STV Garbin II 167
87 60 Stefano Zugna ITA 3149 CDVM Simply Red 168
88 56 Daniel Vazzoler ITA 1849 CDVM Ghibli 171
89 104 Maurizio Del Vecchio ITA 9922 STSM SPASSO 173
90 67 Silvano Frisori ITA 12409 SNPJ RADAMES 173
91 319 Andrea Gandini ITA 11307 POL.S.MARCO WIND OF FIRE 174
92 108 Giuseppe Grotto 108 LNI VICENZA Virgola 175
93 326 Igor Millo ITA 2326 CDVM Amaranta 3 177
94 6 Gianluca Nave ITA 5460 SVBG UP2U 179
95 107 Giorgio Favretto ITA 12410 STSM PASSION FRUIT 181
96 82 Adi Tarlao ITA 801 CDVM Penelope 185
97 74 Guy Fabricci ITA 4792 POL S.MARCO Igel 186
98 100 Suber Andrej SLO 190 JADRO KP Bestija 188
99 306 Castellan Roberto ITA 2949 CDVM BURIAN-SHOGUN 188
100 52 Gennaro Cangiano ITA 1827 CDVM VIVA LA' 188
101 71 Alessandro Gamboz ITA 579 POL.S.MARCO Jasa 189
102 302 Lucia Lorenzi ITA 6130 CDVM Sea Angel 194
103 61 Giovanni Durante ITA 6958 SVOC FRIXXX 195
104 65 Marino Vecchiet ITA 6097 CDVM Betty Boop 197
105 43 Dario Radin ITA 24034 SNL Pestepestifera 209
106 10 Edoardo Brezar ITA 67 CDVM Eydenet 214
107 20 Paolo Zanon ITA 770 S89 TEIDE 215
108 305 Massimo Bani ITA 7920 LNI TS Meringa 248
108 308 Tiepolo Valdi ITA 9245 CDVM Pampero 248
108 315 Wagner Barbara ITA 660 CDVM Giava 248
108 41 Paolo Pipan ITA 121 STV GIORGIA 248
108 40 Mario Davanzo ITA 2555 LNI TS COCABANCA 248
108 46 Andrea Benco ITA 605 CDVM Barzelletta 248
108 316 Bruno Schiavini ITA 3868 SNG Manta 248
108 62 Romanò Gaetano ITA 14586 STV Thalia 248
108 53 Grassi Livio ITA 2956 YC HANNIBAL MICROBO 248
108 72 Mihelic France SLO 535 YCP Daphne 248
108 322 Riccardo Vatttovani ITA 5991 CDVM PRIMOSOLE 248
108 79 Cociani Ladi ITA 3770 CDVM BARBABLU 248
108 323 Spano' Umberto ITA 1743 CDVM TORNOSUBITO 248
108 399 Gianpaolo Visnovic ITA 10033 CDVM Dopo l'osteria 248
108 99 Alex Peresson ITA 13790 YCL Fanatic 248
108 103 Vasja Cerar SLO 139 YCP Edra 248

Vir: JZS.si, Foto: Pelos Gianpiero

Petek 24 Jun 2016

Prvi vikend v juniju bo pri severnih sosedih potekala regata Mittel Europa Criterium, testni dogodek za ORC svetovno prvenstvo, ki bo julija 2017 potekalo v Miljah pri Trstu. Jadralski dogodek bo v miljsko marino Porto San Rocco in na regatno polje, ki bo delno tudi v slovenskih vodah, že letos pritegnil številne jadralce. V treh dneh bodo preizkusili prizorišče in se spoznali z lokalnimi razmerami, za gostitelje pa bo to pomembna generalka pred svetovnim prvenstvom prihodnje leto. Regata je odprta za vse jadrnice razreda ORC z veljavnim ORC certifikatom za leto 2016, na regato se lahko prijavite do četrtka, 30. junija. Za vse udeležence regate bo v marini Porto San Rocco na voljo brezplačen privez med 26. junijem in 4. julijem. Prvi start je predviden v petek, 1. julija, ob 13. uri, v treh dneh je predvidenih sedem plovov.

Vljudno vabljeni!

Več informacij, razpis regate in prijave na spletni strani.

Vir: JZS.si;Foto: Tjaša Misson

Petek 24 Jun 2016

Včeraj se je v nemškem Kielu s prvimi plovi začel drugi del tradicionalnega jadralskega dogodka, tedna jadranja v Kielu, kjer se za čim boljše uvrstitve potegujeta tudi dve slovenski posadki.

V razredu 49er sta Peter Lin Janežič in Anže Podlogar (JK MIPC) na njuni drugi regati v članski konkurenci odlično začela. Z šestim in drugim mestom sta po dveh odjadranih plovih na skupnem šestem mestu. V vodstvu po prvem dnevu sta Hrvata  Pavle Kostov in Peter Cupać, na drugem mestu po današnjem dnevu sta Danca Jonas Warrer in Christian Peter Lubeck, na tretjem mestu pa Nemca Justis Schmidt in Max Boehme.

V okviru tedna jadranja v Kielu pa poteka tudi svetovno mladinsko prvenstvo v razredu 470, kjer so jadralke danes odjadrale prve tri plove. Eva Peternelj in Valentina Baruca (JK Jadro Koper) se nista najbolje znašli in sta z 28., 19. in 27. mestom po prvem dnevu na skupnem 29. mestu. Vodstvo sta po prvem dnevu prevzeli Grkinji Maria Bozi in Rafailina Klonaridou, drugi sta Francozinji Marina Lefort in Lara Grainer, tretji pa Španki Silvia Mas Depares in Paula Barcelo Martin.

Po včerajšnjem odličnem začetku sta Peter Lin Janežič in Anže Podlogar solidno nadaljevala z jadranjem in zabeležila 16., dve 11. in in 15. mesto in sta po šestih odjadranih plovih na 19. mestu. Vodstvo sta po današnjem dnevu prevzela Novozelandca Peter Burling in Blair Tuke, na drugo mesto sta zdrsnila Hrvata Pavle Kostov in Peter Cupać, tretja pa sta Danca Jonas Warrer in Christian Peter Lubeck.

V okviru jadralskega tedna v Kielu poteka tudi svetovno mladinsko prvenstvo v razredu 470, kjer so jadralke odjadrale še tri plove. Eva Peternelj in Valentina Baruca sta bolje nadaljevali in napredovali po lestvici navzgor. V današnjih plovih sta zabeležili osmo, peto in 18. mesto in sta po dveh dneh in šestih odjadranih plovih na skupnem 17. mestu. V vodstvu po današnjem dnevu sta Španki Silvia Mas Depares in Paula Barcelo Martin, drugi sta Grkinji Maria Bozi in Rafailina Klonaridou, na tretjem mestu pa sta Nemki Frederike Loewe in Anna Markfort.

Vir: JZS.si; Foto: osebno arhiv

Petek 24 Jun 2016

V GRAND-ovi paleti plovil serije Silver Line, marsikdo ustavi svoj pogled na izjemno simpatičnemu gumenjaku S300L. Majhen, eleganten, priročen in moderen RiB gumenjak, ki si ga bo želel vsak, ki išče odličen in ugoden by-boat za svojo jadrnico ali jahto.

Torej, kaj nam ponuja S300L?
Začnimo pri njegovi dolžini, ki je ena izmed najpomembnejših. Z svojimi 300 centimetri S300L spada v tisto kategorijo plovil, ki ne potrebujejo registracije - seveda ob predpostavki, da ga ne poganja motor močnejši od 5 konjskih moči. Priporočena moč motorja za omenjeni gumenjak namreč znaša cca 15 konjskih moči, ki lahko prevaža maksimalno 4 osebe.  Sama širina čolna se ustavi pri 167 centimetrih z premerom tub 43 cm. Njegova nosilnost transporta znaša 520 kilogramov, 
kar je za 3-metrski gumenjak vredno izpostaviti.

Teža gumenjaka je pičlih 77,4 kg, kar bo razveselilo še zadnje dvomljivce, ki iščejo popolno razmerje med by-boat-om ter svojim plovilom. Čoln resnično zadovolji potrebe novincev, kot tudi izkušenih in pustolovskih navtikov. S300L je na pogled zelo primerljiv z gumenjakom iz linije Golden line - G340, vendar je med njima nekaj manjših a zelo pomembnih razlik. Poleg same dolžine (na zalogi tudi večji S330L), je zadnji del gumenjaka namreč odprt in nima prostora za vgradnjo 
notranjega rezervoarja. Zaradi tega je teža S300 še lažja, kot pa pri bogatejših izvedenkah. Silver Line S300L tako konkurira z ugodnejšo cenjo, kar lahko še posebej razveseli manjše družinice. 

Čoln na zalogi ima varnostni ventil, kateri omogoča izpust odvečnega tlaka, kar prepreči raztezanje gume in posledično podaljša življenjsko dobo materiala in ne pride do razpok. Njegova siva neobčutljiva barva na sonce in umazanijo je že vključena v standardno opremo. Gumenjak vsebuje veliko dodatnih karabinov in bitev, kar omogoča lažji oprijem in prenašanje čolna. Za prijetno in varno počutje v čolnu pa za to poskrbi protizdrsni pod. Sprednji del čolna je rahlo "ušpičen", kar omogoča veliko boljšo plovnost čez valove, medtem ko je zadnji del dodatno opremljen z stopničkami iz fiberglasa, ki poskrbijo za boljšo stabilnost in plovnost plovila. Model S300L pa se ponaša tudi z HSH sistemom trupa, kar pomeni da se plovilo med glisiranjem dvigne nad gladino vode, da se z tubosi ne dotika površine, s čimer omogoča izjemno vodljivost, manjši upor ter manjšo porabo goriva.

Obroba čolna je narejena iz trpežnega izoliranega traka, ki ščiti pred bočnimi udarci ter ličnim žlebom, ki preprečuje direkten vdor vode v plovilo.

Generalni uvoznik vam tudi nudi -10% popust na vse nadaljnje servisne storitve. Da pa se odpeljete pripravljeni na vodne dogodivščine vam v primeru nakupa izvenkrmnega motorja, NULTI servis motorja opravijo GRATIS. Po želji v vašem imenu uredijo registracijo plovila, izdelajo vam registracijsko nalepko za vaš čoln, uredijo zavarovanje in uredijo ustrezno garancijo za nakup.

Razpoložljivost čolna je TAKOJ. Čoln je na zalogi in je na voljo na ogled v največjem prodajno – servisnem centru podjetja MOTO-NAUTIKA (Ptujska c. 63, Miklavž na Dravskem polju).

Za vse dodatne informacije pa so vam na voljo strokovno usposobljeni svetovalci preko emaila:Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., ali preko telefonske številke 02 629 04 00. Prav tako vabljeni na ogled celotne ponudbe (plovil in izvenkrmnih motorjev) na spletnem naslovu www.moto-nautika.com.

CENA ČOLNA – NA ZALOGI z dodatno opremo:
4.136,00 €
Mesečni obrok / 5 let: ŽE ZA 77€/mes

POVEZAVA: Grand Silver Line s300l

Sreda 22 Jun 2016

Nova jadrnica Impression 40 je oblikovana, da zadovolji tudi najzahtevnejše jadralce, njihove družine in prijatelje, ki jih bodo gostili na krovu. Izdelana je za tiste, ki cenijo vrhunski dizajn, eleganco, stil in udobje. Notranjost je svetla, velika okna dvignjenega krova nad salonom omogočajo panoramski razgled. Notranjost je prostorna, zračna in ergonomsko oblikovana.

Zunanjost

Zaveza jadrnic Impression je kupcu ponuditi kar najboljšo jadralsko izkušnjo. Jadrnica je neverjetno hitra potovalna jadrnica. Vse na jadrnici je dobro premišljeno, da zagotovi zadovoljstvo celotni posadki na krovu tako pod jadri, kakor na sidru. Prostoren kokpit ima široke klopi, kjer se lahko udobno namesti šest oseb. Zložljiva miza je nameščena fiksno pred dvema krmarskima obročema. Na premcu je velika sončna ploščad, na krmi pa velika zložljiva kopalna ploščad, ki omogoča enostaven in udoben dostop do morja. Dovolj je velika tudi za posedanje in poležavanje v neposredni bližini morja.

Notranjost

Notranjost jadrnice je prostorna, zračna in izjemno svetla. Velika okna v notranjost spuščajo dovolj naravne svetlobe. Razporeditev omogoča enostavno gibanje v salonu in dostop do vseh kabin. V salonu je velika sedežna garnitura, zložljiva miza, kuhinja v obliki črke L, ter velika kopalnica.

Tehnične lastnosti

Dolžina čez vse: 11.90 m
Dolžina trupa: 11.48 m
Dolžina vodne linije: 10.00 m
Širina: 3.91 m
Ugrez: 1.80 m / 1.52 m
Višina (vključno z anteno 1m): 17.60 m
Teža: 8000 kg
Balast: 2479 kg / 2545 kg
Rezervoar za vodo: 240 / 510 l
Rezervoar za gorivo: 170 l
Št. oseb: 8 persons
Kabine: 2 - 3
Ležišča: 4 - 6+2
Motor: 29 HP / 39 HP
Glavno jadro: 37.91 m²/31.59 m² (furl)
Genoa : 38.11 m²
Spinnaker        98.00 m²
Gennaker        98.00 m²
I          13.96 m
J          3.90 m
P          13.00 m
E         4.86 m
Oblikovalec: Rob Humphreys Yacht Design & Elan Design Team

Fotogalerija: Impression 40

Sreda 22 Jun 2016

Suzuki je za letošnjo sezono pripravil prenovljeno paleto motorjev z močmi med 4 in 6 KS. Vsi trije modeli DF6A, DF5A, DF4A se lahko pohvalijo s prvim mestom v svoji kategoriji.

Izvenkrmne motorje Suzuki pozna prav vsak. Za letošnjo sezono so prenovili serijo manjših motorjev, ki se lahko pohvalijo s številnimi prednostmi pred konkurenco. Poudariti moramo, da so lažji, zanesljivi, delujejo izjemno tiho, so enostavni za uporabo in vzdrževanje.

Teža novih modelov znaša le 23,5 kg (dolga noga 24,5 kg). Vanje so vgradili številne inovacije in prenovili ergonomiko. So lahki in zaradi dveh ročev, enostavni za prenašanje. Prenovljen je sistem za dvigovanje in nagibanje noge motorja. Nov je sistem podmazovanje motorja in dotok goriva. Zato jih lahko shranjujemo in transportiramo v kar treh različnih položajih, kar do sedaj ni bilo mogoče. Dodali so oljni filter, ki je edinstven v tem razredu.

Nov je sistem dotoka goriva. Izveden je tako, da ni potrebno načrpati goriva v cev za dotok motorja, preden želimo motor prižgati.

Ključna prednost motorjev Suzuki je nedvomno tudi njihov tih in miren tek. Zaradi posebnega položaja pogonske gredi, se bat v cilindru premika bolj tekoče zaradi česar motor manj vibrira. Za dodatno zmanjšanje prenosa vibracij z motorja na roko krmarja, so krmilno ročico in ročaj motorja oblikovali povsem na novo.

Motorji se lahko pohvalijo tudi z izjemno vzdržljivostjo. Suzuki pri izdelavi uporablja edinstven sistem za zaščito materialov proti koroziji. Zaščito nanašajo direktno na površino aluminija, ki prihaja v stik s slano vodo.

Več informacij o motorjih Suzuki pri generalnem uvozniku As-Boats d.o.o. www.as-boats.si, tel.: +386 2 608 41 41

Sreda 22 Jun 2016

V soboto se je v nemškem Kielu začel že tradicionalen jadralski dogodek, teden jadranja v Kielu – Kieler Woche. Na tradicionalni prireditvi se bodo med 18. in 26. junijem jadralke in jadralci pomerili v mladinskih, olimpijskih in paraolimpijskih razredih ter drugih neolimpijskih razredih in na velikih jadrnicah. V drugem delu, ki se s prvimi plovi začenja jutri, bosta nastopili tudi dve slovenski posadki.

V razredu 49er bosta Peter Lin Janežič in Anže Podlogar (JK MIPC) po svojem krstu na evropskem prvenstvu razreda aprila v Barceloni, drugič nastopila v članski konkurenci razreda. Med 45 posadkami, ki se bodo v naslednjih dneh potegovale za čim boljše uvrstitve, ne bosta manjkala niti Novozelandca Peter Burling in Blair Tuke, ki sta dominirala na nedavnem odprtem evropskem prvenstvu. Jadralci se bodo od jutri do nedelje pomerili v 14 plovih, najboljših deset pa še v regati za medalje.

V okviru jadralskega tedna v Kielu pa bo potekalo tudi svetovno mladinsko prvenstvo v razredu 470, kjer se bosta v konkurenci 32 posadk pomerili tudi Eva Peternelj in Valentina Baruca (JK Jadro Koper). Jadralke bodo do nedelje odjadrale 10 plovov, najboljših deset posadk pa čaka še nedeljska regata za medalje.

Vir: JZS.si, foto Kieler Woche FB

Sreda 22 Jun 2016

Istrski polotok na severu Jadrana je neverjetno blizu vsem evropskim metropolam kot so Munchen, Dunaj, Budimpešta, še predvsem pa vsem slovenskim krajem, tako Ljubljani, Mariboru, Celju in ostalim. Ta bližina omogoča Istri, da je odlično izhodišče za preživljanje vikendov ali poletnih počitnic na morju.

Vzhodna obala Istrskega polotoka skriva številne neodkrite kotičke, ki so še vedno v harmoniji z naravo. Ne glede na to ali ste ljubitelj sonca in morske obale ali pa notranjosti z zelenimi polji prežetimi z primorskimi vonjavami, je to prostor, kjer boste lahko uživali daleč stran od vašega vsakdana in obveznosti.

Popoln kraj z enkratnim razgledom

Verjetno se sprašujete zakaj smo izbrali Rabac, majhno zasanjano mesto na obrobju slikovitega jadranskega zaliva in v njem postavili rezidenčno oazo z imenom Istra Fortuna. Odgovor je enostaven. Vpet je v morje in v kopno, le nekaj minut sprehoda do biserne plaže ali centra mesta, ki je poln trgovin in restavracij. Izbrali smo lokacijo v mirnem, zelenem predelu z enkratnim razgledom. Celotno področje in njegova mila klima je odlična destinacija za preživljanje prostega časa tudi izven sezone. V prihodnosti bo v okolici nastala še počitniška vas brez avtomobilov ter nekaj manjših trgovin, kar jo bo naredilo še bolj privlačno.

…s pridihom luksuza v mislih…

Vrhunska kvaliteta in pridih luksuza sta na voljo vsakomur, ne glede na njegov okus in proračun. Zgradili smo dve zgradbi v katerih je 52 stanovanjskih enot. Na voljo so manjša, ki merijo od 49m2 pa vse do največjih, luksuznih rezidenc, ki merijo do 386m2. Vse enote imajo ložo, balkon ali teraso in enkraten pogled na morje z veliko mero intime, saj so ločene od sosednjih stanovanj. Parkirni prostori v podzemni garaži so z dvigalom povezani z vsemi nadstropji. Vsi lastniki nepremičnine imajo stalen dostop do skupnih rekreacijskih površin, fitnesa, dveh bazenov, welnessa, vinskega bara, kavarne in trgovinic, ki so v samem kompleksu Fortuna.

Vabljeni – vaši ključi vas že čakajo!

Vse nepremičnine so na ključ in v celoti opremljene v “Zeitgeist” stilu. Za vse bodoče aktivnosti z vašo nepremičnino poskrbimo mi. Poskrbeli bomo za nadzor in vzdrževanje s pomočjo lokalnih partnerjev. Ko se enkrat vselite bo vaših skrbi konec. Ponudimo vam lahko pakete popolne oskrbe vašega apartmaja. Od vzdrževanja, čiščenja, upravljanja in eventualnega oddajanja, v kolikor se odločite za to. Poskrbeli bomo, da vam vaš drugi dom ne bo povzročal skrbi. Želimo, da je namenjen le vašemu sproščanju.

Bi radi poizkusili? Apartma lahko najamete in preživite počitnice pri nas.

Naša najnovejša, pravkar zgrajena stavba Istra je letos na voljo prvič. Da boste dobili kar najboljši občutek, kaj vam nudimo, vas vabimo, da nas obiščete ter preverite, če je naša rezidenca lahko vaš novi počitniški dom. Preživite najbolj dragocen del vašega leta, vaše počitnice ali pa krajši oddih pri nas, uživajte v razkošni oazi v harmoniji z morjem in ugotovite, kaj nudimo.

Poglejte si našo spletno stran http://www.istrafortuna.com/, ali pa nas pokličite +385 (0) 91 18 52 067, da se dogovorimo za vaš obisk. Z veseljem vas bomo sprejeli.


Sreda 22 Jun 2016

Britanska legenda v postavljanju hitrostnih rekordov na vodi, Alan Priddy, je pričela s projektom, ki bo postavil nov mejnik v hitrostni plovbi okoli sveta.

Alan Priddy bo še letos postavil nov svetovni rekord v plovbi okoli sveta. Za projekt bo zgradil hiter gliser, ki bo rezal valove, stal okrog 1,8 mio funtov in mu omogočil, da bo sedanji rekord, ki znaša 60 dni 23 ur in 49 minut, izboljšal za ker cel teden dni.

Seveda gre tokrat za motorno plovilo in ne za jadrnico, kot smo navajeni v zadnjem času. Skrb za okolje in čim manjše onesnaževanje je pri takih podvigih izjemno pomembna. Tudi pri tem projektu so se odločili, da bo ekološki vidik izjemno pomemben dejavnik pri postavitvi novega rekordnega časa. Ker se Priddy tega zaveda, je k sodelovanju povabil številna podjetja, ki mu bodo pomagala izvesti podvig s kar najmanjšim vplivom na okolje. Njegovo plovilo bo imelo posebno oblikovan trup, ki bo omogočal rezanje valov, hitro plovbo in majhno porabo goriva. Še posebno pozornost so posvetili gorivu. Ne glede na to kako majhna je poraba goriva, ta še vedno v zrak spušča številne škodljive pline in trde delce. Pri projektu so se odločili za uporabo posebne emulzije, ki močno zmanjšuje škodljive emisije.

Plovilo je oblikoval profesor Bob Chripps. Gliser bo valove rezal, namesto da bi skakal preko njih. Oblika čolna je super učinkovita in je različica plovila s hitrim polizpodrivnim trupom. To bo zmanjšalo porabo goriva iz zagotovilo, da bo 24.000 nmi dolga plovba potekala čim bolj mirno.

Priddy je hotel podvig izvesti že lansko leto. Ker so mu štirje glavni sponzorji odpovedali sodelovanje, je bil prisiljen izvedbo poizkusa prestaviti za eno leto. K sreči mu je sedaj uspelo pritegniti dovolj sponzorjev, da bo letos podvig lahko izpeljal. Plovilo se že gradi v podjetju Aalco Metal, ki je največji izdelovalec aluminijastih plovil v Evropi .

Plovilo bosta poganjala dva revolucionarna motorja, ki bosta za pogon uporabljata emulzijo. Gre za mešanico dieselskega goriva, vode in posebnega sredstva, ki ju poveže v posebno emulzijo. Le ta pri izgorevanju proizvede manj škodljivih emisij, predvsem trdih delcev in NOx. Gorivo za projekt bo zagotovilo Britansko podjetje Clean Fuel, ki je pionir v izdelavi nove vrste goriva. Trdijo, da je gorivo stabilno, učinkovito in bo kmalu na voljo za širšo uporabo. Zagotavljajo zmanjšanje škodljivih emisij vse do 30%. Če je temu res tako, bodo med plovbo bodo stalno nadzirali delovanje motorjev, porabo in merili izpuste.

Plovilo, ki trenutno še nima imena, bo dolgo 80 čevljev (24m). Izdelano bo iz aluminija primernega za uporabo v navtiki. Dokončano naj bi bilo v mesecu septembru, ko bodo pričeli s prvimi testnimi plovbami.

Da bo obplul svet, bo moral prečkati Sueški in Panamski kanal. Organizacija, ki bdi nad svetovnimi hitrostnimi rekordi je že odobrila ruto po kateri bodo pluli. Pričela se bo v Gibraltarju. Najprej bo zaplul v Puerto Rico nato v Acapulco, Honolulu, Guam, Singapur, Oman ter zaključil na Malti. Postanke bo izkoristil za dotakanje goriva. 

Tehnični podatki plovila:

Dolžina: 80 čevljev (24m)
Širina: 19 čevljev (6m)
Ugrez: 0,75 m
Material: aluminij 8mm
Teža: 15 t
Doseg: 4,800 nmi
Motorji: 2 x Fiat Power Train C13 500, 6 cilindrov
Moč motorjev: 2 x 500 KM pri 2,000 obratih/min
Pogon: 2 x jet pogon Castoldi turbo drive 490 HC
Gorivo: emulzija (diesel+voda)
Posadka: 8+2
Ležišča: 12
Torek 21 Jun 2016